Vrouwen vinden lambo's niet mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kan ook wel wit hebben.
Dat is toch niet erg, die lambo is er ter vervanging van een vrouwquote:Op maandag 21 februari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen vinden lambo's niet mooi.
Ik vind Lambo's gedrochtenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kan ook wel wit hebben.
Dat snap ik dan weer niet van de Countach.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
Nooit begrepen. Iedereen geilt erop, maar ik vind het niks.
Mn 33 ging een andere uitlaat onder, de 155 erna compleet onderstel, blueprint van de motor, interieur (later eruit gesloopt en mee gaan racen). De 155 die daarna kwam alleen de velgen en kleine aanpassing van t onderstel. De 146 en 156 niks aan gedaan en de 75 heb ik helemaal zelf opgebouwd, met nieuwe motor, bak, interieur, etc. Overigens was die laatste wel 100% standaard en 100% originele onderdelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voorheen ook gedaan, 1e auto een Astra G Sport 1.8 16v met Dbilas aanpassingen, EPS uitlaat, Apex schroefkit en wat andere aanpassingen. Daarna een Astra GTC Sport, met enige aanpassing DVD/Nav en OPC Spoiler. En tja nu dan lease...
De Opels waren koop. GTC is nog in de familie, die wordt door mijn zusje bereden.
heerlijk fout is diequote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet van de Countach.
Een van de mooiste auto's ooit gemaakt. Buiten dat het Lambo op de kaart heeft gezet en gemaakt is buiten de werktijden om zonder dat de directie er van af wistquote:Op maandag 21 februari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Iedereen geilt erop, maar ik vind het niks.
Het origineel is wél mooi!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet van de Countach.
ik bouw ze op wel met originele onderdelen, maar niet van het type wat ik heb. ik pak de motor van een nieuwerequote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
Overigens was die laatste wel 100% standaard en 100% originele onderdelen.
De motor die ik had kwam zelfs uit hetzelfde bouwjaarquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik bouw ze op wel met originele onderdelen, maar niet van het type wat ik heb. ik pak de motor van een nieuwere
Je hebt het nu over de motor en blabla. Ik zei alleen maar dat ik em niet mooi vind.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Een van de mooiste auto's ooit gemaakt. Buiten dat het Lambo op de kaart heeft gezet en gemaakt is buiten de werktijden om zonder dat de directie er van af wist![]()
En het was technisch revolutionair om de motor en dwars en achterin te leggen en ook nog eens gekanteld.
is niet mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het origineel is wél mooi!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dan heb ik niks gemist. Maar, was het niet gewoon op bibici2?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als we het toch over auto's hebben, waarom was er gisteren geen Top Gear?
Op de site bij epi list staat Albania als laatste en hij stond vanochtend niet op mijn Engelse torrent site.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gemist. Maar, was het niet gewoon op bibici2?
quote:
Met Maserati Ferrari motor + bakquote:Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
Gewoon qua uiterlijk... en dan alleen qua uiterlijk, vind ik dit wel een hele mooie auto. Maar ja, dan heb je alsnog gewoon een Alfa.
[ afbeelding ]
Gadverdamme, vooral die laatste lijkt wel een banaan op wielenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het origineel is wél mooi!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige vrouwen vinden bananen geweldig!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme, vooral die laatste lijkt wel een banaan op wielen
Was er gewoon opquote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als we het toch over auto's hebben, waarom was er gisteren geen Top Gear?
Deze heeft ook een hoog Lambo-gehalte.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
Gadverdamme, vooral die laatste lijkt wel een banaan op wielen
Volgens Epguides was er wel een uitzending:quote:Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de site bij epi list staat Albania als laatste en hij stond vanochtend niet op mijn Engelse torrent site.
Die vind ik wel leukquote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze heeft ook een hoog Lambo-gehalte.![]()
[ afbeelding ]
Hmm, heb hem ook op die site gevonden, ws. toch overheen gekeken. Oh well, dan heb ik vanavond nog wat te kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens Epguides was er wel een uitzending:
http://epguides.com/TopGear/
En hier je torrent:
http://torrent.zoink.it/T(...)V.%5Beztv%5D.torrent
( http://eztv.it/search/ )
Graag gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, heb hem ook op die site gevonden, ws. toch overheen gekeken. Oh well, dan heb ik vanavond nog wat te kijken.
De auto R8 dus, best lelijke auto in het echt en dat Lambo gehalte is niet zo gek, het is een Lamborghini Gallardo met Audi jasquote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze heeft ook een hoog Lambo-gehalte.![]()
[ afbeelding ]
Jij kijkt Top Gear?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, heb hem ook op die site gevonden, ws. toch overheen gekeken. Oh well, dan heb ik vanavond nog wat te kijken.
En toch ben je tegen auto'squote:Op maandag 21 februari 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al minstens 6 jaar binnen een dag van de uitzending (op vakantie's na).
Misschien vanwege de Britse humor?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben je tegen auto'sToch apart.
Zij maken het leukquote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben je tegen auto'sToch apart.
Dat doen ze zekerquote:
Ik als eerste heb nog nooit beweert normaal te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doen ze zekerMaar het is wel een beetje raar, he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |