Oeh, daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Ik heb van mezelf in rust al een hoge hartslag, dus ben wel benieuwd hoe dramatisch hoog die wordt tijdens het rennen, haha..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Doordat ik gisteravond op de loopband liep kon ik ook mn hartslag meten hier en daar. Direct na het rennen en tijdens het wandelen. Hartslag is al veel minder hoog tijdens het rennen (170, eerst soms wel 187) en gaat snel naar 130 tijdens het wandelen. Grappig om te zien eigenlijk.
Ja, je hebt natuurlijk ook van die hartslagmeters, die je op kunt doen tijdens het sporten. Mja, dat kost geld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef zjenien85 het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Ik heb van mezelf in rust al een hoge hartslag, dus ben wel benieuwd hoe dramatisch hoog die wordt tijdens het rennen, haha..
Zo benieuwd ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk ook van die hartslagmeters, die je op kunt doen tijdens het sporten. Mja, dat kost geld.
Evy is een schema voor op je mp3-speler ja. Met muziek en vocale feedback. Je hoeft dus niet zelf op je horloge te kijken hoe lang je nog moet, want Evy houdt dat voor je bijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:45 schreef LordLynx het volgende:
Misschien stom maar wat is Évy' precies? een schema op je MP3 speler ofzo?
Ben zelf niet echt bezig behalve 3 keer 20 minuutjes per week op de loopband in de sportschool, maar ik wil binnenkort ook buiten gaan lopen....
Al wil evy's horloge nog wel eens kapot zijn, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Evy is een schema voor op je mp3-speler ja. Met muziek en vocale feedback. Je hoeft dus niet zelf op je horloge te kijken hoe lang je nog moet, want Evy houdt dat voor je bij.
Ik heb nooit met Evy gelopen. Ga nu in Evy 2 steeds de 3e les wel met Evy lopen ivm de intervaltrainingen. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Al wil evy's horloge nog wel eens kapot zijn, maar dat terzijde.
Ik houd me in principe wel aan de rustdagen ja. In het begin niet altijd, maar tegenwoordig welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef ray_nl het volgende:
Houdt iedereen zich hier netjes aan de rustdagen?
Bij mij wisselt het nog wel eens ivm andere afspraken.
Merk je verschil tussen wanneer je je er echt aan houdt en wanneer je het een beetje afwisselt?
Ik hou me wel aan de rustdagen, maar op die rustdagen doe ik vaak nog andere sporten. Fitness enzo. Maar dat is wel prima te combineren volgens mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef ray_nl het volgende:
Merk je verschil tussen wanneer je je er echt aan houdt en wanneer je het een beetje afwisselt?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Net weer gelopen, wat een snijdende kou op de vlakte, poeh.
Mijn snelheid was dan ook wat minder constant als de vorige keren.
7.3 km gelopen met een snelheid van 9.5 km/uur.
Eigenlijk heb ik het aan jou te dankenquote:
nope, ik zou willen dat ik mijn agenda zo zou kunnen afstemmen dat ik me aan het schema kan houden. Ik heb onregelmatige diensten op mijn werk waardoor het erg lastig is voor mij. Ik loop dan ook weleens twee dagen achter elkaar. Al vind ik dit persoonlijk wel goed te doen en lekker....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef ray_nl het volgende:
Aww!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het aan jou te danken![]()
Ik ga ook als een trein jaquote:Jij gaat toch ook als een trein, super!
Als je nog weet welke route je gelopen hebt en hoe lang je erover deed, kun je je snelheid meten op afstandmeten.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef TearsOfJoy het volgende:
Vanochtend Evy 21 en wat was het koud! Maar wat was het mooi weer! Ik kan het wachten tot het weer lekker 15 graden is. Het tweede interval is gewoon altijd waardeloos voor mij.
Zijn er nog meer mensen die het idee hebben dat ze echt langzaam zijn. De 9 km/u haal ik volgens mij niet hoor
Ja, ik vind dit echt te koud hoor. Ik had het al koud toen ik in winterjas en met dikke das naar de AH liep. Het waait ook zo. Ik denk dat ik deze week maar de sportschool blijf bezoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat was Evy 3Het was wel koud zeg, dat met de tegenwind gaf mij wel het gevoel dat ik op bepaalde stukken amper vooruit kon komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |