En je kwam niet eens even op de koffie?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ik was bij Cinestar, dat wel een heul klein kuteindje
Nee, want je woont bij je ouders (en ik had mijn broer bij me).quote:Op maandag 21 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je kwam niet eens even op de koffie?
Is dat die miniserie?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Clitorissen?
Gisteren weer begonnen met Rome. Zit ook een legionair aan zijn centurion uit te leggen hoe je een vrouw happy maakt. En verteld dat er bij zijn vrouw een knopje bovenin zit, waar ze helemaal gek door wordt. Centurion helemaal over de rooie HOE WEET JIJ DAT DAT BIJ MIJN VROUW ZIT???
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker hè? Kan ik eindelijk lekker doorwerken.
Ahquote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want je woont bij je ouders (en ik had mijn broer bij me).
Oh, ja. Die gaan benen breken.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, half Nederland op wintersport
Hier idd ook lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja. Die gaan benen breken.
Is het daar ook lekker weer?De zon schijnt
De wind is koudquote:Op maandag 21 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hier idd ook lekker
Wel lekker snijdend koud vanochtend op fiets
Ah right.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, 13 en 11 afleveringen. Vind het niet echt mini.
Seizoen 1 is hoe Ceasar aan de macht komt (en wordt vermoord). Seizoen gaat over hoe Octavius (Augustus) aan de macht komt en eindigt dat dat lukt.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ah right.
Aangezien ik er alleen maar goede verhalen over hoor, is het intentioneel dat er maar 2 seizoen van zijn of is hij destijds gecancelled?
Wel even relaxt, zeker om het te kunnen bijhouden.quote:
Het enige wat ik ervan hoor is dat er nogal veel seksscenes in zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seizoen 1 is hoe Ceasar aan de macht komt (en wordt vermoord). Seizoen gaat over hoe Octavius (Augustus) aan de macht komt en eindigt dat dat lukt.
Ahquote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seizoen 1 is hoe Ceasar aan de macht komt (en wordt vermoord). Seizoen gaat over hoe Octavius (Augustus) aan de macht komt en eindigt dat dat lukt.
Het is gewoon realistisch. Er werd nou eenmaal veel afgesekst, afgeknokt en afgefeestquote:Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan hoor is dat er nogal veel seksscenes in zitten
En daarna Spartacus Blood & Sand en dan Spartacus Gods of the Arenaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
AhToch maar eens downloaden, hou wel van het thema
Hij is inderdaad gecanceled omdat de serie te duur werd voor de BBC.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef STING het volgende:
Ah right.
Aangezien ik er alleen maar goede verhalen over hoor, is het intentioneel dat er maar 2 seizoen van zijn of is hij destijds gecancelled?
Zo zo, die krijgt ook al zo'n hoge rating.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarna Spartacus Blood & Sand en dan Spartacus Gods of the Arena
Dat weet ik. Maar dat is dus het enige wat ik erover hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch. Er werd nou eenmaal veel afgesekst, afgeknokt en afgefeest
Briljanste scene: Marc Anthony wil nog even van bil. Atia heeft geen zin en zegt tegen een slavin, doe jij het even
Fuck geschiedkundig oogpunt. Romeinen hielden van feesten, Rome zit veel gefeest in. Rome is coolquote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanuit geschiedkundig oogpunt is er anders nogal wat commentaar op.
Nou ja, er zit dus ook humor en geknok inquote:Op maandag 21 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat is dus het enige wat ik erover hoor
Dus als ik het krijg kan ik mijn exen die aan koehandel deden aanklagenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef Kreator het volgende:
Dat orale seks keelkanker kan veroorzaken, wisten we al (klik), maar Amerikaanse wetenschappers hebben ontdekt dat beffen en pijpen zelfs schadelijker is dan roken.
Het humaan papillomavirus (HPV) is overdraagbaar tijdens orale seks en is de grootste veroorzaker van keelkanker bij mensen onder de vijftig jaar.
Volgens professor Maura Gillison van de Ohio State University in Columbus is het roken van tabak anno 2011 minder gevaarlijk dan bijvoorbeeld beffen. "Het aantal bedpartners, en dan in het bijzonder het aantal orale sekspartners, vergroot de kans op een HPV-infectie, zo blijkt uit onze onderzoeken", aldus Gillison tegen Daily Mail.
Toe maar: "HPV is de meest voorkomende SOA, ongeveer 80% van alle mensen is besmet of is ooit besmet geweest met HPV."quote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef Kreator het volgende:
Dat orale seks keelkanker kan veroorzaken, wisten we al (klik), maar Amerikaanse wetenschappers hebben ontdekt dat beffen en pijpen zelfs schadelijker is dan roken.
Het humaan papillomavirus (HPV) is overdraagbaar tijdens orale seks en is de grootste veroorzaker van keelkanker bij mensen onder de vijftig jaar.
Volgens professor Maura Gillison van de Ohio State University in Columbus is het roken van tabak anno 2011 minder gevaarlijk dan bijvoorbeeld beffen. "Het aantal bedpartners, en dan in het bijzonder het aantal orale sekspartners, vergroot de kans op een HPV-infectie, zo blijkt uit onze onderzoeken", aldus Gillison tegen Daily Mail.
Een soort epic soap?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, er zit dus ook humor en geknok in(oh en intriiiiiiiges
)
Ik doel meer op de personages en affaires en zulks. De vrije seksuele moraal klopt wel. En dat dit lange tijd niet meer zo is geweest hebben we te danken gehad aan het christendom. En Victoria.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Fuck geschiedkundig oogpunt. Romeinen hielden van feesten, Rome zit veel gefeest in. Rome is cool
Intriges, daar waren de Romeinen wel heer en meester in.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
)
Lijkt me een gevalletje eigen risicoquote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus als ik het krijg kan ik mijn exen die aan koehandel deden aanklagen
Ja, dat was me al duidelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
)
Oh ja, dat was mij al wel duidelijk. Ik bedoelde dan ook met realisme over hoe het werd neergezet, de levensstijl en hoe mensen met elkaar omgingen enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doel meer op de personages en affaires en zulks. De vrije seksuele moraal klopt wel. En dat dit lange tijd niet meer zo is geweest hebben we te danken gehad aan het christendom. En Victoria.
Alleen bij die dames waarbij ik het deed omdat het leuk is. De meiden die alleen wilden pijpen als ik ook befte (koehandel in bedquote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me een gevalletje eigen risico
Had je maar een..beflapje moeten gebruikenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen bij die dames waarbij ik het deed omdat het leuk is. De meiden die alleen wilden pijpen als ik ook befte (koehandel in bed), die krijgen dus straks een dikke rekening!
Oh, die bestaan ook hequote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen bij die dames waarbij ik het deed omdat het leuk is. De meiden die alleen wilden pijpen als ik ook befte (koehandel in bed), die krijgen dus straks een dikke rekening!
Ik krijg gelijk weer zin om Civ5 te spelenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
All right, but apart from the sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh water system and public health, what have the Romans ever done for us?
Oi! Ik bef omdat ik beffen leuk vind! Als er dan niet gepijpt wordt, vind ik dat geen probleem. Mag wel, hoeft niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die bestaan ook he
Vooralsnog eigen risico, jij verwacht toch ook van hen dat ze je pijpen, anders had je niet gebeft
Er waren trouwens wel plannen om Rome te verfilmen. Maar daar heb ik nadien niet veel meer over gehoord.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
All right, but apart from the sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh water system and public health, what have the Romans ever done for us?
Die quote komt uit een iets andere filmquote:Op maandag 21 februari 2011 10:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Er waren trouwens wel plannen om Rome te verfilmen. Maar daar heb ik nadien niet veel meer over gehoord.
en hoe ging dat gesprek dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
De meiden die alleen wilden pijpen als ik ook befte (koehandel in bed),
Life of Brian ja, maar het onderwerp was de serie Rome.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Die quote komt uit een iets andere film
Handje klap natuurlijk!quote:
Dan moet ze wel gruwelijk zijn, wil ik verder gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel letterlijk gehoord: Nee, ik ga je niet pijpen als je mij niet eerst beft.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel letterlijk gehoord: Nee, ik ga je niet pijpen als je mij niet eerst beft.
Nee, okequote:Op maandag 21 februari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Ik bef omdat ik beffen leuk vind! Als er dan niet gepijpt wordt, vind ik dat geen probleem. Mag wel, hoeft niet.
Een sterk stukje journalistiek zeg.quote:
serieus? maar was dat verder dan wel een "losse" vrouw of wat?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Zekersquote:Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een sterk stukje journalistiek zeg.
Ik heb sowieso in heel m'n leven nog nooit een aflevering gezienquote:
als ze gruwelijk is wil ik daar niet eens aan beginnen?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet ze wel gruwelijk zijn, wil ik verder gaan
Ach, je rijdt ook bmw, dus moet je wel gewend zijn tochquote:Op maandag 21 februari 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
als ze gruwelijk is wil ik daar niet eens aan beginnen?
Hij heeft tenminste een auto.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, je rijdt ook bmw, dus moet je wel gewend zijn toch
En je punt is?quote:
Oh je bedoelde gruwelijk lekker, zeg dat dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, je rijdt ook bmw, dus moet je wel gewend zijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kerel met een voorliefde voor alfa, een naam als een peugeot en dan rijdend op een fiets of benenwagen. Waar ging het mis?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Jawel hoor. Maar goed, die had te vaak meegemaakt dat ze onbaatzuchtig pijpte en niks terug kreeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
serieus? maar was dat verder dan wel een "losse" vrouw of wat?
Dat hij wel een auto heeft en jij niet, duidelijk tochquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Oh je bedoelde gruwelijk lekker, zeg dat dan!
BMW begonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, zien?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zaterdag een 'nieuwe' gekocht zelfs
Dat mijn 7e Alfa twee weken geleden gestolen isquote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een kerel met een voorliefde voor alfa, een naam als een peugeot en dan rijdend op een fiets of benenwagen. Waar ging het mis?
Dat is toch ook het punt van onbaatzuchtig?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar goed, die had te vaak meegemaakt dat ze onbaatzuchtig pijpte en niks terug kreeg.
Okay dat is kut!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mijn 7e Alfa twee weken geleden gestolen iseentje welke ik zelf in 3 maanden tijd helemaal bij elkaar gezocht en opgebouw had en daarna nog geen 9 maanden van heb kunnen genieten
Jeps, vanaf volgende week rij ik een Volvo S80, ook niet verkeerd, maar toch geen Alfaquote:
Exact!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch ook het punt van onbaatzuchtig?
Kan iemand mij uitleggen wat nou het nut is van mega grote auto's kopen terwijl je geen gezin hebt en je altijd alleen in de auto rond tuft. En Alfa is mooier, al denk ik dat degelijkheid bij de Volvo beter is. Maar S80 is wel een slagschip.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeps, vanaf volgende week rij ik een Volvo S80, ook niet verkeerd, maar toch geen Alfa
quote:
Jullie hoeven je nergens op te verheugen, het is er weer zo 1 dezelfde zegmaarquote:
Auto van z'n ouders, misschien?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat nou het nut is van mega grote auto's kopen terwijl je geen gezin hebt en je altijd alleen in de auto rond tuft. En Alfa is mooier, al denk ik dat degelijkheid bij de Volvo beter is. Maar S80 is wel een slagschip.
Die is van mn moederquote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat nou het nut is van mega grote auto's kopen terwijl je geen gezin hebt en je altijd alleen in de auto rond tuft. En Alfa is mooier, al denk ik dat degelijkheid bij de Volvo beter is. Maar S80 is wel een slagschip.
Motor? Blijft wel fantastisch stukje techniek die beemersquote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie hoeven je nergens op te verheugen, het is er weer zo 1 dezelfde zegmaar
random plaatje van internet! (wel exact hetzelfde, incl kleur)
[ afbeelding ]
Dit is waar. Wij doen hier onderzoek naar HPV en het is de meest onderschatte SOA die er is.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Toe maar: "HPV is de meest voorkomende SOA, ongeveer 80% van alle mensen is besmet of is ooit besmet geweest met HPV."
Maar ook nadelen 1) slurpen meer 2) zijn duurder in de wegenbelasting 3) ook vaak duurder in verzekeringquote:Op maandag 21 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is van mn moederEn ik moet zeggen dat ik zelf ook van grote auto's houd, er zitten heel veel voordelen aan. 1) Veiliger, 2) comfortabeler 3) makkelijker spullen meenemen, etc
318is, 4 cilinder 16klepper dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Motor? Blijft wel fantastisch stukje techniek die beemers
...in 1982.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
Blijft wel fantastisch stukje techniek die beemers
4) verbruikt meer benzine 5) moeilijker te parkeren 6) meer ruimte nodig op de weg 7) staat aso als je er alleen in rijdt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is van mn moederEn ik moet zeggen dat ik zelf ook van grote auto's houd, er zitten heel veel voordelen aan. 1) Veiliger, 2) comfortabeler 3) makkelijker spullen meenemen, etc
Overigens hebben mn ouders altijd grote auto's gehad, toen ik net geboren was had mn moeder al een 240
is, nicequote:
4) valt mee, rij er zuiniger mee dan in al mn Alfa's.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4) verbruikt meer benzine 5) moeilijker te parkeren 6) meer ruimte nodig op de weg 7) staat aso als je er alleen in rijdt.
Sounds nice!quote:
Uiteraard, al lag BMW in die tijd al wel voor op de concurrentie en achterwielaandrijvers blijven gewoon leuk speelgoed.quote:
Roodquote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
"Oh kijk, in deze auto rij ik 3 op 1 dus zuinig want in een andere rij ik 2,5 op 1"quote:Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4) valt mee, rij er zuiniger mee dan in al mn Alfa's.
5) parkeren is een kunst
6) die paar cm maken niks uit
7) boeiend
Tsja, ik heb nooit langere tijd kleine auto's gehad, of t moet voor erbij zijn geweest. T kleinste was wel een Alfa 33 en dat was mn 1e auto. Daarna altijd 155/156/75 gehad, ook in mijn studenten tijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Maar ook nadelen 1) slurpen meer 2) zijn duurder in de wegenbelasting 3) ook vaak duurder in verzekering
Maar goed voor beide valt wat te zeggen natuurlijkIk hou het bij middenklassers.
4) niet persé.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4) verbruikt meer benzine 5) moeilijker te parkeren 6) meer ruimte nodig op de weg 7) staat aso als je er alleen in rijdt.
Netjes hoor, alleen die kleur hè?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
sneller en zuiniger ja.... maar idd, een ander zou zeggen.. goh 1.8je maarquote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is, nicejammer dat die altijd onderschat is, behalve bij de kenners, toch een veel betere auto dan een 320
Jup.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt liever zwart of grijs?
Met een polo is het een stuk makkelijker invoegen dan met een slagschip.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
4) niet persé.
5) alleen als je niet kunt autorijden, zoals dat treintuig.
6)![]()
![]()
. Wat een faalargument. Als iedereen een 760LI rijdt, is er geen km file extra hoor.
7) Alleen in het oog van de stinkhippie. En dat boeit sowieso al niet.
Dat valt te verwaarlozen, is allemaal peuleschil als je groter gewend bent...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een polo is het een stuk makkelijker invoegen dan met een slagschip.
Nice, en leuke Alfa historie.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nooit langere tijd kleine auto's gehad, of t moet voor erbij zijn geweest. T kleinste was wel een Alfa 33 en dat was mn 1e auto. Daarna altijd 155/156/75 gehad, ook in mijn studenten tijd.
Juist nietquote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet voor groen gaan... Tenzij British racing green op een Britse sportbak.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Of donkerblauw of -groen. Voor een Beemer.
Ligt er maar net aan hoeveel deuken je in je auto hebt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist nietmet een slagschip laten ze je er makkelijker tussen, of kan je het iig afdwingen (wat niet gelijk staat aan er tussen drukken). Met een Polo gebeurt dat toch net ff iets minder snel
Vind ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nice, en leuke Alfa historie.
Als ik nu voor een nieuwe moest zou ik de Guilietta wel meenemen in mijn vergelijk. Wat een ontiegelijk mooi vormgegeven auto is dat.
Nieuwe dikke bakken = goed verzekerd, dus schade meteen hersteldquote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel deuken je in je auto hebt.
MG met british racing greenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet voor groen gaan... Tenzij British racing green op een Britse sportbak.
Fijne wagens, zelf zou ik eerder voor de 1-serie gaan, maar dat is alleen vanwege de achterwiel aandrijving, verder rijdt een A3 wel super.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zelf niet voor groen gaan... Tenzij British racing green op een Britse sportbak.
Oude of nieuwe?quote:
Invoegen op wat? De snelweg? Lijkt me lastiger, want je komt minder goed op snelheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Dat ligt eraan. Er zijn zoveel tinten grijs. Antraciet vind ik echtquote:
Kost je snel een 35.000~40.000 in deze uitvoeringquote:
Heb de 1-serie ook gereden en reed net nog wat verfijnder dan de Audi. Maar ja de Audi was wat betreft het kostenplaatje gunstiger. En tja het blijft wel de portemonnee die je in de gaten moet houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijne wagens, zelf zou ik eerder voor de 1-serie gaan, maar dat is alleen vanwege de achterwiel aandrijving, verder rijdt een A3 wel super.
Wit is ook tof bij een beemer, zeker met motorsport strepen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef rival het volgende:
Wij begrijpen elkaar... hij is voor de handel
Ik rij natuurlijk een witte!
Antraciet en matzwart. Prima kleuren, toch niet heel saai.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zwart of zilver/grijs zijn imho wel de mooiere kleuren voor een wagen
Extreem lelijk zeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
Wit is ook tof bij een beemer, zeker met motorsport strepen.
[ afbeelding ]
Rijden is voor mij een hobby, kosten zijn daar wel altijd enigszins ondergeschikt aan geweest. Hoewel auto rijden eigenlijk nooit duur is geworden door mij, tenzij ik er zelf voor koos (door bijv een onderstel compleet aan te passen).quote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb de 1-serie ook gereden en reed net nog wat verfijnder dan de Audi. Maar ja de Audi was wat betreft het kostenplaatje gunstiger. En tja het blijft wel de portemonnee die je in de gaten moet houden.
Ja, leuk gezegd, maar figuren als jij moeten al janken bij een klein krasje, ook al kan het hersteld worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwe dikke bakken = goed verzekerd, dus schade meteen hersteld
Formaat van de auto zegt niks over de PK - gewicht verhouding natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Invoegen op wat? De snelweg? Lijkt me lastiger, want je komt minder goed op snelheid.
een M, kost je het dubbele.... dus wat is duurquote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kost je snel een 35.000~40.000 in deze uitvoeringM-sportpakket is DUUR!
Zelfs de basis 7-serie heeft een betere PK/KG verhouding dan een gemiddelde Poloquote:Op maandag 21 februari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Formaat van de auto zegt niks over de PK - gewicht verhouding natuurlijk.
de M1, je weet ze wel te vinden hequote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoelt de M1 van vroeger? Die kost nog wel wat meerquote:Op maandag 21 februari 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
een M, kost je het dubbele.... dus wat is duur
Auto's is zeker een leuke bezigheid, maar heb meer zaken waar veel geld in gaat zitten. Hypotheek, Audio Hobbie en nog wat andere zaken. En tja dan let je op de kosten, en hoe je het draait of keert een auto is een kostenpost.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rijden is voor mij een hobby, kosten zijn daar wel altijd enigszins ondergeschikt aan geweest. Hoewel auto rijden eigenlijk nooit duur is geworden door mij, tenzij ik er zelf voor koos (door bijv een onderstel compleet aan te passen).
Ielquote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scirocco is wel beetje jammer, mooi gestyled maar inwezen een golf en dik overpriced.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel
Ik vind witte auto's sowieso niet snel mooi. Tenzij de Scirocco, die is wel echtin wit!
Kopen en op de plank leggen? Die worden alleen maar duurder en meer waard.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
dit stickerpakket werd mij aangeboden laatst, ja leuk.. maar dan moet ik wle een echte M3 hebben natuurlijk, geen wannabe!
[ afbeelding ]
Ik vind het een toffe autoquote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Scirocco is wel beetje jammer, mooi gestyled maar inwezen een golf en dik overpriced.
In het wit is een Audi A5 wel gaaf of een BMW 3-Serie Coupe
nee de M1 is wat techno? net plaatste....quote:Op maandag 21 februari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bedoelt de M1 van vroeger? Die kost nog wel wat meerDe huidige 1-serie is niet als M1 te krijgen toch? Alleen als 1xxi/d-M ??
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Scirocco is wel beetje jammer, mooi gestyled maar inwezen een golf en dik overpriced.
In het wit is een Audi A5 wel gaaf of een BMW 3-Serie Coupe
Snap ik, toch geef ik liever net even wat meer uit voor een auto dan de gemiddelde mens.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Auto's is zeker een leuke bezigheid, maar heb meer zaken waar veel geld in gaat zitten. Hypotheek, Audio Hobbie en nog wat andere zaken. En tja dan let je op de kosten, en hoe je het draait of keert een auto is een kostenpost.
Ohw mooi vind ik hem wel dat is het issue ook niet, alleen de Scirocco is letterlijk een Golf, en voor de prijs van de rocco rij je een hele dikke Golf. Dus die verhouding is wat krom geworden bij VW. Niet voor niets dat je de rocco niet zoveel op de weg ziet. Collega rijdt een roccoquote:Op maandag 21 februari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe autoIn Glanerbrug staat er eentje en ik kijk toch altijd even als ik erlangs fiets, hij heeft voor mij gewoon wat.
En alle kleine auto'tjes van VW zijn in wezen een golfNiet alleen de kleintjes, overigens.
Mja, dat is een keuze die je maakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw mooi vind ik hem wel dat is het issue ook niet, alleen de Scirocco is letterlijk een Golf, en voor de prijs van de rocco rij je een hele dikke Golf. Dus die verhouding is wat krom geworden bij VW. Niet voor niets dat je de rocco niet zoveel op de weg ziet. Collega rijdt een rocco
Voorheen ook gedaan, 1e auto een Astra G Sport 1.8 16v met Dbilas aanpassingen, EPS uitlaat, Apex schroefkit en wat andere aanpassingen. Daarna een Astra GTC Sport, met enige aanpassing DVD/Nav en OPC Spoiler. En tja nu dan lease...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Snap ik, toch geef ik liever net even wat meer uit voor een auto dan de gemiddelde mens.
nah.. ik zal toch nooit een E30 M3 nemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kopen en op de plank leggen? Die worden alleen maar duurder en meer waard.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Stuurt iemand me trouwens even een PM/DM/Mail/SMS/Whatsapp/G-Talk als het niet meer over jongetjes dingen gaat
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Snap ik, toch geef ik liever net even wat meer uit voor extra onderdelen voor een auto dan de gemiddelde mens.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
Mja, dat is een keuze die je maakt.
Ik vind de Giulietta overigens ook mooi in het wit
Beetje onbereikbaar voor de normale mens... wel mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kan ook wel wit hebben.
Vrouwen vinden lambo's niet mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch niet erg, die lambo is er ter vervanging van een vrouwquote:Op maandag 21 februari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen vinden lambo's niet mooi.
Ik vind Lambo's gedrochtenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat snap ik dan weer niet van de Countach.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
Nooit begrepen. Iedereen geilt erop, maar ik vind het niks.
Mn 33 ging een andere uitlaat onder, de 155 erna compleet onderstel, blueprint van de motor, interieur (later eruit gesloopt en mee gaan racen). De 155 die daarna kwam alleen de velgen en kleine aanpassing van t onderstel. De 146 en 156 niks aan gedaan en de 75 heb ik helemaal zelf opgebouwd, met nieuwe motor, bak, interieur, etc. Overigens was die laatste wel 100% standaard en 100% originele onderdelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voorheen ook gedaan, 1e auto een Astra G Sport 1.8 16v met Dbilas aanpassingen, EPS uitlaat, Apex schroefkit en wat andere aanpassingen. Daarna een Astra GTC Sport, met enige aanpassing DVD/Nav en OPC Spoiler. En tja nu dan lease...
De Opels waren koop. GTC is nog in de familie, die wordt door mijn zusje bereden.
heerlijk fout is diequote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet van de Countach.
Een van de mooiste auto's ooit gemaakt. Buiten dat het Lambo op de kaart heeft gezet en gemaakt is buiten de werktijden om zonder dat de directie er van af wistquote:Op maandag 21 februari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Iedereen geilt erop, maar ik vind het niks.
Het origineel is wél mooi!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet van de Countach.
ik bouw ze op wel met originele onderdelen, maar niet van het type wat ik heb. ik pak de motor van een nieuwerequote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
Overigens was die laatste wel 100% standaard en 100% originele onderdelen.
De motor die ik had kwam zelfs uit hetzelfde bouwjaarquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik bouw ze op wel met originele onderdelen, maar niet van het type wat ik heb. ik pak de motor van een nieuwere
Je hebt het nu over de motor en blabla. Ik zei alleen maar dat ik em niet mooi vind.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Een van de mooiste auto's ooit gemaakt. Buiten dat het Lambo op de kaart heeft gezet en gemaakt is buiten de werktijden om zonder dat de directie er van af wist![]()
En het was technisch revolutionair om de motor en dwars en achterin te leggen en ook nog eens gekanteld.
is niet mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het origineel is wél mooi!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dan heb ik niks gemist. Maar, was het niet gewoon op bibici2?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als we het toch over auto's hebben, waarom was er gisteren geen Top Gear?
Op de site bij epi list staat Albania als laatste en hij stond vanochtend niet op mijn Engelse torrent site.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gemist. Maar, was het niet gewoon op bibici2?
quote:
Met Maserati Ferrari motor + bakquote:Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
Gewoon qua uiterlijk... en dan alleen qua uiterlijk, vind ik dit wel een hele mooie auto. Maar ja, dan heb je alsnog gewoon een Alfa.
[ afbeelding ]
Gadverdamme, vooral die laatste lijkt wel een banaan op wielenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het origineel is wél mooi!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige vrouwen vinden bananen geweldig!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme, vooral die laatste lijkt wel een banaan op wielen
Was er gewoon opquote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als we het toch over auto's hebben, waarom was er gisteren geen Top Gear?
Deze heeft ook een hoog Lambo-gehalte.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
Gadverdamme, vooral die laatste lijkt wel een banaan op wielen
Volgens Epguides was er wel een uitzending:quote:Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de site bij epi list staat Albania als laatste en hij stond vanochtend niet op mijn Engelse torrent site.
Die vind ik wel leukquote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze heeft ook een hoog Lambo-gehalte.![]()
[ afbeelding ]
Hmm, heb hem ook op die site gevonden, ws. toch overheen gekeken. Oh well, dan heb ik vanavond nog wat te kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens Epguides was er wel een uitzending:
http://epguides.com/TopGear/
En hier je torrent:
http://torrent.zoink.it/T(...)V.%5Beztv%5D.torrent
( http://eztv.it/search/ )
Graag gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, heb hem ook op die site gevonden, ws. toch overheen gekeken. Oh well, dan heb ik vanavond nog wat te kijken.
De auto R8 dus, best lelijke auto in het echt en dat Lambo gehalte is niet zo gek, het is een Lamborghini Gallardo met Audi jasquote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze heeft ook een hoog Lambo-gehalte.![]()
[ afbeelding ]
Jij kijkt Top Gear?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, heb hem ook op die site gevonden, ws. toch overheen gekeken. Oh well, dan heb ik vanavond nog wat te kijken.
En toch ben je tegen auto'squote:Op maandag 21 februari 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al minstens 6 jaar binnen een dag van de uitzending (op vakantie's na).
Misschien vanwege de Britse humor?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben je tegen auto'sToch apart.
Zij maken het leukquote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben je tegen auto'sToch apart.
Dat doen ze zekerquote:
Ik als eerste heb nog nooit beweert normaal te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doen ze zekerMaar het is wel een beetje raar, he
Ik heb ook van die vrienden. Prima dubbel salaris en goedkoop c1000 bier. Ja, maar dat is ook goed bier hoor, je proeft nauwelijks verschil.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
Waarom wil iemand AH Pilsner op zijn feestjewees niet pauper en bestel gewoon goed pils, HJ ofso. Oke, kost 6e/krat meer, maar dat proef je ook. Hij heeft pech, ik bestel
Het is een schandequote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook van die vrienden. Prima dubbel salaris en goedkoop c1000 bier. Ja, maar dat is ook goed bier hoor, je proeft nauwelijks verschil.
Nee, JIJ proeft nauwelijks verschil omdat je geen fuck van bier weet. Pauper!
Wordt leuk, 2 feestjes naast elkaar met gedeelde voorraad ruimte, ene feestje goedkope AH spullen, andere feestje merk drank en fatsoenlijke hapjes, ipv alleen AH chips en borrelnotenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook van die vrienden. Prima dubbel salaris en goedkoop c1000 bier. Ja, maar dat is ook goed bier hoor, je proeft nauwelijks verschil.
Nee, JIJ proeft nauwelijks verschil omdat je geen fuck van bier weet. Pauper!
Euh.... Wat is er ook weer precies mis met AH chips en borrelnoten?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt leuk, 2 feestjes naast elkaar met gedeelde voorraad ruimte, ene feestje goedkope AH spullen, andere feestje merk drank en fatsoenlijke hapjes, ipv alleen AH chips en borrelnoten
Iemand gaat niet populair worden op z'n eigen feestje
Als je dat afzet tegen tapas, maakt het wel verschilquote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh.... Wat is er ook weer precies mis met AH chips en borrelnoten?
Bier kan ik me voorstellen, maar hapjes e.d. boeiend?
Ik wil wel mijn tapas tegen borrelnoten ruilenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat afzet tegen tapas, maakt het wel verschil
Het komt uit dezelfde fabrieken als het origineel. Alleen wordt het minder lekker gemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
Euh.... Wat is er ook weer precies mis met AH chips en borrelnoten?
Mensen afzeiken omdat ze geen dure A-merken kopenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt leuk, 2 feestjes naast elkaar met gedeelde voorraad ruimte, ene feestje goedkope AH spullen, andere feestje merk drank en fatsoenlijke hapjes, ipv alleen AH chips en borrelnoten
Iemand gaat niet populair worden op z'n eigen feestje
Ja, daarom. En dat minder lekker is natuurlijk relatief. Ik vind de AH noten net zo lekker als die van de Duyvis, die borrelnootjes zelfs lekkerder.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt uit dezelfde fabrieken als het origineel. Alleen wordt het minder lekker gemaakt.
Dat is natuurlijk vre-se-lijk! Mensen die geen A-merken kopen zijn minderwaardig en moeten collectief worden afgemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen afzeiken omdat ze geen dure A-merken kopenLeuke feestjes.
Tapas. Daar noem je een ding. Maar als ik een schaal AH nootjes op tafel zet, zijn ze dan meteen minder lekker dan die van Duyvis?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat afzet tegen tapas, maakt het wel verschil
Hier ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel onzinnig hoor... Iemand afzeiken omdat hij/zij heen A-merken wil kopen
Compensatiedrang?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
Tapas. Daar noem je een ding. Maar als ik een schaal AH nootjes op tafel zet, zijn ze dan meteen minder lekker dan die van Duyvis?
Ik vind het wel onzinnig hoor... Iemand afzeiken omdat hij/zij heen A-merken wil kopen
Alweer?quote:
T viel mij op dat bij de een alles budget moet en totaal niet naar smaak gekeken wordt en bij de ander meer op smaak en minder op budget (de AH borrelnoten komen bij beidequote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen afzeiken omdat ze geen dure A-merken kopenLeuke feestjes.
Sommige dingen dienen wel A-merk te zijn ja. Mensen die Schultenbrau in huis halen moeten idd afgemaakt worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vre-se-lijk! Mensen die geen A-merken kopen zijn minderwaardig en moeten collectief worden afgemaakt.
Tenzij je er mee gaat smijtenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige dingen dienen wel A-merk te zijn ja. Mensen die Schultenbrau in huis halen moeten idd afgemaakt worden.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
Tapas. Daar noem je een ding. Maar als ik een schaal AH nootjes op tafel zet, zijn ze dan meteen minder lekker dan die van Duyvis?
Ik heb in mijn studententijd anders prima feestjes meegemaakt waar Schultenbrau was. Als je dat weet kan je van tevoren thuis alvast wat indrinken met normaal bier zodat je er minder van merkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige dingen dienen wel A-merk te zijn ja. Mensen die Schultenbrau in huis halen moeten idd afgemaakt worden.
Inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
En dat... Dat is echt zo boersquote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam met bier smijten??
Omdat Achter(lijk)hoek.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam met bier smijten??
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat groene dus. Credits plaatje stbabs.
Droegen ze geitenwollensokken in sandalen?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
Nu stonden de dierenactivisten echt voor de deur, en zelfs binnen. Gezellig
Ik woon in het groene gebiedquote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat niet iedereen het geld ervoor over heeft?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T viel mij op dat bij de een alles budget moet en totaal niet naar smaak gekeken wordt en bij de ander meer op smaak en minder op budget (de AH borrelnoten komen bij beide).
Op de totale rekening, scheelt het heel weinigquote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het geld ervoor over heeft?
Dat dusquote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd anders prima feestjes meegemaakt waar Schultenbrau was. Als je dat weet kan je van tevoren thuis alvast wat indrinken met normaal bier zodat je er minder van merkt.
Waren die stroopwafels niet AH eigen merk?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik hou van A-merken. Gewoon omdat het lekkerder is.
Ojee, ik moet vergeten zijn dat ik ergens heb gezegd dat ik nooit AH-merk koop! Sorry!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
Waren die stroopwafels niet AH eigen merk?
Het was maar een geintje, rustig maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ojee, ik moet vergeten zijn dat ik ergens heb gezegd dat ik nooit AH-merk koop! Sorry!
Qua bier, chips, koffie en weetikwat koop ik gewoon A merk. Sommige andere dingen niet.
Dan nog.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de totale rekening, scheelt het heel weinig
Niet op gelet.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Droegen ze geitenwollensokken in sandalen?
Oh, anti-dierproeven protesten?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met ratten en zalfjes. Bastards.
Dank voor de credsquote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wilt geen A-merk? Wat pauperquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
ohja, nogmaals, waar kan je ergens goedkoop verhuisdozen kopen?
Nu jaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank voor de creds
Maarreh, bij Jovink krijg je op je flikker als je met biersmijt. En dat is toch wel heel Achterhoek.
http://www.google.com/web(...)&fp=b5fc6a07c812d0bfquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
http://www.verhuisdozengigant.nlquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
Bij Jovink ZC09 werd hij best hellig toen ze niet kaptenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu jaEerst ook niet. Bij BZB en Normaal overigens ookm tegenwoordig. Al word er nog steeds gesmeten. Lompe boeren ook.
Vroeger trok je je oude zwembroek en t-shirt aan naar Jovink, omdat je gegarandeerd een bierdouche kreegquote:Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank voor de creds
Maarreh, bij Jovink krijg je op je flikker als je met biersmijt. En dat is toch wel heel Achterhoek.
Ze hebben geleerd.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vroeger trok je je oude zwembroek en t-shirt aan naar Jovink, omdat je gegarandeerd een bierdouche kreeg
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef Kreator het volgende:
#
Verhuisdozen kopen ¤ 0,99 p.s - Nu 10 verhuisdozen voor ¤ 9,90.
Extra sterk en direct thuisbezorgd!
wehkamp.nl/Verhuisdozen+kopen
Klinkt als quantumkorting. Als je niet kunt rekenen.
Dat kloptquote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij Jovink ZC09 werd hij best hellig toen ze niet kapten
Yupz.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kloptMaar dat is nu, vroegah was het wel anders.
Vind 't ook beter overigens. Bij de Motorband (geloof ik) is een versterker vernield door 't bier. En het is gewoon smerig om over je heen te krijgen
Ja, is het ookquote:
Of het goedkoop is weet ik niet, maar bij de bouwmarkt zijn die dingen wel te koop geloof ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
Leve de halve liter bekers die je tegenwoordig soms hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ookHelemaal als je bedenkt wat je tegenwoordig betaalt voor een plasticje bier
Tenzij Oranjeboom (en dat pretendeert toch echt een A-merk te zijn).quote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Bier gooien... het is en blijft zonde.
Dan nog, niet gooien, zuipenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve de halve liter bekers die je tegenwoordig soms hebt
Ga jij even lekker met Oranjeboom smijten. Laat je het even weten wanneer je het hebt weten te kopen in Nederland?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Tenzij Oranjeboom (en dat pretendeert toch echt een A-merk te zijn).
De AlbertHeijn hier heeft het gewoon volgens mij. De Makro sowieso.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij even lekker met Oranjeboom smijten. Laat je het even weten wanneer je het hebt weten te kopen in Nederland?
Dat betwijfel ik ZEER ernstig.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De AlbertHeijn hier heeft het gewoon volgens mij. De Makro sowieso.
Truequote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well duh! Maar heel makkelijk dat je minder hoeft te lopen.
Opsluiten, die lui. Of zit ie al opgesloten?quote:
Rabobankquote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... internetbankieren ligt er nog steeds uit. Lastig.
Hij doet 't net weerquote:
Oj, ik wil ookquote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
De groeten aan alle singles, ik ga nu naar het strand
Bij ING nooooit problemenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Daarbij vind ik de storingen bij de Rabobank best mee valt in vergelijking met andere banken
Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet wel dat ik bij de Rabobank eigenlijk nooit klachten heb gehadquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Daarbij vind ik de storingen bij de Rabobank best mee valt in vergelijking met andere banken
Hij's dood.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opsluiten, die lui. Of zit ie al opgesloten?
Vreemd. Hier nietquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
Sterf ende ga dood!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
ABN nog minder, in de tijd dat ik er werkte iig, kreeg je altijd die leuke statistieken te zienquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Oh. Mja, ook goedquote:
Hier ook niet meer. Hij gaf net steeds foutmeldingen of zo. Maar, hij doet 't weerquote:
Vast 3+ jaar terug ongeveerquote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ABN nog minder, in de tijd dat ik er werkte iig, kreeg je altijd die leuke statistieken te zien![]()
Postbank/ing bungelde altijd onderaan
Tegenwoordig niet meer nee maar een jaar of 5 geleden was dat echt om te huilen.quote:
juist minderquote:
Wij ook niet. De is eigenlijk de eerste storing die ik mee maak.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet wel dat ik bij de Rabobank eigenlijk nooit klachten heb gehad
Voor mij precies hetzelfdequote:Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij ook niet. De is eigenlijk de eerste storing die ik mee maak.
Of waar ik mijn man over hoor.
Ach heb je toch alleen maar last van.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij precies hetzelfdeAlleen het man gedeelte niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |