Opsluiten, die lui. Of zit ie al opgesloten?quote:
Rabobankquote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... internetbankieren ligt er nog steeds uit. Lastig.
Hij doet 't net weerquote:
Oj, ik wil ookquote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
De groeten aan alle singles, ik ga nu naar het strand
Bij ING nooooit problemenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Daarbij vind ik de storingen bij de Rabobank best mee valt in vergelijking met andere banken
Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet wel dat ik bij de Rabobank eigenlijk nooit klachten heb gehadquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Daarbij vind ik de storingen bij de Rabobank best mee valt in vergelijking met andere banken
Hij's dood.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opsluiten, die lui. Of zit ie al opgesloten?
Vreemd. Hier nietquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
Sterf ende ga dood!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
ABN nog minder, in de tijd dat ik er werkte iig, kreeg je altijd die leuke statistieken te zienquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Oh. Mja, ook goedquote:
Hier ook niet meer. Hij gaf net steeds foutmeldingen of zo. Maar, hij doet 't weerquote:
Vast 3+ jaar terug ongeveerquote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ABN nog minder, in de tijd dat ik er werkte iig, kreeg je altijd die leuke statistieken te zien![]()
Postbank/ing bungelde altijd onderaan
Tegenwoordig niet meer nee maar een jaar of 5 geleden was dat echt om te huilen.quote:
juist minderquote:
Wij ook niet. De is eigenlijk de eerste storing die ik mee maak.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet wel dat ik bij de Rabobank eigenlijk nooit klachten heb gehad
Voor mij precies hetzelfdequote:Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij ook niet. De is eigenlijk de eerste storing die ik mee maak.
Of waar ik mijn man over hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |