Was het niet. De spaties matchen vlnr niet met vrnl.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik had niet door dat die hele tekst van SC een palindroom was.
kijk eens aan!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef padlarf het volgende:
De Westside is nogal ondervertegenwoordigd in dat kaartje
Het alpha-vrouwtje heeft zich al gemeldquote:
Grappig dat heb ik nou sinds het Stokstaart incident met julliequote:Op maandag 21 februari 2011 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sinds het Wiebeldak-incident ben ik altijd wel een beetje bang als een 'nieuw' iemand in dit topic komt.
Een beetje als een nieuwe wolf in de roedel.
[..]
Het alpha-vrouwtje heeft zich al gemeldGaat ze bijten? Accepteert ze de nieuwkomeling? Wil ze paren? Spannend!
Dan doe je het voortaan zelf maar. Ik vind het sowieso meisjeswerk.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Linkje in OP verwijst niet naar het vorige topic
oja, die kwam binnen en beet de eerste puppy die hij tegenkwam zonder enige aanleiding.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Grappig dat heb ik nou sinds het Stokstaart incident met jullie
In de wiki kan je daar verandering in brengenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef padlarf het volgende:
De Westside is nogal ondervertegenwoordigd in dat kaartje
Moet jij niet werken?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
oja, die kwam binnen en beet de eerste puppy die hij tegenkwam zonder enige aanleiding.
Daar werd gelukkig corrigerend op gereageerd door de mannelijke leden van de roedel
Isegrim wil nooit fokken in haar middagpauzequote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef SingleCoil het volgende:
Isegrim fokt uitsluitend in haar middagpauze
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |