Oké bedankt,quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van de vier grote steden het makkelijkst, denk ik zo![]()
Zelfs voor een compleet huis hoef je hier niet op een (noemenswaardige) wachtlijst te staan
Waar ik me meest aan erger zijn groepjes luidruchtige Marokkanen die je om sigaretten vragen en de hele tijd "psst meisje meisje" roepen naar elke vrouw die langs looptquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan zul je je eerst af moeten vragen wat er zo erg is aan een achterstandsbuurt, en waarom je daar niet zou willen wonenHet is echt niet zo dat je dágelijks drive-by shootings hebt hoor
![]()
Zuid / Omgeving Dordtselaan wordt als Ghetto-der-Ghetto's gezien, maar ik heb er toch anderhalf jaar gewoond zonder mij onveilig te voelen. Daarnaast ruikt het er heerlijk rond etenstijd en zitten er veel goedkope goede shoarmatenten, roti, etc.
Wel een hele mooie foto.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nu welke vorm van dwerggroei Alicey heeft
Het duurde even eer ik de naam van het plaatje zag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nu welke vorm van dwerggroei Alicey heeft
Pfoeh, ik weet het niet! Ik bedacht van de week wel iets, maar dat ben ik weer vergeten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Isegrim het volgende:
Alicey, wat staat er op je verlanglijstje?
Ik zit nu in Berkel City, hier valt weinig zwarts te zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:08 schreef SingleCoil het volgende:
Zwartkijker!
Vanaaf lekker de stad in! Daarna zien we wel
quote:Bløf geeft gratis verrassingsconcert in hartje Rotterdam
Bløf aan het opbouwen op het Beursplein. FOTO JOHN HARMON
ROTTERDAM - Bløf geeft vanmiddag een verrassingsconcert op het Beursplein in het centrum van Rotterdam.
De Zeeuwse band wil met het optreden zijn nieuwe album Alles Blijft Anders promoten. Het concert zal drie kwartier duren. (EBO)
Hup, met je aansteker naar de coolsingel!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
''Harder dan ik hebben kan'' vind ik wel een prachtig nummer anders
Nou, nouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:07 schreef Isegrim het volgende:
Blof pretendeert poetische teksten te schrijven maar het meeste is gewoon betekenisloos geblaat.
Tjeempie..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef SingleCoil het volgende:
We hebben het er zo thuis nog wel over, A.
* Alicey heeft een kipburger op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef SingleCoil het volgende:
* SingleCoil eet kapsalon van de buurman
Jullie hebben thuis wel veel te bespreken hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef SingleCoil het volgende:
We hebben het er zo thuis nog wel over, A.
Vast indrinken voor morgen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef SingleCoil het volgende:
Als het harder regent dan je zeggen kan dan ligt dat aan je opvoeding, ieder normaal kind kan dat wel zeggen. Ik hoop dat het wel een beetje bijtijds afgelopen is. We gaan vanavond stappen en dan wens ik niet in de boerenpop te trappen.
Ja, het huwelijk vraagt onverwacht veel energie. Ik moet A. steeds bijsturen, veel vaker dan voorheen, en da's best lastig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie hebben thuis wel veel te bespreken hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |