Dat mogen alleen haar tsjikkies natuurlijk!quote:
Wat denk je? Er was geen lapo.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Jemig what took you so long...hahaha. Dit duurde lang.
Maar anyway Karim praat met Cynthia. en Cynthia bedoelde het niet zo. eigenlijk.
denk met gellarrob of iets dergelijks, die had wel de geilo's voor guidoquote:
Op zijn eigen aandringen jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij lult maar een beetje mee met Cynthia, omdat hij Monique had beloofd even naar haar toe te gaan, omdat Monique het toch wel weer zielig vond dat ze buiten alleen zat te janken.
Ah daarom ook geen "nieuw deel" .. dacht al dat ik clarence wasquote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk je? Er was geen lapo.
Ah oke, nou .. Ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
denk met gellarrob of iets dergelijks, die had wel de geilo's voor guido
omdat ze jankogen heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit die ene midden in de nacht met een zonnebril op haar neus?
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ah oke, nou .. Ik niet.
Kan hem sinds vrijdagnacht wel waarderen, toen moest ik nogal lachen met zijn koffie. Maar homo en/of geilen op Guido, nou nee
.
Omdat ze stom is.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef mazaru het volgende:
Waarom zit die ene midden in de nacht met een zonnebril op haar neus?
Ze heeft een jankhoofd ook. Hebben ze geen burka in dat huis?quote:
oh dan was jij het zeker niet want diegene zat allemaalquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ah oke, nou .. Ik niet.
Kan hem sinds vrijdagnacht wel waarderen, toen moest ik nogal lachen met zijn koffie. Maar homo en/of geilen op Guido, nou nee
.
Limbo powerrrrrrquote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef versabommie het volgende:
Ah leuk, timide Limbo-meisje gaat nu assertief worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |