Jurien Rosevinkquote:Jurien (31), de ruige kunstenaar uit het Noorden zoekt graag grenzen op. Deze stoere artistiekeling kan niet stilzitten. Jurien is altijd op zoek naar nieuwe ervaringen en avontuur. Hij laat zich niet leiden door regeltjes en volgt liever niet de gebaande paden. Zijn zakelijk instinct zorgt ervoor dat hij niet te vaak uit de bocht vliegt. Een ideale combinatie zou je zeggen.
Hij wil free publicity maar met deze onzin kan ik niet aankomen bij mijn twittervriendenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je doet alsof je jurien betaalt voor antwoorden
Ik ook, het is voor mij ook gewoon een spelletjequote:Hij zit gewoon lekker te fucken
En die krijgt ie hier.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zo werkt het soms wel een beetje he
En die krijgt ie hier.
Morgen weer 10 offerte-aanvragen in zn mailbox
zolang ie lost format maar niet in de weg zit!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
En die krijgt ie hier.
Morgen weer 10 offerte-aanvragen in zn mailbox
Ik kijk ook ziggo en vraag me af hoe Cynthia het voor elkaar krijgt om in het donker een boek te lezen....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij wil free publicity maar met deze onzin kan ik niet aankomen bij mijn twittervrienden.
[..]
Ik ook, het is voor mij ook gewoon een spelletje.
odertussen zit ik op het ziggo kanaal te wachten tot monique's tiet eruit floept
Heb je gemasturbeerd in het huis?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef jurien het volgende:
Maargoed, nog vragen/opmerkingen? Ik zit er nu toch natuurlijk. Ik kan niet alles eerlijk beantwoorden omdat het programma nog op televisie is maar veel ook weer wel...!
Ik heb er wel 1! Je schreef eerder dat je het goed kan vinden met cynthia. Heb je enig idee waarom ze zo slecht in de groep ligt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef jurien het volgende:
Maargoed, nog vragen/opmerkingen? Ik zit er nu toch natuurlijk. Ik kan niet alles eerlijk beantwoorden omdat het programma nog op televisie is maar veel ook weer wel...!
Stonk dat haar van Cynthia echt zo erg?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef jurien het volgende:
Ja dat viel mij ook op inderdaadquote:
Nee hoor... Zodra je uit een programma komt, tenminste dat heb ik, wil je graag weten wat er zoal is geschreven en gedacht. Fok kwam nogal vaak voor in mijn zoek resultaten en ik vond dat het ontzettend mee viel hoe weinig negatieve reacties er waren. Vandaar dat ik vandaag besloot om ook een accountje te nemen zodat ik sommige vragen kan beantwoorden. leek me wel leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:53 schreef yvonne het volgende:
Hebben ze je nou hierheen ( FOK!) gestuurd om te komen posten? "Ga daar maar heen, en zie nog wat van het programma te redden"
Ja, doe iets nuttigs met je leven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef jurien het volgende:
lijkt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef toxikon het volgende:
Is het net zo saai als het op de streams lijkt?
En dat wil niemandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef Maanvis het volgende:
jurien, 1 tip: Als je onzinantwoorden aan yvonne geeft wordt ze heel boos!
Dat past niet meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op inderdaad
En moet z'n geheim niet in de OP?
Die vraag was al gesteld. Hij vond het niet saai.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef toxikon het volgende:
Die moet ooit ook gaan slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Stefan het volgende:
Jurien, moeten al je antwoorden eerst langs Laura?
Sorry gemist, maar toch geloof ik er geen reet van dat jur langer dan een uur kan kijken zonder te willen stofzuigen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vraag was al gesteld. Hij vond het niet saai.
Op jou ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef Maanvis het volgende:
Meer succes met de opmerkingen over zijn antwoordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op jou ja.
Ik ga pitten, Jurien welkom op FOK! en succes met de vragen.
1. Zodra er een lock op de streams kwam ging er bij ons een sirene.Dan gingen de mannen snel naar hun slaapkamer of trokken een vrouwelijke medebewoonster mee. 3 minuten voordat alles weer live was klonk er weer een sirene. Iedereen nam zijn positie weer in.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je gemasturbeerd in het huis?
Zo ja, waar?
Zo nee, hoelang had je het nog volgehouden?
Welke van de vrouwen in het huis zou je wel een kunstje op kunnen?
Dat lijkt mij dus 3x een nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:01 schreef jurien het volgende:
[..]
1. Zodra er een lock op de streams kwam ging er bij ons een sirene.Dan gingen de mannen snel naar hun slaapkamer of trokken een vrouwelijke medebewoonster mee. 3 minuten voordat alles weer live was klonk er weer een sirene. Iedereen nam zijn positie weer in.
2.Op de keukentafel; In de hoek naast het zwembad pal voor camera 3 en uiteraard tijdens de lunch in de wc.
3.Bedoel je de 1 van de kandidaten of tijdens de grote feesten die we hadden na 02.00 uur wanneer de stream blijft hangen op 2 slapende bewoners?
hehehe
Maaaaaaaaaaaaaaaanvisssssssssssss, hij doet het weeeeeeeeeeeeeerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:01 schreef jurien het volgende:
[..]
1. Zodra er een lock op de streams kwam ging er bij ons een sirene.Dan gingen de mannen snel naar hun slaapkamer of trokken een vrouwelijke medebewoonster mee. 3 minuten voordat alles weer live was klonk er weer een sirene. Iedereen nam zijn positie weer in.
2.Op de keukentafel; In de hoek naast het zwembad pal voor camera 3 en uiteraard tijdens de lunch in de wc.
3.Bedoel je de 1 van de kandidaten of tijdens de grote feesten die we hadden na 02.00 uur wanneer de stream blijft hangen op 2 slapende bewoners?
hehehe
Hmm nee dat verbaast me best wel. Ik heb haar ervaren als een heel sociaal en gezellig iemand. Ergens is er iets fout gegaan en ze heeft natuurlijk meer informatie gekregen van mij waardoor bewoners wat argwanend kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1! Je schreef eerder dat je het goed kan vinden met cynthia. Heb je enig idee waarom ze zo slecht in de groep ligt?
Niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:55 schreef md89 het volgende:
[..]
Stonk dat haar van Cynthia echt zo erg?
Doet ie altijd zo lang over een antwoord?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaanvisssssssssssss, hij doet het weeeeeeeeeeeeeer
Nee totaal niet. Iedereen is veel bezig met het te proberen te raden en ontdekken van geheimen en deals te sluiten met andere bewoners. tenminste... wel in de week dat ik er was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef toxikon het volgende:
Laura was even plassen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doet ie altijd zo lang over een antwoord?
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Maanvis het volgende:
Jurien, waarom zat jij vanavond niet bij Paul de Leeuw? Leek me een uitgelezen kans om 1 van de exit-kandidaten meteen te presenteren.
Dat is toch geen 13 weken leuk man.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:05 schreef jurien het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Iedereen is veel bezig met het te proberen te raden en ontdekken van geheimen en deals te sluiten met andere bewoners. tenminste... wel in de week dat ik er was.
Ik zal wel wind tegen hebben...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Stefan het volgende:
Jurien, moeten al je antwoorden eerst langs Laura?
Thnx, goodnight!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op jou ja.
Ik ga pitten, Jurien welkom op FOK! en succes met de vragen.
Hahaha, wakkkeerrrrr worden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaanvisssssssssssss, hij doet het weeeeeeeeeeeeeer
De dag voordat we hoorden wat de uitslag was. Ik weet niet of Gerard en Plilip dat ook moesten doen want daar wordt niet over gesproken....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:04 schreef UFC_Wanda het volgende:
Wanneer heb je je bevinden voor Cynthia op moeten schrijven. En moesten Gerard en Philip dat ook??
Het programma is een real life serie. Dat betekent, tenminste wel voor dit format dat we geen instructies krijgen. De enige regel is... ga flink vissen en kom achter eeen geheim!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Hebben jullie veel 'instructies' gekregen voor het programma begon? Of zijn jullie gewoon erin gepropt en maar zien wat je doet?
Nu? Kan ik ook bellen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:03 schreef pjotterdeotter het volgende:
jurien of jij even naar de kvdw wilt komen
Ik zou natuurlijk in mijn greenscreenstudio kunnen gaan zitten en een plaatje achter mij laten projecteren... maar das wel wat gedoe dus denk dat je het hier mee moet doen....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef NotYou het volgende:
Jurien, kun je, je webcam niet aanzetten en dingen gaan doen zodat we de indruk hebben dat secret story een minder dooie boel is op 't moment?(Uiteraard moet je dan wel pretenderen dat je nog in 't huis zit.
)
Ik las net dat de Telegraaf soms 1:1 uitspraken overneemt dus je vraag komt te laat...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:10 schreef Stefan het volgende:
Als jij met een bewoonster een affaire moest faken, waar was dan je grens?
Handje vasthouden
Tongzoenen
Samen douchen
Neuken
Fair enough.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:12 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk in mijn greenscreenstudio kunnen gaan zitten en een plaatje achter mij laten projecteren... maar das wel wat gedoe dus denk dat je het hier mee moet doen....
Joanne en ik hebben het even geprobeerd omdat er 3 bewoners waren die dachten dat we een relatie hadden buiten het huis. Helaas gaan de vermoedens in het spel per dag over en weer en was die missie na een dag alweer van de baan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Fair enough.Met welk van de vrouwelijke bewoners had jij wel een relatie willen faken?
Hmmm...ik volg alle streams niet zo goed. Ik kijk nu op via ziggo en zie al heel lang twee slapende mensen. Slaapt iedereen nu?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Maanvis het volgende:
Jurien, wij als FOK! zijnde zijn niet zo tevree met het camera en audiowerk tot nu toe. Wat kun jij daarvan, als expert zijnde, zeggen? Zeiken we of hebben we een punt?
werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef Stefan het volgende:
Jurien, weet jij nog van alle BB's, De Bus, DGK, en alle andere talloze reallifesoaps de namen van drie mensen die er als eerste uitvlogen?
De eerste geef ik je: Martin, BB1
Iik, Cynthia en Aafke waren daar al vanaf de eerste dag een groot voorstander van....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef pjotterdeotter het volgende:
waarom is er eigenlijk zo weinig drank in huis....
er moeten meer emoties loskomen want het begint erg saai te worden.
bij DGK was dat anders ook geen probleem toch.. moeten er natuurlijk geen misbruik van maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef De-Hamster het volgende:
Zal wel iets met regelgeving zijn dat het niet de bedoeling is om deelnemers te bezatten en dan te filmen.
bedankt voor je openheidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:26 schreef jurien het volgende:
Ik ben er morgen weer! Check dan vragen/opmerkingen etc als ze er zijn.
Bye!
Dit is niet DGK!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef pjotterdeotter het volgende:
[..]
bij DGK was dat anders ook geen probleem toch.. moeten er natuurlijk geen misbruik van maken.
maar een paar glaasjes doen wonderen. de beste acteurs kunstenaars muzikanten nemen ook wel eens iets vooraf
We hoeven hem toch niet te behandelen als de minister-presidentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:49 schreef boekenplank het volgende:
Denk niet dat Jurien hier ooit nog terugkomt vanwege de onzinnige en hijgerige vragen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:53 schreef yvonne het volgende:
Hebben ze je nou hierheen ( FOK!) gestuurd om te komen posten? "Ga daar maar heen, en zie nog wat van het programma te redden"
Ik denk wel dat veel bewoners die exit zijn het leuk vinden om te komen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:30 schreef Greys het volgende:
Zijn alle exit-bewoners steeds bij de live shows aanwezig Jurien?
Ben jij er a.s. donderdag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:37 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik denk wel dat veel bewoners die exit zijn het leuk vinden om te komen...
Ik ben ook kaal, word jij ook vaak voor drugsdealer aangezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef jurien het volgende:
[..]
Dat past bij mijn imago en het is handig als iemand mij zoek: 'Heb je die kale ook gezien?'
Toen ik er was dachten we allemaal dat Guido in elk geval een neprelatie had buiten het huis. Ik weet nu dus beter. We dachten dat hij en laura elkaar erg leuk vonden maar er was nog geen link met een missie van hun twee. Zo nzie je maar dat als je geen enkel idee hebt van een geheim het in een spel erg lastig is om achter een geheim te komen ook al lijkt het voor de kijker zo voor de hand liggend te zijn.,..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef Ferdii het volgende:
Hoe erg valt de (nep)relatie van laura en guido nou op in het huis? buiten het huis valt dit erg mee en toch zien de bewoners het wel blijkbaar
Misschien mag ik de stem wel even na doen: "Bewoners.... wil Sharon nu in het zwembad springen..."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef jurien het volgende:
[..]
Jazeker! Net nog contact gehad met Endemol.
Continu...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben ook kaal, word jij ook vaak voor drugsdealer aangezien?
Jammer dat Sharon zelf de enige dikke in het huis is, anders konden ze tsunami'tje spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef jurien het volgende:
[..]
Misschien mag ik de stem wel even na doen: "Bewoners.... wil Sharon nu in het zwembad springen..."
Lijkt me wel lachen...
Nee natuurlijk niet. Tot aan binnenkomst van het huis werden we allemaal bij elkaar vandaag gehouden. Twee dagen lang hadden we een 'shadow' Het zijn allemaal roddels haha.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Patch het volgende:
Hallo Jurien,
Hebben de bewoners elkaar voor binnenkomst van het huis al gezien?
Hier wordt nogal wat over gezinspeeld in de gesprekken in het huis namelijk.
Waarom vroeg Alex dan aan Guido wat hij had ingevuld op het formulier voor binnenkomst, wie men graag na de show nog een keer zou willen zien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef jurien het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Tot aan binnenkomst van het huis werden we allemaal bij elkaar vandaag gehouden. Twee dagen lang hadden we een 'shadow' Het zijn allemaal roddels haha.
dus dat sommige elkaar in het vliegtuig hebben gezien is allemaal gelogenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef jurien het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Tot aan binnenkomst van het huis werden we allemaal bij elkaar vandaag gehouden. Twee dagen lang hadden we een 'shadow' Het zijn allemaal roddels haha.
De vraag was volgens mij "in de show"... maar dat weet ik zo niet zeker hoe dat zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Waarom vroeg Alex dan aan Guido wat hij had ingevuld op het formulier voor binnenkomst, wie men graag na de show nog een keer zou willen zien?
Ja natuurlijk, iedereen was apart van elkaar naar Portugal gegaan. Anders klopt het hele format toch niet meer...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus dat sommige elkaar in het vliegtuig hebben gezien is allemaal gelogen
Zo dik is ze toch nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jammer dat Sharon zelf de enige dikke in het huis is, anders konden ze tsunami'tje spelen.
moet je dit zeggen? Of spreek je de waarheidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef jurien het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, iedereen was apart van elkaar naar Portugal gegaan. Anders klopt het hele format toch niet meer...
Wel de dikste in het huis.quote:
Denk je nu echt als dit echt waar zou zijn, dat Jurien hier de waarheid gaat vertellen. Alle deelnemers hebben een contract moeten ondertekenen om niets naar buiten te brengen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Patch het volgende:
Hallo Jurien,
Hebben de bewoners elkaar voor binnenkomst van het huis al gezien?
Hier wordt nogal wat over gezinspeeld in de gesprekken in het huis namelijk.
Ja balen he, dankje!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef Praatpoeder het volgende:
Jurien, jammer dat je exit moest! Die suffe missie ook
Sommigen gingen praktisch vanaf het vliegveld het huis in en anderen zaten er al een tijdje. Verdeeld over alle dagen van de week.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je dit zeggen? Of spreek je de waarheid
En sommige hadden elkaar in witte auto's zien stappen, ook niet waar dus
Vrijdag zijn jullie het huis in gegaan, maar wanneer waren jullie al in Portugal?
Hey!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:35 schreef Anneloortje het volgende:
jurien wat vraagjes
als je op fok de namen gekoppeld aan de geheimen ziet ben je het er dan mee eens?
En heb je de fok clou lijst gezien en heb jij nog extra clous die er nog niet stsaan. Bijv woorden behang geheime kamer ofzo.
Heb jij in het stuk aan cynthia verteld dat er een geheime kamer is???
Ik vind de geheimen geinig en sommige zijn best lastig om te raden als je geen voorkennis hebt zoals de bewoners. Als kijker denk je appeltje eitje, maar wij hebben natuurlijk geen enkel idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef Annelies-G het volgende:
Ik heb ook een vraagje,
Wat vind je van de geheimen en had je gedacht er achter te komen? Sommige geheimen zijn nogal "raar"
Groetn uut grunn
wat een gluiperd hè, hij kijkt naar purno!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Yanniick het volgende:
Haha idd hoe wist je nu over Sofia haar beroep?
Films gezien ?
John én de mol...quote:
Ja he... en waarom vond ze het dan? Denk dat ze wel een beetje bang voor me was haha...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:15 schreef catwaezle het volgende:
Jurien, Sofia vertelde net op de streams dat ze je een gluiperd vond
Ik weet nu eenmaal veel...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Yanniick het volgende:
Haha idd hoe wist je nu over Sofia haar beroep?
Films gezien ?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
Hey Jurien, een paar vraagjes..
Wat is het meest vreemde aan het huis ?
Eigenlijk alles want het is toch een heel verschil met waar ik nu woon... maar na een dag weet je niet beter...
Waarom denk je dat je nu thuis zit ?
Te weinig stemmen
Kun je ook naar "achter" om met de productie te praten ?
Nope
Hoe is Hummie in de kvdw ?
Heb je contact gehad met John Endemol zelf ?
Heb je ergens spijt van ?
Nee zou het zo weer overnieuw doen!
Hoe ruikt het in het huis ?
Naar roosjes haha, nee gewoon neutraal...
Wat is het meest irritante geluid in het huis ?
Is er ook niet... gewoon dagelijkse geluiden...
Thanks ! Jammer dat je er al uitligt..
Beybey kuskusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:39 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg je nog betaald van fok! voor het dragen van 't 'fok-vestje' op bovenstaande foto? of mocht je het houden en 'dat was dat'??
terecht dat je er uit moest trouwens, iedereen zag toch gelijk dat je een homo bent.. geheim my ass![]()
doeg
Klopt, een keer ter ondersteuning.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:44 schreef Lesterr het volgende:
Jurien, hoelang heb je anabolen geslikt? Je zei namelijk 'een keertje'
Ze zei dat je zo gluiperig naar haar keek ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef jurien het volgende:
[..]
Ja he... en waarom vond ze het dan? Denk dat ze wel een beetje bang voor me was haha...
+ een keer omdat je je verveeldequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef jurien het volgende:
[..]
Klopt, een keer ter ondersteuning.
Haha, ja dat is wel even wennen... Gelukkig worden er geen beelden uitgezonden van het toiet zolang je er maar doet want je normaal doet bop de WC. En tha... iedereen moet naar de wc dus fuck de cams dan maar he... Kan het moeilijk 3 maanden ophoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef Lesterr het volgende:
oke. En was het trouwens niet heel vervelend om naar het toilet te gaan terwijl je weet dat er camera's hangen?
Hahaha, echt waar? Heb ik even gemist! Ik keek wel vaak naar haar inderdaad... Beetje jennen he... ze wist dat ik teveel van haar wist en hou wel van een beetje stangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze zei dat je zo gluiperig naar haar keek ofzo
en een keer voor onderweg en een keer op reserve, ook nog een keer als bonus en keer omdat het mag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ een keer omdat je je verveelde
+ een keer omdat je geil was
+ een keer om het af te leren.
Is het jou al gelukt... mij nog niet namelijk...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef Stevennn het volgende:
Hey jurien. Als je goed kijkt, kan je dan de cameraman achter de spiegels zien?
Nee maar in de supermarkt lukt het me welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef jurien het volgende:
[..]
Is het jou al gelukt... mij nog niet namelijk...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Jurien, als jij nu nog in het huis zat, welke twee meiden had je dan genomineerd en waarom?
Nee hoor, ben er nog! Was even vergeten om op fok te kijken en kwam opeens via google op een bepaalde post terecht...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Jurien teruggefloten zijn door Net5 voor wat betreft het posten op FOK!? Dat zou jammer zijn
En wat vind jij er nou van?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef jurien het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er nog! Was even vergeten om op fok te kijken en kwam opeens via google op een bepaalde post terecht...
Ja dat hoorde ik ook... altijd handig dat men je informeert en op de hoogte houdt...quote:Op maandag 7 maart 2011 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
En wat vind jij er nou van?
Ik hoorde dat je gerechtelijke stappen ging nemen?
Google is your friendquote:Op maandag 7 maart 2011 02:34 schreef jurien het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook... altijd handig dat men je informeert en op de hoogte houdt...
haha ja zo kwam ik er ook achter dat er suggesties werden gedaan en op die manier kwamen er ook mails binnen van juristen die wel eens wat meer wilden weten.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Google is your friend
Is dat geintje met maik ook wel eens in een buitenlandse versie gedaan?
Of heb je niet zoveel research gedaan?
Dus juristen hebben je benadert nav een topic op fok?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef jurien het volgende:
[..]
haha ja zo kwam ik er ook achter dat er suggesties werden gedaan en op die manier kwamen er ook mails binnen van juristen die wel eens wat meer wilden weten.
Ik heb geen idee hoe het zat in frankrijk en portugal... jij wel?
ik hou wel van onvoorbereiding...quote:Op maandag 7 maart 2011 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus juristen hebben je benadert nav een topic op fok?![]()
Nee ik weet ook weinig van de buitenlandse versies, maar als ik bij de kandidaten had gezeten had ik als voorbereiding me er vast wel een beetje in verdiept.
En nu maar hopen dat het ook niet zo een fok grapjas isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef haroldvanhoof het volgende:
ik ga maandag aangifte doen , van opplichterij, diefstal en verduistering, hopenlijk zijn er meer mensen die er zo over denken , en wellicht kunnen we een pact sluiten
Wat denk je nou zelf? Ik neem hem pas serieus als hij hier wat voortgang en officiele dingen en zo post.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:14 schreef PC eend het volgende:
Stuur die juristen maar door naar Harold van Hoof
[..]
En nu maar hopen dat het ook niet zo een fok grapjas is
quote:Op maandag 7 maart 2011 05:56 schreef truepositive het volgende:
Weer een hersenloze soap waar half Nederland mee bezig is. De halve wereld staat in brand en revolutie is alom, vooral hier naar blijven kijken.
Half Nederland? Nog niet in de stoutste dromen van degenen die achter dit programma zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |