Die van Toek heeft een wonderlijk ongeval met een grasmaaier overleefdquote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
bovendien mijn opa is dankzij een hogedrukreiniger overleden
douchekopquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhh.... nehIs er nog een optie?
wassenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhh.... nehIs er nog een optie?
nou ja, hij was dus een hoog gebouw aan het reinigen, en de hiogedrukreinger had wat teveek druk, en toen is ie zo uit zijn bakje gekukeld, pats aardbeienjam met tartaar op het trottoirquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee!Wil je er over praten?
iedereen in onze familie heeft een sterk hartquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van Toek heeft een wonderlijk ongeval met een grasmaaier overleefd
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
iedereen in onze familie heeft een sterk hart
Lieve schat, je mist het begin denk ikquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja, hij was dus een hoog gebouw aan het reinigen, en de hiogedrukreinger had wat teveek druk, en toen is ie zo uit zijn bakje gekukeld, pats aardbeienjam met tartaar op het trottoir
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
iedereen in onze familie heeft een sterk hart
das wel erg vervelend. sorry voor mijn opmerkingquote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja, hij was dus een hoog gebouw aan het reinigen, en de hiogedrukreinger had wat teveek druk, en toen is ie zo uit zijn bakje gekukeld, pats aardbeienjam met tartaar op het trottoir
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
ik hoop dat iedereen snapt dat het natuurlijk niet waar is heh
ja jij bent iedereen heh rijkjequote:
ik geloof op het moment alles, ben niet in staat na te denkenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
ik hoop dat iedereen snapt dat het natuurlijk niet waar is heh
quote:
dat kan, begrijpelijk ookquote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik geloof op het moment alles, ben niet in staat na te denken
ik ben niet van deze wereldquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Want iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Nou dan niet johquote:
Frambozen voor in de IJssel?quote:
geluk, liefde, hoop? verstand?quote:
het ging toch over een stink kutquote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, je mist het begin denk ik![]()
ookquote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Frambozen voor in de IJssel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |