Pas op met die bommetjesquote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kwam zwemmelen. Want het kan nooit erger zijn dan de zee in Finland.
Ik tank je zo een krat pils of een fles sterk weg... Maar breezer..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe volgens mij had jij een sloot van dat spul op'
ik krijg dat echt niet weg
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Is bijna afgelopen
Maar je kunt het woensdag nog terugkijken met on demand
Ze heet demelda (oid), is tienermoeder, woonde bij haar opa en oma en is er daar ook uitgetrapt vanwege haar vriendje
Die kan wel in de OPquote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
in jehooooofd, in je hooooooooooooooooooofdquote:
Hell yeahquote:
En hoelang werk je er nu?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef crv het volgende:
Morgen krijg ik eindelijk mijn baas weer eens te zien. Heb hem voor het laatst gezien op mijn eerste werkdag
Whehehe, nicequote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah
'hun hebben gesegt dat....' 'dat ken' 'ik kan hem nie'
OMG
nee sinds 4 januariquote:Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoelang werk je er nu?Een jaar of wat?
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef PeZu het volgende:
Pas maar op dat je dit niet doet dan:quote:
ik heb bij bedrijven gewerkt waarvan ik nog nooit de baas heb gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef crv het volgende:
Morgen krijg ik eindelijk mijn baas weer eens te zien. Heb hem voor het laatst gezien op mijn eerste werkdag
Dacht ik ook al meteen aanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas maar op dat je dit niet doet dan:
de echte oppergoden ontmoet ik als ik naar India kanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb bij bedrijven gewerkt waarvan ik nog nooit de baas heb gezien
Owquote:
nou voor je directe sjefquote:
indiaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
de echte oppergoden ontmoet ik als ik naar India kan
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
india
ik moet gelijk hie raan denken
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
india
ik moet gelijk hie raan denken
Je kut stinktquote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef PeZu het volgende:
quote:
dan moet jij hem even schoonlikkenquote:
foute opmerkingquote:
ja goffur, kom eens met oplossingen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Nee juist nietquote:
ja ik vindt dat je met dat soort dingen niet moet spottenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goffur, kom eens met oplossingen danwat dacht je van de tuinslang eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 21-02-2011 23:11:33 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
foute opmerkingquote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
wat dacht je van de hogedrukreiniger erop
Oh moet het zo. Nou, tot morgen maar danquote:Op maandag 21 februari 2011 23:04 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik vindt dat je met dat soort dingen niet moet spotten
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh moet het zo. Nou, tot morgen maar dan
Weet je hoe pijnlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
wat dacht je van de hogedrukreiniger erop
Flesjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh moet het zo. Nou, tot morgen maar dan
bovendien mijn opa is dankzij een hogedrukreiniger overledenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe pijnlijkIk vind niet dat je daarmee mag spotten
heb je gelijk in sorry de tuinslang dan ?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe pijnlijkIk vind niet dat je daarmee mag spotten
Oh nee!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
bovendien mijn opa is dankzij een hogedrukreiniger overleden
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
Mmhh.... nehquote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
heb je gelijk in sorry de tuinslang dan ?
Die van Toek heeft een wonderlijk ongeval met een grasmaaier overleefdquote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
douchekopquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhh.... nehIs er nog een optie?
wassenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhh.... nehIs er nog een optie?
nou ja, hij was dus een hoog gebouw aan het reinigen, en de hiogedrukreinger had wat teveek druk, en toen is ie zo uit zijn bakje gekukeld, pats aardbeienjam met tartaar op het trottoirquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee!Wil je er over praten?
iedereen in onze familie heeft een sterk hartquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van Toek heeft een wonderlijk ongeval met een grasmaaier overleefd
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
iedereen in onze familie heeft een sterk hart
Lieve schat, je mist het begin denk ikquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja, hij was dus een hoog gebouw aan het reinigen, en de hiogedrukreinger had wat teveek druk, en toen is ie zo uit zijn bakje gekukeld, pats aardbeienjam met tartaar op het trottoir
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
iedereen in onze familie heeft een sterk hart
das wel erg vervelend. sorry voor mijn opmerkingquote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja, hij was dus een hoog gebouw aan het reinigen, en de hiogedrukreinger had wat teveek druk, en toen is ie zo uit zijn bakje gekukeld, pats aardbeienjam met tartaar op het trottoir
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
ik hoop dat iedereen snapt dat het natuurlijk niet waar is heh
ja jij bent iedereen heh rijkjequote:
ik geloof op het moment alles, ben niet in staat na te denkenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef PeZu het volgende:
ik hoop dat iedereen snapt dat het natuurlijk niet waar is heh
quote:
dat kan, begrijpelijk ookquote:Op maandag 21 februari 2011 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik geloof op het moment alles, ben niet in staat na te denken
ik ben niet van deze wereldquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Want iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Nou dan niet johquote:
Frambozen voor in de IJssel?quote:
geluk, liefde, hoop? verstand?quote:
het ging toch over een stink kutquote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, je mist het begin denk ik![]()
ookquote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Frambozen voor in de IJssel?
ja de mijnequote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ging toch over een stink kut
Jouquote:
iets wat je kwijt bentquote:
mannenkutquote:
SEX NEUKEN POMPEN WIPPEN ALLES DOORMEKAAAARquote:
thee thee t t t t thee theequote:
Nee, mijn google ads, wat doe jequote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SEX NEUKEN POMPEN WIPPEN ALLES DOORMEKAAAAR
Koop een abo en betaal voor je fokgedragquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, mijn google ads, wat doe je
jij hebt echt een afwijkingquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, mijn google ads, wat doe je
Dat is het eerste wat ik mezelf cadeau ga doen als ik een baan hebquote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop een abo en betaal voor je fokgedrag
is nog geen reden om je eigen fokgedrag hier te postenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop een abo en betaal voor je fokgedrag
Danis er dus meer koffie voor mijquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
jij hebt echt een afwijkingMag je vinden, maar ik heb wel gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Coolquote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en dat heb ik hier in het Portugees
Mijn kat hangt in een gordijnquote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar ik heb wel gelijk
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef Rucky het volgende:
http://endlessvideo.com/watch?v=HMnrl0tmd3k
http://www.rainymood.com/
En dan tergelijkertijd afspelen.
tickets! meervoud dus. wie neem je mee?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
Nee google wil mij naar Portugal hebben, ik moet vliegtickets boeken bij vliegtickets.nl
Vandaag nog een pond gekochtquote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Danis er dus meer koffie voor mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |