Yep, is bevestiging van de bombardementen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef -jos- het volgende:
Kan het bericht van de 2 piloten die in Malta geland zijn op de FP komen? Er zijn al foto's van op AlJazeera geweest net, dus dat nieuws is wel betrouwbaar en de verklaring van de 2 piloten is het belangrijkst natuurlijk.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Schokkende beelden voor de meesten (hoewel ikzelf wel wat gewend ben)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[SAVE-LIBYA] Images Of The Massacre In Libya [EXTREMELY DISTURBING!!!]![]()
![]()
Maar veel mensen zonder mening, of totale onverschilligheid zouden er goed aan doen om eens wat filmpjes van [SAVE-LIBYA] te kijken.
Hoe krijgen ze toestemming met een communicatie-blackout?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Goede vraag als er een No-Fly zone is zullen ze toestemming moeten krijgen voordat ze dit kunnen doen lijkt me.
Hij is weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Schokkende beelden voor de meesten (hoewel ikzelf wel wat gewend ben)
Maar veel mensen zonder mening, of totale onverschilligheid zouden er goed aan doen om eens wat filmpjes van [SAVE-LIBYA] te kijken.
indd. vandaar dat ik ze post ... echt verschrikkleijk ..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Schokkende beelden voor de meesten (hoewel ikzelf wel wat gewend ben)
En hoe gaan onze eigen overheden hun steun aan dit regime verantwoorden?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Monidique het volgende:
Het is in ieder geval zeker dat Khaddafi game over is, dit hele regime. De vraag is: hoeveel bloed betalen de Libiërs ervoor?
Dat is niet moeilijk, hoor. En er valt onze eigen overheden wat mij betreft weinig te verwijten.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe gaan onze eigen overheden hun steun aan dit regime verantwoorden?
En er zijn nog vele andere trouwensquote:
Via diplomatieke dan wel militaire kanalen is er vaak gewoon communicatie mogelijk hoor, anders zou je ook het leger geen orders e.d kunnen geven.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze toestemming met een communicatie-blackout?
EU koopt 80% van de Libische olie. Jij bent persoonlijk medeverantwoordelijk voor wat er nu gebeurd. Ik verwacht van je dat je je regering verantwoordelijk houdt voor hun gedrag.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, hoor. En er valt onze eigen overheden wat mij betreft weinig te verwijten.
Nieuwswaarde vrijwel nul, heeft vooral shock valuequote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Hij is overal.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=203209353028633&
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
EU koopt 80% van de Libische olie. Jij bent persoonlijk medeverantwoordelijk voor wat er nu gebeurd. Ik verwacht van je dat je je regering verantwoordelijk houdt voor hun gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |