Was dat niet verboden?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit die ene midden in de nacht met een zonnebril op haar neus?
Probeer effe normaal te doen joh. Kan iedereen gewoon blijven! Is toch allemaal nergens voor nodig.quote:
Stem: Cynthia... je weet de rest wel, opgooitent in de kast, jij buiten, truste!quote:
thx nu weet ik welk gesprek ik ga volgenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
Zegt Aafke nou dat Cynthia stinkt?.
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
.
Zo hoort het.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
.
Monique's geheim = Hoog IQ toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef TimeJumper het volgende:
Monique is een domme doos, iedereen zit daar uiteindelijk om het geld.
Maar zij zit daar om anderen te helpen, met hints en zo Whahahahahaaaaaa
zij doet zo haar best om haar erin te houden, ik ga echt dood van het lachen als Monique straks genomineerd word
Aafke komt uit friesland mutsquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Kan in Limburg allemaal gewoon he.
Alleen komt Aafke uit Leeuwardenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Kan in Limburg allemaal gewoon he.
Buiten mag hetquote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef De-Hamster het volgende:
Doe die focking zonnebril af als je met iemand praat, onbeschoft mens dat ze is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |