Oeh, wil je dat opnemen?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Muck het volgende:
Ah, jankende Tokkies bij het familiediner
maar sting nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of een prik!Die vinnik leuker
ik huil niet!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Muck het volgende:
Ah, jankende Toekies bij het familiediner
Ik kwam zwemmelen. Want het kan nooit erger zijn dan de zee in Finland.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Nou ben ik het even kwijt, wie gaat nou bij wie eten en wie kwamen er nou bommetje doen?
quote:
Jeetje, dan ben je vast moequote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef crv het volgende:
eindelijk thuis
en versleten, dag begon om 5 uur
He Koenquote:
crvquote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef crv het volgende:
eindelijk thuis
en versleten, dag begon om 5 uur
Lekker slapenquote:
trusten, zou ik ook moeten doen, morgen weer vroeg opquote:
Is bijna afgelopenquote:
gaat nogal en morgen weer zo'n fijn dagjequote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, dan ben je vast moe![]()
[..]
He Koen![]()
Pas op met die bommetjesquote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kwam zwemmelen. Want het kan nooit erger zijn dan de zee in Finland.
Ik tank je zo een krat pils of een fles sterk weg... Maar breezer..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe volgens mij had jij een sloot van dat spul op'
ik krijg dat echt niet weg
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Is bijna afgelopen
Maar je kunt het woensdag nog terugkijken met on demand
Ze heet demelda (oid), is tienermoeder, woonde bij haar opa en oma en is er daar ook uitgetrapt vanwege haar vriendje
Die kan wel in de OPquote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
in jehooooofd, in je hooooooooooooooooooofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |