Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal van Toek voor Fles:
Ik wilde kijken naar een cameraquote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef DaMart het volgende:
Inboedel It's onder de hamer
Wie gaan er allemaal bieden op die koffiezetapparaten?
Lekker hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik veegde net mijn natte poes af met het gordijn
Mij natuurlijk!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
tickets! meervoud dus. wie neem je mee?
+ik heb wel zin om op vakantie te gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij natuurlijk!
Wat moet ze zonder extern geheugen/reservepersoonlijkheid/medegiechelaar in Portugal?
en mij hebben ze uit de op gehaaldquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij natuurlijk!
Wat moet ze zonder extern geheugen/reservepersoonlijkheid/medegiechelaar in Portugal?
Lekker slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Welterusten crvquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef crv het volgende:
ik heb 2 Mucks geboden!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef DaMart het volgende:
Inboedel It's onder de hamer
Wie gaan er allemaal bieden op die koffiezetapparaten?
deze is nog sipperquote:
Ooow, sipquote:
maarikwilookquote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij natuurlijk!
Allemaal vestigingen die een beetje te ver weg zijn voor mequote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde kijken naar een cameraHad al geneusd
![]()
Nu kan ik wel het liedje postenquote:
ik was scroll moequote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje korte OP hoor. Dat zou jij toch regelen PeZU?
Vriendin van me gaat sowieso bieden, die hebben apparatuur nodig voor in hun nwe huisquote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allemaal vestigingen die een beetje te ver weg zijn voor me.
ja je moet wel zelf gaan halen want bva rekent bizarre verzendkostenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allemaal vestigingen die een beetje te ver weg zijn voor me.
Lekker slapen Martquote:
maar toen kwam er nog een poll die heeeeel heel eerlijk is verlopen dus datquote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
WTF is er met de OP gebeurt, ik dacht dat de meeste stemmen gevallen waren op NIETS veranderen
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar toen kwam er nog een poll die heeeeel heel eerlijk is verlopen dus dat
keihard neerslaanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
weten ze niet dat momenteel de meeste dictaturen te lijden hebben onder opstanden en rebellie
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef crv het volgende:
neee de rebellenquote:
slaap ze stuartquote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
de originele is al terug maar deze is nog van het topic eerderquote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
WTF is er met de OP gebeurt, ik dacht dat de meeste stemmen gevallen waren op NIETS veranderen
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de originele is al terug maar deze is nog van het topic eerder
friemel
Mart is opgegroeid in een wetteloze bananenrepubliek. Deal withitquote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de originele is al terug maar deze is nog van het topic eerder
friemel
belgie?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mart is opgegroeid in een wetteloze bananenrepubliek. Deal withit
Geen idee of dat corrupt genoeg is voor Mart zn standardsquote:
Lijkt me niet, dr hebben ze al 3 democratisch gekozen regeringenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu kan ik wel het liedje posten
Een soort van. Maar dan de mannelijke variant.quote:
No, you're notquote:Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Een soort van. Maar dan de mannelijke variant.
Zacht, koffiedrinkend, sarcastisch en aaibaar?quote:
ja, ja, ja en ja?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Zacht, koffiedrinkend, sarcastisch en aaibaar?
aaibaar voro wie?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Zacht, koffiedrinkend, sarcastisch en aaibaar?
Barrtejequote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidom*![]()
* Barretje80 heeft nu al spierpijn
Pezu is minstens zo aaibaar als ik. Voor anyone.quote:
barretjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidom*![]()
* Barretje80 heeft nu al spierpijn
pff ja ik houd ook zo van intimiteit met iedereen losbol die ik benquote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pezu is minstens zo aaibaar als ik. Voor anyone.
Fles!quote:
prrrrt!!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff ja ik houd ook zo van intimiteit met iedereen losbol die ik ben
Whiskjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben terug (een beetje, en langzaam en als het kan). Als het niet gaat, gaat het niet, maar dat merken we snel genoeg. Beetje in de avond chatten, als jullie dat goedvinden.
Ik mis jullie enorm, en dat is aan jullie te danken.
Maar als jullie me liever niet meer hebben snap ik dat ook. Laat het me maar weten.
ehm.. waarom precies zouden we je niet willen hebben??quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben terug (een beetje, en langzaam en als het kan). Als het niet gaat, gaat het niet, maar dat merken we snel genoeg. Beetje in de avond chatten, als jullie dat goedvinden.
Maar als jullie me liever niet meer hebben snap ik dat ook. Laat het me maar weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
wtf is er nu weer gebeurt hier?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whiskie, wat geweldig dat je het weer aan durftquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
* Barretje80 is al geschaaktquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
wskersquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehm.. waarom precies zouden we je niet willen hebben??Whiskje ligt een beetje overhoop met zichzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet met ons
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
Dankquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehm.. waarom precies zouden we je niet willen hebben??Omdat ik me meer dan onsterfelijk belachelijk en onmogelijk heb gemaakt. Maar dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik heb inderdaad geen piemelquote:
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
dat doen we allemaal wel eens niks ergs aanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank
[..]
Omdat ik me meer dan onsterfelijk belachelijk en onmogelijk heb gemaakt. Maar dank
ohhhquote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whiskje ligt een beetje overhoop met zichzelfNiet met ons
Ja, eigenlijk moet je dat inderdaad zo zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskie, wat geweldig dat je het weer aan durft
Dank!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskie, wat geweldig dat je het weer aan durft
hahaquote:
geniaaltje Barquote:Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohhh
komt wel goed schatje!
*schuift een glaasje roosvicee richting Whiskers*
hmm.. DAT topic heb ik wsl gemist..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat ik me meer dan onsterfelijk belachelijk en onmogelijk heb gemaakt. Maar dank
wel een lulquote:
Mooi, laat ook maarquote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank voor dit welkom allemaal, kan het niet bijhouden met quoten![]()
hopelijk blijf je wat langerquote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beterschap!!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
gatverdamme ik begin steeds meer te niezen
Stu is net weg zie ik, die vind het geheid ook leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmmm... Dan moet ik wel heul erg mijn best gaan doenquote:
Denk (hoop) het ook, ondanks de opstartproblemen die we haddenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stu is net weg zie ik, die vind het geheid ook leuk dat je er weer bent
ach, denk dat iedereen hier wat issues met Stu heeft gehad laatste tijdquote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk (hoop) het ook, ondanks de opstartproblemen die we hadden
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, denk dat iedereen hier wat issues met Stu heeft gehad laatste tijd![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen ergert zich wel eens aan iemand in het topicquote:Op maandag 21 februari 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Stu moet je niet te zwaar aan tillen. Zolang het goed gaat gaat het goed. Maar ik kan me nu nog steeds bij vlagen kapot ergeren aan hem, en ik ken hem nu 7 jaar.
hallo Portugalquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
De internetverbinding is echt weer ouderwets bagger hier
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Stu moet je niet te zwaar aan tillen. Zolang het goed gaat gaat het goed. Maar ik kan me nu nog steeds bij vlagen kapot ergeren aan hem, en ik ken hem nu 7 jaar.
nee nooitquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen ergert zich wel eens aan iemand in het topic
tsja.. infrastructuur in portugalquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
kloptquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen ergert zich wel eens aan iemand in het topic
Zolang het modem maar niet pieptquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Symphonic het volgende:
het werkt twee kanten op hequote:
Was een beetje druk ineens, sorryquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zag je mijn welkom niet![]()
Fijn dat je er bent poesje
ho ho, we hebben hier adsl met een giga downloadsnelheid van weo 2kb/squote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. infrastructuur in portugal
1200 kb/s modempje.... pieeepppp krrrrkrrrrrkkkkkrrrrrrrrquote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zolang het modem maar niet piept
Ja jij moet ook gewoon af en toe eens een schup onder de kont hebben jaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft zeer zeker zijn zeer goede kanten
En soms is hij irri
Net als ik eigenlijk![]()
![]()
ik irriteer me niet al kan dat wel zo lijken, ik lach gewoon keihard hierquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1200 kb/s modempje.... pieeepppp krrrrkrrrrrkkkkkrrrrrrrr
dat zegt me helemaal niks.. ik weet dat ik draadloos internet heb.. met welke snelheid...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ho ho, we hebben hier adsl met een giga downloadsnelheid van weo 2kb/s
Barbabequote:
Whiskersquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
ach.. jij kan ook redelijk lomp uit de hoek komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij moet ook gewoon af en toe eens een schup onder de kont hebben ja![]()
en aan mij zal ook wel van alles mankerendaarom ben ik ook nog steeds vrijgezel
Hahahaha, ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij moet ook gewoon af en toe eens een schup onder de kont hebben ja![]()
en aan mij zal ook wel van alles mankerendaarom ben ik ook nog steeds vrijgezel
Naah ik kan heus wel IETS meer dan schelden hooorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. jij kan ook redelijk lomp uit de hoek komen
als je de scheldwoorden uit jouw reacties haalt blijft er af en toe iets zinnigs over![]()
weet ik ook wel.. maar ik kan ook goed chargerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah ik kan heus wel IETS meer dan schelden hooor
In die mooie villa?? * Whiskers2009 Jaloersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit bij mijn moeder in Portugal ;Y
het zou mij verbazenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah ik kan heus wel IETS meer dan schelden hooor
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In die mooie villa?? * Whiskers2009 Jaloers![]()
zie die pi dan tamme dakhaasquote:
wanneer is de portugal meet??quote:
ik nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me HEERLIJK (al bijna 7 jaar geen vakantie gehad)quote:
jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wie noem jij daar een stroopwafel
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 249 Marijkezwolle
02. 189 PeZu
03. 180 RockNijntje
04. 170 pgrferrari
05. 154 MPG
06. 146 LovelyLady
07. 143 DaMart
08. 137 Trevland
09. 117 Muck
10. 097 Barretje80
11. 086 wel.o.k
12. 078 goldfinger1963
13. 074 Toekito
14. 066 Dr_Flash
15. 059 Symphonic
16. 054 Stuart
17. 047 friemelaar
18. 046 TheFamousMan
19. 037 Ajacied422
20. 033 LeonardHofstadter
Reeks-statistieken!
wat deed die nerd nou weer in het Topic??quote:
komt [erg] sporadisch langswippenquote:
hmmm dan vermijdt ie mij kennelijk als de pestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
komt [erg] sporadisch langswippen
Niet verder vertellen he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij mij stiekum wel lekker vond
![]()
![]()
![]()
aparte wiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
komt [erg] sporadisch langswippen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
gaat er nog iemand mee naar Oekraiene of kunnen we daar net zo goed mee kappen?
Tsja, ik ben er nog niet uit en ik weet niet of ik nog wel mag zeg maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
zonder gezin had ik er geen moment over hoeven nadenkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
hoezo zou je niet mogen??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben er nog niet uit en ik weet niet of ik nog wel mag zeg maar
neuh..quote:
Pff, niet zo zwaar nemenquote:
ja man, prachtig landquote:
Ja, je weet wel, daszoeen land.quote:
maar, meet oid?quote:
geen ideequote:
ja, ik weet ook wel dat het een land is, maar wordt er een meet gehouden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, daszoeen land.
En ja, ik wil overweeg het nog steeds serieus, mits het op de gestelde termijn van twee jaar al haalbaar blijkt te zijn.
bij mij staat het " op de planning" voor 2012..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, daszoeen land.
En ja, ik wil overweeg het nog steeds serieus, mits het op de gestelde termijn van twee jaar al haalbaar blijkt te zijn.
meet-vakantie-bezoek-trektochtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, ik weet ook wel dat het een land is, maar wordt er een meet gehouden?
zolang je geen gezin hebt zou je het zeker moeten overwegenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij mij staat het " op de planning" voor 2012..
heb al geinformeerd bij werk en ze zijn wsl ok.. afhankelijk van de periode.. (liefst NIET in een schoolvakantie)
wheheheeh trek tocht whehehehehquote:
Niks daarmee te maken hoor, meer met hierquote:
of je het uit kan leggen in een pm/dm naar mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks daarmee te maken hoor, meer met hier![]()
Hoest met de huwelijksplanning, alles nog op de rails??
* Barretje80 past in het profielquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Als we echt behalve mij 3 man weten te vinden die hier heel serieus mee zijn, dan zou de eerste test een weekendje Berlijn/wenen/warschau/kopenhagen zijn dit najaar. of iets vergelijkbaars.
We hebben dan mensen nodig die zelf hun mannetje staan, die ouder dan 18 zijn, die in principe zichzelf kunnen redden.
Niet om mensen af te willen schrikken, maar dit is geen peuterspeelzaalwerk.
Dat kan, Lijkt me gaaf. Als dat Oek verhaal niet lukt ga ik daar zeker naar kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Oekraine trekt me niet zo, maar Moskou daarentegen.....
Mag hier ook wel hoor, ongeveer iedereen weet ervan.. Zit ff "niet lekker in mijn vel" om het eufemistisch te zeggen en heb me hier een paar weken geleden aangesteld als een kleuter van 2quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of je het uit kan leggen in een pm/dm naar mij
ja hoor.. al flink stresser moet nog enoooorm veel gebeuren
Eerst zei je nog dat je alleen wist dat er wielen onder een trein zaten. Ik nam je niet erg serieus?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 past in het profiel
en zoals gezegd.. ik overweeg het serieus.. zie de remark over het werk
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Oekraine trekt me niet zo, maar Moskou daarentegen.....
Ja, ik laat me ook weleens gaan als ik dronken benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag hier ook wel hoor, ongeveer iederen weer ervan.. Zit ff "niet lekker in mijn vel" om het eufemistisch te zeggen en heb me hier een par weken geleden aangesteld als een kleuter van 2![]()
![]()
Zeg..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst zei je nog dat je alleen wist dat er wielen onder een trein zaten. Ik nam je niet erg serieus?
Ik had het over mij he Fles... Maar ik denk dat jedat wel weet, dus dank!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik laat me ook weleens gaan als ik dronken benMensen wennen aan je op termijn.
En ja ik kan heel goed vandaag dronken zijn en morgen een vette reis naar het oostblok organiseren.
die klikt lekker zo :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
http://www.treinreiswinke(...)einrondreis_oekraine
hier de link
ja die jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef Barretje80 het volgende:
http://www.treinreiswinke(...)einrondreis_oekraine
hier de link
everybody has a chance for a second chancequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag hier ook wel hoor, ongeveer iedereen weet ervan.. Zit ff "niet lekker in mijn vel" om het eufemistisch te zeggen en heb me hier een paar weken geleden aangesteld als een kleuter van 2![]()
![]()
zie de editquote:
Waarom probeer je het niet eens gewoon? Slagje Berlin wat kan je gebeuren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had het over mij he Fles... Maar ik denk dat jedat wel weet, dus dank!
Dankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
everybody has a chance for a second chance
Ik wil nog steeds mee hoor, wou alleen dat het dit jaar al was.. En wist niet of ik nog in aanmerking kwam..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet eens gewoon? Slagje Berlin wat kan je gebeuren?
Nee dat jij tegenvallende situaties kunt inslikken dat geloof ik welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zeg..
ik weet niks van een trein.. jah.. dat ie over en spoor gaat en idd wielen heeft.. maar dat neemt niet weg dat ik dat reisje niet zie zitten..
We hebben het over zomer 2012 op zn vroegst hequote:
mocht ik voor die tijd scheiden dan lijkt het me leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben het over zomer 2012 op zn vroegst he
Mja ik ga ook al een aantal jaar alleen op vakantie. En meestal vermaak ik me wel hoor. Maar toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben nl sinds 2004 niet op vakantie geweest. Zou dit jaar graag weer willen als het kan. Maar helemaal alleen lijkt me niks
in Rusland hebben ze vast vrouwen die beter in het slikken zijn dan ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat jij tegenvallende situaties kunt inslikken dat geloof ik welDat talent zal je ook ongetwijfeld nodig hebben tzt. Wie weet zelfs om anderen te steunen.
En nogmaals: IK wil dit heel graag, Maar daaruit volgt niet dat alles naar mijn wensen moet gaan of zo. Misschien hebben anderen wel gewoon betere ideen. Misschien is er wel een team denkbaar wat het beste functioneert als ik thuis blijf. Okee, dat hoop ik niet, maar het zou kunnen
KOEN!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mocht ik voor die tijd scheiden dan lijkt het me leuk![]()
nou koen doe es niet van die rare dingen zeggen. Ofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helemaal alleen of in een groep?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik ga ook al een aantal jaar alleen op vakantie. En meestal vermaak ik me wel hoor. Maar toch.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben weet ik niet hoe vaak alleen op vakantie geweest,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik ga ook al een aantal jaar alleen op vakantie. En meestal vermaak ik me wel hoor. Maar toch.
Kee. maar lees je ZELF Cyrillisch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in Rusland hebben ze vast vrouwen die beter in het slikken zijn dan ik
Ik sta m'n mannetje wel en kan snel schakelen als er onverwachtte situaties ontstaan..
wat ook fijn is.. twee ooms wonen en werken in rusland ( en alle vormalige staten) dus mocht er iets zijn ...
Alleen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal alleen of in een groep?
heb geen plannen hoor om te scheidenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou koen doe es niet van die rare dingen zeggen. Of
ik wil ook wel eens een keertje alleen op reis.. lekker met het rugzakje op en gaaan..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben weet ik niet hoe vaak alleen op vakantie geweest,
soms echt alleen, soms een groepsreis, maar ook jongerenreizem 'vroegah'
neuh.. maar dat moet niet al te moeilijk zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee. maar lees je ZELF Cyrillisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
maar maar maar barman danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens een keertje alleen op reis.. lekker met het rugzakje op en gaaan..wil in een hotel met verzorging.. doe mij maar een tent.. das prima
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb geen plannen hoor om te scheiden
maar dat zou de enige mogelijkheid zijn voor mij om met zoiets mee te kunnen
Dat trek ik niet denk ik. Tenzij met de auto en tent en op camping ofzo (nog eng)quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. maar dat moet niet al te moeilijk zijn
nee dat lukt jou wel in een weekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
Bar man heeft 26 vakantie dagen per jaar ik 44.. ik moet er toch 18 in m'n eentje stukgooienquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. maar dat moet niet al te moeilijk zijn
Het alfabet herken ik wel, en wat losse woordjes ontcijferen moet ooknog wel lukken... Maar fatsoenlijk een tekst lezen kost me nog wel een cursusje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ooit 1 keertje, alleen naar italiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik met zoiets mee zou gaan dan zou het immers betekenen dat door mijn trip de family een vakantie moet inleveren (kom dit jaar al zowat dagen tekort)quote:
Nou ja, ik geen dus aan wat ik de afgelopen jaren gedaan heb hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat trek ik niet denk ik. Tenzij met de auto en tent en op camping ofzo (nog eng)
grieks kan ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat lukt jou wel in een weekje
Die heeft pech als Barbabe en ik 18 dagen ertussenuit zijnquote:
oh geweldigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ooit 1 keertje, alleen naar itali![]()
De 2e dag kwam ik een paar bekenden tegen uit Tilburg![]()
Heb vervolgens 14 dagen ziekenbezoek afgelegd omdat 1 van die dames een accute blindedarmontsteking kreeg en in het ziekenhuis belanddeen de andere geen vervoer had
Nou dan. Cyrillisch is poepmakkelijk als je al Grieks kentquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
grieks kan ik ook![]()
arabisch is IETS lastiger
Kunnen we niet naar Griekenland, die hoofdletters kan ik wel lezen (weet niet altijd wat het betekent, maar okquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het alfabet herken ik wel, en wat losse woordjes ontcijferen moet ooknog wel lukken... Maar fatsoenlijk een tekst lezen kost me nog wel een cursusje...
Sorry, snap het ff nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik geen dus aan wat ik de afgelopen jaren gedaan heb he
Wat ik zeg. Als je dat kent is Cyrillisch echt geen rocket sciencequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kunnen we niet naar Griekenland, die hoofdletters kan ik wel lezen (weet niet altijd wat het betekent, maar ok)???
Klopt als een bus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan. Cyrillisch is poepmakkelijk als je al Grieks kent
Truste Flesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet even gaan slapen zonnestraaltjes
Ja. Ik heb vroeger oud-Grieks geleerd, en daarmee kan ik nu het Cyrillisch alfabet behoorlijk ontcijferenquote:
Truste Fles!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Flesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
trsute Fles!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik geloof jullie beiden nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom geloof je hem wel en mij niet?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
* Barretje80 ook..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vroeger oud-Grieks geleerd, en daarmee kan ik nu het Cyrillisch alfabet behoorlijk ontcijferen.
Dan bekijk de tekst van dit nummer maar eens:quote:
telt wel hoor. We gaan niet morgenochtend of zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom telt mijn Griekse hoofdletters lezen niet mee???![]()
![]()
Forced??quote:
Zjuustquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Forced??
omgekeerde russische bruid??
we moeten maar eerst eens kijken wie er mee wil naar berlijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
telt wel hoor. We gaan niet morgenochtend of zo
je draait mijn liedjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan bekijk de tekst van dit nummer maar eens:
Verdorie, je wordt gek en je telt meteen niet meer meequote:
Tuurlijk wel, das een eerste opstapjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom telt mijn Griekse hoofdletters lezen niet mee???![]()
![]()
Truste lieve Koen!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
ik ga volgens mij maar beter eens slpaen![]()
*geeft Whiskey even aandacht*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verdorie, je wordt gek en je telt meteen niet meer mee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
team fixed![]()
Fles
MPG
Barretje80
Whiskers2009
4 man ideale groepsgrootte. Ik zeg DOEN
Jaquote:
volgens mij wilde MZ ook mee..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
team fixed![]()
Fles
MPG
Barretje80
Whiskers2009
4 man ideale groepsgrootte. Ik zeg DOEN
No worries meis, het gaat wel weerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*geeft Whiskey even aandacht*
Wat doe ik verkeerd???quote:
Nee. De inzet moet zijn dat we naar Oekrane gaan. En Berlin is dan een testritje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we moeten maar eerst eens kijken wie er mee wil naar berlijn
als er dan nog mensen overblijven.. dan gaan we naar Oekraine
We kunnen best met 6 man naar Berlin en dan constateren dat 4 beter is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgens mij wilde MZ ook mee..
quote:
ik bedoelde met het inventariseren wie er mee gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. De inzet moet zijn dat we naar Oekrane gaan. En Berlin is dan een testritje.
Het moet niet zo zijn dat iemand net op zijn teennagels het slagje Berlijn overleeft. Want die gaat kopje onder naar Oek.
De inzet moet gewoon Oekrane zijn. En de voorex naar Berlijn zou niet meer moeten zijn dan voorpret![]()
![]()
Maar mochten daar dingen voorvallen, dan moeten we daarvan leren
Of dat het met 6 eigenlijk ook heel goed gaat. Het kan allemaal maar zo mogelijk zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen best met 6 man naar Berlin en dan constateren dat 4 beter is.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Of dat het met 6 eigenlijk ook heel goed gaat. Het kan allemaal maar zo mogelijk zijn.
binnenkort maar eens een weekend plannen voor dat reisje naar Berlijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Of dat het met 6 eigenlijk ook heel goed gaat. Het kan allemaal maar zo mogelijk zijn.
De ijssel bevat nog steeds geen frambozenranjaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Nooit gewesst, dus lijkt mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
binnenkort maar eens een weekend plannen voor dat reisje naar Berlijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |