Denk je nu echt als dit echt waar zou zijn, dat Jurien hier de waarheid gaat vertellen. Alle deelnemers hebben een contract moeten ondertekenen om niets naar buiten te brengen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Patch het volgende:
Hallo Jurien,
Hebben de bewoners elkaar voor binnenkomst van het huis al gezien?
Hier wordt nogal wat over gezinspeeld in de gesprekken in het huis namelijk.
Ja balen he, dankje!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef Praatpoeder het volgende:
Jurien, jammer dat je exit moest! Die suffe missie ook
Sommigen gingen praktisch vanaf het vliegveld het huis in en anderen zaten er al een tijdje. Verdeeld over alle dagen van de week.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je dit zeggen? Of spreek je de waarheid
En sommige hadden elkaar in witte auto's zien stappen, ook niet waar dus
Vrijdag zijn jullie het huis in gegaan, maar wanneer waren jullie al in Portugal?
Hey!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:35 schreef Anneloortje het volgende:
jurien wat vraagjes
als je op fok de namen gekoppeld aan de geheimen ziet ben je het er dan mee eens?
En heb je de fok clou lijst gezien en heb jij nog extra clous die er nog niet stsaan. Bijv woorden behang geheime kamer ofzo.
Heb jij in het stuk aan cynthia verteld dat er een geheime kamer is???
Ik vind de geheimen geinig en sommige zijn best lastig om te raden als je geen voorkennis hebt zoals de bewoners. Als kijker denk je appeltje eitje, maar wij hebben natuurlijk geen enkel idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef Annelies-G het volgende:
Ik heb ook een vraagje,
Wat vind je van de geheimen en had je gedacht er achter te komen? Sommige geheimen zijn nogal "raar"
Groetn uut grunn
wat een gluiperd hè, hij kijkt naar purno!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Yanniick het volgende:
Haha idd hoe wist je nu over Sofia haar beroep?
Films gezien ?
John én de mol...quote:
Ja he... en waarom vond ze het dan? Denk dat ze wel een beetje bang voor me was haha...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:15 schreef catwaezle het volgende:
Jurien, Sofia vertelde net op de streams dat ze je een gluiperd vond
Ik weet nu eenmaal veel...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:17 schreef Yanniick het volgende:
Haha idd hoe wist je nu over Sofia haar beroep?
Films gezien ?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
Hey Jurien, een paar vraagjes..
Wat is het meest vreemde aan het huis ?
Eigenlijk alles want het is toch een heel verschil met waar ik nu woon... maar na een dag weet je niet beter...
Waarom denk je dat je nu thuis zit ?
Te weinig stemmen
Kun je ook naar "achter" om met de productie te praten ?
Nope
Hoe is Hummie in de kvdw ?
Heb je contact gehad met John Endemol zelf ?
Heb je ergens spijt van ?
Nee zou het zo weer overnieuw doen!
Hoe ruikt het in het huis ?
Naar roosjes haha, nee gewoon neutraal...
Wat is het meest irritante geluid in het huis ?
Is er ook niet... gewoon dagelijkse geluiden...
Thanks ! Jammer dat je er al uitligt..
Beybey kuskusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:39 schreef willem-jozef het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg je nog betaald van fok! voor het dragen van 't 'fok-vestje' op bovenstaande foto? of mocht je het houden en 'dat was dat'??
terecht dat je er uit moest trouwens, iedereen zag toch gelijk dat je een homo bent.. geheim my ass![]()
doeg
Klopt, een keer ter ondersteuning.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:44 schreef Lesterr het volgende:
Jurien, hoelang heb je anabolen geslikt? Je zei namelijk 'een keertje'
Ze zei dat je zo gluiperig naar haar keek ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:31 schreef jurien het volgende:
[..]
Ja he... en waarom vond ze het dan? Denk dat ze wel een beetje bang voor me was haha...
+ een keer omdat je je verveeldequote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:46 schreef jurien het volgende:
[..]
Klopt, een keer ter ondersteuning.
Haha, ja dat is wel even wennen... Gelukkig worden er geen beelden uitgezonden van het toiet zolang je er maar doet want je normaal doet bop de WC. En tha... iedereen moet naar de wc dus fuck de cams dan maar he... Kan het moeilijk 3 maanden ophoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef Lesterr het volgende:
oke. En was het trouwens niet heel vervelend om naar het toilet te gaan terwijl je weet dat er camera's hangen?
Hahaha, echt waar? Heb ik even gemist! Ik keek wel vaak naar haar inderdaad... Beetje jennen he... ze wist dat ik teveel van haar wist en hou wel van een beetje stangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:06 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze zei dat je zo gluiperig naar haar keek ofzo
en een keer voor onderweg en een keer op reserve, ook nog een keer als bonus en keer omdat het mag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
+ een keer omdat je je verveelde
+ een keer omdat je geil was
+ een keer om het af te leren.
Is het jou al gelukt... mij nog niet namelijk...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef Stevennn het volgende:
Hey jurien. Als je goed kijkt, kan je dan de cameraman achter de spiegels zien?
Nee maar in de supermarkt lukt het me welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:31 schreef jurien het volgende:
[..]
Is het jou al gelukt... mij nog niet namelijk...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef Maanvis het volgende:
jurien, 1 tip: Als je onzinantwoorden aan yvonne geeft wordt ze heel boos!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Jurien, als jij nu nog in het huis zat, welke twee meiden had je dan genomineerd en waarom?
Nee hoor, ben er nog! Was even vergeten om op fok te kijken en kwam opeens via google op een bepaalde post terecht...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Jurien teruggefloten zijn door Net5 voor wat betreft het posten op FOK!? Dat zou jammer zijn
En wat vind jij er nou van?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef jurien het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er nog! Was even vergeten om op fok te kijken en kwam opeens via google op een bepaalde post terecht...
Ja dat hoorde ik ook... altijd handig dat men je informeert en op de hoogte houdt...quote:Op maandag 7 maart 2011 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
En wat vind jij er nou van?
Ik hoorde dat je gerechtelijke stappen ging nemen?
Google is your friendquote:Op maandag 7 maart 2011 02:34 schreef jurien het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook... altijd handig dat men je informeert en op de hoogte houdt...
haha ja zo kwam ik er ook achter dat er suggesties werden gedaan en op die manier kwamen er ook mails binnen van juristen die wel eens wat meer wilden weten.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Google is your friend
Is dat geintje met maik ook wel eens in een buitenlandse versie gedaan?
Of heb je niet zoveel research gedaan?
Dus juristen hebben je benadert nav een topic op fok?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef jurien het volgende:
[..]
haha ja zo kwam ik er ook achter dat er suggesties werden gedaan en op die manier kwamen er ook mails binnen van juristen die wel eens wat meer wilden weten.
Ik heb geen idee hoe het zat in frankrijk en portugal... jij wel?
ik hou wel van onvoorbereiding...quote:Op maandag 7 maart 2011 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus juristen hebben je benadert nav een topic op fok?![]()
Nee ik weet ook weinig van de buitenlandse versies, maar als ik bij de kandidaten had gezeten had ik als voorbereiding me er vast wel een beetje in verdiept.
En nu maar hopen dat het ook niet zo een fok grapjas isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef haroldvanhoof het volgende:
ik ga maandag aangifte doen , van opplichterij, diefstal en verduistering, hopenlijk zijn er meer mensen die er zo over denken , en wellicht kunnen we een pact sluiten
Wat denk je nou zelf? Ik neem hem pas serieus als hij hier wat voortgang en officiele dingen en zo post.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:14 schreef PC eend het volgende:
Stuur die juristen maar door naar Harold van Hoof
[..]
En nu maar hopen dat het ook niet zo een fok grapjas is
quote:Op maandag 7 maart 2011 05:56 schreef truepositive het volgende:
Weer een hersenloze soap waar half Nederland mee bezig is. De halve wereld staat in brand en revolutie is alom, vooral hier naar blijven kijken.
Half Nederland? Nog niet in de stoutste dromen van degenen die achter dit programma zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |