We hoeven hem toch niet te behandelen als de minister-presidentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:49 schreef boekenplank het volgende:
Denk niet dat Jurien hier ooit nog terugkomt vanwege de onzinnige en hijgerige vragen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:53 schreef yvonne het volgende:
Hebben ze je nou hierheen ( FOK!) gestuurd om te komen posten? "Ga daar maar heen, en zie nog wat van het programma te redden"
Ik denk wel dat veel bewoners die exit zijn het leuk vinden om te komen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:30 schreef Greys het volgende:
Zijn alle exit-bewoners steeds bij de live shows aanwezig Jurien?
Ben jij er a.s. donderdag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:37 schreef jurien het volgende:
[..]
Ik denk wel dat veel bewoners die exit zijn het leuk vinden om te komen...
Ik ben ook kaal, word jij ook vaak voor drugsdealer aangezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef jurien het volgende:
[..]
Dat past bij mijn imago en het is handig als iemand mij zoek: 'Heb je die kale ook gezien?'
Toen ik er was dachten we allemaal dat Guido in elk geval een neprelatie had buiten het huis. Ik weet nu dus beter. We dachten dat hij en laura elkaar erg leuk vonden maar er was nog geen link met een missie van hun twee. Zo nzie je maar dat als je geen enkel idee hebt van een geheim het in een spel erg lastig is om achter een geheim te komen ook al lijkt het voor de kijker zo voor de hand liggend te zijn.,..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef Ferdii het volgende:
Hoe erg valt de (nep)relatie van laura en guido nou op in het huis? buiten het huis valt dit erg mee en toch zien de bewoners het wel blijkbaar
Misschien mag ik de stem wel even na doen: "Bewoners.... wil Sharon nu in het zwembad springen..."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef jurien het volgende:
[..]
Jazeker! Net nog contact gehad met Endemol.
Continu...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben ook kaal, word jij ook vaak voor drugsdealer aangezien?
Jammer dat Sharon zelf de enige dikke in het huis is, anders konden ze tsunami'tje spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef jurien het volgende:
[..]
Misschien mag ik de stem wel even na doen: "Bewoners.... wil Sharon nu in het zwembad springen..."
Lijkt me wel lachen...
Nee natuurlijk niet. Tot aan binnenkomst van het huis werden we allemaal bij elkaar vandaag gehouden. Twee dagen lang hadden we een 'shadow' Het zijn allemaal roddels haha.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Patch het volgende:
Hallo Jurien,
Hebben de bewoners elkaar voor binnenkomst van het huis al gezien?
Hier wordt nogal wat over gezinspeeld in de gesprekken in het huis namelijk.
Waarom vroeg Alex dan aan Guido wat hij had ingevuld op het formulier voor binnenkomst, wie men graag na de show nog een keer zou willen zien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef jurien het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Tot aan binnenkomst van het huis werden we allemaal bij elkaar vandaag gehouden. Twee dagen lang hadden we een 'shadow' Het zijn allemaal roddels haha.
dus dat sommige elkaar in het vliegtuig hebben gezien is allemaal gelogenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef jurien het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Tot aan binnenkomst van het huis werden we allemaal bij elkaar vandaag gehouden. Twee dagen lang hadden we een 'shadow' Het zijn allemaal roddels haha.
De vraag was volgens mij "in de show"... maar dat weet ik zo niet zeker hoe dat zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Waarom vroeg Alex dan aan Guido wat hij had ingevuld op het formulier voor binnenkomst, wie men graag na de show nog een keer zou willen zien?
Ja natuurlijk, iedereen was apart van elkaar naar Portugal gegaan. Anders klopt het hele format toch niet meer...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus dat sommige elkaar in het vliegtuig hebben gezien is allemaal gelogen
Zo dik is ze toch nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jammer dat Sharon zelf de enige dikke in het huis is, anders konden ze tsunami'tje spelen.
moet je dit zeggen? Of spreek je de waarheidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:15 schreef jurien het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, iedereen was apart van elkaar naar Portugal gegaan. Anders klopt het hele format toch niet meer...
Wel de dikste in het huis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |