FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Nicequote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:
Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.
[ afbeelding ]
Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal
[..]
FOK! en de streams tegelijk?
http://secretstory.hole1988.nl/
Met dank aan Hole1988
4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl/
http://www.spixtv.nl/streams.htm ( download op http://www.spixtv.nl/streams.zip )
[ afbeelding ]
#001 #002 #003 #004 #005 #006 #007
Hij lult maar een beetje mee met Cynthia, omdat hij Monique had beloofd even naar haar toe te gaan, omdat Monique het toch wel weer zielig vond dat ze buiten alleen zat te janken.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef marky het volgende:
Wordt gek van die Karim. Hij snapt en begrijpt iedereen.
Vraag me af welkequote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef Maanvis het volgende:
Gert heeft een reactie verwijderd, daardoor was ie vol na 299 reacties!
natuuuuuurrrrrrlijk bedoelde cynthia het weer niet zoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Jemig what took you so long...hahaha. Dit duurde lang.
Maar anyway Karim praat met Cynthia. en Cynthia bedoelde het niet zo. eigenlijk.
sorry , dan heb ik je username met iemand anders verwardquote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef Robbiedd het volgende:
Gniffie, alsjeblieft zeg![]()
..
Ik ga Laura smsen, weet je het dan weer![]()
?
[ afbeelding ]
lamaar , heb het al in de OP gezet.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
sorry , dan heb ik je username met iemand anders verward
In dit geval heeft hij wel gelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef marky het volgende:
Wordt gek van die Karim. Hij snapt en begrijpt iedereen.
Ja ik had geen knop "nieuw deel openen"quote:
Cultuur verschil he....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
natuuuuuurrrrrrlijk bedoelde cynthia het weer niet zo
Dat mogen alleen haar tsjikkies natuurlijk!quote:
Wat denk je? Er was geen lapo.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Jemig what took you so long...hahaha. Dit duurde lang.
Maar anyway Karim praat met Cynthia. en Cynthia bedoelde het niet zo. eigenlijk.
denk met gellarrob of iets dergelijks, die had wel de geilo's voor guidoquote:
Op zijn eigen aandringen jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij lult maar een beetje mee met Cynthia, omdat hij Monique had beloofd even naar haar toe te gaan, omdat Monique het toch wel weer zielig vond dat ze buiten alleen zat te janken.
Ah daarom ook geen "nieuw deel" .. dacht al dat ik clarence wasquote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk je? Er was geen lapo.
Ah oke, nou .. Ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
denk met gellarrob of iets dergelijks, die had wel de geilo's voor guido
omdat ze jankogen heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit die ene midden in de nacht met een zonnebril op haar neus?
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ah oke, nou .. Ik niet.
Kan hem sinds vrijdagnacht wel waarderen, toen moest ik nogal lachen met zijn koffie. Maar homo en/of geilen op Guido, nou nee
.
Omdat ze stom is.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef mazaru het volgende:
Ze heeft een jankhoofd ook. Hebben ze geen burka in dat huis?quote:
oh dan was jij het zeker niet want diegene zat allemaalquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ah oke, nou .. Ik niet.
Kan hem sinds vrijdagnacht wel waarderen, toen moest ik nogal lachen met zijn koffie. Maar homo en/of geilen op Guido, nou nee
.
Limbo powerrrrrrquote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef versabommie het volgende:
Ah leuk, timide Limbo-meisje gaat nu assertief worden
Om betraande ogen te verbergen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanna jankt om niks.
Monique huilt omdat Cynthia geen vriendin blijkt.een backstabbing bitch blijkt.
Joanna jankt om niks.
Cynthia jankt omdat de rest dat ook deed.
Joanna jankt om niks.
Zoiets toch.
Joanna jankt om niks.
Monique huilt omdat Cynthia geen vriendin blijkt.
Joanna jankt om niks.
Joanna jankt om niks.
Zoiets toch.
Nee Eric zo zijn we niet ..... vorige topic zei ik al Sharon ipv Joanna....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Cynthia, Joanna evt Laura dus op voor nominatie (gok ik zo)
Joanna jankt om niks.
Joanna jankt om niks.
Joanna jankt om niks.
Zoiets toch.
Hoe kan ik dat nou vergeten?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Jij wist het nog wel toch?
Dat ik Laura ga smsen als ze uit het huis is
Even aftellen nog.........komt zo wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
wist overigens niet dat Joanna ook weer zit te janken
Psies, er zijn twee kampenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef mr-green het volgende:
Zitten ze nou met zijn allen over Cynthia te roddelen?
Vrouwen!quote:
quote:@alphons22 Ik ben erg enthousiast over #sstnl maar streamlocks kunnen echt niet, op internet word je er echt door afgeslacht.
quote:@Stefan_Kollaart t was vanmiddag nodig voor onderhoud, kwamen electriciteitskabels uit t plafond maar ben met je eens dat t niet goed is
kan niet geloven dat er iemand in het cynthia kamp zitquote:
het gaat dus de goeie kant op. Nu een paar flessen wijn open, komt goedquote:
Klopt omdat er geen 300e post was, Gert had die van LS verwijderd...vandaar. Lastig idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
Sorry een nieuwe openen via de handy new tool werkte niet ..... Alles geprobeerd... Maar goed we gaan wee verder
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef Kwaliteit het volgende:
iemand gaat Monique halen voor Cynthia
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:57 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
1. Kamp alles en iedereen
2. Kamp Cynthia?
Echt hé.....zó vooprspelbaarquote:Op zondag 20 februari 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen!![]()
![]()
![]()
Je kan altijd op ze rekenen als je ze bij elkaar zet!
Joanna jankt niet om niks! Die heeft een heul zwaar leven waar wij geen weet van hebben!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanna jankt om niks.
Joanna jankt om niks.
Joanna jankt om niks.
Zoiets toch.
Ik doe 'n poging tot aanzwengelenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee Eric zo zijn we niet ..... vorige topic zei ik al Sharon ipv Joanna....
Die is zelf ook aan het janken om dit treurige programmaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Om betraande ogen te verbergen?
Verbaas me dat de stem er nog niets over heeft gezegd.
Zwart vs Witquote:
Ik ook, ik kreeg maar noet open een nieuw deel, zoals dat zou moeten gaan ..... Uiteindelijk was je me dan voor, waarvoor weer dankquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:57 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
1. Kamp alles en iedereen
2. Kamp Cynthia?
Ja godverdomme, kamp lonely Cynthia willen we.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef Robbiedd het volgende:
Kut Karim, los het niet voor haar op dan
Ze is het enige schaap in haar groepquote:Op zondag 20 februari 2011 23:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
kan niet geloven dat er iemand in het cynthia kamp zit
zij is toch het zwarte schaap () van de groep
Valsche nichten zijn het!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vrouwen!![]()
![]()
![]()
Je kan altijd op ze rekenen als je ze bij elkaar zet!
Veel geblaat en weinig wol?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze is het enige schaap in haar groep
Komt echt door haar gedrag heur!
Dan had ze heel de nacht buiten gezetenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja godverdomme, kamp lonely Cynthia willen we.
Kat in het nauw maakt rare sprongen.
welke?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zal blij zijn als die ene er uit is donderdag
ja dat vond ik echt een teringstreekquote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
cynthia probeert zich er weer uit te lullen. Straks is haar opa weer ziek
de bruine of de witte?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zal blij zijn als die ene er uit is donderdag
Ze is de enige die moeite doet voor Cynthia (naast Karim), omdat Cynthia niet in de groep past en geen kut uitvoert. En nu wordt ze gewoon genaaid/aan de kant gezet door diezelfde Cynthia .. Aanpakken dat kutwijfquote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahahaaaaaa janken omdat er geen info gedeeld word. Wat ben je dan voor een wimp als je met dit spel meedoet.
haha.. geRt over itquote:Op maandag 21 februari 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Get over it. Of ga janken zoals Cynthia of zo.
Pak de tent! Pak de tent!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Dan had ze heel de nacht buiten gezeten
Was dat niet verboden?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef mazaru het volgende:
Probeer effe normaal te doen joh. Kan iedereen gewoon blijven! Is toch allemaal nergens voor nodig.quote:
Stem: Cynthia... je weet de rest wel, opgooitent in de kast, jij buiten, truste!quote:
thx nu weet ik welk gesprek ik ga volgenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
Zegt Aafke nou dat Cynthia stinkt?.
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
.
Zo hoort het.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
.
Monique's geheim = Hoog IQ toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef TimeJumper het volgende:
Monique is een domme doos, iedereen zit daar uiteindelijk om het geld.
Maar zij zit daar om anderen te helpen, met hints en zo Whahahahahaaaaaa
zij doet zo haar best om haar erin te houden, ik ga echt dood van het lachen als Monique straks genomineerd word
Aafke komt uit friesland mutsquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Kan in Limburg allemaal gewoon he.
Alleen komt Aafke uit Leeuwardenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Kan in Limburg allemaal gewoon he.
Buiten mag hetquote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef De-Hamster het volgende:
Doe die focking zonnebril af als je met iemand praat, onbeschoft mens dat ze is.
Daar hebben ze geen bandje van.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Om betraande ogen te verbergen?
Verbaas me dat de stem er nog niets over heeft gezegd.
Staat nog niet vastquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique's geheim = Hoog IQ toch?
Oh dacht dat het over Monique ging johquote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke komt uit friesland muts.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Dat zijn krokodillentranen uhm apetranen van Cynthia.
Whehehehehehe ja echt he, oh ik lach me slapquote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique: Waarom deelde je wel informatie met Jurien, vertrouw je me niet?
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Oh dacht dat het over Monique ging joh.
Aafke kan sowieso veel volgens mij.. Dat heeft iedereen al gezien, behalve iBenny
.
Aaah nu nog in bed en donequote:
ze houdt gewoon veel van knuffelen... nakend.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef gniffie het volgende:
sofia is echt een lief klein schattig meisje, alleen haar hobby zegt iets heel anders
dat word vanaaf likkie likkie in bedquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. gaan ze afknuffelen. Kudtwijven!
Hoezo? Is die ander ook boeiend dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr welke stream moet ik nou volgen?.
Vrouwen. Blijft een apart volck.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. gaan ze afknuffelen. Kudtwijven!
Lastig zeg .. Superrrrrrrrrrrrrrrrrstinkerddddquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cynthia wilde iets delen met de groep, excluding Cynthia.
als ik monique was snuitte ik m'n neus effe goed in de truin van cynthiaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef MissJ.24 het volgende:
Cynthia troost Monique nu lief. Monique haar neusje zit toch verstopt.
En dat geleuf je... Zeker insiTe info he?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat word vanaaf likkie likkie in bed
Het gaat om fatsoensregels, hier, daar, in Portugal, als je met iemand praat, zeker op deze manier dan zet je uit fatsoen je zonnebril even af. Arrogant wijf dat die Cynthia is,quote:
Denk het niet want Aafke heeft net bevestigd dat Cynthia stinkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat word vanaaf likkie likkie in bed
tja, je wil winnen of nietquote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef TimeJumper het volgende:
Monique smekend om te delen in clou's, how low can you go?
Valsche nicht!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vrouwen. Blijft een apart volck..
Pak de tissues dan maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat geleuf je... Zeker insiTe info he?
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk het niet want Aafke heeft net bevestigd dat Cynthia stinkt.
True! Die zonnebril dient als Cynthia's masker op 't moment.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Het gaat om fatsoensregels, hier, daar, in Portugal, als je met iemand praat, zeker op deze manier dan zet je uit fatsoen je zonnebril even af. Arrogant wijf dat die Cynthia is,
ja erg word alleen niet op door geggaan ,iets met 2 jassen en ene ding ,maar wat voor ding????quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk het niet want Aafke heeft net bevestigd dat Cynthia stinkt.
Monique dacht vriendinnen te zijn met Cynthia, dus daarom snapt ze niet dat Cynthia dat niet met haar deelt.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Maanvis het volgende:
tering zeg gaat het nou over clous die niet gedeeld worden, en wordt er daarom gejankt???? Ik von dmonique heel leuk maar nu lijkt ze steeds meer op een ontzettend zwak meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |