Begrijp ik ook niets van. Zal wel de verachterlijking van onze maatschappij zijn ofzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef Id_do_her het volgende:
Dat jullie naar na-gesynchroniseerde live-action series kunnen kijken.
t Is inderdaad haast net zo erg als dat Duits.. t klinkt zelf een btje t zelfde..quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef Id_do_her het volgende:
Dat jullie naar na-gesynchroniseerde live-action series kunnen kijken.
Ik word niet meteen persoonlijk door anderen voor sneu uit te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je huilt over een probleem dat er niet is. Wat is daar precies volwassen aan?
In dit geval was het volkomen terecht. Misschien als het je vaker zou overkomen, dat je dan niet met dit soort onzin aan komt zetten!?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik word niet meteen persoonlijk door anderen voor sneu uit te maken.
Het is eerder triest dat zon topic moet bestaan.quote:
zack & codyquote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso zijn veel van die nagesynchroniseerde programma's eigenlijk best dope, het grootste probleem is de nasynchronisatie.
Shin Chan was overigens eigenlijk niet echt bedoeld als kinder-tekenfilm.. Ik vond t af en toe wel grappig, de stijl was op zijn minst appart te noemen en kwam best goedkoop over, maar t paste er vreemd genoeg wel bij.. De maker van Shin Chan leeft overigens niet meer door zelfdoding...quote:
Eens. Dat verneukt het. Ik begrijp ook niet dat in 2011 waar we bijna allemaal digitale TV hebben, dat ze dan niet gewoon het fatsoen hebben om beide geluidssporen uit te zenden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Sowieso zijn veel van die nagesynchroniseerde programma's eigenlijk best dope, het grootste probleem is de nasynchronisatie.
AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Bedankt,quote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Shin Chan was overigens eigenlijk niet echt bedoeld als kinder-tekenfilm.. Ik vond t af en toe wel grappig, de stijl was op zijn minst appart te noemen en kwam best goedkoop over, maar t paste er vreemd genoeg wel bij.. De maker van Shin Chan leeft overigens niet meer door zelfdoding...
deze?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Saturos het volgende:
Er is overigens ook een of ander programma op die Disney zender, geen idee hoe het heet, maar daar zit best een lekker wijf in. Gaat over een of andere talentenschool ofzo...
Er zijn een stuk of zes stemacteurs die een vijftigtal van die series inspreken. Het klinkt echt zo goedkoop.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
t Is inderdaad haast net zo erg als dat Duits.. t klinkt zelf een btje t zelfde..
Heeeeejjj, alles roger?!
Teennick (vanaf 21:00) is dan wel weer engels en zend ook weer saved by the bell uit.. Helaas zijn veel van de series van t niveau: Big time Rush, wat ze beter Big turd Flush hadden kunnen noemen...
Raar inderdaad. 's Avonds zenden ze wel de engelse versie uit op disney channel, maar dan is er ook wel wat beters op TV dus dan is het zo nutteloos.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eens. Dat verneukt het. Ik begrijp ook niet dat in 2011 waar we bijna allemaal digitale TV hebben, dat ze dan niet gewoon het fatsoen hebben om beide geluidssporen uit te zenden.
Nederlandse dub voor de zwakzinnigen, en originele taal voor de iets minder zwakzinnigen.
iCarlyquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef Sperma het volgende:
[..]
zack & cody
ned survival gids
icarly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |