Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal van Toek voor Fles:
Ik wilde kijken naar een cameraquote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef DaMart het volgende:
Inboedel It's onder de hamer
Wie gaan er allemaal bieden op die koffiezetapparaten?
Lekker hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik veegde net mijn natte poes af met het gordijn
Mij natuurlijk!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
tickets! meervoud dus. wie neem je mee?
+ik heb wel zin om op vakantie te gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij natuurlijk!
Wat moet ze zonder extern geheugen/reservepersoonlijkheid/medegiechelaar in Portugal?
en mij hebben ze uit de op gehaaldquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij natuurlijk!
Wat moet ze zonder extern geheugen/reservepersoonlijkheid/medegiechelaar in Portugal?
Lekker slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Welterusten crvquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef crv het volgende:
ik heb 2 Mucks geboden!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef DaMart het volgende:
Inboedel It's onder de hamer
Wie gaan er allemaal bieden op die koffiezetapparaten?
deze is nog sipperquote:
Ooow, sipquote:
maarikwilookquote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mij natuurlijk!
Allemaal vestigingen die een beetje te ver weg zijn voor mequote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde kijken naar een cameraHad al geneusd
![]()
Nu kan ik wel het liedje postenquote:
ik was scroll moequote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
beetje korte OP hoor. Dat zou jij toch regelen PeZU?
Vriendin van me gaat sowieso bieden, die hebben apparatuur nodig voor in hun nwe huisquote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allemaal vestigingen die een beetje te ver weg zijn voor me.
ja je moet wel zelf gaan halen want bva rekent bizarre verzendkostenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allemaal vestigingen die een beetje te ver weg zijn voor me.
Lekker slapen Martquote:
maar toen kwam er nog een poll die heeeeel heel eerlijk is verlopen dus datquote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
WTF is er met de OP gebeurt, ik dacht dat de meeste stemmen gevallen waren op NIETS veranderen
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar toen kwam er nog een poll die heeeeel heel eerlijk is verlopen dus dat
keihard neerslaanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
weten ze niet dat momenteel de meeste dictaturen te lijden hebben onder opstanden en rebellie
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef crv het volgende:
neee de rebellenquote:
slaap ze stuartquote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
de originele is al terug maar deze is nog van het topic eerderquote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
WTF is er met de OP gebeurt, ik dacht dat de meeste stemmen gevallen waren op NIETS veranderen
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de originele is al terug maar deze is nog van het topic eerder
friemel
Mart is opgegroeid in een wetteloze bananenrepubliek. Deal withitquote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de originele is al terug maar deze is nog van het topic eerder
friemel
belgie?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mart is opgegroeid in een wetteloze bananenrepubliek. Deal withit
Geen idee of dat corrupt genoeg is voor Mart zn standardsquote:
Lijkt me niet, dáár hebben ze al 3 democratisch gekozen regeringenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu kan ik wel het liedje posten
Een soort van. Maar dan de mannelijke variant.quote:
No, you're notquote:Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Een soort van. Maar dan de mannelijke variant.
Zacht, koffiedrinkend, sarcastisch en aaibaar?quote:
ja, ja, ja en ja?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Zacht, koffiedrinkend, sarcastisch en aaibaar?
aaibaar voro wie?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Zacht, koffiedrinkend, sarcastisch en aaibaar?
Barrtejequote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidom*![]()
* Barretje80 heeft nu al spierpijn
Pezu is minstens zo aaibaar als ik. Voor anyone.quote:
barretjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidom*![]()
* Barretje80 heeft nu al spierpijn
pff ja ik houd ook zo van intimiteit met iedereen losbol die ik benquote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pezu is minstens zo aaibaar als ik. Voor anyone.
Fles!quote:
prrrrt!!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff ja ik houd ook zo van intimiteit met iedereen losbol die ik ben
Whiskjequote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben terug (een beetje, en langzaam en als het kan). Als het niet gaat, gaat het niet, maar dat merken we snel genoeg. Beetje in de avond chatten, als jullie dat goedvinden.
Ik mis jullie enorm, en dat is aan jullie te danken.
Maar als jullie me liever niet meer hebben snap ik dat ook. Laat het me maar weten.
ehm.. waarom precies zouden we je niet willen hebben??quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben terug (een beetje, en langzaam en als het kan). Als het niet gaat, gaat het niet, maar dat merken we snel genoeg. Beetje in de avond chatten, als jullie dat goedvinden.
Maar als jullie me liever niet meer hebben snap ik dat ook. Laat het me maar weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
wtf is er nu weer gebeurt hier?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whiskie, wat geweldig dat je het weer aan durftquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
* Barretje80 is al geschaaktquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
wskersquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehm.. waarom precies zouden we je niet willen hebben??Whiskje ligt een beetje overhoop met zichzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet met ons
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dankquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehm.. waarom precies zouden we je niet willen hebben??Omdat ik me meer dan onsterfelijk belachelijk en onmogelijk heb gemaakt. Maar dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik heb inderdaad geen piemelquote:
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
dat doen we allemaal wel eens niks ergs aanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank
[..]
Omdat ik me meer dan onsterfelijk belachelijk en onmogelijk heb gemaakt. Maar dank
ohhhquote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whiskje ligt een beetje overhoop met zichzelfNiet met ons
Ja, eigenlijk moet je dat inderdaad zo zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskie, wat geweldig dat je het weer aan durft
Dank!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskie, wat geweldig dat je het weer aan durft
hahaquote:
geniaaltje Barquote:Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohhh
komt wel goed schatje!
*schuift een glaasje roosvicee richting Whiskers*
hmm.. DAT topic heb ik wsl gemist..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat ik me meer dan onsterfelijk belachelijk en onmogelijk heb gemaakt. Maar dank
wel een lulquote:
Mooi, laat ook maarquote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank voor dit welkom allemaal, kan het niet bijhouden met quoten![]()
hopelijk blijf je wat langerquote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beterschap!!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
gatverdamme ik begin steeds meer te niezen
Stu is net weg zie ik, die vind het geheid ook leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmmm... Dan moet ik wel heul erg mijn best gaan doenquote:
Denk (hoop) het ook, ondanks de opstartproblemen die we haddenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stu is net weg zie ik, die vind het geheid ook leuk dat je er weer bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |