En je kwam niet eens even op de koffie?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ik was bij Cinestar, dat wel een heul klein kuteindje
Nee, want je woont bij je ouders (en ik had mijn broer bij me).quote:Op maandag 21 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je kwam niet eens even op de koffie?
Is dat die miniserie?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Clitorissen?
Gisteren weer begonnen met Rome. Zit ook een legionair aan zijn centurion uit te leggen hoe je een vrouw happy maakt. En verteld dat er bij zijn vrouw een knopje bovenin zit, waar ze helemaal gek door wordt. Centurion helemaal over de rooie HOE WEET JIJ DAT DAT BIJ MIJN VROUW ZIT???
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker hè? Kan ik eindelijk lekker doorwerken.
Ahquote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want je woont bij je ouders (en ik had mijn broer bij me).
Oh, ja. Die gaan benen breken.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, half Nederland op wintersport
Hier idd ook lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja. Die gaan benen breken.
Is het daar ook lekker weer?De zon schijnt
De wind is koudquote:Op maandag 21 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hier idd ook lekker
Wel lekker snijdend koud vanochtend op fiets
Ah right.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, 13 en 11 afleveringen. Vind het niet echt mini.
Seizoen 1 is hoe Ceasar aan de macht komt (en wordt vermoord). Seizoen gaat over hoe Octavius (Augustus) aan de macht komt en eindigt dat dat lukt.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ah right.
Aangezien ik er alleen maar goede verhalen over hoor, is het intentioneel dat er maar 2 seizoen van zijn of is hij destijds gecancelled?
Wel even relaxt, zeker om het te kunnen bijhouden.quote:
Het enige wat ik ervan hoor is dat er nogal veel seksscenes in zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seizoen 1 is hoe Ceasar aan de macht komt (en wordt vermoord). Seizoen gaat over hoe Octavius (Augustus) aan de macht komt en eindigt dat dat lukt.
Ahquote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seizoen 1 is hoe Ceasar aan de macht komt (en wordt vermoord). Seizoen gaat over hoe Octavius (Augustus) aan de macht komt en eindigt dat dat lukt.
Het is gewoon realistisch. Er werd nou eenmaal veel afgesekst, afgeknokt en afgefeestquote:Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan hoor is dat er nogal veel seksscenes in zitten
En daarna Spartacus Blood & Sand en dan Spartacus Gods of the Arenaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
AhToch maar eens downloaden, hou wel van het thema
Hij is inderdaad gecanceled omdat de serie te duur werd voor de BBC.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef STING het volgende:
Ah right.
Aangezien ik er alleen maar goede verhalen over hoor, is het intentioneel dat er maar 2 seizoen van zijn of is hij destijds gecancelled?
Zo zo, die krijgt ook al zo'n hoge rating.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarna Spartacus Blood & Sand en dan Spartacus Gods of the Arena
Dat weet ik. Maar dat is dus het enige wat ik erover hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch. Er werd nou eenmaal veel afgesekst, afgeknokt en afgefeest
Briljanste scene: Marc Anthony wil nog even van bil. Atia heeft geen zin en zegt tegen een slavin, doe jij het even
Fuck geschiedkundig oogpunt. Romeinen hielden van feesten, Rome zit veel gefeest in. Rome is coolquote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanuit geschiedkundig oogpunt is er anders nogal wat commentaar op.
Nou ja, er zit dus ook humor en geknok inquote:Op maandag 21 februari 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat is dus het enige wat ik erover hoor
Dus als ik het krijg kan ik mijn exen die aan koehandel deden aanklagenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef Kreator het volgende:
Dat orale seks keelkanker kan veroorzaken, wisten we al (klik), maar Amerikaanse wetenschappers hebben ontdekt dat beffen en pijpen zelfs schadelijker is dan roken.
Het humaan papillomavirus (HPV) is overdraagbaar tijdens orale seks en is de grootste veroorzaker van keelkanker bij mensen onder de vijftig jaar.
Volgens professor Maura Gillison van de Ohio State University in Columbus is het roken van tabak anno 2011 minder gevaarlijk dan bijvoorbeeld beffen. "Het aantal bedpartners, en dan in het bijzonder het aantal orale sekspartners, vergroot de kans op een HPV-infectie, zo blijkt uit onze onderzoeken", aldus Gillison tegen Daily Mail.
Toe maar: "HPV is de meest voorkomende SOA, ongeveer 80% van alle mensen is besmet of is ooit besmet geweest met HPV."quote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef Kreator het volgende:
Dat orale seks keelkanker kan veroorzaken, wisten we al (klik), maar Amerikaanse wetenschappers hebben ontdekt dat beffen en pijpen zelfs schadelijker is dan roken.
Het humaan papillomavirus (HPV) is overdraagbaar tijdens orale seks en is de grootste veroorzaker van keelkanker bij mensen onder de vijftig jaar.
Volgens professor Maura Gillison van de Ohio State University in Columbus is het roken van tabak anno 2011 minder gevaarlijk dan bijvoorbeeld beffen. "Het aantal bedpartners, en dan in het bijzonder het aantal orale sekspartners, vergroot de kans op een HPV-infectie, zo blijkt uit onze onderzoeken", aldus Gillison tegen Daily Mail.
Een soort epic soap?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, er zit dus ook humor en geknok in(oh en intriiiiiiiges
)
Ik doel meer op de personages en affaires en zulks. De vrije seksuele moraal klopt wel. En dat dit lange tijd niet meer zo is geweest hebben we te danken gehad aan het christendom. En Victoria.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Fuck geschiedkundig oogpunt. Romeinen hielden van feesten, Rome zit veel gefeest in. Rome is cool
Intriges, daar waren de Romeinen wel heer en meester in.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
)
Lijkt me een gevalletje eigen risicoquote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus als ik het krijg kan ik mijn exen die aan koehandel deden aanklagen
Ja, dat was me al duidelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
)
Oh ja, dat was mij al wel duidelijk. Ik bedoelde dan ook met realisme over hoe het werd neergezet, de levensstijl en hoe mensen met elkaar omgingen enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doel meer op de personages en affaires en zulks. De vrije seksuele moraal klopt wel. En dat dit lange tijd niet meer zo is geweest hebben we te danken gehad aan het christendom. En Victoria.
Alleen bij die dames waarbij ik het deed omdat het leuk is. De meiden die alleen wilden pijpen als ik ook befte (koehandel in bedquote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me een gevalletje eigen risico
Had je maar een..beflapje moeten gebruikenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen bij die dames waarbij ik het deed omdat het leuk is. De meiden die alleen wilden pijpen als ik ook befte (koehandel in bed), die krijgen dus straks een dikke rekening!
Oh, die bestaan ook hequote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen bij die dames waarbij ik het deed omdat het leuk is. De meiden die alleen wilden pijpen als ik ook befte (koehandel in bed), die krijgen dus straks een dikke rekening!
Ik krijg gelijk weer zin om Civ5 te spelenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
All right, but apart from the sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh water system and public health, what have the Romans ever done for us?
Oi! Ik bef omdat ik beffen leuk vind! Als er dan niet gepijpt wordt, vind ik dat geen probleem. Mag wel, hoeft niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die bestaan ook he
Vooralsnog eigen risico, jij verwacht toch ook van hen dat ze je pijpen, anders had je niet gebeft
Er waren trouwens wel plannen om Rome te verfilmen. Maar daar heb ik nadien niet veel meer over gehoord.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
All right, but apart from the sanitation, medicine, education, wine, public order, irrigation, roads, the fresh water system and public health, what have the Romans ever done for us?
Die quote komt uit een iets andere filmquote:Op maandag 21 februari 2011 10:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Er waren trouwens wel plannen om Rome te verfilmen. Maar daar heb ik nadien niet veel meer over gehoord.
en hoe ging dat gesprek dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
De meiden die alleen wilden pijpen als ik ook befte (koehandel in bed),
Life of Brian ja, maar het onderwerp was de serie Rome.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Die quote komt uit een iets andere film
Handje klap natuurlijk!quote:
Dan moet ze wel gruwelijk zijn, wil ik verder gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel letterlijk gehoord: Nee, ik ga je niet pijpen als je mij niet eerst beft.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel letterlijk gehoord: Nee, ik ga je niet pijpen als je mij niet eerst beft.
Nee, okequote:Op maandag 21 februari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Ik bef omdat ik beffen leuk vind! Als er dan niet gepijpt wordt, vind ik dat geen probleem. Mag wel, hoeft niet.
Een sterk stukje journalistiek zeg.quote:
serieus? maar was dat verder dan wel een "losse" vrouw of wat?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Zekersquote:Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een sterk stukje journalistiek zeg.
Ik heb sowieso in heel m'n leven nog nooit een aflevering gezienquote:
als ze gruwelijk is wil ik daar niet eens aan beginnen?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet ze wel gruwelijk zijn, wil ik verder gaan
Ach, je rijdt ook bmw, dus moet je wel gewend zijn tochquote:Op maandag 21 februari 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
als ze gruwelijk is wil ik daar niet eens aan beginnen?
Hij heeft tenminste een auto.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, je rijdt ook bmw, dus moet je wel gewend zijn toch
En je punt is?quote:
Oh je bedoelde gruwelijk lekker, zeg dat dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, je rijdt ook bmw, dus moet je wel gewend zijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kerel met een voorliefde voor alfa, een naam als een peugeot en dan rijdend op een fiets of benenwagen. Waar ging het mis?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Jawel hoor. Maar goed, die had te vaak meegemaakt dat ze onbaatzuchtig pijpte en niks terug kreeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
serieus? maar was dat verder dan wel een "losse" vrouw of wat?
Dat hij wel een auto heeft en jij niet, duidelijk tochquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Oh je bedoelde gruwelijk lekker, zeg dat dan!
BMW begonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, zien?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zaterdag een 'nieuwe' gekocht zelfs
Dat mijn 7e Alfa twee weken geleden gestolen isquote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een kerel met een voorliefde voor alfa, een naam als een peugeot en dan rijdend op een fiets of benenwagen. Waar ging het mis?
Dat is toch ook het punt van onbaatzuchtig?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar goed, die had te vaak meegemaakt dat ze onbaatzuchtig pijpte en niks terug kreeg.
Okay dat is kut!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mijn 7e Alfa twee weken geleden gestolen iseentje welke ik zelf in 3 maanden tijd helemaal bij elkaar gezocht en opgebouw had en daarna nog geen 9 maanden van heb kunnen genieten
Jeps, vanaf volgende week rij ik een Volvo S80, ook niet verkeerd, maar toch geen Alfaquote:
Exact!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch ook het punt van onbaatzuchtig?
Kan iemand mij uitleggen wat nou het nut is van mega grote auto's kopen terwijl je geen gezin hebt en je altijd alleen in de auto rond tuft. En Alfa is mooier, al denk ik dat degelijkheid bij de Volvo beter is. Maar S80 is wel een slagschip.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeps, vanaf volgende week rij ik een Volvo S80, ook niet verkeerd, maar toch geen Alfa
quote:
Jullie hoeven je nergens op te verheugen, het is er weer zo 1 dezelfde zegmaarquote:
Auto van z'n ouders, misschien?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat nou het nut is van mega grote auto's kopen terwijl je geen gezin hebt en je altijd alleen in de auto rond tuft. En Alfa is mooier, al denk ik dat degelijkheid bij de Volvo beter is. Maar S80 is wel een slagschip.
Die is van mn moederquote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat nou het nut is van mega grote auto's kopen terwijl je geen gezin hebt en je altijd alleen in de auto rond tuft. En Alfa is mooier, al denk ik dat degelijkheid bij de Volvo beter is. Maar S80 is wel een slagschip.
Motor? Blijft wel fantastisch stukje techniek die beemersquote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Jullie hoeven je nergens op te verheugen, het is er weer zo 1 dezelfde zegmaar
random plaatje van internet! (wel exact hetzelfde, incl kleur)
[ afbeelding ]
Dit is waar. Wij doen hier onderzoek naar HPV en het is de meest onderschatte SOA die er is.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
Toe maar: "HPV is de meest voorkomende SOA, ongeveer 80% van alle mensen is besmet of is ooit besmet geweest met HPV."
Maar ook nadelen 1) slurpen meer 2) zijn duurder in de wegenbelasting 3) ook vaak duurder in verzekeringquote:Op maandag 21 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is van mn moederEn ik moet zeggen dat ik zelf ook van grote auto's houd, er zitten heel veel voordelen aan. 1) Veiliger, 2) comfortabeler 3) makkelijker spullen meenemen, etc
318is, 4 cilinder 16klepper dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Motor? Blijft wel fantastisch stukje techniek die beemers
...in 1982.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
Blijft wel fantastisch stukje techniek die beemers
4) verbruikt meer benzine 5) moeilijker te parkeren 6) meer ruimte nodig op de weg 7) staat aso als je er alleen in rijdt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is van mn moederEn ik moet zeggen dat ik zelf ook van grote auto's houd, er zitten heel veel voordelen aan. 1) Veiliger, 2) comfortabeler 3) makkelijker spullen meenemen, etc
Overigens hebben mn ouders altijd grote auto's gehad, toen ik net geboren was had mn moeder al een 240
is, nicequote:
4) valt mee, rij er zuiniger mee dan in al mn Alfa's.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4) verbruikt meer benzine 5) moeilijker te parkeren 6) meer ruimte nodig op de weg 7) staat aso als je er alleen in rijdt.
Sounds nice!quote:
Uiteraard, al lag BMW in die tijd al wel voor op de concurrentie en achterwielaandrijvers blijven gewoon leuk speelgoed.quote:
Roodquote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
"Oh kijk, in deze auto rij ik 3 op 1 dus zuinig want in een andere rij ik 2,5 op 1"quote:Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4) valt mee, rij er zuiniger mee dan in al mn Alfa's.
5) parkeren is een kunst
6) die paar cm maken niks uit
7) boeiend
Tsja, ik heb nooit langere tijd kleine auto's gehad, of t moet voor erbij zijn geweest. T kleinste was wel een Alfa 33 en dat was mn 1e auto. Daarna altijd 155/156/75 gehad, ook in mijn studenten tijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Maar ook nadelen 1) slurpen meer 2) zijn duurder in de wegenbelasting 3) ook vaak duurder in verzekering
Maar goed voor beide valt wat te zeggen natuurlijkIk hou het bij middenklassers.
4) niet persé.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4) verbruikt meer benzine 5) moeilijker te parkeren 6) meer ruimte nodig op de weg 7) staat aso als je er alleen in rijdt.
Netjes hoor, alleen die kleur hè?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
sneller en zuiniger ja.... maar idd, een ander zou zeggen.. goh 1.8je maarquote:Op maandag 21 februari 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is, nicejammer dat die altijd onderschat is, behalve bij de kenners, toch een veel betere auto dan een 320
Jup.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt liever zwart of grijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |