Was het niet. De spaties matchen vlnr niet met vrnl.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik had niet door dat die hele tekst van SC een palindroom was.
kijk eens aan!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef padlarf het volgende:
De Westside is nogal ondervertegenwoordigd in dat kaartje
Het alpha-vrouwtje heeft zich al gemeldquote:
Grappig dat heb ik nou sinds het Stokstaart incident met julliequote:Op maandag 21 februari 2011 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sinds het Wiebeldak-incident ben ik altijd wel een beetje bang als een 'nieuw' iemand in dit topic komt.
Een beetje als een nieuwe wolf in de roedel.
[..]
Het alpha-vrouwtje heeft zich al gemeldGaat ze bijten? Accepteert ze de nieuwkomeling? Wil ze paren? Spannend!
Dan doe je het voortaan zelf maar. Ik vind het sowieso meisjeswerk.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Linkje in OP verwijst niet naar het vorige topic
oja, die kwam binnen en beet de eerste puppy die hij tegenkwam zonder enige aanleiding.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Grappig dat heb ik nou sinds het Stokstaart incident met jullie
In de wiki kan je daar verandering in brengenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef padlarf het volgende:
De Westside is nogal ondervertegenwoordigd in dat kaartje
Moet jij niet werken?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
oja, die kwam binnen en beet de eerste puppy die hij tegenkwam zonder enige aanleiding.
Daar werd gelukkig corrigerend op gereageerd door de mannelijke leden van de roedel
Isegrim wil nooit fokken in haar middagpauzequote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef SingleCoil het volgende:
Isegrim fokt uitsluitend in haar middagpauze
quote:
Daar kan je dan ook een auto, scooter én een paard voor kopen.quote:
Friezinquote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef Isegrim het volgende:
Het is heerlijk buiten! Ik ben de hele middag op het balkon bezig geweest (kas uitgeruimd en schoongemaakt, hele balkon opgeruimd en geboend etc) en ik heb het geen moment koud gehad!
Een aircon installeren is zeker geen optie?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het probleem is meer dat er gewoon geen geschikte plek voor het apparaat is. Dit hok is eigenlijk te klein, en staat daarnaast ook nog eens volgepropt met allemaal rommel die ik er liever niet heb.
We hebben wel wat plafondplaten verwijdert. Daardoor komt er wat luchtcirculatie opgang, wat -samen met de deur open- voor een goede ventilatie zorgt. Je kan er nu langer dan 2 minuten staan zonder dat je het idee hebt dat je dood gaat.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Een aircon installeren is zeker geen optie?
Haha, maak je niet druk, ik was niet van plan erg aanwezig te zijn. Vooral vrolijk meelurken en af en toe iets posten.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sinds het Wiebeldak-incident ben ik altijd wel een beetje bang als een 'nieuw' iemand in dit topic komt.
Een beetje als een nieuwe wolf in de roedel.
Oh wmb. ben je meer dan welkom hoor!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Haha, maak je niet druk, ik was niet van plan erg aanwezig te zijn. Vooral vrolijk meelurken en af en toe iets posten.
Dat denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef Breuls het volgende:
Ultranormaal
Da's zoiets als extreem gemiddeld?
Ik zie het al voor me, dat er in de kamer vragen gesteld gaan worden wat het nieuwe beleid voor gevolgen heeft voor de extreem gemiddelde burger.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef Breuls het volgende:
Ultranormaal
Da's zoiets als extreem gemiddeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |