Vooruit dan. Nogmaals:quote:Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef Rifoki het volgende:
[..]
I was gone before you got started, niet zo he!
Het zwaarst? Mijn vrijheid, zonder twijfel.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je prioriteiten worden ongetwijfeld anders. Ik hoop dat als het gebeurt, t (ook) mijn keuze is.
Hoop dat t niet te persoonlijk is oid, maar wat was toen het zwaarst om op te geven voor je gevoel? En wat mis je nu t meest?
Ups en downs. Op dit moment vooral die laatste, en de diepste sinds 2004. Out of the blue, ik vind het een beetje eng.quote:
Je inbox zit vol..quote:Op maandag 21 februari 2011 01:02 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ups en downs. Op dit moment vooral die laatste, en de diepste sinds 2004. Out of the blue, ik vind het een beetje eng.
Je maakt me bang.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:03 schreef Rifoki het volgende:
(zo eng dat ik zelfs ik vindt zou mogen schrijven, in theorie, maar dat deed ik niet, dus het einde der tijden is nog niet aangebroken)
Is maar goed ook, anders krijg je yuki over je heen enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 01:03 schreef Rifoki het volgende:
(zo eng dat ik zelfs ik vindt zou mogen schrijven, in theorie, maar dat deed ik niet, dus het einde der tijden is nog niet aangebroken)
Mooi zijn en rechtop zitten, kun je heel goed.quote:
Los daarvan, hoe leef je nog met jezelf na zo'n fout?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is maar goed ook, anders krijg je yuki over je heen enzo
ooh, heel goed, weet ik uit ervaringquote:Op maandag 21 februari 2011 01:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Los daarvan, hoe leef je nog met jezelf na zo'n fout?
Sterktequote:Op maandag 21 februari 2011 01:04 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Mooi zijn en rechtop zitten, kun je heel goed.
Ik ga weer een slaappoging wagen, toedels allen!
Dat laatste is het allerergste aan alles.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, heel goed, weet ik uit ervaringalleen doe ik t nooit bewust
Thanks, night night!quote:
Vertel, dit lijkt smeuïg te wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zwaarst? Mijn vrijheid, zonder twijfel.
Peuter een week bij Zus is voor alle betrokken partijen een slecht idee.
Dat ik in t Engels niet/nauwelijks fouten maak, telt dat als compensatie?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste is het allerergste aan alles.
Nee joh.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel, dit lijkt smeuïg te worden
Kopen?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik moet ook naar bed, krijg morgenochtend mensen 'op de koffie'. Ik heb geen koffiezetapparaat.
Trusten all!
Hey!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is maar goed ook, anders krijg je yuki over je heen enzo
Heerlijk!quote:Op maandag 21 februari 2011 08:18 schreef stbabylon het volgende:
Wtf??? Ik ga naar Groningen en er is geen 1!!!! post bijgekomen????
Wat kunnen dromen toch mooi zijn hè?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:22 schreef STING het volgende:
Verbeeld ik me dat L-E hier nu net post, what could it mean.
Hiquote:
Zat je toevallig achteruit?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi
Nee, niet eens. Vanmorgen was er niks aan de hand, ik stap uit de trein en was opeens duizelig. En nu ben ik misselijk
Nee, gewoon vooruit. En dat maakt voor mij in de trein niks uitquote:Op maandag 21 februari 2011 09:31 schreef STING het volgende:
[..]
Zat je toevallig achteruit?
Gewoon ff rustig door je neus ademen, komt het vast wel weer goed
Je staat eens niet op hoge hakkenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
De TT klopt overigens niet voor mij... Ik vind mezelf geen onbereikbaar wijf
Jawel, maar dat maakt voor mij geen verschilquote:Op maandag 21 februari 2011 09:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Je staat eens niet op hoge hakken
Nee klopt, ik hoefde gisteren maar een klein stukje verder te rijdenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
De TT klopt overigens niet voor mij... Ik vind mezelf geen onbereikbaar wijf
Sowieso zijn alle afstanden in Nederland kuteindjesquote:Op maandag 21 februari 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee klopt, ik hoefde gisteren maar een klein stukje verder te rijden
Ja, maar ik was bij Cinestar, dat wel een heul klein kuteindjequote:Op maandag 21 februari 2011 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle afstanden in Nederland kuteindjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |