quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Dan hadden we je realtime kunnen volgen dusquote:Op maandag 21 februari 2011 19:10 schreef Barcaconia het volgende:
Daar heb ik wel eens ingezeten onderweg naar Minneapolis
quote:
Hij verdiend er z'n geld ook nog meequote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Voor iedereen die hem nog niet kent. Geweldig filmpje!
Maf!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Barcaconia het volgende:
Voor iedereen die hem nog niet kent. Geweldig filmpje!
Emilie Autumnquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Dingest het volgende:
Wat zijn dat, klavecimbels? Het werkt wel een beetje op m'n zenuwen zonder enige toevoeging![]()
Bovendien blijven de Pythons zelf gewoon het beste
Spellcheck zegt; bliep.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij verdiend er z'n geld ook nog mee
Correctie, ook met stem-toevoeging werkt die klavecimbel op mijn zenuwenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Emilie Autumn
Thank God I'm pretty
The occasional free drink I never asked for
The occasional admission to a seedy little bar
Invitation to a stranger's car
I'm blessed
With the ability to rend a grown man tongue-tied
Which only means that when it's dark outside
I have to run and hide can't look behind me
Thank God I'm pretty
Thank God I'm pretty
Every skill I ever have will be in question
Every ill that I must suffer merely brought on by myself
Though the cops would come for someone else
I'm blessed
I'm truly privilaged to look this good without clothes on
Which only means that when I sing you're jerking off
And when I'm gone you won't remember
Thank God I'm pretty
Thank you God
Oh, lord
Thank you God
Oh, oh and when a gaggle of faces appears around me
It's lucky I hate to be taken seriously
I think my ego would fall right through the cracks in the floor
If I couldn't count on men to slap my ass anymore
I know my destiny's such, that I'm all stocking and curl
So everybody thinks that I'm a fucking suicide girl
Thank you God
For the occasional champagne I never asked for
The occasional admission to a seedy little bar
Invitation to a stranger's car
I'm blessed
With the ability to rend a grown man tongue-tied
Which only means that when it's dark outside
I have to run and hide can't look behind me
Thank God I'm pretty
Thank God
Thank God
Thank you
Thank you
Thank you God!
More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/e/emilie_autumn/#share
Je spellchecker is kapod.quote:
Euh, zijn die latere datums van DF op Assen en Zandvoort al zeker? Ik dacht dat Peter daar nog mee bezig was...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef daNpy het volgende:
Ook hier even spammen:
http://www.autofans.nl/trackagenda/index.php
nee, d'r spellchecker is semi-bevroren thuis aangekomenquote:
die in Rotterdam staat in sportdorp zo te zien, kan wel ff voor je gaan gluren, maar ik heb 0.0 verstand van die dingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef Dingest het volgende:
Neuh, ik krijg er dan 150 euro voor terug of zo. Heb ik gevraagd. Kan ik hem beter zelf houden voor reserve-onderdelen want hij ligt toch al volledig uit elkaar. Misschien dat ik die verrotte carrosserie wel weg doe, al kan ik die eerst nog helemaal kaal maken. Ik zit nu naar 850s te kijken voor 3 redenen:
- Onbekende en aparte auto die leuk rijdt.
- Daardoor kost-ie in goede staat lang niet zoveel als een 96 in goede staat (en houd ik hopelijk genoeg over om mijn eigen 96 gewoon de weg weer op te krijgen).
- Ik heb er dus reserve-onderdelen voor.
whehe, ik heb net anderhalf uur lang 130 - 140 gereden op de motor, geen idee wat de windchill factor is bij die snelheden, maar ik denk dat Siberië aardig in de buurt komtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:46 schreef Dingest het volgende:
Ik moest vanmiddag even teruglopen vanaf de winkel. 300 meter hooguit onbedekt omdat ik een pakje boter moest vasthouden. Toen ik thuiskwam had ik al bijna geen gevoel meer in m'n vingersGelukkig stond de oven al aan, warmt een hand ook goed in op....
Als ik inzoom kom ik op Vreewijk uit (niet dat ik Rotterdam verder ken of garantie dat-ie ook daadwerkelijk daar - buiten - zal staan), maar als je dat wilt doen zou dat helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die in Rotterdam staat in sportdorp zo te zien, kan wel ff voor je gaan gluren, maar ik heb 0.0 verstand van die dingenzo op de foto ziet hij er netjes uit, maar dat kennen we
Hehehe, ja dat dat ik ook; vanmorgen ging ik ook al de mist in met mijn normale handschoenen even naar Nijmegen; ik had mazzel dat het maar een klein stukje wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:12 schreef Dingest het volgende:
Kan ik me voorstellen jaVolgens mij kom je dan wel rond de -40 uit qua wind chill. Ik dacht net dat het eindelijk wat warmer werd...
[..]
Als ik inzoom kom ik op Vreewijk uit (niet dat ik Rotterdam verder ken of garantie dat-ie ook daadwerkelijk daar - buiten - zal staan), maar als je dat wilt doen zou dat helemaal mooi zijnAfhankelijk van wat je met gluren bedoelt zijn het gewoon de standaard dingen (roest vooral bij de dorpels en de raamrubbers, plasjes onder de auto, tekenen van herstelwerkzaamheden en staat van het interieur). Als het iets uitgebreider is kan ik je wel een spoedcursus 850s geven want zo ingewikkeld zijn ze nou ook weer niet
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 21-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 Anne
02. 017 Barcaconia
03. 016 Sounddragon
04. 015 ook_gek
05. 014 Tjabbo
06. 009 Dingest
07. 008 Alexxxxx
08. 006 BroesWillems
09. 005 lipje
10. 005 Paladijn
11. 003 Alfisti