abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93118090
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nieuwswaarde vrijwel nul, heeft vooral shock value
Nieuwswaarde misschien zeer gering, maar doet veel mensen wel beseffen dat revolutie niet alleen maar vechten voor idealen en steentje gooien met de politie is. Maar ook een zeer duistere kant kent. Door velen word er aan deze kant van de zaak voorbij gegaan en zijn de doden alleen een getal zonder gezicht of gevoel erbij.
  maandag 21 februari 2011 @ 20:07:52 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93118101
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Scrummie Danny Jasper
De westerse bevolking heeft alleen niets door. Dom. Eigenlijk bevrijden de mensen in het MO ons ook. Ik hoop dat het ze lukt..
3 minutes ago Favorite Reply Delete

Scrummie Danny Jasper
Het westen wil helemaal niet dat de bevolking in het MO vrij is. Weg goedkope olie, weg wereld economie. Het westen is de ware dictator. 1/2
True. We moeten onze eigen regimes ter verantwoording roepen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 21 februari 2011 @ 20:08:36 #53
pi_93118144
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

_O-! Nou, mooi pech voor jou, :D.
Nou, geniet van de show, zou ik zeggen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 21 februari 2011 @ 20:08:44 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_93118155
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

EU koopt 80% van de Libische olie. Jij bent persoonlijk medeverantwoordelijk voor wat er nu gebeurd. Ik verwacht van je dat je je regering verantwoordelijk houdt voor hun gedrag.
Jij kan het achteraf altijd zo goed vertellen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_93118168
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Schokkende beelden voor de meesten (hoewel ikzelf wel wat gewend ben)

Maar veel mensen zonder mening, of totale onverschilligheid zouden er goed aan doen om eens wat filmpjes van [SAVE-LIBYA] te kijken.
is door gebruiker verwijderd
There is only one religion
  maandag 21 februari 2011 @ 20:10:02 #56
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_93118234
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat die met dezelfde lulsmoes komen als waarmee jij jezelf vrijpleit.
Kijk eerst effe in de spiegel voordat je afreist naar Den Haag om die verantwoording te eisen ...
zonnig Brasil
pi_93118304
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

is door gebruiker verwijderd
Even verder lezen...
pi_93118320
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou, geniet van de show, zou ik zeggen.
Ik zal geheel immoreel en feestend op het zweet en bloed van de derdewereldslachtoffers mijn regering niet ter verantwoording roepen nee, :D. Ik zal trots mijn medeplichtigheid voor de bombardementen op Tripoli ten toon spreiden, _O-.

Doe niet zo dwaas, vent. :{.
pi_93118375
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doen we al elke 4 jaar, er komt misschien alleen niet uit wat je wilt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_93118378
Ik word er misselijk van, wat er allemaal daar gebeurt. Kunnen wij nou niets doen? Als westers volk? Hier ook een opstand creeren en alles wat nu aan de macht is omver werpen, overnieuw beginnen, het volk wat nu leeft in de hele wereld zal zien dat we "united" zijn. Helaas is dat een utopie, een droom, die nooit zal uitkomen. Als we alle dictator's weg krijgen, inclusief onze eigen westerse dictatoren, zal er een nieuwe worden aangewezen..
  maandag 21 februari 2011 @ 20:14:25 #61
pi_93118487
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat die met dezelfde lulsmoes komen als waarmee jij jezelf vrijpleit.
Kijk eerst effe in de spiegel voordat je afreist naar Den Haag om die verantwoording te eisen ...
Ik pleit mezelf niet vrij. Ik neem verantwoordelijkheid.
pi_93118491
quote:
Fucked up beelden. Is het echt of in elkaar geflanst?
pi_93118528
quote:

[..]

^O^

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik zal geheel immoreel en feestend op het zweet en bloed van de derdewereldslachtoffers mijn regering niet ter verantwoording roepen nee, :D. Ik zal trots mijn medeplichtigheid voor de bombardementen op Tripoli ten toon spreiden, _O-.

Doe niet zo dwaas, vent. :{.
wie doet er hier nou "dwaas " :{
hoezo adhd ?
pi_93118530
'Libische luchtmacht bombardeert Tripoli' lees ik net

Come again :{
  maandag 21 februari 2011 @ 20:15:28 #65
pi_93118549
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik word er misselijk van, wat er allemaal daar gebeurt. Kunnen wij nou niets doen? Als westers volk?
Je kan je regering ter verantwoording roepen. Zij hebben dit regime gesteund met jouw stem en met jouw belastinggeld.
pi_93118560
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Fantastisch. Hoe? Door te zeggen dat je verantwoordelijkheid neemt, neem je nog geen verantwoordelijkheid. Je lijkt wel een politicus.

Tevens ben jij niet verantwoordelijk voor de Khaddafi's misdaden.
pi_93118563
Italiaanse krant:

Libië in vlammen: de opstand tegen de regering bevat nu ook Tripoli. In de hoofdstad werd doorzocht het hoofdkwartier van de staatstelevisie, terwijl andere gebouwen werden in brand gestoken. Het dodental geschat door Human Rights Watch is nu tot en met 233.
Ondertussen, terwijl islamitische leiders beweren dat de opstand is een goddelijke plicht van ieder mens, waren er geruchten over een militaire staatsgreep. Geel op het lot van Kadhafi ontkende zijn aankomst in Venezuela. De VN en de EU roept stoppen met het gebruik van geweld. Frattini, we zijn op de rand van een burgeroorlog. Maar het regime niet te stoppen.
Volgens Al Jazeera luchtmacht gebombardeerd Tripoli in de menigte dat de begrafenissen van de slachtoffers van de gevechten, waardoor 250 doden bijgewoond. Maximale signalering in alle Italiaanse vliegbases.
Uittocht van buitenlanders, met name het personeel van oliemaatschappijen als Shell, BP, Statoil en Eni, die is begonnen met een gecharterd niet-operationele medewerkers met gezinnen, evenals Finmeccanica en andere Italiaanse bedrijven.

JACHT ALERT BOREN EN JOY HILL - gewaarschuwd voor de "hoogste niveau van paraatheid 'van de Storm luchtmacht Trapani en Gioia del Colle (Bari), waaruit de strijders die tot taak heeft vliegtuigen te onderscheppen opgenomen zonder vergunning in het nationale luchtruim . En 'wat weet u van de luchtmacht. Nadat het vliegtuig landde in de namiddag Libiërs in Malta, werden vervolgens gewezen op de Italiaanse maatregelen voor de luchtverdediging. Zowel vanuit Gioia del Colle (met de Eurofighter) en Trapani (met F16), alle bemanningen bent nu klaar om onmiddellijk opstijgen, indien nodig, om de lucht bedreigingen te neutraliseren. Verdere maatregelen zullen worden gewaardeerd in de nabije toekomst, afhankelijk van hoe de risico's.

"Het niveau van de aandacht van de luchthavens en de vliegbasis kan worden gewijzigd, en dan ter sprake gebracht tijdens het oordeel van de chef van de luchtmacht. Dit is gedaan, maar het is niets meer dan wat er gebeurt met minder flagrante gevallen." Hij vertelde Abu Dhabi, waar hij is op een officieel bezoek, minister van Defensie Ignazio La Russa.
"We hebben afgesproken om een kleine logistieke eenheid in Libië te sturen, zei La Russa - in de komende uren zullen we een ministeriële bijeenkomst met Maroni en Frattini hebben." "Indien nodig zijn we klaar om aan te pakken" de terugkeer van de Italianen uit Libië, "maar op het moment is er geen gedwongen repatriëring van onze landgenoten." Hij benadrukte La Russa.

Ministerie van buitenlandse zaken en zou versterken Alitalia-vluchten - Het ministerie van Buitenlandse Zaken overweegt - blijkt - een poging tot versterking van de vluchten van en naar Tripoli wordt momenteel geëvalueerd met Alitalia (die reeds in coördinatie geregeld met het ministerie van Buitenlandse Zaken het vergroten van de capaciteit van de geplande vluchten) te bevorderen, in het zo snel mogelijk de uitstroom van onderdanen die hebben ervaren, door de ambassade of het dezelfde crisis Unit, het voornemen om het land te verlaten, en in het bijzonder Tripoli, waar hij heeft zich de meerderheid van de Italianen.

TRIPOLI adjunct-ambassadeur bij de VN, 'E' genocide '- De Libische vice-ambassadeur bij de VN heeft opgeroepen tot internationale interventie tegen wat hij noemde een "genocide" gepleegd door het regime in Tripoli en vroeg voor de oprichting van no-fly gebieden op Tripoli. Meldt de BBC op haar website. Volgens de Britse omroep het gehele Libische delegatie naar de Verenigde Naties heeft opgeroepen tot internationale actie.

Seif al Islam BESTELLINGEN ONDERZOEK OVER GEWELD - Seif al-Islam, een zoon van de Libische leider Muammar Gaddafi heeft besteld de oprichting van een commissie van onderzoek naar het geweld, onder leiding van een Libische rechtbank en met de deelname van de Libische en buitenlandse organisaties vechten voor de mensenrechten. De Libische staatstelevisie gemeld, volgens de BBC online.

Luchthaven van Tripoli CHAOS VAN BUITENLANDSE EX - Op de luchthaven van Tripoli deze ochtend is totale chaos. Honderden buitenlanders te wachten om het land te verlaten na de opstand bereikt Tripoli, waar vanavond "was verschrikkelijk, schieten van alle kanten en een rivier van mensen op de straten van de woonwijken ook," zei Albert ANSA C., directeur van een Frans bedrijf is telefonisch bereikbaar op de luchthaven. "Ik ben op zoek naar ongeveer veertig medewerkers starten met een gezin," voegde hij eraan toe, "maar hier is een ramp, de vliegtuigen zijn niet genoeg." Een jonge Italiaan die werkt in het familiebedrijf in Tripoli in staat was om te vertrekken na lang wachten, want het protest met ANSA, "Ik moest wijken voor een aantal diplomaten, heb ik verschoven ten minste 14 posities in de lijst .. . een schande. "

1500 De ITALIAANSE, Jamaicaanse stel voor dat je - De Italianen die leven "permanent" in 1500 en Libië het ministerie van Buitenlandse Zaken en de ambassade "zijn adviseren van mensen om te vertrekken" met commerciële vluchten. Het rapport van de ministerie van Buitenlandse Zaken bronnen in Brussel, eraan toevoegend dat "toen Italië niet een evacuatieplan op te nemen." Van 1500 Italianen wonen permanent in Libië, 500 zijn werknemers van grote Italiaanse bedrijven. Zeer weinig units zijn leven in Benghazi, is de overgrote meerderheid geconcentreerd in Tripoli. "De Italiaanse ambassade adviseert om te gaan door de vlucht van Alitalia, dat zijn nog steeds operationeel," de bronnen gemeld. "Wie wil, laat met de hulp van onze ambassade, om te gaan. Alle opties worden overwogen, waaronder een intensivering van Alitalia," de bronnen toegevoegd.

Luisteren
Fonetisch lezenWoordenboek - Gedetailleerd woordenboek weergeven
pi_93118573
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je dat echt doet ben je in mijn ogen een held. Het volgevreten westen doet maar wat graag zaken met die regimes. Ik heb de laatste dagen wat postings van je gevolgd en iedere keer dacht ik "Die gast heeft gelijk!"
  maandag 21 februari 2011 @ 20:16:18 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_93118594
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

EU koopt 80% van de Libische olie. Jij bent persoonlijk medeverantwoordelijk voor wat er nu gebeurd. Ik verwacht van je dat je je regering verantwoordelijk houdt voor hun gedrag.
Boycot in ieder geval Tamoil, dat bedrijf is voor 100% eigendom van Ghadaffi en heeft het hoofdkantoor voor Europa in Nederland.
  maandag 21 februari 2011 @ 20:16:19 #70
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93118595
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Thomas B. het volgende:
'Libische luchtmacht bombardeert Tripoli' lees ik net

Come again :{
Helaas maar waar.... :r
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 21 februari 2011 @ 20:17:47 #71
pi_93118683
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Fantastisch. Hoe?
Ik beschuldig hier en op vele andere plaatsen "mijn" regering van medeplichtigheid aan massamoord. En ik eis dat ze zich anders gaan gedragen. Over het steunen van regimes, kredietcrisis en de gevolgen van drugsverboden.
pi_93118685
quote:
iyad_elbaghdadi
Thanks @fredbowie, IT defence minister says small tactical unit ready to go to Libya, but no immediate plans to repatriate IT nationals.
IT = Italie
pi_93118707
Arme Libiërs :{ Het is te hopen dat veel van hun militairen zich bij de demonstranten (kunnen) voegen. En dat iemand die zich in de kring rond Kadhafi begeeft, genoeg krijgt van het uitmoorden van de eigen bevolking en de trekker overhaalt.
pi_93118720
quote:
3s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Boycot in ieder geval Tamoil, dat bedrijf is voor 100% eigendom van Ghadaffi en heeft het hoofdkantoor voor Europa in Nederland.
En Shell verpest de meuk in Nigeria, BP verziekt het milieu. Ze, en "wij" dus ook, hebben allemaal "bloed"aan onze handen.
  maandag 21 februari 2011 @ 20:18:34 #75
pi_93118734
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als je dat echt doet ben je in mijn ogen een held. Het volgevreten westen doet maar wat graag zaken met die regimes. Ik heb de laatste dagen wat postings van je gevolgd en iedere keer dacht ik "Die gast heeft gelijk!"
Dank je. Dat helpt.

Maar de weerstand die ik krijg bewijst mij gelijk nog veel beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')