Ik ga ook heel sloom. Rond de 8 km per uur gemiddeld per les (ben nu bij les 19).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef TearsOfJoy het volgende:
Vanochtend Evy 21 en wat was het koud! Maar wat was het mooi weer! Ik kan het wachten tot het weer lekker 15 graden is. Het tweede interval is gewoon altijd waardeloos voor mij.
Zijn er nog meer mensen die het idee hebben dat ze echt langzaam zijn. De 9 km/u haal ik volgens mij niet hoor

Jaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit echt te koud hoor. Ik had het al koud toen ik in winterjas en met dikke das naar de AH liep. Het waait ook zo. Ik denk dat ik deze week maar de sportschool blijf bezoeken.

Dan loop je zeker ook niet als het een beetje regent?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa!!
Een medemietje!!![]()

Ik heb wel gelopen met regen. Maar dan moet ik wel al bezig zijn. Ik ga inderdaad niet starten in een plensbui.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan loop je zeker ook niet als het een beetje regent?

De kou zal ook niet lang meer duren. En dan ga ik gewoon weer lekker opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
In de regen lopen ís ook lekker. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet zo snel zou starten in een plensbui. Maar 'te koud' is echt geen reden om niet te lopen voor mij. Gladheid dan weer wel, duh. Gelukkig lijken we daar voorlopig vanaf te zijn!
.

Haha inderdaad. Ik heb trouwens ook voor het eerst spierpijn! Die week niet sporten heeft er ingehakt blijkbaar. Ik heb spierpijn in mn bovenbenen nu.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa!!
Een medemietje!!![]()

Moet ik je effe masseren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan niet eens vertellen waar ik precies spierpijn heb. Gewoon overal.

Wat ben je dan uiteindelijk kwijt aan kosten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Bij een Chinese webshop voor nog geen 3 USD.

Geen verzendkosten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat ben je dan uiteindelijk kwijt aan kosten?

Morgen is het vast minder. En zo niet gaat er reflex op en gewoon door. Kwestie van doorbijten.quote:

Ik heb er 20 euro voor betaald.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Bij een Chinese webshop voor nog geen 3 USD.

Minder dan 3 euro nog zelfsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef Ticootje het volgende:
Haha, die ga ik dus ook ff aanschaffen. Die 3 eu kan er wel af.

Ja maar jij weet ook zeker dat je hem krijgt en je hoeft niet te wachtenquote:

Wat Ticootje ook zegt, als je even doorloopt krijg je het vanzelf warm. Ik loop nu in mijn wind&waterdichte zomerjas, daar heb ik het echt warm genoeg in! Alleen met de controle over mijn ademhaling is het soms even lastig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit echt te koud hoor. Ik had het al koud toen ik in winterjas en met dikke das naar de AH liep. Het waait ook zo. Ik denk dat ik deze week maar de sportschool blijf bezoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |