Was het niet. De spaties matchen vlnr niet met vrnl.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik had niet door dat die hele tekst van SC een palindroom was.
kijk eens aan!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef padlarf het volgende:
De Westside is nogal ondervertegenwoordigd in dat kaartje
Het alpha-vrouwtje heeft zich al gemeldquote:
Grappig dat heb ik nou sinds het Stokstaart incident met julliequote:Op maandag 21 februari 2011 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sinds het Wiebeldak-incident ben ik altijd wel een beetje bang als een 'nieuw' iemand in dit topic komt.
Een beetje als een nieuwe wolf in de roedel.
[..]
Het alpha-vrouwtje heeft zich al gemeldGaat ze bijten? Accepteert ze de nieuwkomeling? Wil ze paren? Spannend!
Dan doe je het voortaan zelf maar. Ik vind het sowieso meisjeswerk.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Linkje in OP verwijst niet naar het vorige topic
oja, die kwam binnen en beet de eerste puppy die hij tegenkwam zonder enige aanleiding.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Grappig dat heb ik nou sinds het Stokstaart incident met jullie
In de wiki kan je daar verandering in brengenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef padlarf het volgende:
De Westside is nogal ondervertegenwoordigd in dat kaartje
Moet jij niet werken?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
oja, die kwam binnen en beet de eerste puppy die hij tegenkwam zonder enige aanleiding.
Daar werd gelukkig corrigerend op gereageerd door de mannelijke leden van de roedel
Isegrim wil nooit fokken in haar middagpauzequote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef SingleCoil het volgende:
Isegrim fokt uitsluitend in haar middagpauze
quote:
Daar kan je dan ook een auto, scooter én een paard voor kopen.quote:
Friezinquote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef Isegrim het volgende:
Het is heerlijk buiten! Ik ben de hele middag op het balkon bezig geweest (kas uitgeruimd en schoongemaakt, hele balkon opgeruimd en geboend etc) en ik heb het geen moment koud gehad!
Een aircon installeren is zeker geen optie?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het probleem is meer dat er gewoon geen geschikte plek voor het apparaat is. Dit hok is eigenlijk te klein, en staat daarnaast ook nog eens volgepropt met allemaal rommel die ik er liever niet heb.
We hebben wel wat plafondplaten verwijdert. Daardoor komt er wat luchtcirculatie opgang, wat -samen met de deur open- voor een goede ventilatie zorgt. Je kan er nu langer dan 2 minuten staan zonder dat je het idee hebt dat je dood gaat.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een aircon installeren is zeker geen optie?
Haha, maak je niet druk, ik was niet van plan erg aanwezig te zijn. Vooral vrolijk meelurken en af en toe iets posten.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sinds het Wiebeldak-incident ben ik altijd wel een beetje bang als een 'nieuw' iemand in dit topic komt.
Een beetje als een nieuwe wolf in de roedel.
Oh wmb. ben je meer dan welkom hoor!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Haha, maak je niet druk, ik was niet van plan erg aanwezig te zijn. Vooral vrolijk meelurken en af en toe iets posten.
Dat denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef Breuls het volgende:
Ultranormaal
Da's zoiets als extreem gemiddeld?
Ik zie het al voor me, dat er in de kamer vragen gesteld gaan worden wat het nieuwe beleid voor gevolgen heeft voor de extreem gemiddelde burger.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef Breuls het volgende:
Ultranormaal
Da's zoiets als extreem gemiddeld?
Het zal wel om de dikte gaan, maar het staat wel stom ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag net dat ik in het bezit ben van 'ultranormaal maandverband'. Ik weet wat 'normaal' is, maar wat is 'ultranormaal'?
Hehe, nou ja, als het om één onderwerp gaat is het natuurlijk ook wat onzinnig om een locatie af te huren, kost toch weer centjes.quote:
ohjaquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef SingleCoil het volgende:
Nog twee maanden, dan is het al weer pasen
(je moet iets hebben om naar uit te kijken)
Hate to break it to ya, maar die liggen er al. Een tijdje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:58 schreef Causa het volgende:
![]()
[..]
ohjaDan zullen de paaseitjes wel spoedig in de winkels liggen.
Nee hij werkt momenteel buiten. Meeste werk is buiten. Soms half binnen, tunnels bv.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:05 schreef SingleCoil het volgende:
Vorstverlet? Maar hij werkt toch binnen?
Toch..quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hate to break it to ya, maar die liggen er al. Een tijdje.
Mijn huisbaas heeft nog een leeg drugspand in Insulindestraat, ik weet niet waar dat is. Maar het is vlakbij. Je gaat op de bovenste verdieping wonen en op 1e en 2e etage komen af en toe allerlei vage figuren hun ding doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dan ga je toch ook wat centraler wonen?
Jouw straat uit in zuiderlijke richting, dan links af, derde straat die je kruist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:33 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mijn huisbaas heeft nog een leeg drugspand in Insulindestraat, ik weet niet waar dat is. Maar het is vlakbij. Je gaat op de bovenste verdieping wonen en op 1e en 2e etage komen af en toe allerlei vage figuren hun ding doen
Nou ja, ik weet niet hoe lang ik nog in Rotterdam blijf wonen. Ik studeer als alles goed gaat in juni of juli af.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dan ga je toch ook wat centraler wonen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:53 schreef Basisgegevens het volgende:
'Komen wijKommie ook uit Rotterdam? Keje danie hore dan?!'
Verdacht weinig Rotterdammers op hun lijst. Slechts twee.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:11 schreef SingleCoil het volgende:
Graaf Floris straat...daar heeft Westmeisje ook gewoond, toch? Ik ben er naar de lagere school gegaan
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef WHATSHESAID het volgende:
Welkom terug
Wel grappig, het lijkt nu of ik beschik over twee punaises. Een huisje aan de Graaf Florisstraat en eentje aan de Beukelsweg
Ik ben op 2 maart niet in Nederland, dus ik stem niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:54 schreef Basisgegevens het volgende:
Stemmen jullie 2 maart op 'n Rotterdammer?
Je kan iemand machtigenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben op 2 maart niet in Nederland, dus ik stem niet.
Dit dus, ik zal waarschijnlijk ook niet stemmen. Vorige keren ook niet gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:12 schreef Breuls het volgende:
Da's prima, maar ik heb geen idee wie er kandidaat staan, waarom, wat ze vinden van welke issues, etcetera.
Klik 1,quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:12 schreef Breuls het volgende:
Da's prima, maar ik heb geen idee wie er kandidaat staan, waarom, wat ze vinden van welke issues, etcetera.
Dat op zn minst. Dus geen PVV/VVD/CDA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:34 schreef Isegrim het volgende:
Als je dan niet VOOR iemand gaat stemmen, ga dan minstens TEGEN de PVV stemmen.
Joh als ik eraan denk, ik weet waar ik moet zijn en ik heb alles bij me (was een keer wat vergeten) dan stem ik wel iets linksquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:34 schreef Isegrim het volgende:
Als je dan niet VOOR iemand gaat stemmen, ga dan minstens TEGEN de PVV stemmen.
Bel me maar, op 1 maart, ik adviseer je wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef Reya het volgende:
Als ik naar de opera ga, laat ik altijd een operakenner de voorstelling kiezen. Zelf weet ik niet bijzonder veel van opera's, dus met een op eigen inzichten gebaseerde keuze zou ik de kans op een teleurstellende avond riskeren. Aangezien deze strategie tot nu toe altijd tot succes heeft geleid, zie ik niet in waarom ik me verder in opera's zou moeten verdiepen, laat staan zelf een voorstelling zou uitkiezen.
Gelukkig zijn er websites die de grote lijnen van de opera's in kaart hebben gebracht, en met een paar vragen jouw interesse in kaart brengen en kijken waar dit overeen komt met opera's. Zodat je, als je geen zin hebt om te verdiepen in opera's, toch een veilige keuze kunt maken met een opera die min of meer wel binnen de smaak zou vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef Reya het volgende:
Als ik naar de opera ga, laat ik altijd een operakenner de voorstelling kiezen. Zelf weet ik niet bijzonder veel van opera's, dus met een op eigen inzichten gebaseerde keuze zou ik de kans op een teleurstellende avond riskeren. Aangezien deze strategie tot nu toe altijd tot succes heeft geleid, zie ik niet in waarom ik me verder in opera's zou moeten verdiepen, laat staan zelf een voorstelling zou uitkiezen.
Geen idee waarom ik die moeite zou nemen; me door mijn kundige vriend laten begeleiden heeft tot nu toe altijd tot een alles behoorlijke avond geleid. Als hij nu eens een misstap zou maken, dan kan ik alsnog ingrijpen en me wenden tot mijn drummende buurman.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er websites die de grote lijnen van de opera's in kaart hebben gebracht, en met een paar vragen jouw interesse in kaart brengen en kijken waar dit overeen komt met opera's. Zodat je, als je geen zin hebt om te verdiepen in opera's, toch een veilige keuze kunt maken met een opera die min of meer wel binnen de smaak zou vallen.
Akkoord!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Bel me maar, op 1 maart, ik adviseer je wel.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:32 schreef SingleCoil het volgende:
Wie niet stemt verspeelt ieder recht op kritiek. Als je niet weet wat er speelt kunje je daarin verdiepen. Als je ervoor kiest dat niet te doen moet je ook niet zeuren achteraf.
En als ze dan kwaad wordt kunnen we gelijk aanschouwen hoe de straatcommandanten zo'n relschoppende moslim door de knieen schiet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wordt lijdzaam toekijken terwijl je buurmeisje met hoofddoek de bus uit gegooid wordt...
Nee joh, je moet niet op haar stemmen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Klik 1,
Om daarna de eerste Rotterdammer (althans, mocht dat noodzakelijk zijn) van partij naar keuze op te zoeken: klik 2
Tadaa
Dan zou ik goed opletten met het stemmen als ik jou wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Basisgegevens het volgende:
[..]
Nee joh, je moet niet op haar stemmen.
Ik stem op Rotterdammer Richard van den Bovenkamp, van Platform Lokale Partijen. Staat op ljst 9, plek 5.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef Basisgegevens het volgende:
[..]
Nee joh, je moet niet op haar stemmen.
Ik stem op Rotterdammer Richard van den Bovenkamp, van Platform Lokale Partijen. Staat op ljst 9, plek 5.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | Bert Euser, Albrandswaard Aart-Jan Moerkerke, Capelle aan den IJssel Geert Jeelof, Oud-Beijerland Leo Geubbels, Westland Jorriena de Jongh, Hellevoetsluis Adrie Scheurwater, Hendrik-Ido-Ambacht Joost Eerdmans, Capelle aan den IJssel Martin Stoelinga, Delft Teunis Meijdam, Leerdam Theo Schoenmakers, Schiedam Berend-Jan Bruggeman, Oostflakkee Thomas te Lintel Hekkert, Ridderkerk Jan-Peter de Wit, Delft Arda van der Heide-Lagerwerf, Albrandswaard Jacques Verhoef, Rijswijk ZH Raymond van Haren, Vlaardingen Erik van Stuijvenberg, Zederik Hendrik Huber, Dirksland Geurt Visser, Pijnacker-Nootdorp Jurgen Wasserman, Gorinchem Gert-Jan Enzerink, Maassluis Wim van Klink, Vlaardingen Ger Kruger, Rijswijk ZH Mar van der Meer, Vlaardingen Wim de Zoete, Rijswijk ZH Richard Polder, Albrandswaard Hetty Jense, Rijswijk ZH Richard van den Bovenkamp, Rotterdam |
http://www.platformlokalepartijenzh.nl/html/kandidaten.htmlquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, vandaar. De rotterdam-lijst staat minder hoog op Google, ik klik even door die kant op:P
Nee hoor want ik zag hem nog staanquote:
Indien jij de objectiviteit van het gezinshoofd in twijfel trekt wil ik zijn conclussie in een second opinion als jong gezinshoofd zijnde met een frisse(re) blik nog wel even bevestigen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Alicey het volgende:
SingleCoil, FOK! denkt dat ik helemaal niet verticaal beperkt ben. Misschien ben jij wel gewoon heel lang en laat je mij daar onder lijden, al die tijd al.
Vreemd genoeg twijfelde ik daar niet aan. Ik zou liever de mening van een van je gezinsleden willen horen in deze kwestie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Indien jij de objectiviteit van het gezinshoofd in twijfel trekt wil ik zijn conclussie in een second opinion als jong gezinshoofd zijnde met een frisse(re) blik nog wel even bevestigen hoor
Die is zelf ook verticaal beperkt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vreemd genoeg twijfelde ik daar niet aan. Ik zou liever de mening van een van je gezinsleden willen horen in deze kwestie.
Oh, sorry. Ik weet nooit zo goed wanneer ik moet spreken over kabouter, dwerg, laaf, etcetera.quote:
Als dat dan niet de persoon bij uitstek is om er iets over te vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die is zelf ook verticaal beperkt.
*zucht* *stampvoet*quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh, sorry. Ik weet nooit zo goed wanneer ik moet spreken over kabouter, dwerg, laaf, etcetera.
Oké bedankt,quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van de vier grote steden het makkelijkst, denk ik zo![]()
Zelfs voor een compleet huis hoef je hier niet op een (noemenswaardige) wachtlijst te staan
Waar ik me meest aan erger zijn groepjes luidruchtige Marokkanen die je om sigaretten vragen en de hele tijd "psst meisje meisje" roepen naar elke vrouw die langs looptquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan zul je je eerst af moeten vragen wat er zo erg is aan een achterstandsbuurt, en waarom je daar niet zou willen wonenHet is echt niet zo dat je dágelijks drive-by shootings hebt hoor
![]()
Zuid / Omgeving Dordtselaan wordt als Ghetto-der-Ghetto's gezien, maar ik heb er toch anderhalf jaar gewoond zonder mij onveilig te voelen. Daarnaast ruikt het er heerlijk rond etenstijd en zitten er veel goedkope goede shoarmatenten, roti, etc.
Wel een hele mooie foto.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nu welke vorm van dwerggroei Alicey heeft
Het duurde even eer ik de naam van het plaatje zag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nu welke vorm van dwerggroei Alicey heeft
Pfoeh, ik weet het niet! Ik bedacht van de week wel iets, maar dat ben ik weer vergeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Isegrim het volgende:
Alicey, wat staat er op je verlanglijstje?
Ik zit nu in Berkel City, hier valt weinig zwarts te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:08 schreef SingleCoil het volgende:
Zwartkijker!
Vanaaf lekker de stad in! Daarna zien we wel
quote:Bløf geeft gratis verrassingsconcert in hartje Rotterdam
Bløf aan het opbouwen op het Beursplein. FOTO JOHN HARMON
ROTTERDAM - Bløf geeft vanmiddag een verrassingsconcert op het Beursplein in het centrum van Rotterdam.
De Zeeuwse band wil met het optreden zijn nieuwe album Alles Blijft Anders promoten. Het concert zal drie kwartier duren. (EBO)
Hup, met je aansteker naar de coolsingel!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
''Harder dan ik hebben kan'' vind ik wel een prachtig nummer anders
Nou, nouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:07 schreef Isegrim het volgende:
Blof pretendeert poetische teksten te schrijven maar het meeste is gewoon betekenisloos geblaat.
Tjeempie..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef SingleCoil het volgende:
We hebben het er zo thuis nog wel over, A.
* Alicey heeft een kipburger op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef SingleCoil het volgende:
* SingleCoil eet kapsalon van de buurman
Jullie hebben thuis wel veel te bespreken hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef SingleCoil het volgende:
We hebben het er zo thuis nog wel over, A.
Vast indrinken voor morgen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef SingleCoil het volgende:
Als het harder regent dan je zeggen kan dan ligt dat aan je opvoeding, ieder normaal kind kan dat wel zeggen. Ik hoop dat het wel een beetje bijtijds afgelopen is. We gaan vanavond stappen en dan wens ik niet in de boerenpop te trappen.
Ja, het huwelijk vraagt onverwacht veel energie. Ik moet A. steeds bijsturen, veel vaker dan voorheen, en da's best lastig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie hebben thuis wel veel te bespreken hè?
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, het huwelijk vraagt onverwacht veel energie. Ik moet A. steeds bijsturen, veel vaker dan voorheen, en da's best lastig.
Niet gelijk uit gaan van het negatieve he. Ze kan ook last hebben van hysterie. Gelukkig goed te behandelen door gezinshoofden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef SingleCoil het volgende:
Ik denk dat het hormonaal is. Of ze krijgt onvoldoende slaag.
Dat niet inderdaad. Maar zeker niet slecht, al was het net iets te hard gegrild.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef SingleCoil het volgende:
Ook lekker. Maar niet zo lekker als de kapsalon van de buurman, wed ik...
Ketting net te kort?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, A. moest net al weer melden dat ze haast niet naar buiten kwam...
In de woorden van de meester:quote:
quote:Bloef is een soort louche luchthaven waar van alles ingevoerd wordt, maar waarvan alleen Onur Air ooit vertrekt. Werkelijk ieder bombastisch cliche wordt door de heren misbruikt. En anders maken ze er wel een bombastisch cliche van. Erger dan Bloef kan het niet. Ik geef de voorkeur aan Def Rhymz, die hangt tenminste de debiel uit in plaats van bij zijn eigen teksten het hoofd te schudden dat het toch wat is, met die mooie dag en die dood en die hemel en die warme schede onder haar jas enzo.
Kun je me een broodje lams merguez bezorgen en 2 bierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik ga vanavond weer met m'n Marokkaanse vrienden op de Lijnbaan hangen
Ken je de tattooshop ''inkstution'' op Schiekade of Schieweg? Daar wacht ik wel, ik ben klein, dik & dronkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:09 schreef Basisgegevens het volgende:
Geen probleem! PB ff je adres, joh
Reed ik vanavond nog langs! Ik was onderweg naar de seksshopquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ken je de tattooshop ''inkstution'' op Schiekade of Schieweg? Daar wacht ik wel, ik ben klein, dik & dronken
Waar is die?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:32 schreef Basisgegevens het volgende:
[..]
Reed ik vanavond nog langs! Ik was onderweg naar de seksshop
En ik 6 weken terugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb vijf weken terug ook gecontroleerd, toen was Isegrim al vrouw
Ligt er een beetje aan wat je wil doen en hoe oud je bent. Ik heb er zo'n 4 maanden over gedaan, maar dat had vooral te maken met mijn leeftijd (26 jaar).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Stuurver het volgende:
Is het moeilijk om als student een bijbaan te vinden in Rotterdam?
Ik ben niet zo kieskeurig zolang het maar mooi op m'n CV staat en meer dan 4 euro loon krijgquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je wil doen en hoe oud je bent. Ik heb er zo'n 4 maanden over gedaan, maar dat had vooral te maken met mijn leeftijd (26 jaar).
In Rotterdam is altijd werk zatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:07 schreef Stuurver het volgende:
Is het moeilijk om als student een bijbaan te vinden in Rotterdam?
Als je in Rdam woont en je wil in tuinbouw werken, kun je beter in Lansingerland werken. Wat dichterbij, he.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:12 schreef rubje het volgende:
[..]
In Rotterdam is altijd werk zat(ook westland,plukken in de kassen
)alleen je moet wel bereidt zijn je handen uit je mouw te steken want tuttenhouding en 020 mentaliteit (alles is geweldig en weet je wel wie ik bent) houden wij niet zo van.
![]()
Suit Supplyquote:Op maandag 28 februari 2011 10:42 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Waar scoor ik in Rotterdam een mooi zittend pak voor < 300 euro?
Heb inderdaad op hun site zitten kijken, ik denk alleen niet dat het gaat lukken voor < 300 inclusief vermaken. Hun goedkoopste pak is namelijk 299. Ik zoek zeg maar net een stapje daaronder. Of kom ik dan meteen bij C&A uit?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
Suit Supply
Zit op de Rodezand, om de hoek van de Meent. Naast de pub. Schuin tegenover de V&D.
Je moet er alleen wel tegen kunnen dat er direct een verkoper bij je staat om je te helpen. Al zijn die volgens mij wel vriendelijk en hebben ze er verstand van. Als het nodig is wordt het pak direct ingekort of ingenomen en kun je het een uurtje later meenemen.
Die zitten in Delfshaven. Kwam ik vaak langs toen ik er woonde.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef Toekito het volgende:
Kent iemand het bedrijf Kaal en Co.? Rare lui of niet!
Dan heb je niet goed gekeken, want er zitten er ook een aantal van 199 en 259 tussenquote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Heb inderdaad op hun site zitten kijken, ik denk alleen niet dat het gaat lukken voor < 300 inclusief vermaken. Hun goedkoopste pak is namelijk 299. Ik zoek zeg maar net een stapje daaronder. Of kom ik dan meteen bij C&A uit?
Wat een ontzettende web 1.0 websitequote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef Toekito het volgende:
You're rightquote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken, want er zitten er ook een aantal van 199 en 259 tussen
quote:Ik kan me voorstellen dat je als vrouw het verschil met een man leuk vindt. Een vrouw kan tenslotte ten alle tijden bouwen op een man. Een man is immers een solide mens, vastberaden, steady, geen last van hormoonwisselingen, zeurt niet, klaag niet, geeft geen opdrachten.
Maar andersom kun je jhe voorstellen dat een vrouw wel een heel lastig wezen is.
Hoezo?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat de man van LHO's collega het goed zou kunnen vinden met de man van Alicey.
Ja, da's ook keimooi. Maar als iemand anders stiekem is ingelogd op je computer, dan zie je dus andere kleuren.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, da's ook keimooi. Maar als iemand anders stiekem is ingelogd op je computer, dan zie je dus andere kleuren.
Ik reageerde op mrs. Hyde.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Isegrim het volgende:
Waarom reageer je op jezelf?
Jullie zijn raar bezig allemaal.
Is een grote klant van me, installateurs zijn sowieso een raar volk.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef Toekito het volgende:
Klopt, zeker de monteurs van (middel) grote bedrijven,quote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Aannemers in het algemeen zijn raar volk.
Hallo Jumboquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Ja, hallo.
Ik vond 'goedemorgen' te afgezaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |