Dan moet ze wel gruwelijk zijn, wil ik verder gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel letterlijk gehoord: Nee, ik ga je niet pijpen als je mij niet eerst beft.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel letterlijk gehoord: Nee, ik ga je niet pijpen als je mij niet eerst beft.
Nee, okequote:Op maandag 21 februari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Ik bef omdat ik beffen leuk vind! Als er dan niet gepijpt wordt, vind ik dat geen probleem. Mag wel, hoeft niet.
Een sterk stukje journalistiek zeg.quote:
serieus? maar was dat verder dan wel een "losse" vrouw of wat?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
Zekersquote:Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een sterk stukje journalistiek zeg.
Ik heb sowieso in heel m'n leven nog nooit een aflevering gezienquote:
als ze gruwelijk is wil ik daar niet eens aan beginnen?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet ze wel gruwelijk zijn, wil ik verder gaan
Ach, je rijdt ook bmw, dus moet je wel gewend zijn tochquote:Op maandag 21 februari 2011 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
als ze gruwelijk is wil ik daar niet eens aan beginnen?
Hij heeft tenminste een auto.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, je rijdt ook bmw, dus moet je wel gewend zijn toch
En je punt is?quote:
Oh je bedoelde gruwelijk lekker, zeg dat dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, je rijdt ook bmw, dus moet je wel gewend zijn toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kerel met een voorliefde voor alfa, een naam als een peugeot en dan rijdend op een fiets of benenwagen. Waar ging het mis?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Jawel hoor. Maar goed, die had te vaak meegemaakt dat ze onbaatzuchtig pijpte en niks terug kreeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
serieus? maar was dat verder dan wel een "losse" vrouw of wat?
Dat hij wel een auto heeft en jij niet, duidelijk tochquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Oh je bedoelde gruwelijk lekker, zeg dat dan!
BMW begonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh, zien?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zaterdag een 'nieuwe' gekocht zelfs
Dat mijn 7e Alfa twee weken geleden gestolen isquote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een kerel met een voorliefde voor alfa, een naam als een peugeot en dan rijdend op een fiets of benenwagen. Waar ging het mis?
Dat is toch ook het punt van onbaatzuchtig?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar goed, die had te vaak meegemaakt dat ze onbaatzuchtig pijpte en niks terug kreeg.
Okay dat is kut!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mijn 7e Alfa twee weken geleden gestolen iseentje welke ik zelf in 3 maanden tijd helemaal bij elkaar gezocht en opgebouw had en daarna nog geen 9 maanden van heb kunnen genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |