abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93501334
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:03 schreef El_Matador het volgende:
Ah, klinkt goed. Lijkt me een mooie om te gaan zien. :9
Kijk daar heb je wat aan he? Een echte review van een film!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_93501826
Body of Lies

Had gehoord dat dit een goeie film was, dus heb hem laatst gehuurd. De film duurt 2 uur en 10 minuten, dat is 34,5 minuut langer dan de gemiddelde film die ik de afgelopen maand heb gezien en 37,3 minuten langer dan de gemiddelde film over heel 2010. De film krijgt van mij een 7 en dat is 0,3 punten lager dan de gemiddelde film deze maand. Als we kijken naar films langer dan 2 uur dan is de 7 die ik geef 0,5 punten lager dan het gemiddelde. Conclusie: voor zo'n lange film voldoet het net niet aan mijn norm.

Decaprio krijgt van mij een 7,5 en Russel Crowe een 6,5. Gemiddeld dus een 7 en voor films met 2 hoofdrolspelers is dat 0,3 punten lager dan het gemiddelde van deze maand. Dicaprio haalt zijn gemiddelde met deze 7,5 een beetje omlaag: Hij gaat van een 8,5 naar een 8,3 (dit is over heel 2010 en januari en februari 2011 erbij genomen).

De film gaat over geheime diensten en met een 7 is deze film 0,2 punt minder goed dan de gemiddelde film over geheime diensten die ik heb gezien in 2010 tot en met nu. Als we kijken naar dit soort films is deze film 7,6 minuten langer dan de gemiddelde film over dit onderwerp.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben ^O^
pi_93501895
The Fighter

"A look at the early years of boxer "Irish" Micky Ward and his brother who helped train him before going pro in the mid 1980s."

Heb erg genoten van deze film, en met name van Christian Bale. Wat een performance zet hij neer, echt ongelooflijk, vooral als je The Dark Knight nog vers in het geheugen hebt zitten.

Het verhaal is niet echt vernieuwend, maar ik was wel verbaasd over de camerastijl in de boxring. Net alsof je naar een echte bokswedstrijd kijkt. De rol van de moeder vond ik ook erg sterk, gespeeld door Melissa Leo. Verder vond ik Mark Wahlberg moeilijk passen tussen zo'n geschifte familie.

De chemie tussen Wahlberg en Bale is wel erg mooi.

IMDb: 8.1
Helemaal mee eens.
pi_93502281
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef jimjim1983 het volgende:
wat een kuttopic is dit geworden
2,3 dagen in de maand vooral vanwege lijstjes en/of de discussie mbt lijstjes (make your pick). Verder valt het best mee, al is het jammer dat de echt goede recensenten zich hier amper nog laten zien omdat de meesten alleen nog maar met oneliners reageren. Daar erger ik me meer aan dan die lijstjes eigenlijk.

quote:
Inception gezien, vond hem saai, snap er niks van
Zoiets dus :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93502549
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

2,3 dagen in de maand vooral vanwege lijstjes en/of de discussie mbt lijstjes (make your pick). Verder valt het best mee, al is het jammer dat de echt goede recensenten zich hier amper nog laten zien omdat de meesten alleen nog maar met oneliners reageren. Daar erger ik me meer aan dan die lijstjes eigenlijk.

[..]

Zoiets dus :')
Ach, als je echt goede recensies wilt lezen, kun je gewoon het beste naar IMDB.com gaan. Daar stikt het per (bekende) film van de goede recensies, sommige positief en andere negatief, en daardoor krijg je daar op die site een heel goed beeld van een film.

Dit is een leuk topic om gewoon een beetje aan te kloten met elkaar. Kijk bijv. naar Macondo die hier alleen maar komt om te trollen.
pi_93502741
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef El_Matador het volgende:
Elke onzinnige betekenis van e-penissen en andere opgekropte frustratie bij users die anderen voor "debielen" uitmaken terwijl ze zelf niet bepaald uitblinken in het schrijven van waardevolle reviews is voor de rekening van de frustro's. Get a fokking life. :W
Hey, ik voel me aangesproken. Grappig dat jij je kennelijk ook aangesproken voelde

quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Hey Mainport. Alles chill? Nog goeie films gezien?
Door het jaartournament vond ik 2010 in eerste instantie een deceptie, maar na een paar oscarfilms gezien te hebben valt het toch wel mee. Ik weet niet waarom de oscarfilms van vorig jaar niet zijn meegenomen naar het toernooi van dit jaar, of althans niet ver zijn gekomen.
Graag op anoniem
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:01:11 #218
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_93505430
quote:
1s.gif[b] Op

[..]

Door het jaartournament vond ik 2010 in eerste instantie een deceptie, maar na een paar oscarfilms gezien te hebben valt het toch wel mee. Ik weet niet waarom de oscarfilms van vorig jaar niet zijn meegenomen naar het toernooi van dit jaar, of althans niet ver zijn gekomen.
Al die Oscar-films zijn pas dit jaar in de bioscoop uitgekomen of moeten dat nog. Jaartoernooien over de laatste jaren gaan altijd over de films die dat jaar in de NLse bioscoop uitgekomen zijn.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:52:11 #219
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_93509125
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:40 schreef Roces18 het volgende:

[..]

:')
WAT :D!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_93511489
Manhattan
Woody's films lijken op de boeken die ik leuk vind. Ik denk eerlijk gezegd ook dat het beter tot zijn recht komt in een boek. Manhattan heeft een prachtig onderwerp en gaat over thema's die mij nauw aan het hart liggen: de kunstwereld, liefde, narcisme, chauvinisme, snobisme (of is dat hetzelfde?). Toch vind ik de intellectuele gesprekken niet altijd even sterk; het scheert er net langsheen. Ook is Woody, dat irritante mannetje, nauwelijks geloofwaardig als rokkenjager, maar hij komt er in het echt kennelijk ook mee weg. Dit is zelf zijn minst favoriete film, en omdat al zijn films op elkaar lijken, ga ik er vanuit dat de andere, uit dezelfde periode althans, me beter bevallen.
Graag op anoniem
pi_93515672
The next three days

Drama / Thriller
122 minuten

geregisseerd door Paul Haggis
met Russell Crowe, Elizabeth Banks en Liam Neeson

Het leven lijkt perfect voor John Brennan. Totdat zijn vrouw Lara opgepakt wordt voor een gruwelijke moord die ze niet heeft gepleegd. Drie jaar later doet John er alles aan om zijn gezin bij elkaar te houden. Hij voedt hun zoon op, geeft les op school en doet er alles aan om haar onschuld te bewijzen. Als ook het laatste beroep wordt afgewezen en Lara suïcidaal wordt besluit John dat er maar één oplossing mogelijk is; hij moet zijn vrouw uit de gevangenis bevrijden. Hij bedenkt een gedetailleerd vluchtplan en stort zich in een gevaarlijke en onbekende wereld. Uiteindelijk alles op het spel zettend voor de liefde van zijn leven. Remake van de Franse film Pour Elle.

Normalitair trek ik het niet om films van langer dan 2 uur te kijken maar bij deze film had ik er geen moeite bij!, film kijkt lekker weg en de spanning is goed opgebouwd.
Ik heb het orgineel pour elle ook gezien maar vond deze film, de verfilming eigenlijk nog iets beter.. het was allemaal net wat beter te volgen alles.
Aanrader, 7.5!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:37:37 #222
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_93516768
Alice in Wonderland
Dit jaar bestaat de Disney uitvoering van Lewis Carrol`s verhaal 60 jaar en om die reden is hij nu te verkijgen op blu-ray. En dus werd het tijd om `m, na `m járen lang niet meer gezien te hebben, nog eens aan een herkijkbeurt te onderwerpen.
Het resultaat is dat ik dit nog steeds de leukste en beste vertelling van het Alice in Wonderland verhaal vind. Op de blu-ray ziet het geheel er als nieuw uit en spatten de kleuren van je scherm: het beeld is ongekend scherp en maakt er een heel nieuwe ervaring van.
Zeker een must voor iedere Disney- en animatie fan, zowel de film als deze nieuwe uitgave.

IMDB Cijfer: 7,5/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
pi_93522443
Zoals gezegd vanavond gezien: Changeling (2008)

In 1928 verdwijnt Walter Collins, de zoon van Christine Collins (Angelina Jolie). De politie is op zoek en na een tijd hebben ze hem gevonden, althans, volgens de politie. De gevonden jongen is echter niet haar zoon. Ondanks dat alles haar tegen zit vecht zij door om de waarheid te achterhalen met o.a. de hulp van de plaatselijke dominee Gustav Briegleb (John Malkovich).(eerste keer dacht ik dat ik Bono hoorde praten :D ).

Helaas moest ik een stukje van de rechtzaak missen want dat zag er ook erg goed uit. Een erg sterke film. Redelijk beklemmend hoe een heel systeem fout aan het opereren is. Wat nog opvallender is, is dat dit op ware gebeurtenissen gebaseerd is; de Wineville Chicken Coop Murders. Bijna alles in deze film is gehaald uit de papieren hierover.
Director Clint Eastwood heeft hier iets zeer goeds neer gezet.

IMDB geeft een 8.0. Ik ga voor een ruime 8+.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:29:37 #224
286575 Roces18
Chef de party
pi_93529996
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef Falco het volgende:

[..]

WAT :D!
nee niks :@ :'(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_93530373
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef casper019 het volgende:
The next three days

[ afbeelding ]

Drama / Thriller
122 minuten

geregisseerd door Paul Haggis
met Russell Crowe, Elizabeth Banks en Liam Neeson

Het leven lijkt perfect voor John Brennan. Totdat zijn vrouw Lara opgepakt wordt voor een gruwelijke moord die ze niet heeft gepleegd. Drie jaar later doet John er alles aan om zijn gezin bij elkaar te houden. Hij voedt hun zoon op, geeft les op school en doet er alles aan om haar onschuld te bewijzen. Als ook het laatste beroep wordt afgewezen en Lara suïcidaal wordt besluit John dat er maar één oplossing mogelijk is; hij moet zijn vrouw uit de gevangenis bevrijden. Hij bedenkt een gedetailleerd vluchtplan en stort zich in een gevaarlijke en onbekende wereld. Uiteindelijk alles op het spel zettend voor de liefde van zijn leven. Remake van de Franse film Pour Elle.

Normalitair trek ik het niet om films van langer dan 2 uur te kijken maar bij deze film had ik er geen moeite bij!, film kijkt lekker weg en de spanning is goed opgebouwd.
Ik heb het orgineel pour elle ook gezien maar vond deze film, de verfilming eigenlijk nog iets beter.. het was allemaal net wat beter te volgen alles.
Aanrader, 7.5!
Die heb ik gisteren ook gezien. Aanrader idd :) (verder niks toe te voegen aan jouw post ;)).
pi_93531637
Heeft ze het niet gedaan dan? ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:24:27 #227
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_93533978
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Dit is een leuk topic om gewoon een beetje aan te kloten met elkaar. Kijk bijv. naar Macondo die hier alleen maar komt om te trollen.
Hier jouw quote over Black Swan uit het vorige topic, meneer de connaisseur:
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Deze film lijkt me zo'n verschrikking... echt zo'n verplichte film die je vriendin perse wil kijken :r
Enfin, on topic dan maar weer. Gisteren gezien:

Le Trou (1960) (Jacques Becker)
Noteert hoog op het lijsjt van Franse films, thrillers en crime op IMDB. Nooit van gehoord, dus was een verrassing wat ik te zien zou krijgen. Welnu, het is een fantastische gevangenisfilm. Vergeet de Shawshank Redemption, The Great Escape en alle andere ontsnappingsfilms, want dit is het echte werk. Het ontsnappen uit de gevangenis is hier ook écht werk, en wordt zo in beeld gebracht dat het lijkt alsof je zélf een gat door de muur aan het bikkelen bent. Goede sfeer, humor en spanning - veel sympathie voor de hoofdpersonen. Ik las zojuist dat de ontsnappingskunstenaar in de film (de baas op de foto) ook écht ontsnapt is uit de gevangenis. Toen hij er vast zat maakte hij kennis met de schrijver van het boek waarop de film gebaseerd is. Zo zag het er ook uit : de beste man is hier niet aan het acteren, hij is gewoon hard aan het werk een gat door het beton te hakken. Heeft verder ook nooit in een film gespeeld. Meesterwerk.
9/10
imdb 8,3/10
Overal verstand van.
pi_93535841
The Escapist (2008)
Spannende gevangenisfilm die een goeie flow blijft houden door de hele film heen, erg goed gedaan. Heftige beelden af en toe en een aardig verhaal. Lekkere actie en gewoon een prima film waar je geen spijt van krijgt.
8.3/10 (IMDB: 6.8/10)

Enter The Void (2009)
De film is een grote trip van seks, drugs, gave muziek, vette beelden en lichten, neergezet in een bizarre setting in Tokyo. Zeker genieten om deze film te kijken, helemaal met een kaasje (of 2-3 :P ) erbij. De lengte van de film is alleen bizar veel te lang (2:26) wat maakt dat het verhaal erg traag is en veel herhaling van zetten en beelden. Dat is echt zonde en doet afbreuk aan de originele manier van filmen, de zeer expliciete scenes* en het volgen van het verhaal. Zelfde regisseur als het walgelijke Irreversible, een film die ik af moest zetten omdat ik het niet aankon (realistische homoseksuele verkrachtingsscenes kijk ik niet voor mijn plezier :') ). Dat is wel duidelijk in de film, shockeren is er zeker bij en gelukkig zijn de expliciete seksscenes een stuk beter in Enter the Void dan in Irreversible... :9
8.0/10 (IMDB: 7.3/10)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:49:55 #229
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_93558665
Om even lekker door te gaan op de lijstjes: gewoon overheen scrollen voor de mensen die ze niet willen zien. Ik wil ze wel zien, ze helpen me, want ik kan niet altijd dit topic bijhouden. Met die lijsten zie ik toch nog 'wat ik wellicht zeker moet gaan kijken'.

30. Alpha Dog (Nick Cassavetes, 2006) :: 7.8
quote:
A drama based on the life of Jesse James Hollywood, a drug dealer who became one of the youngest men ever to be on the FBI's most wanted list.
Gaan kijken omdat iemand hier de film aanraadde en reviewde (weet niet meer wie). En normaal schrijf ik niet (meer) van die lange reviews, maar deze verdient dat wel. Wel lastig om niets te verklappen, maar oke. Film met Emile Hirsch, Bruce Willis en Justin Timberlake in de hoofdrollen. En Sharon Stone die nog meedoet. Aardige cast dus.

Gaat over een groep jonge 'gasters' die ruzie met elkaar hebben en daardoor domme dingen uitvoeren. Je denkt eerst van "gewoon een film over drinken, vrouwen en drugs", maar de film is meer dan dat. Als je dieper kijkt zie je het thema van groepsdruk, van niet onder doen voor elkaar, van 'never back down', van aanzien. En dat wordt best treffend in beeld gebracht door een steeds hoger oplopende spanning in de zin van "gaan ze het wel of niet doen".

Goed acteerwerk. Zeer goede rol van Anton Yelchin! Dat moet zeker gezegd worden.

De 6.9 op IMDB is veels te laag voor deze film. Een 7.8 meer dan waard.
pi_93561028
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:49 schreef SnuggLe het volgende:
Om even lekker door te gaan op de lijstjes: gewoon overheen scrollen voor de mensen die ze niet willen zien. Ik wil ze wel zien, ze helpen me, want ik kan niet altijd dit topic bijhouden. Met die lijsten zie ik toch nog 'wat ik wellicht zeker moet gaan kijken'.

30. [ afbeelding ] Alpha Dog (Nick Cassavetes, 2006) :: 7.8

[..]

Gaan kijken omdat iemand hier de film aanraadde en reviewde (weet niet meer wie). En normaal schrijf ik niet (meer) van die lange reviews, maar deze verdient dat wel. Wel lastig om niets te verklappen, maar oke. Film met Emile Hirsch, Bruce Willis en Justin Timberlake in de hoofdrollen. En Sharon Stone die nog meedoet. Aardige cast dus.

Gaat over een groep jonge 'gasters' die ruzie met elkaar hebben en daardoor domme dingen uitvoeren. Je denkt eerst van "gewoon een film over drinken, vrouwen en drugs", maar de film is meer dan dat. Als je dieper kijkt zie je het thema van groepsdruk, van niet onder doen voor elkaar, van 'never back down', van aanzien. En dat wordt best treffend in beeld gebracht door een steeds hoger oplopende spanning in de zin van "gaan ze het wel of niet doen".

Goed acteerwerk. Zeer goede rol van Anton Yelchin! Dat moet zeker gezegd worden.

De 6.9 op IMDB is veels te laag voor deze film. Een 7.8 meer dan waard.
Toffe film ja, Yelchin is ook tof in Charlie Bartlett :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93565043
Hereafter

Verenigde Staten
Drama / Fantasy
129 minuten

geregisseerd door Clint Eastwood
met Matt Damon, Bryce Dallas Howard en Cecile De France

Hereafter vertelt het verhaal van drie mensen die op verschillende manieren met de dood te maken krijgen. George (Matt Damon) is een doorsnee Amerikaan die een speciale band heeft met het hiernamaals. Aan de andere kant van de wereld heeft Marie (Cecile De France) een schokkende bijna-doodervaring. En dan is er nog Marcus, een scholier uit Londen die de persoon verliest die het dichtste bij hem staat en wanhopig op zoek is naar antwoorden. Alledrie zijn ze op pad de waarheid te vinden en wanneer hun paden kruisen zullen ze allen veranderd zijn door wat zij geloven te zullen vinden in het hiernamaals.

Aparte film!, film kijkt zeker lekker weg en heeft me elk moment weten te boeien. Ik vond het een itneressant onderwerp!
Wel moet ik erbij zeggen dat dit geen film is die voor iedereen geschikt is, je moet niet deze film gaan kijken met de gedachte oh clint eastwood+matt damon dat word dikke actie..
Het is een vrij rustige film, die nergens echt spannend word.. maar gewoon ''loopt'' maar je zeker wel aangreipt.
Gewoon een goeie, aparte interesante film! een 7.5!
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:28:34 #232
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_93566116
JACKASS 3D

OMFG wat heb ik gelachen:
9/10

Er zaten weer wat stront en stieren in (Bullshit dus) anders was het 10/10.
Moet ik het verhaal van de film nog uitleggen?
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:08:41 #233
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_93569012
Up
Up bevat één van de mooiste en meest aangrijpende sequenties uit de nog korte Pixar historie. Die zit meteen aan het begin, wanneer we de levensloop van onze hoofdpersoon Carl Fredricksen en zijn vrouw Ellie zien: we zien hoe ze elkaar ontmoeten en hoe ze, zonder dat in de rest van de scene ook maar één woord wordt gezegd en de beelden alles zeggen, het leven met elkaar doorbrengen.

Dit stuk is zo mooi en gevoelig dat het ook gelijk het grootste minpunt (wat nogal overdreven is aangezien de hele film eigenlijk geen minpunten kent) is: het hoogtepunt zit aan het begin van de film waardoor het ontzettend moeilijk is dit nog te evenaren.
Gelukkig is verder alles erg sterk: de karakters zijn leuk, lief en zorgen voor medeleven, de animaties zijn prachtig en de muzikale ondersteuning past er goed bij. Ook zit er meer dan genoeg humor in.

Het is misschien niet Pixar`s allerbeste maar hij hoort wat mij betreft zeker in het rijtje van Monsters Inc. en The Incredibles thuis.

IMDB Cijfer: 8,4/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:20:32 #234
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_93569860
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef Timo20 het volgende:
Up
Up bevat één van de mooiste en meest aangrijpende sequenties uit de nog korte Pixar historie. Die zit meteen aan het begin, wanneer we de levensloop van onze hoofdpersoon Carl Fredricksen en zijn vrouw Ellie zien: we zien hoe ze elkaar ontmoeten en hoe ze, zonder dat in de rest van de scene ook maar één woord wordt gezegd en de beelden alles zeggen, het leven met elkaar doorbrengen.

Dit stuk is zo mooi en gevoelig dat het ook gelijk het grootste minpunt (wat nogal overdreven is aangezien de hele film eigenlijk geen minpunten kent) is: het hoogtepunt zit aan het begin van de film waardoor het ontzettend moeilijk is dit nog te evenaren.
Gelukkig is verder alles erg sterk: de karakters zijn leuk, lief en zorgen voor medeleven, de animaties zijn prachtig en de muzikale ondersteuning past er goed bij. Ook zit er meer dan genoeg humor in.

Het is misschien niet Pixar`s allerbeste maar hij hoort wat mij betreft zeker in het rijtje van Monsters Inc. en The Incredibles thuis.

IMDB Cijfer: 8,4/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
Ik vond de film nogal onevenwichtig. Het eerste stuk is inderdaad prachtig. De karakters zijn goed uitgewerkt en komen echt tot leven.
En dan krijg je opeens hondjes in fucking vliegtuigjes en hondjes die eten serveren en meer van dat soort ongein. Ik vond dat echt totaal niet op z'n plaats in deze film.
Voor mij is het vooral de meest schizofrene film van Pixar.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_93570593
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik vond de film nogal onevenwichtig. Het eerste stuk is inderdaad prachtig. De karakters zijn goed uitgewerkt en komen echt tot leven.
En dan krijg je opeens hondjes in fucking vliegtuigjes en hondjes die eten serveren en meer van dat soort ongein. Ik vond dat echt totaal niet op z'n plaats in deze film.
Voor mij is het vooral de meest schizofrene film van Pixar.
+ dat de humor van heel laag niveau is (vaak is dat goed :P maar heb bij Up niet 1 keer moeten lachen.) voor mij is het met afstand de minste pixar film.
pi_93571836
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
JACKASS 3D

9/10

hehe, helemaal vergeten die heb ik van de week ook nog gezien (niet aan gedacht dat dat ook onder 'film' valt :+).

Wel gelachen ja. Je moet wel van het soort humor houden ;)
pi_93571891
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef Palomar het volgende:

[..]

hehe, helemaal vergeten die heb ik van de week ook nog gezien (niet aan gedacht dat dat ook onder 'film' valt :+).

Wel gelachen ja. Je moet wel van het soort humor houden ;)
Same here, leuke montage ook aan het einde als terugblik op al die jaren Jackass :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93574254
Black Swan

Net terug uit de bioscoop en de tering dat was behoorlijk indrukwekkend. Meneer Aronofsky weet een behoorlijke mindfuck neer te zetten, petje af. Ik was heel bang dat ondanks de Oscar Natalie Portman me tegen zou vallen, maar dat was gelukkig niet het geval. Het verschil met haar spel in bijvoorbeeld Revenge of the Sith en hier is als dag en nacht, als zwarte en witte zwanen eigenlijk. Plusjes ook voor Mila Kunis (lekker) en hoe heet die fransoos die de balletbaas speelt...

Een 9, je zou er bijna zelf van naar het ballet gaan.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_93574613
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:34 schreef Karstman het volgende:

Een 9, je zou er bijna zelf van naar het ballet gaan.
Ha... dat is dus precies wat ik gedaan heb. Twee weekjes na het bekijken van de film (in december) ben ik het echte zwanenmeer maar 's gaan bekijken. Ik moet zeggen dat dat zeker niet teleur stelde! (alhoewel ik constant het gezicht van Natalie Portman of de zwanen plakte :P).
pi_93580208
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef BeamofLight het volgende:
JACKASS 3D

9/10

Ik heb de film ook gezien en was vroeger behoorlijk onder de indruk van de show, de 1e film en de 2e film vond ik ook echt super tof.

Maar deeltje 3 viel mij wat tegen, het is natuurlijk weer tof om iedereen van de Jackass cast weer te zien, ik denk dat het niet zou aanslaan als het een random groepje mensen was die gewoon een film zoals dit zouden uitbrengen, zonder dat ze ooit bekend zijn geweest.

Ik heb dan nog wel met een grote glimlach naar de film gekeken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')