0900-2020165 optie 2 dan een nulquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, kewl, en dan krijg ik mijn laptoppie netjes geformatteerd terug na een weekje of 3? of kan dat ergens klaar-terwijl-u-koffie-drinkt?
Mooi, dan is PTA dus een week lang een modje armer tztquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
0900-2020165 optie 2 dan een nul
Na lul verhaal zeggen ze het volgende.
Morgen komt ups langs met een doos u stuurd de laptop zonder accu en oplader op. De reparatie zal 5 tot 10 werkdagen duren indien de onderdelen op voorraad zijn.
Wij zijn niet verantwordelijk voor uw data dus zorg voor een back up.
Heeft u nog verdere vragen?
Wel voor 15uur bellen dan kunnen ze hem nog de volgende dag laten ophalen.
Dat wordt flink baggeren!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, dan is PTA dus een week lang een modje armer tzt![]()
Ik roggel dan for the time beiing wel ff een backup PCtje ofzo
quote:
M'n wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef Anne het volgende:
Voor de mensen die trouwens ook een snelkoppeling willen naar de (laatste) PTA SC;
http://www.fokreeks.tk/ga.php?id=50&match=PTASPACESC&go=last
Die link, bovenin, in je custom menu pleuren.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:27 schreef Anne het volgende:
Broes, die Dell XPS', is dat wat? Zoals deze?
http://www.4launch.nl/sho(...)40qm--500gb/tweakers
Dell heb ik het ook niet zo op, omdat een paar jaar geleden wel dachten het zonder de resellers te kunnen doen, daar komen ze nu van terug. Wij doen er dus weinig mee, maar dat is vooral om dat mijn baas een wrok koestertquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou zelf nooit aan DEll beginnen....
Je custom menu, in het balkje bij je aktieve topics, bookmarks e.d. wat boven- en onderaan elke pagina staatquote:
Gelukkig maar, eigenwijs krengquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht ach, traplopen dat kan ik wel. Ik ben ver genoeg hersteld daarvoor.
Halverwege de trap pleur ik dus vrolijk naar benedenGelukkig met de schrik en wat schrammen vrijgekomen, mijn wond lijkt niets mee gebeurd te zijn
Mazzel dat het bij een paar schrammen blijft...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:54 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is nog van een operatie van een paar weken terug waar ik dus rustig van moet herstellen. Ze hadden gezegd geen traplopen maarja, eigenwijs he..
DEII!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou zelf nooit aan DEll beginnen....
Nee, gebaseerd op de DEIII uit 1934. Een hele serie treinen van NS van 1934 tot 1952 zag er zo uit, met minieme variaties. Dit is de laatste, uit 1952 dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
Sjeezus wat een lelijk kreng; ontworpen door een rus in 1940 of wat ?
Whehe, zat ik er nog niet eens zo heel ver naastquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, gebaseerd op de DEIII uit 1934. Een hele serie treinen van NS van 1934 tot 1952 zag er zo uit, met minieme variaties. Dit is de laatste, uit 1952 dus.
Oke. En de ASUS N53SV-SZ016V?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
Dell heb ik het ook niet zo op, omdat een paar jaar geleden wel dachten het zonder de resellers te kunnen doen, daar komen ze nu van terug. Wij doen er dus weinig mee, maar dat is vooral om dat mijn baas een wrok koestert
Specs zijn wel leuk iig.
Mja, ik heb sowieso het idee dat je met elke laptop wel pech kunt hebben eigenlijk.. of geluk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
Nooit problemen gehad met dell eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |