Goed ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:43 schreef Iemand91 het volgende:
Kunnen we dan niet gewoon 2 topic's doen? Een met reviews en een met lijstjes, iedereen tevreden en discussie kan dan voorbij zijn toch? Ik stem voor!![]()
Ik wilde nu eigenlijk een stukje van de OP quote waarin letterlijk stond: Let op: Dit is geen opsom-topic, maar dat is al aangepast zie ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef El_Matador het volgende:
De lijstjesdiscussie is te onzinnig voor woorden en de lijstjes zijn niet "vervuilender" dan de discussie erover zelf (die nog langer is dan de lijstjes), aangezien de lijstjes informatie bieden die on-topic is; welke films heb je (pas) gezien en zijn (dus) de moeite waard. Sorteer je lijstje op cijfer of post alleen de top5 of top10 als je er 50 in een maand heb gezien ofzo, dat helpt ook.
Sommigen lezen die lijstjes niet (prima, ik lees ook PUB en OUD niet, moet dat dan ook maar weg van FOK!? ;'), maar anderen wel. Voor die anderen, maken we die lijstjes. Het is heel prettig een overzicht te hebben van goeie films, de uitgebreidere reviews kan je dan nalezen in oudere topics of op Whatiwatch zelf.
Elke onzinnige betekenis van e-penissen en andere opgekropte frustratie bij users die anderen voor "debielen" uitmaken terwijl ze zelf niet bepaald uitblinken in het schrijven van waardevolle reviews is voor de rekening van de frustro's. Get a fokking life.
quote:Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.
Dat is het leuke aan informatie. Je weet nooit hoeveel mensen het WEL waarderen. Die 10% zeikerds die net ff iets meer moeten scrollen, daar moeten anderen die lijstjes WEL waarderen dan ineens door geleid worden? Come on now...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde nu eigenlijk een stukje van de OP quote waarin letterlijk stond: Let op: Dit is geen opsom-topic, maar dat is al aangepast zie ik
Neemt niet weg dat voor zeker 80% van de mensen in dit topic die lijstjes niets toevoegen(voor sommigen is het blijkbaar zelfs storend, dat heb ik dan weer niet dankzij mijn machtige scrollvinger) en ook de huidige OP insinueert nog altijd dat iets van een recensie wel gewenst is
[..]
Hey Mainport. Alles chill? Nog goeie films gezien?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:25 schreef Mainport het volgende:
Het is goed als er een beetje discussie komt. Je post hier niet voor jezelf. De teugels mogen best wat strakker aangehaald worden, het niveau is zo laag de laatste tijd. Alle coole users zijn verdwenen en vervangen door idioten. Verbieden die kutlijstjes
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Hier dan mijn lijstje van februari. Het was een okeeje maand met 20 films gezien, waaronder een ontzettend heersende topper!
1. Black Swan
2. Jeder für sich und Gott gegen alle
3. The King's Speech
4. Closer
5. Rio Bravo
Kijk daar heb je wat aan he? Een echte review van een film!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:03 schreef El_Matador het volgende:
Ah, klinkt goed. Lijkt me een mooie om te gaan zien.
2,3 dagen in de maand vooral vanwege lijstjes en/of de discussie mbt lijstjes (make your pick). Verder valt het best mee, al is het jammer dat de echt goede recensenten zich hier amper nog laten zien omdat de meesten alleen nog maar met oneliners reageren. Daar erger ik me meer aan dan die lijstjes eigenlijk.quote:
Zoiets dusquote:Inception gezien, vond hem saai, snap er niks van
Ach, als je echt goede recensies wilt lezen, kun je gewoon het beste naar IMDB.com gaan. Daar stikt het per (bekende) film van de goede recensies, sommige positief en andere negatief, en daardoor krijg je daar op die site een heel goed beeld van een film.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2,3 dagen in de maand vooral vanwege lijstjes en/of de discussie mbt lijstjes (make your pick). Verder valt het best mee, al is het jammer dat de echt goede recensenten zich hier amper nog laten zien omdat de meesten alleen nog maar met oneliners reageren. Daar erger ik me meer aan dan die lijstjes eigenlijk.
[..]
Zoiets dus
Hey, ik voel me aangesproken. Grappig dat jij je kennelijk ook aangesproken voeldequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef El_Matador het volgende:
Elke onzinnige betekenis van e-penissen en andere opgekropte frustratie bij users die anderen voor "debielen" uitmaken terwijl ze zelf niet bepaald uitblinken in het schrijven van waardevolle reviews is voor de rekening van de frustro's. Get a fokking life.
Door het jaartournament vond ik 2010 in eerste instantie een deceptie, maar na een paar oscarfilms gezien te hebben valt het toch wel mee. Ik weet niet waarom de oscarfilms van vorig jaar niet zijn meegenomen naar het toernooi van dit jaar, of althans niet ver zijn gekomen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Hey Mainport. Alles chill? Nog goeie films gezien?
Al die Oscar-films zijn pas dit jaar in de bioscoop uitgekomen of moeten dat nog. Jaartoernooien over de laatste jaren gaan altijd over de films die dat jaar in de NLse bioscoop uitgekomen zijn.quote:[b] Op
[..]
Door het jaartournament vond ik 2010 in eerste instantie een deceptie, maar na een paar oscarfilms gezien te hebben valt het toch wel mee. Ik weet niet waarom de oscarfilms van vorig jaar niet zijn meegenomen naar het toernooi van dit jaar, of althans niet ver zijn gekomen.
WATquote:
Die heb ik gisteren ook gezien. Aanrader iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:19 schreef casper019 het volgende:
The next three days
[ afbeelding ]
Drama / Thriller
122 minuten
geregisseerd door Paul Haggis
met Russell Crowe, Elizabeth Banks en Liam Neeson
Het leven lijkt perfect voor John Brennan. Totdat zijn vrouw Lara opgepakt wordt voor een gruwelijke moord die ze niet heeft gepleegd. Drie jaar later doet John er alles aan om zijn gezin bij elkaar te houden. Hij voedt hun zoon op, geeft les op school en doet er alles aan om haar onschuld te bewijzen. Als ook het laatste beroep wordt afgewezen en Lara suïcidaal wordt besluit John dat er maar één oplossing mogelijk is; hij moet zijn vrouw uit de gevangenis bevrijden. Hij bedenkt een gedetailleerd vluchtplan en stort zich in een gevaarlijke en onbekende wereld. Uiteindelijk alles op het spel zettend voor de liefde van zijn leven. Remake van de Franse film Pour Elle.
Normalitair trek ik het niet om films van langer dan 2 uur te kijken maar bij deze film had ik er geen moeite bij!, film kijkt lekker weg en de spanning is goed opgebouwd.
Ik heb het orgineel pour elle ook gezien maar vond deze film, de verfilming eigenlijk nog iets beter.. het was allemaal net wat beter te volgen alles.
Aanrader, 7.5!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |