quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Dan hadden we je realtime kunnen volgen dusquote:Op maandag 21 februari 2011 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
Daar heb ik wel eens ingezeten onderweg naar Minneapolis
quote:
Hij verdiend er z'n geld ook nog meequote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Voor iedereen die hem nog niet kent. Geweldig filmpje!
Maf!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Voor iedereen die hem nog niet kent. Geweldig filmpje!
Emilie Autumnquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Dingest het volgende:
Wat zijn dat, klavecimbels? Het werkt wel een beetje op m'n zenuwen zonder enige toevoeging![]()
Bovendien blijven de Pythons zelf gewoon het beste
Spellcheck zegt; bliep.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij verdiend er z'n geld ook nog mee
Correctie, ook met stem-toevoeging werkt die klavecimbel op mijn zenuwenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Emilie Autumn
Thank God I'm pretty
The occasional free drink I never asked for
The occasional admission to a seedy little bar
Invitation to a stranger's car
I'm blessed
With the ability to rend a grown man tongue-tied
Which only means that when it's dark outside
I have to run and hide can't look behind me
Thank God I'm pretty
Thank God I'm pretty
Every skill I ever have will be in question
Every ill that I must suffer merely brought on by myself
Though the cops would come for someone else
I'm blessed
I'm truly privilaged to look this good without clothes on
Which only means that when I sing you're jerking off
And when I'm gone you won't remember
Thank God I'm pretty
Thank you God
Oh, lord
Thank you God
Oh, oh and when a gaggle of faces appears around me
It's lucky I hate to be taken seriously
I think my ego would fall right through the cracks in the floor
If I couldn't count on men to slap my ass anymore
I know my destiny's such, that I'm all stocking and curl
So everybody thinks that I'm a fucking suicide girl
Thank you God
For the occasional champagne I never asked for
The occasional admission to a seedy little bar
Invitation to a stranger's car
I'm blessed
With the ability to rend a grown man tongue-tied
Which only means that when it's dark outside
I have to run and hide can't look behind me
Thank God I'm pretty
Thank God
Thank God
Thank you
Thank you
Thank you God!
More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/e/emilie_autumn/#share
Je spellchecker is kapod.quote:
Euh, zijn die latere datums van DF op Assen en Zandvoort al zeker? Ik dacht dat Peter daar nog mee bezig was...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef daNpy het volgende:
Ook hier even spammen:
http://www.autofans.nl/trackagenda/index.php
nee, d'r spellchecker is semi-bevroren thuis aangekomenquote:
die in Rotterdam staat in sportdorp zo te zien, kan wel ff voor je gaan gluren, maar ik heb 0.0 verstand van die dingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef Dingest het volgende:
Neuh, ik krijg er dan 150 euro voor terug of zo. Heb ik gevraagd. Kan ik hem beter zelf houden voor reserve-onderdelen want hij ligt toch al volledig uit elkaar. Misschien dat ik die verrotte carrosserie wel weg doe, al kan ik die eerst nog helemaal kaal maken. Ik zit nu naar 850s te kijken voor 3 redenen:
- Onbekende en aparte auto die leuk rijdt.
- Daardoor kost-ie in goede staat lang niet zoveel als een 96 in goede staat (en houd ik hopelijk genoeg over om mijn eigen 96 gewoon de weg weer op te krijgen).
- Ik heb er dus reserve-onderdelen voor.
whehe, ik heb net anderhalf uur lang 130 - 140 gereden op de motor, geen idee wat de windchill factor is bij die snelheden, maar ik denk dat Siberië aardig in de buurt komtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Dingest het volgende:
Ik moest vanmiddag even teruglopen vanaf de winkel. 300 meter hooguit onbedekt omdat ik een pakje boter moest vasthouden. Toen ik thuiskwam had ik al bijna geen gevoel meer in m'n vingersGelukkig stond de oven al aan, warmt een hand ook goed in op....
Als ik inzoom kom ik op Vreewijk uit (niet dat ik Rotterdam verder ken of garantie dat-ie ook daadwerkelijk daar - buiten - zal staan), maar als je dat wilt doen zou dat helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die in Rotterdam staat in sportdorp zo te zien, kan wel ff voor je gaan gluren, maar ik heb 0.0 verstand van die dingenzo op de foto ziet hij er netjes uit, maar dat kennen we
Hehehe, ja dat dat ik ook; vanmorgen ging ik ook al de mist in met mijn normale handschoenen even naar Nijmegen; ik had mazzel dat het maar een klein stukje wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:12 schreef Dingest het volgende:
Kan ik me voorstellen jaVolgens mij kom je dan wel rond de -40 uit qua wind chill. Ik dacht net dat het eindelijk wat warmer werd...
[..]
Als ik inzoom kom ik op Vreewijk uit (niet dat ik Rotterdam verder ken of garantie dat-ie ook daadwerkelijk daar - buiten - zal staan), maar als je dat wilt doen zou dat helemaal mooi zijnAfhankelijk van wat je met gluren bedoelt zijn het gewoon de standaard dingen (roest vooral bij de dorpels en de raamrubbers, plasjes onder de auto, tekenen van herstelwerkzaamheden en staat van het interieur). Als het iets uitgebreider is kan ik je wel een spoedcursus 850s geven want zo ingewikkeld zijn ze nou ook weer niet
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 21-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 Anne
02. 017 Barcaconia
03. 016 Sounddragon
04. 015 ook_gek
05. 014 Tjabbo
06. 009 Dingest
07. 008 Alexxxxx
08. 006 BroesWillems
09. 005 lipje
10. 005 Paladijn
11. 003 Alfisti
12. 003 Duvel
13. 003 BaraCuda
14. 002 Dangel
15. 001 InFrA-WiZ
16. 001 densmee
17. 001 daNpy
18. 001 bietelboer
Reeks-statistieken!
dank uquote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef daNpy het volgende:
Ook hier even spammen:
http://www.autofans.nl/trackagenda/index.php
mooi, prullenbak is nu dus vol ??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:37 schreef ook_gek het volgende:
Hey SD ik heb net iets in me handen dat van je geweest is
Nee we krijgen een nieuwe. Maar wtf hebben ze bij je gedaan. 2x terug genomen en 2x gefactureerd haha 1 gaosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mooi, prullenbak is nu dus vol ??
quote:
sutuatie uienpanquote:
Weet ik wat die prutser daar intern verkloot ??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee we krijgen een nieuwe. Maar wtf hebben ze bij je gedaan. 2x terug genomen en 2x gefactureerd haha 1 gaos
Assen 9 augustus zit ik ook op te azenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Paladijn het volgende:
26 mei Spa, 9 augustus Assen moet wel lukken
HPquote:
Je bent in Emmeloord?quote:
wat heeft Harry Potter je misdaan?quote:
Monitor, verkocht aan de klant in december 2010. Speciaal model. Uit de doos gehaald, defect.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
HP
Gisteren weer een tijdje mee zitten spelen en dat eprint is toch wel echt gaaf!
Gaos Emmeloordquote:
Dat is dan wel weer klotequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Monitor, verkocht aan de klant in december 2010. Speciaal model. Uit de doos gehaald, defect.
bellen met HP, monitor wordt omgeruild. Krijg je een 'refurbished' model uit 2007 onder de krassen en slecht beeld.
bellen met HP. Monitor wordt weer omgeruild. Krijg je een 'refurbished' model uit 2007 onder de krassen en slecht beeld.
WEER BELLEN MET HP. Monitor wordt weer omgeruild. Krijg je een 'refurbished' model uit 2007 onder de krassen en slecht beeld.
GVD FFFFFFFFFFUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!
Eind van de week zou het als het goed weer warmer moeten wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehehe, ja dat dat ik ook; vanmorgen ging ik ook al de mist in met mijn normale handschoenen even naar Nijmegen; ik had mazzel dat het maar een klein stukje was![]()
Ik heb die verkoper een mailtje gestuurd, even kijken wat er terugkomt
Heb effe zitten kijken. Hij had een foutje gemaakt en weer recht getrokken. Daar merk en zie jij niks van ik nu welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet ik wat die prutser daar intern verkloot ??Ik heb één kapotte ingeleverd, en maar één nieuwe mee terug gekregen..., heeft hij er meteen eentje voor zichzelf geroggeld? [ afbeelding ]
?quote:
ik heb mijn chatfunctie aldaar iig helemaal uit staan, aan mij heb je niksquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef Barcaconia het volgende:
Zijn er hier mensen die wel fatsoenlijk met facebook om kunnen gaan? Als ik een chatbericht verstuur aan iemand die offline is zegt hij: "het bericht is niet verzonden omdat de contactpersoon offline is". Wordt het dan automatisch verzonden als hij weer online is of gewoon helemaal niet?
Ken je die mannen? Ik moet nog een 1113 kwijt aan een noord-afrikaan ofzoquote:
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ken je die mannen? Ik moet nog een 1113 kwijt aan een noord-afrikaan ofzo
DMquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
NeeEn waarom moet die 1113 weg dan?
Will doquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Eind van de week zou het als het goed weer warmer moeten worden
TopAls je er wat van hoort stuur me maar een PBtje
Het leven valt niet mee soms hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb effe zitten kijken. Hij had een foutje gemaakt en weer recht getrokken. Daar merk en zie jij niks van ik nu wel
Ik heb gewoon geen Facebookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:23 schreef Barcaconia het volgende:
Zijn er hier mensen die wel fatsoenlijk met facebook om kunnen gaan? Als ik een chatbericht verstuur aan iemand die offline is zegt hij: "het bericht is niet verzonden omdat de contactpersoon offline is". Wordt het dan automatisch verzonden als hij weer online is of gewoon helemaal niet?
Oh ik merk er niks van. Ik zocht een factuurnummer en ik zie opeens dat hij begin feb ingenomen is en die klacht kwam me bekend voor. Dus ik dacht effe kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het leven valt niet mee soms he
Hoi, er staat telkens het zelfde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Monitor, verkocht aan de klant in december 2010. Speciaal model. Uit de doos gehaald, defect.
bellen met HP, monitor wordt omgeruild. Krijg je een 'refurbished' model uit 2007 onder de krassen en slecht beeld.
bellen met HP. Monitor wordt weer omgeruild. Krijg je een 'refurbished' model uit 2007 onder de krassen en slecht beeld.
WEER BELLEN MET HP. Monitor wordt weer omgeruild. Krijg je een 'refurbished' model uit 2007 onder de krassen en slecht beeld.
GVD FFFFFFFFFFUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!
"hr. S. Dragon"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toen pas kreeg ik in de gaten die die van jou moet zijn gezien je voorletter
Maar mensen die ik anders nooit spreek hoef ik ook niet te spreken, vandaar dat ik het nooit doe. Dus ik zie nog steeds de meerwaarde er niet van inquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef Barcaconia het volgende:
Soms wel handig om contact te krijgen met mensen die je anders nooit spreekt. Ik heb die gast proberen te bellen maar toen kreeg ik een hele kwade vent aan de lijn die schreeuwde dat de jongen die ik zocht dat nummer al anderhalf jaar niet meer heeft.
Klonk alsof dat vaker voorkwam dat ze naar hem vroegen
[ afbeelding ]
Ja, in Den Haag voornamelijk; daar kun je op elke hoek van de straat de kankahh krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef ook_gek het volgende:
Als je op straat loopt kan je ook ziektes krijgen
Ding komt nieuw uit de doos en doet het niet. Dan ga ik gewoon net zolang door tot ik wel een nieuwe heb. Als jij een nieuwe auto koopt (tja, PTA) en hij start direct niet, ga je toch ook niet akkoord met een andere auto van 4 jaar oud?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef ook_gek het volgende:
Broes wat denk jij dan? Dat je er 1 terug krijgt uit 2010 whehe no way. Je krijgt een soort gelijke retour productie datum letten ze niet op, doen ze niets aan.
Krassen enz is wel slecht. Maar laat de orginele monitor gewoon repareren
Ding is niet nieuw uit doos. Hij is van december.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ding komt nieuw uit de doos en doet het niet. Dan ga ik gewoon net zolang door tot ik wel een nieuwe heb. Als jij een nieuwe auto koopt (tja, PTA) en hij start direct niet, ga je toch ook niet akkoord met een andere auto van 4 jaar oud?
dan hebben wij een andere mening over 'gelijkwaardig'. Een monitor van 3 jaar ouder vind ik niet gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ding is niet nieuw uit doos. Hij is van december.
Je hebt een doa termijn van 30 dagen van af klant factuur.
Er na valt het onder omruil of reparatie. Dan moeten ze een gelijkwaardig product leveren. Bouwjaar is dan niet van belang. De functies zijn het zelfde.
Krassen enz mogen natuurlijk niet.
Ze dienen een product te leveren met zelfde specificaties en dat is de monitor in dit geval.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan hebben wij een andere mening over 'gelijkwaardig'. Een monitor van 3 jaar ouder vind ik niet gelijkwaardig.
Klopt niet altijd. Niet elke winkel hanteerd een doa termijn. Veel producten in ict land kennen geen doa. Dat een winkel dat als service geeft is iets andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:15 schreef daNpy het volgende:
Doa is direct inruilen bij een fatsoenlijke zaak
Hangt ook weer van het bedrijf af.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kocht ruim een jaar geleden een apparaat via een webshop, na een dik jaar probleemloos gebruik, ging de lader van het apparaat kapot, en toen ik het voor garantie opstuurde kreeg ik een complete nieuwe set, terwijl ik eigenlijk een nieuwe lader verwachtte.. zó hoort het
Ik ben dus van mening dat een monitor die 3 jaar oud is en 'gerefurbished' is niet aan die eis voldoet. Je betaald de nieuwprijs en niet de prijs voor een gerefubished model.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze dienen een product te leveren met zelfde specificaties en dat is de monitor in dit geval.
Probleem hierbij is, dat we deze monitoren (2 stuks) speciaal voor de klant besteld hebben. Volgens HP moeten wij nu gewoon een nieuwe bestellen en deze aan de klant doen. Vervolgens moeten wij de defecte monitor omruilen bij HP.quote:[..]
Klopt niet altijd. Niet elke winkel hanteerd een doa termijn. Veel producten in ict land kennen geen doa. Dat een winkel dat als service geeft is iets anders
In geval van hp moet je bij een zakelijk product een doa form aanvragen. Met dat formulier kan je een nieuwe claimen bij je verkooppunt
Ok dan, noted; dan blijf ik lekker logitech spullen kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt ook weer van het bedrijf af.
Wij doen dat in sommige gevallen ook. Neem bv logitech. Hoe oud ook we krijgen een credit. Dus kan je de klant direct helpen met een nieuwe
ja maar wat jij denkt of vind boeit HP niet. Jij krijgt een gelijkwaardig priduct retour met precies de zelfde functies. Dat is de garantie die jij hebt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben dus van mening dat een monitor die 3 jaar oud is en 'gerefurbished' is niet aan die eis voldoet. Je betaald de nieuwprijs en niet de prijs voor een gerefubished model.
jullie willen een extra service verlenen aan jullie klant dus daar dienen jullie dan de extra kosten voor te betalen. Zo gek is dat niet.quote:Probleem hierbij is, dat we deze monitoren (2 stuks) speciaal voor de klant besteld hebben. Volgens HP moeten wij nu gewoon een nieuwe bestellen en deze aan de klant doen. Vervolgens moeten wij de defecte monitor omruilen bij HP.
Hartstikke leuk allemaal, maar dan zitten wij dus met een monitor van 3 á 4 jaar oud die we niet als nieuw kunnen verkopen, maar waar wij wel de nieuwprijs voor hebben betaald.
Heel goed! Denk aan me 13de maandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok dan, noted; dan blijf ik lekker logitech spullen kopen
Dat klinkt dan weer een beetje contactgestoordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Maar mensen die ik anders nooit spreek hoef ik ook niet te spreken, vandaar dat ik het nooit doe. Dus ik zie nog steeds de meerwaarde er niet van in![]()
Da's net zoiets als naar het ziekenhuis gaan en allemaal zieke mensen in je gezicht laten hoesten want dan krijg je ziektes die je normaal nooit krijg. Ook handig
Dat weet ik, maar daarom blijf ik hem wel net zolang aanmelden tot ik een monitor heb die een beetje qua datum in de buurt komt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar wat jij denkt of vind boeit HP niet.
Vraag gewoon om een reparatie van het orginele defecte product. Dat kan ook. Krijg je een verhaal dat het langer gaat duren wat reuze mee valt. En dan ben je van alles afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daarom blijf ik hem wel net zolang aanmelden tot ik een monitor heb die een beetje qua datum in de buurt komt.
Ja maar nu vergeet je 1 ding. Het is geen nieuw product. Is aangekocht in december en over de doa termijn van 30 dagen heenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Het gaat er bij mij ook niet in dat je een nieuw produkt koopt wat defect wordt geleverd, en dat je daar dan niet gewoon ter plekke een nieuwe voor krijgt, maar een refur van een paar jaar oud met beschadigingen.. ik had de hele tent afgebrokenrecht is recht en krom is krom, en dit verhaal lijkt de Nordschleife wel
zou mij benieuwen of ze die nog hebben. Maar ik ga het iig vragen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vraag gewoon om een reparatie van het orginele defecte product. Dat kan ook. Krijg je een verhaal dat het langer gaat duren wat reuze mee valt. En dan ben je van alles af
Dat vind ik wel heel makkelijk gedacht, dan schuif je het als fabrikant wel heel makkelijk af aan de reseller.quote:[..]
Ja maar nu vergeet je 1 ding. Het is geen nieuw product. Is aangekocht in december en over de doa termijn van 30 dagen heenje kan en mag dus niet spreken over nieuw
Hetbis vervelend snel dat wel. Maar je hebt geen poot om op te staan.
Een bedrijf kan uit service oogpunt het product wel omruilen. Maar dan zijn de kosten voor het bedrijf zelf.
Maar je hebt nog zo een soort verhaal. 2 maanden nadat je garantie verlopen is gaat je laptop defect. Kostenloos repareren of niet?
Ho-ho, jij had het over mensen die 'je normaal nooit spreekt', niet over mensen die je niet meer spreektquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een beetje contactgestoordIk heb die gast niet meer gesproken omdat ik meer dan een jaar in de US gezeten heb, nu wil ik hem weer spreken maar zijn telefoonnummer heb ik niet meer dus dan maar een berichtje op FB.
En idd Anne, ik kan ook een PB sturen met FB, niet aan gedacht
Mensen die ik normaal niet spreek heb ik ook niet op FBquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ho-ho, jij had het over mensen die 'je normaal nooit spreekt', niet over mensen die je niet meer spreekt
De reseller maakt op het product een grotere marge daarom schuiven ze het af. Dat is wat zij zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
zou mij benieuwen of ze die nog hebben. Maar ik ga het iig vragen.
[..]
Dat vind ik wel heel makkelijk gedacht dan schuif je het als fabrikant wel heel makkelijk af aan de reseller.
Trouwens nog even opgezocht. Monitor is op 8-12-2010 bij ons gekocht. en de eerste melding van de klant bij HP is 4-1-2011. (volgens het autorisatieformulier).
dat is dus binnen de 30 dagen
Klant heeft hem aangemeld bij hp en heeft een autorisatie formulier en komt daarmee naar ons, wij zijn de reseller. Zoals in op het formulier staat, moeten wij contact opnemen met HP voor een nieuw- of gelijkwaardig apparaat. Wat ze nu dus niet leveren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De reseller maakt op het product een grotere marge daarom schuiven ze het af. Dat is wat zij zeggen.
Maar je hebt een autorisatieformulier met een doa autorisatie nummer?
Wat een mongol ben je dan om hem op te sturen haha
Met dat formulier had je de defect monitor naar je leverancier moeten sturen. Had je zo een gloed nieuwe gekregen. Staat ook nog eens op dat doa formulier!
Ik, als klant, vind binnen 3 maanden nog nieuw zat om het spul compleet om te ruilen voor een nieuwe, maarja, ik ben een klant, en word dus geacht om de onredelijke lambal uit te hangenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar nu vergeet je 1 ding. Het is geen nieuw product. Is aangekocht in december en over de doa termijn van 30 dagen heenje kan en mag dus niet spreken over nieuw
Hetbis vervelend snel dat wel. Maar je hebt geen poot om op te staan.
Een bedrijf kan uit service oogpunt het product wel omruilen. Maar dan zijn de kosten voor het bedrijf zelf.
Maar je hebt nog zo een soort verhaal. 2 maanden nadat je garantie verlopen is gaat je laptop defect. Kostenloos repareren of niet?
Nee gek goed lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Klant heeft hem aangemeld bij hp en heeft een autorisatie formulier en komt daarmee naar ons, wij zijn de reseller. Zoals in op het formulier staat, moeten wij contact opnemen met HP voor een nieuw- of gelijkwaardig apparaat. Wat ze nu dus niet leveren.
Daar doet HP niet moeilijk overquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar ik krijg dus ook nog wel bonje met HP als ik straks begin te zeiken over versleten toetsjes op mijn toetsenbord ?? ik had na 2 maanden als geen verf meer op mijn E toetsje, en inmiddels beginnen de T, de A, de N en de D ook te vervagen.. wat zou ik daarmee moeten doen ??
Nooit gedacht dat jij een liefhebber van Dante zou zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
Maar ik krijg dus ook nog wel bonje met HP als ik straks begin te zeiken over versleten toetsjes op mijn toetsenbord ?? ik had na 2 maanden als geen verf meer op mijn E toetsje, en inmiddels beginnen de T, de A, de N en de D ook te vervagen.. wat zou ik daarmee moeten doen ??
Ok, kewl, en dan krijg ik mijn laptoppie netjes geformatteerd terug na een weekje of 3? of kan dat ergens klaar-terwijl-u-koffie-drinkt?quote:
Scherpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij een liefhebber van Dante zou zijn
0900-2020165 optie 2 dan een nulquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, kewl, en dan krijg ik mijn laptoppie netjes geformatteerd terug na een weekje of 3? of kan dat ergens klaar-terwijl-u-koffie-drinkt?
Mooi, dan is PTA dus een week lang een modje armer tztquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
0900-2020165 optie 2 dan een nul
Na lul verhaal zeggen ze het volgende.
Morgen komt ups langs met een doos u stuurd de laptop zonder accu en oplader op. De reparatie zal 5 tot 10 werkdagen duren indien de onderdelen op voorraad zijn.
Wij zijn niet verantwordelijk voor uw data dus zorg voor een back up.
Heeft u nog verdere vragen?
Wel voor 15uur bellen dan kunnen ze hem nog de volgende dag laten ophalen.
Dat wordt flink baggeren!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, dan is PTA dus een week lang een modje armer tzt![]()
Ik roggel dan for the time beiing wel ff een backup PCtje ofzo
quote:
M'n wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef Anne het volgende:
Voor de mensen die trouwens ook een snelkoppeling willen naar de (laatste) PTA SC;
http://www.fokreeks.tk/ga.php?id=50&match=PTASPACESC&go=last
Die link, bovenin, in je custom menu pleuren.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
Broes, die Dell XPS', is dat wat? Zoals deze?
http://www.4launch.nl/sho(...)40qm--500gb/tweakers
Dell heb ik het ook niet zo op, omdat een paar jaar geleden wel dachten het zonder de resellers te kunnen doen, daar komen ze nu van terug. Wij doen er dus weinig mee, maar dat is vooral om dat mijn baas een wrok koestertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou zelf nooit aan DEll beginnen....
Je custom menu, in het balkje bij je aktieve topics, bookmarks e.d. wat boven- en onderaan elke pagina staatquote:
Gelukkig maar, eigenwijs krengquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht ach, traplopen dat kan ik wel. Ik ben ver genoeg hersteld daarvoor.
Halverwege de trap pleur ik dus vrolijk naar benedenGelukkig met de schrik en wat schrammen vrijgekomen, mijn wond lijkt niets mee gebeurd te zijn
Mazzel dat het bij een paar schrammen blijft...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is nog van een operatie van een paar weken terug waar ik dus rustig van moet herstellen. Ze hadden gezegd geen traplopen maarja, eigenwijs he..
DEII!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou zelf nooit aan DEll beginnen....
Nee, gebaseerd op de DEIII uit 1934. Een hele serie treinen van NS van 1934 tot 1952 zag er zo uit, met minieme variaties. Dit is de laatste, uit 1952 dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
Sjeezus wat een lelijk kreng; ontworpen door een rus in 1940 of wat ?
Whehe, zat ik er nog niet eens zo heel ver naastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, gebaseerd op de DEIII uit 1934. Een hele serie treinen van NS van 1934 tot 1952 zag er zo uit, met minieme variaties. Dit is de laatste, uit 1952 dus.
Oke. En de ASUS N53SV-SZ016V?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
Dell heb ik het ook niet zo op, omdat een paar jaar geleden wel dachten het zonder de resellers te kunnen doen, daar komen ze nu van terug. Wij doen er dus weinig mee, maar dat is vooral om dat mijn baas een wrok koestert
Specs zijn wel leuk iig.
Mja, ik heb sowieso het idee dat je met elke laptop wel pech kunt hebben eigenlijk.. of geluk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
Nooit problemen gehad met dell eigenlijk?
Die heb ik nog op de foto gezet toen hij in winterswijk stond te verpieterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef Duvel het volgende:
Allemaal museaal. In het spoorwegmuseum staat een niet meer werkende DE3, de DE2 uit 1952 is van HSA, Historisch Streekvervoer Achterhoek die er regelmatig ritten mee rijdt.
Dit. Ik heb nu de 3de Asus op rij. De eerste 2 waren perfect en nooit problemen mee gehad, deze laatste is nu in 2 jaar al 3x terug naar de winkel geweest en is eigenlijk nooit vrij geweest van problemen, vastlopers etc. De helft van de hardware is al kapot (USB-poorten, toetsenbord, muis etc..). Achja, mijn volgende laptop wordt toch wss wel weer een Asus. Mijn EEEpc doet het nog steeds geweldig na 2 jaar en de Asus van mijn broer houdt het al 5 jaar zonder problemen vol.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja, ik heb sowieso het idee dat je met elke laptop wel pech kunt hebben eigenlijk.. of geluk.
en daarom stuiter je van de trap af?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit. Ik heb nu de 3de Asus op rij. De eerste 2 waren perfect en nooit problemen mee gehad, deze laatste is nu in 2 jaar al 3x terug naar de winkel geweest en is eigenlijk nooit vrij geweest van problemen, vastlopers etc. De helft van de hardware is al kapot (USB-poorten, toetsenbord, muis etc..). Achja, mijn volgende laptop wordt toch wss wel weer een Asus. Mijn EEEpc doet het nog steeds geweldig na 2 jaar en de Asus van mijn broer houdt het al 5 jaar zonder problemen vol.
Ik had gewoon pech.
Ik heb ook altijd pechquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef lipje het volgende:
[..]
en daarom stuiter je van de trap af?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef lipje het volgende:
[..]
en daarom stuiter je van de trap af?
foutje baas, moet kunnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech
[ afbeelding ]
quote:
en dat op 1 hoogquote:
Ik ben gék op tuinierenquote:
De tuinquote:
Heb nog een leuke foto van mezelf in die oude doos gevonden, speciaal voor grote smurfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
Alex is zijn ouwe doos aan het inscannen.
ik heb 3 man aan het werk die voorme scannen, heb zelf überhaupt geen scannerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
Heeft ie zo'n grote scanner dan ??
nee, jij bent gewoon scheelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Anne het volgende:
Ik zie je niet? Of ben je zo'n Transformer?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
wel leuk dat ik die truck dan ruim 10 jaar later er nog eens op zet
[ afbeelding ]
Johquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee ik zit die neus er op te zetten
Die is wel naais, al weet ik niet hoe blij de chauffeur was met die zwaailichten op die plekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb nog een leuke foto van mezelf in die oude doos gevonden, speciaal voor grote smurf
[ afbeelding ]
Dat is dezelfdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die is wel naais, al weet ik niet hoe blij de chauffeur was met die zwaailichten op die plek
* Deze lieve draak paast je je brilquote:
Dan kijk ik pas scheel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* Deze lieve draak paast je je bril
Met een rode Mitsubishi Lancer Wagon erachter verstopt. Zo'n ding hebben mijn ouders ook nog gehad, nieuw gekocht toen zelfsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb nog een leuke foto van mezelf in die oude doos gevonden, speciaal voor grote smurf
[ afbeelding ]
pas na deze uitlegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
Op die ene foto staat heel groot de bedrijfsnaam voorop![]()
Alexxxxx snapt hem wel
Hij is er na het spuiten niet van opgeknapt dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pas na deze uitlegmja, hij was nog niet klaargespoten toen mijn fotovriend die foto nam
Ja, net als BenBitsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
wel confronterend... wat ik toen nieuw bij de dealer op de foto zette, is nu oude meuk
Anne kan wel ff voor je langs de McDrivequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zag net een plaatje van een big mac. Wat heb ik gruwelijk zin in een goede vette hamburger. Niet perse een bigmac trouwensEven kijken wat er hier in de diepvries te plunderen is.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Anne kan wel ff voor je langs de McDrive
quote:Nicolaas Copernicus
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
(Doorverwezen vanaf Nicolaus Copernicus)
Ga naar: navigatie, zoeken
Nicolaas Copernicus
Portret van Copernicus uit de 16e eeuw.
Portret van Copernicus uit de 16e eeuw.
Geboortedatum 19 februari 1473
Geboorteplaats Thorn
Sterfdatum 24 mei 1543
Sterfplaats Frauenburg
Wetenschappelijk werk
Vakgebied Wiskunde, astronomie, canoniek recht, geneeskunde
Publicaties Commentariolus,
De revolutionibus orbium coelestium
Bekend van Heliocentrische theorie
Overig
Religie Rooms-katholiek
Handtekening Nicolaus Coppernicus sig.png
Portaal Portaalicoon Astronomie
Wetenschap & Technologie
Nicolaas Copernicus, Duits: Niklas Koppernigk, Kopernik; Pools: Mikoaj Kopernik; Latijn: Nicolaus Copernicus, (Thorn (Kulmerland), 19 februari 1473 Frauenburg (Ermland, Koninklijk Pruisen), 24 mei 1543) was een Poolse, etnisch Duitse kanunnik en een belangrijk wiskundige, arts, jurist en sterrenkundige uit het Koninkrijk Polen.
Copernicus is bekend geworden door zijn heliocentrische theorie over het zonnestelsel, zoals gepubliceerd in zijn De revolutionibus orbium coelestium. Deze gedachten betekenden een omwenteling in het wetenschappelijk denken van zijn tijd en in ons wereldbeeld (de Copernicaanse revolutie).
Het in 1996 ontdekte chemisch element copernicium werd naar hem genoemd.
Inhoud
[verbergen]
* 1 Leven en werk
o 1.1 Jeugd
o 1.2 Opleiding
o 1.3 Geestelijke
o 1.4 Astronoom
o 1.5 Overlijden
* 2 Nationaliteit
* 3 Controverse
* 4 Publicaties
* 5 Externe links
[bewerken] Leven en werk
Geboortehuis in Toru
Een jeugdige Nicolaas Copernicus
Copernicus' standbeeld bij de ingang van het kasteel te Olsztyn
Copernicusmonument voor de Poolse Academie van Wetenschappen door Bertel Thorvaldsen, Krakowskie Przedmiecie straat te Warschau. Oorspronkelijk gemaakt in 1822, in de Tweede Wereldoorlog door de Duitsers omgesmolten. In 1945 met oorspronkelijke mallen hersteld.
Idem
Hij werd geboren als Niklaus Koppernigk in de stad Thorn (thans Toru) in het sinds 1440 resp. 1466 Pools-koninklijk deel van Pruisen (het latere West-Pruisen), destijds evenals na 1918 onder Pools gezag. Zoals in die tijd gebruikelijk onder publicerende geleerden (men schreef immers ook in het Latijn), gaf hij zichzelf een gelatiniseerde vorm van zijn naam: Nicolaus Copernicus.
[bewerken] Jeugd
Zijn vader, een rijke koperhandelaar (vgl. koper en Nederduits: Kopper, Koppernigk) en afkomstig uit een Duitse koopmansfamilie uit Krakau, stierf in 1483 toen Copernicus tien jaar was. De grootvader van vaderskant was afkomstig uit Frankenstein in Silezië. Van de moeder van Copernicus, Barbara von Watzenrode, is weinig bekend. Blijkbaar stierf zij eerder dan haar echtgenoot. In ieder geval nam haar broer, Lucas von Watzenrode, een kanunnik en later prins-bisschop van het aartsbisdom van Ermland, de opvoeding van de jonge Nicolaas op zich. De positie van zijn oom hielp Copernicus in zijn kerkelijke carrière, zodat hij tijd overhield voor zijn hobby: sterrenkunde.
[bewerken] Opleiding
In 1491 schreef Copernicus zich in bij de universiteit van Krakau, waar hij theologie, klassieke talen en astrologie/ astronomie (destijds nauwer verweven dan vandaag de dag) studeerde. Eind 1496 ging hij na een kort verblijf in Thorn naar Italië. Daar studeerde hij kerkelijk en burgerlijk recht aan de Universiteit van Bologna. Hij leerde daar Domenico Maria Novara da Ferrara kennen, een hoogleraar wiskunde en astronomie, bij wie hij ook een kamer zou huren. Hij assisteerde hem ook bij zijn onderzoek, en deed zijn eerste waarnemingen. Naast zijn hoofdstudie rechten legde Copernicus zich ook toe op de wiskunde en astronomie. In 1497 werd Copernicus op voordracht van zijn oom aangesteld als kanunnik bij de kathedraal van Frauenburg (voorheen Oost-Pruisen, sinds 1945 Frombork in Polen) een functie die zijn financiële situatie danig verbeterde, maar waarvoor hij geen tegenprestatie hoefde te leveren.
Na een jaar in Rome les te hebben gegeven in de wiskunde en astronomie keerde Copernicus, zonder zijn studies voltooid te hebben, terug naar Frauenburg, en nam hij zijn plaats als koorheer (kanunnik) in. Maar omdat hij zijn studie nog niet voltooid had, kreeg hij toestemming van zijn oom om terug te keren naar Italië om zijn studie te voltooien nadat hij officieel was geïnstalleerd als kanunnik medio 1501.
Ditmaal ging Copernicus niet naar Bologna, maar zou hij gaan studeren aan de Universiteit van Padua, omdat die een goede naam had op medisch gebied. Naast medicijnen legde Copernicus zich ook hier toe op de astrologie, wat gebruikelijk was in die tijd, gezien het feit dat de sterren door artsen nogal eens werden geraadpleegd om de ziekte te ontdekken enz, en in 1503 promoveerde Copernicus dan uiteindelijk toch in de rechten aan de Universiteit van Ferrara. Na een verblijf van enkele maanden zou hij nog wel terugkeren naar Padua, maar zijn studie geneeskunde zou hij niet meer afronden.
Rond 1505 keerde hij terug naar Frauenburg.
[bewerken] Geestelijke
Toen Copernicus in 1505 terugkeerde in Frauenburg diende hij zijn geestelijke taken als kanunnik toch eindelijk wel op zich te nemen. Maar wederom kreeg hij hiervan vrijstelling, om zijn oom als lijfarts te dienen. Dit betekende dat Copernicus de facto zijn persoonlijk secretaris werd. In 1509 deed Copernicus zijn eerste publicatie, een Latijnse vertaling van een set Griekse gedichten van Theophylactus Simocattes. Na de dood van zijn oom in 1512 hervatte Copernicus zijn werkzaamheden als kanunnik, maar had nu wel veel tijd voor astronomische observaties, aangezien zijn vertrekken ook een astronomisch observatorium omvatten.
In 1514 bracht Copernicus een klein werkje uit waarin hij zijn visie op het heelal uiteenzette, met een zevental axioma's, waarop hij zijn conclusies zou baseren. Het handgeschreven boekje dat hij alleen onder zijn vrienden verspreidde (en dat ook zijn naam niet bevatte) handelt over onder meer het centrum van het heelal en de beweging van hemellichamen en de aarde. Gezien het feit dat Copernicus was uitgenodigd bij het Vijfde Lateraans Concilie als expert op het gebied van astronomie (ter verbetering van de kalender), was destijds al bekend dat Copernicus kennis had van de beweging der hemellichamen. Copernicus was zich bewust van het conservatieve verzet in de kerk tegen nieuwe opvattingen over het heelal en koos ervoor om niet te gaan, maar per brief te antwoorden.
Door een oorlog tussen de Poolse koning en de toen nog klerikale Duitse Ridderorde die Oost-Pruisen bestuurde (waarin Ermland als een bijna-enclave was gelegen), was Copernicus gedurende enige tijd, tot ongeveer 1520, niet goed in staat om zijn observaties te vervolgen. Hij kreeg de taak om de defensie van Frauenburg te organiseren op administratief gebied, en nam tussentijds deel aan (mislukte) vredesonderhandelingen. Toen in 1521 de vrede terugkeerde werd Copernicus aangesteld om de herstelwerkzaamheden te leiden samen met zijn vriend Tiedemann Giese, ook een kanunnik in Frauenburg. Anders dan Giese zou Copernicus altijd een kanunnik blijven, en nooit de priesterwijdingen ontvangen, hoewel dit wel gewenst werd door zijn meerderen.
[bewerken] Astronoom
Nicolaas Copernicus wordt beschouwd als de grondlegger van de heliocentrische theorie, die stelt dat de zon in het midden van het zonnestelsel staat en dat de planeten er omheen draaien. (Hij was daarmee niet de eerste; in de Oudheid was Aristarchos van Samos tot dezelfde conclusie gekomen.) Dit in tegenstelling tot het destijds gebruikelijke geocentrische wereldbeeld, waarbij de aarde en mens werden geacht het centrum van het heelal te vormen. Wel bleef hij bij het idee van Claudius Ptolemaeus dat de planeten éénparige cirkelbewegingen maken. Copernicus' model bevatte
Dat wordt een ommetje Tilbabwe dan hequote:
Huhquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt een ommetje Tilbabwe dan he
Ik ben sowieso pas 1x in mijn leven de Boschdijk over geredenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ben je ooit via de Boschdijk Best binnengereden?
Oke. Maarre, je weet dat ik heel die kant nooit uit ga?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:12 schreef Barcaconia het volgende:
Nouja, hij zit dus aan de verlengde boschdijk, je ziet het ook als je over de A2 komt, achter de Volvo dealer. Smakelijk
Je kwam er laatst nog langsquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Maarre, je weet dat ik heel die kant nooit uit ga?
Ja Oke..quote:
Wat zegt ze nou tegen je joh ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:22 schreef Anne het volgende:
Spijt dat ik er geen 2 heb genomen ja.
Whehe, slappe.
Johnny Cashquote:
Kewlquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:14 schreef Barcaconia het volgende:
De enige CD die in mijn auto ligt is er een van Johnny Cash. De rest van de muziek staat dan wel op usbstickje maargoed, het is de enige CD
Die film moet ik nog zien, ik zet hem in m'n lijstje. tank joe.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:48 schreef Anne het volgende:
Ik kan ook alle nummers in Walk the Line meeblèren.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
sjongejonge, je zal dit geneuzel morgen toch bijlezen zeg.. zonde van je pauze werktijd!
OMG een overlap in onze smaak!quote:
en IK betaal voor die werktijd van jou, hup, aan de bakquote:
Jor ferrie welcum.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die film moet ik nog zien, ik zet hem in m'n lijstje. tank joe.
Nahja, smaak, het is niet dat ik hem op schijf heb staan ofzo, het is me meer met de paplepel ingegoten zeg maarquote:
Dat zegt ze wel vakerquote:
Ik treed niet in details; dat vindt Alexxxxx niet goedquote:
Jij wilt te graagquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:28 schreef Tjabbo het volgende:
Details zouden zijn als je vertelde of ze het doorslikt of over d'r gezichtje uitsmeert.
Dit kan gewoon hoor.
Zoek het woord 'facial' maar eens op danquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:37 schreef Anne het volgende:
Ik smeer andere dingen over mijn gezicht uit.
quote:A facial is a procedure involving a variety of skin treatments, including: steam, exfoliation, extraction, creams, lotions, facial masks, peels, and massage. It is normally performed in a beauty salon but it is also a common spa treatment.
quote:A facial is a term for the sexual activity in which a man ejaculates semen onto the face of one or more sexual partners.[1] A facial is a form of non-penetrative sex, though it is generally performed after some other means of sexual stimulation, such as anal sex, intercourse, masturbation, or oral sex. Facial cumshots are regularly depicted in Western and Japanese pornographic media, often as a way to close a scene.
Ach, het onderwerp is zijdelings sex gerelateerd en kijk eens wat er boven komt drijvenquote:
Doe ff het raam open, dan kan die groeiende neus erdoorheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe ff het raam open, dan kan die groeiende neus erdoorheenWelke neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Me schaap zat tot aan haar schattige neusje aan toe volquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
o_g heeft al geen seks meer sinds zijn schaap bij hem weg is gegaan omdat 'ie te erg stinkt
Eiwitten schijnen wel goed te zijn voor je huidjequote:
Spoiler, dufusquote:
Geen idee? welke post? zei je iets danquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom is mijn post uit het Golf topic verwijderd? Je vroeg er zelfs naar
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef garriej het volgende:
HEULE DIKKE MET CAPSLOCK GETYPTE TVP <3
Jij vroeg het, ik leg het uit, wordt de post weggepleurdquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[..]
Jij vroeg het, ik leg het uit, wordt de post weggepleurd
Jah, sorry, ik wilde je account gewoon wegdonderen, maar ik kreeg een foutmelding, iets met Admin ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[..]
Jij vroeg het, ik leg het uit, wordt de post weggepleurd
Wel een goede reden om met een schone lei te beginnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, sorry, ik wilde je account gewoon wegdonderen, maar ik kreeg een foutmelding, iets met Admin ofzo
Kutkloonquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Balkon het volgende:
Volgens mij heeft deze account nog nooit gepost, die is pas net nieuw.
pleur er een mercedes vario in danquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb die vario maar weer uit mijn avatar gepleurd. Ik vond er niet zo veel aan.
Je kleunt maar een eind wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wel een goede reden om met een schone lei te beginnen
En anders heb ik nog wel een handjevol kloons klaarstaan
Goed plan; hij vernueckte een mooie UIquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb die vario maar weer uit mijn avatar gepleurd. Ik vond er niet zo veel aan.
Mooi, en rot nou maar weer op hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:25 schreef Balkon het volgende:
Volgens mij heeft deze account nog nooit gepost, die is pas net nieuw.
We zullen jou in een Mercedes vario pleurenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
pleur er een mercedes vario in dan
De vario bestaat niet als lijkwagenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We zullen jou in een Mercedes vario pleuren
Klopt, ik zal het kunnen halen, maar lukt nooit. Ik ga vlak er voor van me stokje omdat al me bloed naar mijn stokje gegaan isquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Spoiler, dufus
Ik geloof er geen hol van dat die andere het raam haalt![]()
Het was ook geen doodsverwensing hoor meid; ik zou niet durvenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
De vario bestaat niet als lijkwagen
Heb je zó weinig bloed ??quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt, ik zal het kunnen halen, maar lukt nooit. Ik ga vlak er voor van me stokje omdat al me bloed naar mijn stokje gegaan is
Ja, ze halen hier de hele dag het bloed onder me nagels vandaanquote:
Oh nee wacht zeg het verkeerd hihiquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Anne het volgende:
Ja. Maar ligt dat aan jou of aan je collega's. Hmm.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed plan; hij vernueckte een mooie UI
Vandaar dat hij een eigen hok ergens aan de zijkant heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Anne het volgende:
Wees er maar trots op![]()
.
Vandaar dat je zo weinig korting krijgt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vandaar dat hij een eigen hok ergens aan de zijkant heeft
Wie weet krijg ik wel meer, maar gun ik het je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Anne het volgende:
Wees er maar trots op![]()
.
Vandaar dat je zo weinig korting krijgt.
Oké, dan weet ik dat en zal ik het onthoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef ook_gek het volgende:
Wie weet krijg ik wel meer, maar gun ik het je niet
Nee klopt, ik krijg het persoonlijk ook lieverquote:
Mag ik daar ook een exemplaar van? Dan neem ik wel 490 floppys mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
ik heb de nieuwste versie van internet op cd gezet. [ afbeelding ]
487 moet je er hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mag ik daar ook een exemplaar van? Dan neem ik wel 490 floppys mee.
Weet ik, maar 3 voor de zekerheid. Floppys waren nooit 100% betrouwbaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |