Wat kunnen dromen toch mooi zijn hè?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:22 schreef STING het volgende:
Verbeeld ik me dat L-E hier nu net post, what could it mean.
Hiquote:
Zat je toevallig achteruit?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi
Nee, niet eens. Vanmorgen was er niks aan de hand, ik stap uit de trein en was opeens duizelig. En nu ben ik misselijk
Nee, gewoon vooruit. En dat maakt voor mij in de trein niks uitquote:Op maandag 21 februari 2011 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zat je toevallig achteruit?
Gewoon ff rustig door je neus ademen, komt het vast wel weer goed
Je staat eens niet op hoge hakkenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
De TT klopt overigens niet voor mij... Ik vind mezelf geen onbereikbaar wijf
Jawel, maar dat maakt voor mij geen verschilquote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Je staat eens niet op hoge hakken
Nee klopt, ik hoefde gisteren maar een klein stukje verder te rijdenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
De TT klopt overigens niet voor mij... Ik vind mezelf geen onbereikbaar wijf
Sowieso zijn alle afstanden in Nederland kuteindjesquote:Op maandag 21 februari 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee klopt, ik hoefde gisteren maar een klein stukje verder te rijden
Ja, maar ik was bij Cinestar, dat wel een heul klein kuteindjequote:Op maandag 21 februari 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle afstanden in Nederland kuteindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |