Nou, het kan te gek, hoor. Deze berichten lijken me ongeloofwaardig.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
Faaz71 Faaz
Al Jazeera: Ibrahim Jibreel: there is a Berlusconi connection - talks about Italian mercenaries and planes from Italy.. #unconfirmed #libya
7 minutes ago
Als dit waar is, is het meteen einde Berlusconi.
Itali en Libye zijn wel hele belangrijke handelspartners. En Berlusconi is zo gek als een deur.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, het kan te gek, hoor. Deze berichten lijken me ongeloofwaardig.
beetje vaagquote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
http://www.livestream.com/libya17feb zend iets uit!!
Maar dit is wel erg bizar, en mag zonder bevestiging niet voor waar aangenomen wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Itali en Libye zijn wel hele belangrijke handelspartners. En Berlusconi is zo gek als een deur.
ik vermoed dat ze zelf een webcam of iets hebben , net was er beeld op de tv, maar is uitgevallen , zeker de moeite waard om ff in de gaten te houden ..quote:
Nee dat is waar. Maar Berlusconi zit zelf ook in het nauw en is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar dit is wel erg bizar, en mag zonder bevestiging niet voor waar aangenomen worden
Ik kan me nog net voorstellen dat Libi een paar vliegtuigen van Itali geleend heeft, voor training bijvoorbeeld. Maar dat de Italiaanse luchtmacht zelf aan het schieten is klinkt te extreemquote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, het kan te gek, hoor. Deze berichten lijken me ongeloofwaardig.
bron?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Youtube is deleting all videos that show massacre in Libya
http://www.guardian.co.uk(...)ast-protests#block-9quote:6.38pm: Despite others suggesting earlier that William Hague was off the mark in claiming that Muammar Gaddafi had fled to Venezuela, Libyan state television is now reporting that this is actually the case.
It was attributed to the Libyan deputy foreign minister.
Logisch, al die gore shit mag helemaal niet volgens hun TOS.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Not for the weak of heart.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Dance99Vv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schepen van de Italiaanse marine patrouilleren al een tijd voor de Libische kust met aan boord Libische bemanningsleden om vluchtelingen tegen te houden. Zie NRC van vandaag. Maar dit was al voor de onlusten h?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan me nog net voorstellen dat Libi een paar vliegtuigen van Itali geleend heeft, voor training bijvoorbeeld. Maar dat de Italiaanse luchtmacht zelf aan het schieten is klinkt te extreem
IJzingwekkend, als dit waar is.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef el-mer1 het volgende:
iyad_elbaghdadi Iyad El-Baghdadi
Over a hundred bodies of soldiers who refused to follow orders, found at Fadhil camp in #Benghazi, in mass grave. #Feb17 #Libya
Lekker belangerijk! Dit is belangrijker!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef YazooW het volgende:
[..]
Logisch, al die gore shit mag helemaal niet volgens hun TOS.
Zou me niets verbazen. Zo gaat het met dictaturen: je voert het uit of je gaat eraan. Officieren moeten ook weer dingen doen of ze gaan eraan. Zie de Sovjet-Unie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[SAVE-LIBYA] Images Of The Massacre In Libya [EXTREMELY DISTURBING!!!]![]()
![]()
hoezo adhd ?
Goede vraag als er een No-Fly zone is zullen ze toestemming moeten krijgen voordat ze dit kunnen doen lijkt me.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef lucaszio het volgende:
iemand enig idee hoe nl met een militair vliegtuig nederlanders wil gaan ophalen als er een no fly zone is
bron: http://binnenland.nieuws.(...)acuatie_nederlanders
Yep, is bevestiging van de bombardementen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef -jos- het volgende:
Kan het bericht van de 2 piloten die in Malta geland zijn op de FP komen? Er zijn al foto's van op AlJazeera geweest net, dus dat nieuws is wel betrouwbaar en de verklaring van de 2 piloten is het belangrijkst natuurlijk.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Schokkende beelden voor de meesten (hoewel ikzelf wel wat gewend ben)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[SAVE-LIBYA] Images Of The Massacre In Libya [EXTREMELY DISTURBING!!!]![]()
![]()
Maar veel mensen zonder mening, of totale onverschilligheid zouden er goed aan doen om eens wat filmpjes van [SAVE-LIBYA] te kijken.
Hoe krijgen ze toestemming met een communicatie-blackout?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Goede vraag als er een No-Fly zone is zullen ze toestemming moeten krijgen voordat ze dit kunnen doen lijkt me.
Hij is weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Schokkende beelden voor de meesten (hoewel ikzelf wel wat gewend ben)
Maar veel mensen zonder mening, of totale onverschilligheid zouden er goed aan doen om eens wat filmpjes van [SAVE-LIBYA] te kijken.
indd. vandaar dat ik ze post ... echt verschrikkleijk ..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En hoe gaan onze eigen overheden hun steun aan dit regime verantwoorden?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Monidique het volgende:
Het is in ieder geval zeker dat Khaddafi game over is, dit hele regime. De vraag is: hoeveel bloed betalen de Libirs ervoor?
Dat is niet moeilijk, hoor. En er valt onze eigen overheden wat mij betreft weinig te verwijten.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe gaan onze eigen overheden hun steun aan dit regime verantwoorden?
En er zijn nog vele andere trouwensquote:
Via diplomatieke dan wel militaire kanalen is er vaak gewoon communicatie mogelijk hoor, anders zou je ook het leger geen orders e.d kunnen geven.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze toestemming met een communicatie-blackout?
EU koopt 80% van de Libische olie. Jij bent persoonlijk medeverantwoordelijk voor wat er nu gebeurd. Ik verwacht van je dat je je regering verantwoordelijk houdt voor hun gedrag.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, hoor. En er valt onze eigen overheden wat mij betreft weinig te verwijten.
Nieuwswaarde vrijwel nul, heeft vooral shock valuequote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Hij is overal.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=203209353028633&
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
EU koopt 80% van de Libische olie. Jij bent persoonlijk medeverantwoordelijk voor wat er nu gebeurd. Ik verwacht van je dat je je regering verantwoordelijk houdt voor hun gedrag.
Nieuwswaarde misschien zeer gering, maar doet veel mensen wel beseffen dat revolutie niet alleen maar vechten voor idealen en steentje gooien met de politie is. Maar ook een zeer duistere kant kent. Door velen word er aan deze kant van de zaak voorbij gegaan en zijn de doden alleen een getal zonder gezicht of gevoel erbij.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nieuwswaarde vrijwel nul, heeft vooral shock value
True. We moeten onze eigen regimes ter verantwoording roepen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Scrummie Danny Jasper
De westerse bevolking heeft alleen niets door. Dom. Eigenlijk bevrijden de mensen in het MO ons ook. Ik hoop dat het ze lukt..
3 minutes ago Favorite Reply Delete
Scrummie Danny Jasper
Het westen wil helemaal niet dat de bevolking in het MO vrij is. Weg goedkope olie, weg wereld economie. Het westen is de ware dictator. 1/2
Nou, geniet van de show, zou ik zeggen.quote:
Jij kan het achteraf altijd zo goed vertellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
EU koopt 80% van de Libische olie. Jij bent persoonlijk medeverantwoordelijk voor wat er nu gebeurd. Ik verwacht van je dat je je regering verantwoordelijk houdt voor hun gedrag.
is door gebruiker verwijderdquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat die met dezelfde lulsmoes komen als waarmee jij jezelf vrijpleit.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
True. We moeten onze eigen regimes ter verantwoording roepen.
Ik zal geheel immoreel en feestend op het zweet en bloed van de derdewereldslachtoffers mijn regering niet ter verantwoording roepen nee,quote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, geniet van de show, zou ik zeggen.
Dat doen we al elke 4 jaar, er komt misschien alleen niet uit wat je wilt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik pleit mezelf niet vrij. Ik neem verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat die met dezelfde lulsmoes komen als waarmee jij jezelf vrijpleit.
Kijk eerst effe in de spiegel voordat je afreist naar Den Haag om die verantwoording te eisen ...
Fucked up beelden. Is het echt of in elkaar geflanst?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Hij is overal.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=203209353028633&
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wie doet er hier nou "dwaas "quote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zal geheel immoreel en feestend op het zweet en bloed van de derdewereldslachtoffers mijn regering niet ter verantwoording roepen nee,. Ik zal trots mijn medeplichtigheid voor de bombardementen op Tripoli ten toon spreiden,
.
Doe niet zo dwaas, vent..
Je kan je regering ter verantwoording roepen. Zij hebben dit regime gesteund met jouw stem en met jouw belastinggeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik word er misselijk van, wat er allemaal daar gebeurt. Kunnen wij nou niets doen? Als westers volk?
Fantastisch. Hoe? Door te zeggen dat je verantwoordelijkheid neemt, neem je nog geen verantwoordelijkheid. Je lijkt wel een politicus.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik pleit mezelf niet vrij. Ik neem verantwoordelijkheid.
Als je dat echt doet ben je in mijn ogen een held. Het volgevreten westen doet maar wat graag zaken met die regimes. Ik heb de laatste dagen wat postings van je gevolgd en iedere keer dacht ik "Die gast heeft gelijk!"quote:Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik pleit mezelf niet vrij. Ik neem verantwoordelijkheid.
Boycot in ieder geval Tamoil, dat bedrijf is voor 100% eigendom van Ghadaffi en heeft het hoofdkantoor voor Europa in Nederland.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas maar waar....quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Thomas B. het volgende:
'Libische luchtmacht bombardeert Tripoli' lees ik net
Come again
Ik beschuldig hier en op vele andere plaatsen "mijn" regering van medeplichtigheid aan massamoord. En ik eis dat ze zich anders gaan gedragen. Over het steunen van regimes, kredietcrisis en de gevolgen van drugsverboden.quote:
IT = Italiequote:iyad_elbaghdadi
Thanks @fredbowie, IT defence minister says small tactical unit ready to go to Libya, but no immediate plans to repatriate IT nationals.
En Shell verpest de meuk in Nigeria, BP verziekt het milieu. Ze, en "wij" dus ook, hebben allemaal "bloed"aan onze handen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Boycot in ieder geval Tamoil, dat bedrijf is voor 100% eigendom van Ghadaffi en heeft het hoofdkantoor voor Europa in Nederland.
Dank je. Dat helpt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je dat echt doet ben je in mijn ogen een held. Het volgevreten westen doet maar wat graag zaken met die regimes. Ik heb de laatste dagen wat postings van je gevolgd en iedere keer dacht ik "Die gast heeft gelijk!"
Geweldig, wat verantwoordelijk van je.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik beschuldig hier en op vele andere plaatsen "mijn" regering van medeplichtigheid aan massamoord. En ik eis dat ze zich anders gaan gedragen. Over het steunen van regimes, kredietcrisis en de gevolgen van drugsverboden.
quote:Fantastisch. Hoe? Door te zeggen dat je verantwoordelijkheid neemt, neem je nog geen verantwoordelijkheid. Je lijkt wel een politicus.
Tevens ben jij niet verantwoordelijk voor de Khaddafi's misdaden.
Daar is 'ie weer hoor, met z'n gezwets over drugs. Droeftoeter.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik beschuldig hier en op vele andere plaatsen "mijn" regering van medeplichtigheid aan massamoord. En ik eis dat ze zich anders gaan gedragen. Over het steunen van regimes, kredietcrisis en de gevolgen van drugsverboden.
Libya warplanes bombing Tripoli: residentquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Thomas B. het volgende:
'Libische luchtmacht bombardeert Tripoli' lees ik net
Come again
Hoewel ik ook graag meer zou willen doen, denk ik dat dit allemaal te snel gaat om uit dit soort acties echt nut te halen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Boycot in ieder geval Tamoil, dat bedrijf is voor 100% eigendom van Ghadaffi en heeft het hoofdkantoor voor Europa in Nederland.
Dodelijk true, maar bluf dat je nu opeens afstand neemt van elk product wat geen pure ethische achtergrond heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En Shell verpest de meuk in Nigeria, BP verziekt het milieu. Ze, en "wij" dus ook, hebben allemaal "bloed"aan onze handen.
Dus jouw "verantwoordelijkheid nemen" is een ander, door jou en je medelanders gekozen, beschuldigen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
daarom heb ik geen auto ...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En Shell verpest de meuk in Nigeria, BP verziekt het milieu. Ze, en "wij" dus ook, hebben allemaal "bloed"aan onze handen.
Ik zeg niet dat ik verantwoordelijkheid neem, ik zei tegen papierversnipperaar dat ik hem een held zou vinden als hij het wel doet. Uiteindelijk ben ik ook een lafbek, ondanks dat ik jaren roep dat ik in het Westen d oorzaak vind voor veel ellendige problemen eldersquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Dodelijk true, maar bluf dat je nu opeens afstand neemt van elk product wat geen pure ethische achtergrond heeft.
Je kan wel zeggen dat je verantwoordelijkheid neemt en wil stoppen maar je gaat toch gewoon door met consumerwhore zijn. En ik ook.
Hoezo te laat? Ik trap al jaren tegen een hoop zaken aan. Jij bent laat dat je het nu pas door krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dus jouw "verantwoordelijkheid nemen" is een ander, door jou en je medelanders gekozen, beschuldigen.
Op een wel heel erg opportuun moment trouwens .... een beetje te laat
Ook een beetje makkelijk.
Indirect ben ik dat wel. Mijn regering steunt het regime met mijn stem (op de piratenpartij, maar toch) en met mijn belastinggeld. Ik ben schuldig, en ik neem verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Monidique het volgende:
Tevens ben jij niet verantwoordelijk voor de Khaddafi's misdaden.
Ja, het bestrijden van de dictaturen in het MO hadden inderdaad hoogste prioriteit in je postgeschiedenis / dagelijkse leven ...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo te laat? Ik trap al jaren tegen een hoop zaken aan. Jij bent laat dat je het nu pas door krijgt.
Maak je niet ongerust, we zijn allemaal gek, alleen de n net iets meer dan de ander, afhankelijk van de gekozen invalshoek. Ik vind Papierversnipperaar geenszins heel erg gek trouwensquote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef Monidique het volgende:
Iedereen is gek, behalve Papierversnipperaar.
Dank je. Je sterkt me.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Daar is 'ie weer hoor, met z'n gezwets over drugs. Droeftoeter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |