Gravedale High?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:05 schreef Grunge. het volgende:
Vroeger had je bijvoorbeeld Maple Town, dat vond ik geweldig. En iets met witte nijlpaarden of zo, de Moomins? Toen was er voldoende. De laatste tekenfilm die ik tof vond was Spongebob, maar dat bestaat ook alweer een tijd. Ik zag laatst trouwens wel iets met allerlei horrorwezens op een speciale school, weet iemand wat ik bedoel? Dat was ook wel oké. Een mummie, een geest...
Nee. Er zit een geestenmeisje in, en een mummie, en verder weet ik het helaas niet meer, maar het is wel vrij nieuw. Het was op Disney XD.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee. Er zit een geestenmeisje in, en een mummie, en verder weet ik het helaas niet meer, maar het is wel vrij nieuw. Het was op Disney XD.
DA ZAG IK OOK KKRANZIG TFOE!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DIE LINKER HEEFT EEN DIKKE VETROL OVER HAAR BROEKSKEN KK DIK BAH BAH!
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef Grunge. het volgende:
Oh! Casper, het vriendelijke spookje zit er ook in. Het is zíjn school, hij is de hoofdrolspeler, dat was ik even vergeten. Maar het heet Casper's Griezelschool en het was opzeker wel leuk!
[ afbeelding ]
Visueel iets minder, ik houd niet zo van die computeranimaties. Och, ik had geen internet, ik zal vast iets minder kieskeurig zijn geweest.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef Sperma het volgende:
[..]
zack & cody
ned survival gids
icarly
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Saturos het volgende:
Er is overigens ook een of ander programma op die Disney zender, geen idee hoe het heet, maar daar zit best een lekker wijf in. Gaat over een of andere talentenschool ofzo...
He-Man is inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
De jaren tachtig staat echt bekend als de meest commerciële, artistiek uitgebeende stront die er geproduceerd werd, moet je toch eens kijken.
Ren en Stimpy is wel weer eindbaas, maar dat is jaren negentig eh die tejkenfilms van tegenwoordig hebben wel een hoge afwerkingskwaliteit.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik moet wel zeggen:
Zack & Cody
Ned's Survival Gids
eensquote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
Haten op Ned's Survival Gids![]()
misselijkmakend
Terechte klachtquote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
misselijkmakend
Dit. Ned heeft mij door de brugklas heen gesleept.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
misselijkmakend
Ik draag de kroon met trots.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu-posts die altijd door minstens 8 mensen worden gequote. Teveel e-status vriend.
Dat komt niet door zijn e-status maar doordat zijn posts pure waarheid bevatten.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Lakitu-posts die altijd door minstens 8 mensen worden gequote. Teveel e-status vriend.
Dat sowieso.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat komt niet door zijn e-status maar doordat zijn posts pure waarheid bevatten.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
misselijkmakend
my kingquote:
Daar heb ik toch echt zo'n hekel aan.quote:
Preciesquote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef leRomein het volgende:
Alles met nasynchronisatie
We zitten godverdomme niet in Duitsland.
ik zei precies hetzelfde een paar posts eerderquote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
de nasynchronisatie is baas, en je raakt nooit in de war, er zijn maar 20 mensen in heel nederland die nasynchroniserenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ned's Survivalgids heb ik nog nooit gezien. Als ze het een keer willen uitzenden zonder nasynchronisatie wil ik er best naar kijken.
quote:
Verschrikkelijk programma is dat.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
misselijkmakend
Zo klopt het voor mij! Ook al heb ik het soms wel met enig vermaak gevolgd, beugelbekkie was/is gewoon 99%kut en 1% vermakelijk...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Ik mis Bobby's world en Beugelbekkie
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef Lakitu het volgende:
Niet haten op Ned's Survival Gids![]()
misselijkmakend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |