Denk je nu echt als dit echt waar zou zijn, dat Jurien hier de waarheid gaat vertellen. Alle deelnemers hebben een contract moeten ondertekenen om niets naar buiten te brengen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Patch het volgende:
Hallo Jurien,
Hebben de bewoners elkaar voor binnenkomst van het huis al gezien?
Hier wordt nogal wat over gezinspeeld in de gesprekken in het huis namelijk.
Ja balen he, dankje!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef Praatpoeder het volgende:
Jurien, jammer dat je exit moest! Die suffe missie ook
Sommigen gingen praktisch vanaf het vliegveld het huis in en anderen zaten er al een tijdje. Verdeeld over alle dagen van de week.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je dit zeggen? Of spreek je de waarheid
En sommige hadden elkaar in witte auto's zien stappen, ook niet waar dus
Vrijdag zijn jullie het huis in gegaan, maar wanneer waren jullie al in Portugal?
Hey!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:35 schreef Anneloortje het volgende:
jurien wat vraagjes
als je op fok de namen gekoppeld aan de geheimen ziet ben je het er dan mee eens?
En heb je de fok clou lijst gezien en heb jij nog extra clous die er nog niet stsaan. Bijv woorden behang geheime kamer ofzo.
Heb jij in het stuk aan cynthia verteld dat er een geheime kamer is???
Ik vind de geheimen geinig en sommige zijn best lastig om te raden als je geen voorkennis hebt zoals de bewoners. Als kijker denk je appeltje eitje, maar wij hebben natuurlijk geen enkel idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef Annelies-G het volgende:
Ik heb ook een vraagje,
Wat vind je van de geheimen en had je gedacht er achter te komen? Sommige geheimen zijn nogal "raar"
Groetn uut grunn
wat een gluiperd hè, hij kijkt naar purno!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Yanniick het volgende:
Haha idd hoe wist je nu over Sofia haar beroep?
Films gezien ?
John én de mol...quote:
Ja he... en waarom vond ze het dan? Denk dat ze wel een beetje bang voor me was haha...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:15 schreef catwaezle het volgende:
Jurien, Sofia vertelde net op de streams dat ze je een gluiperd vond
Ik weet nu eenmaal veel...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Yanniick het volgende:
Haha idd hoe wist je nu over Sofia haar beroep?
Films gezien ?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
Hey Jurien, een paar vraagjes..
Wat is het meest vreemde aan het huis ?
Eigenlijk alles want het is toch een heel verschil met waar ik nu woon... maar na een dag weet je niet beter...
Waarom denk je dat je nu thuis zit ?
Te weinig stemmen
Kun je ook naar "achter" om met de productie te praten ?
Nope
Hoe is Hummie in de kvdw ?
Heb je contact gehad met John Endemol zelf ?
Heb je ergens spijt van ?
Nee zou het zo weer overnieuw doen!
Hoe ruikt het in het huis ?
Naar roosjes haha, nee gewoon neutraal...
Wat is het meest irritante geluid in het huis ?
Is er ook niet... gewoon dagelijkse geluiden...
Thanks ! Jammer dat je er al uitligt..
Beybey kuskusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:39 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg je nog betaald van fok! voor het dragen van 't 'fok-vestje' op bovenstaande foto? of mocht je het houden en 'dat was dat'??
terecht dat je er uit moest trouwens, iedereen zag toch gelijk dat je een homo bent.. geheim my ass![]()
doeg
Klopt, een keer ter ondersteuning.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:44 schreef Lesterr het volgende:
Jurien, hoelang heb je anabolen geslikt? Je zei namelijk 'een keertje'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |