Geweldig, wat verantwoordelijk van je.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik beschuldig hier en op vele andere plaatsen "mijn" regering van medeplichtigheid aan massamoord. En ik eis dat ze zich anders gaan gedragen. Over het steunen van regimes, kredietcrisis en de gevolgen van drugsverboden.
quote:Fantastisch. Hoe? Door te zeggen dat je verantwoordelijkheid neemt, neem je nog geen verantwoordelijkheid. Je lijkt wel een politicus.
Tevens ben jij niet verantwoordelijk voor de Khaddafi's misdaden.
Daar is 'ie weer hoor, met z'n gezwets over drugs. Droeftoeter.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik beschuldig hier en op vele andere plaatsen "mijn" regering van medeplichtigheid aan massamoord. En ik eis dat ze zich anders gaan gedragen. Over het steunen van regimes, kredietcrisis en de gevolgen van drugsverboden.
Libya warplanes bombing Tripoli: residentquote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Thomas B. het volgende:
'Libische luchtmacht bombardeert Tripoli' lees ik net
Come again
Hoewel ik ook graag meer zou willen doen, denk ik dat dit allemaal te snel gaat om uit dit soort acties echt nut te halen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Boycot in ieder geval Tamoil, dat bedrijf is voor 100% eigendom van Ghadaffi en heeft het hoofdkantoor voor Europa in Nederland.
Dodelijk true, maar bluf dat je nu opeens afstand neemt van elk product wat geen pure ethische achtergrond heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En Shell verpest de meuk in Nigeria, BP verziekt het milieu. Ze, en "wij" dus ook, hebben allemaal "bloed"aan onze handen.
Dus jouw "verantwoordelijkheid nemen" is een ander, door jou en je medelanders gekozen, beschuldigen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
daarom heb ik geen auto ...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En Shell verpest de meuk in Nigeria, BP verziekt het milieu. Ze, en "wij" dus ook, hebben allemaal "bloed"aan onze handen.
Ik zeg niet dat ik verantwoordelijkheid neem, ik zei tegen papierversnipperaar dat ik hem een held zou vinden als hij het wel doet. Uiteindelijk ben ik ook een lafbek, ondanks dat ik jaren roep dat ik in het Westen dé oorzaak vind voor veel ellendige problemen eldersquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Dodelijk true, maar bluf dat je nu opeens afstand neemt van elk product wat geen pure ethische achtergrond heeft.
Je kan wel zeggen dat je verantwoordelijkheid neemt en wil stoppen maar je gaat toch gewoon door met consumerwhore zijn. En ik ook.
Hoezo te laat? Ik trap al jaren tegen een hoop zaken aan. Jij bent laat dat je het nu pas door krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dus jouw "verantwoordelijkheid nemen" is een ander, door jou en je medelanders gekozen, beschuldigen.
Op een wel heel erg opportuun moment trouwens .... een beetje te laat
Ook een beetje makkelijk.
Indirect ben ik dat wel. Mijn regering steunt het regime met mijn stem (op de piratenpartij, maar toch) en met mijn belastinggeld. Ik ben schuldig, en ik neem verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Monidique het volgende:
Tevens ben jij niet verantwoordelijk voor de Khaddafi's misdaden.
Ja, het bestrijden van de dictaturen in het MO hadden inderdaad hoogste prioriteit in je postgeschiedenis / dagelijkse leven ...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo te laat? Ik trap al jaren tegen een hoop zaken aan. Jij bent laat dat je het nu pas door krijgt.
Maak je niet ongerust, we zijn allemaal gek, alleen de één net iets meer dan de ander, afhankelijk van de gekozen invalshoek. Ik vind Papierversnipperaar geenszins heel erg gek trouwensquote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef Monidique het volgende:
Iedereen is gek, behalve Papierversnipperaar.
Dank je. Je sterkt me.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Daar is 'ie weer hoor, met z'n gezwets over drugs. Droeftoeter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |