Daar hebben ze geen bandje van.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Om betraande ogen te verbergen?
Verbaas me dat de stem er nog niets over heeft gezegd.
Staat nog niet vastquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique's geheim = Hoog IQ toch?
Oh dacht dat het over Monique ging johquote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke komt uit friesland muts.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Dat zijn krokodillentranen uhm apetranen van Cynthia.
Whehehehehehe ja echt he, oh ik lach me slapquote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique: Waarom deelde je wel informatie met Jurien, vertrouw je me niet?
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Oh dacht dat het over Monique ging joh.
Aafke kan sowieso veel volgens mij.. Dat heeft iedereen al gezien, behalve iBenny
.
Aaah nu nog in bed en donequote:
ze houdt gewoon veel van knuffelen... nakend.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef gniffie het volgende:
sofia is echt een lief klein schattig meisje, alleen haar hobby zegt iets heel anders
dat word vanaaf likkie likkie in bedquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. gaan ze afknuffelen. Kudtwijven!
Hoezo? Is die ander ook boeiend dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr welke stream moet ik nou volgen?.
Vrouwen. Blijft een apart volck.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme.. gaan ze afknuffelen. Kudtwijven!
Lastig zeg .. Superrrrrrrrrrrrrrrrrstinkerddddquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cynthia wilde iets delen met de groep, excluding Cynthia.
als ik monique was snuitte ik m'n neus effe goed in de truin van cynthiaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef MissJ.24 het volgende:
Cynthia troost Monique nu lief. Monique haar neusje zit toch verstopt.
En dat geleuf je... Zeker insiTe info he?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat word vanaaf likkie likkie in bed
Het gaat om fatsoensregels, hier, daar, in Portugal, als je met iemand praat, zeker op deze manier dan zet je uit fatsoen je zonnebril even af. Arrogant wijf dat die Cynthia is,quote:
Denk het niet want Aafke heeft net bevestigd dat Cynthia stinkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat word vanaaf likkie likkie in bed
tja, je wil winnen of nietquote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef TimeJumper het volgende:
Monique smekend om te delen in clou's, how low can you go?
Valsche nicht!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vrouwen. Blijft een apart volck..
Pak de tissues dan maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat geleuf je... Zeker insiTe info he?
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk het niet want Aafke heeft net bevestigd dat Cynthia stinkt.
True! Die zonnebril dient als Cynthia's masker op 't moment.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Het gaat om fatsoensregels, hier, daar, in Portugal, als je met iemand praat, zeker op deze manier dan zet je uit fatsoen je zonnebril even af. Arrogant wijf dat die Cynthia is,
ja erg word alleen niet op door geggaan ,iets met 2 jassen en ene ding ,maar wat voor ding????quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk het niet want Aafke heeft net bevestigd dat Cynthia stinkt.
Monique dacht vriendinnen te zijn met Cynthia, dus daarom snapt ze niet dat Cynthia dat niet met haar deelt.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Maanvis het volgende:
tering zeg gaat het nou over clous die niet gedeeld worden, en wordt er daarom gejankt???? Ik von dmonique heel leuk maar nu lijkt ze steeds meer op een ontzettend zwak meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |