Ehm neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
het filmpje was idd voor jou, je ging vh weekend klussen ofzo iets toch
Veel plezierquote:
Goed hoor. Het is hier rustig(vakantietijd) en hoe gaat het met jou?quote:
He Panda!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed hoor. Het is hier rustig(vakantietijd) en hoe gaat het met jou?
OH DAN HEB IK HET VAST VERKEERD GELEZEN MET MIJN DOMME HOOFD< JA KAN OOK HEH< SOMS HEB JE DAT HAHAquote:
Heb je het gehaktbalverhaal van vanochtend niet meegekregen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Panda!![]()
Fijn om te horen
Nog leuke verhalen over je collega's?
gaat nu weer werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed hoor. Het is hier rustig(vakantietijd) en hoe gaat het met jou?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
OH DAN HEB IK HET VAST VERKEERD GELEZEN MET MIJN DOMME HOOFD< JA KAN OOK HEH< SOMS HEB JE DAT HAHA
Nee, vertel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb je het gehaktbalverhaal van vanochtend niet meegekregen?
HAHA JA ZEKER< MET JOU DAN< IK HOOP GOED WANT HAHA TOCH? NOU JA IK GA EVEN DE HONDJES DOEN EN NOU DAN HAHA JAquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alles goed?
[..]
Nee, vertel?
Mja, we werden er gek van in CULquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef Symphonic het volgende:
Zo linkje even verwijderd.
Sneu sites die dat doen.....
Haiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat en verwarring weer hier
En hai Muck
Collega ging vanochtend om 08:20 zijn gehaktbal opwarmen. Hij had de magnetron(in de kantine) op 10 minuten gezet op vol vermogen. Gevolg een verkoolde gehaktbal en enorme stank/ Thuis heeft hij geen magnetron en warmt hij altijd zijn gehaktbal 10 minuten op het vuur op, want dan is het lekker warm. Hij wist niet dat het in de magnetron niet zo lang hoefde op te warmenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alles goed?
[..]
Nee, vertel?
Seks met hondjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
HAHA JA ZEKER< MET JOU DAN< IK HOOP GOED WANT HAHA TOCH? NOU JA IK GA EVEN DE HONDJES DOEN EN NOU DAN HAHA JA
Wat is er aan de hand met jou?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
HAHA JA ZEKER< MET JOU DAN< IK HOOP GOED WANT HAHA TOCH? NOU JA IK GA EVEN DE HONDJES DOEN EN NOU DAN HAHA JA
iewquote:
Hoiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, we werden er gek van in CUL
[..]
Hai
je zei het zelf ik ga even de hondjes DOEN.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Collega ging vanochtend om 08:20 zijn gehaktbal opwarmen. Hij had de magnetron(in de kantine) op 10 minuten gezet op vol vermogen. Gevolg een verkoolde gehaktbal en enorme stank/ Thuis heeft hij geen magnetron en warmt hij altijd zijn gehaktbal 10 minuten op het vuur op, want dan is het lekker warm. Hij wist niet dat het in de magnetron niet zo lang hoefde op te warmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |