mooi, prullenbak is nu dus vol ??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:37 schreef ook_gek het volgende:
Hey SD ik heb net iets in me handen dat van je geweest is
Nee we krijgen een nieuwe. Maar wtf hebben ze bij je gedaan. 2x terug genomen en 2x gefactureerd haha 1 gaosquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mooi, prullenbak is nu dus vol ??
quote:
sutuatie uienpanquote:
Weet ik wat die prutser daar intern verkloot ??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee we krijgen een nieuwe. Maar wtf hebben ze bij je gedaan. 2x terug genomen en 2x gefactureerd haha 1 gaos
Assen 9 augustus zit ik ook op te azenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Paladijn het volgende:
26 mei Spa, 9 augustus Assen moet wel lukken
HPquote:
Je bent in Emmeloord?quote:
wat heeft Harry Potter je misdaan?quote:
Monitor, verkocht aan de klant in december 2010. Speciaal model. Uit de doos gehaald, defect.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
HP
Gisteren weer een tijdje mee zitten spelen en dat eprint is toch wel echt gaaf!
Gaos Emmeloordquote:
Dat is dan wel weer klotequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Monitor, verkocht aan de klant in december 2010. Speciaal model. Uit de doos gehaald, defect.
bellen met HP, monitor wordt omgeruild. Krijg je een 'refurbished' model uit 2007 onder de krassen en slecht beeld.
bellen met HP. Monitor wordt weer omgeruild. Krijg je een 'refurbished' model uit 2007 onder de krassen en slecht beeld.
WEER BELLEN MET HP. Monitor wordt weer omgeruild. Krijg je een 'refurbished' model uit 2007 onder de krassen en slecht beeld.
GVD FFFFFFFFFFUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |