Poll: Wat moet er met de KSC-OP gebeuren?SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja moe, gewoon nog steeds al die 'halve zieke' dingetjesquote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het best lekker was![]()
Maar jij bent nu dus moe?
Herkenbaar. Ik voel me ook nog steeds niet helemaal tof eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja moe, gewoon nog steeds al die 'halve zieke' dingetjes
Ik mag morgen echt niet ziek zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik voel me ook nog steeds niet helemaal tof eigenlijk
DaMaandagquote:
Onderwerp?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag morgen echt niet ziek zijnWant we hebben presentatie voor Engels en als ik dan ziek ben moet ik het een andere keer in m'n eentje
Vrijdagmiddag, zaterdag of zondag a.u.b.quote:
Hup, kop thee nemen en je bed in dan!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mag morgen echt niet ziek zijnWant we hebben presentatie voor Engels en als ik dan ziek ben moet ik het een andere keer in m'n eentje
Oooh, begrijp best dat je daar geen zin in hebtquote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets over criminaliteit onder jongerenquote:
Maar maar maar ik lust geen theequote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hup, kop thee nemen en je bed in dan!
Nou inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, begrijp best dat je daar geen zin in hebt
Ik doe meequote:
Dan neem je een glaasje waterquote:Op zondag 20 februari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar ik lust geen thee![]()
Aha. Succes iigquote:Op zondag 20 februari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets over criminaliteit onder jongeren
Ghehe dit is echt heel erg, ik lust geen waterquote:
Maaltijd pingen? Op BlackBerry?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft lekker ge-tai-chi-ed
zo maar eens een maaltijd pingen
Wat ga je bestellenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] heeft lekker ge-tai-chi-ed
[/me]
Wat gaat de Megatron voor je kokenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] heeft lekker ge-tai-chi-ed
[/me]
je smaak is stukquote:
Ik heb nog NOOIT een 'lekkkere' maaltijd gehad die is bereid in de magnetron hoorquote:
Oh ik welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een 'lekkkere' maaltijd gehad die is bereid in de magnetron hoor
stu honeyquote:
kliekjes van vrijdagquote:
Dan heb je een probleem, want water zit in ongeveer al het eten en drinkenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe dit is echt heel erg, ik lust geen water![]()
Zoals de helft van mijn klas
![]()
Kan het niet in de oven dan bijvoorbeeld? Dat geeft het vaak een betere smaakquote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kliekjes van vrijdag
zonde om weg te gooien.. en nu is het nog een hele maaltijd
en neuh.. het is niet zoooo waanzinnig lekker als toen ik het klaarmaakte.. maar zeker nog lekker genoeg![]()
En die vrouw met een koekje in d'er handenquote:
Op die manier lust ik het wel hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem, want water zit in ongeveer al het eten en drinken.
Niks mis meequote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kliekjes van vrijdag
zonde om weg te gooien.. en nu is het nog een hele maaltijd
en neuh.. het is niet zoooo waanzinnig lekker als toen ik het klaarmaakte.. maar zeker nog lekker genoeg![]()
neuh.. dan duurt het nog langerquote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan het niet in de oven dan bijvoorbeeld? Dat geeft het vaak een betere smaak
En dat gaat de magnetron in? Die bal kun je niet opwarmen op het fornuis? Nah, zal wel aan mij liggen. Ik proef zelfs het verschil tussen witte bonen uit de magnetron of opgeward op het fornuisquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer.
Andijvie en een bal gehakt die ik vorige maand heb gemaakt.
ik gebruik m'n hersenen wel voor andere dingenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis mee!
Zoals wijlen mijn docent elektromechanica ooit zei: "Een goeie engineer is verantwoord lui."
POES wil spelenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. dan duurt het nog langer
heheheh.. POES zwengelt net de Kinect aan
ooh vandaarquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis mee!
Zoals wijlen mijn docent elektromechanica ooit zei: "Een goeie engineer is verantwoord lui."
witte bonen zijn sowieso smerigquote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat gaat de magnetron in? Die bal kun je niet opwarmen op het fornuis? Nah, zal wel aan mij liggen. Ik proef zelfs het verschil tussen witte bonen uit de magnetron of opgeward op het fornuis![]()
Ik hou ervanquote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
witte bonen zijn sowieso smerig
Witte bonen in tomatensausquote:
Waarom moeilijk doen als je een magnetron hebt?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat gaat de magnetron in? Die bal kun je niet opwarmen op het fornuis? Nah, zal wel aan mij liggen. Ik proef zelfs het verschil tussen witte bonen uit de magnetron of opgeward op het fornuis![]()
Het gaat mij niet om het gemak of de tijdsduur hoor, maar puur om het verschil in smaak. Ikzelf vind het zonde om een goede maaltijd in de magnetron op te warmenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als je een magnetron hebt?
ja want alleen als je ranzig smerige bonen eet, eet je gezondquote:
Dat is wel een leuke opmerking voor CUL trouwensquote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als je een magnetron hebt?
Ehm, nou er zijn nogal wat bonen dus je sluit wel een heel grote groep uitquote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want alleen als je ranzig smerige bonen eet, eet je gezond_!
Uit de magnetron smaakt het mij net zo prima.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het gemak of de tijdsduur hoor, maar puur om het verschil in smaak. Ikzelf vind het zonde om een goede maaltijd in de magnetron op te warmen
In dat geval heb je dan dus groot gelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit de magnetron smaakt het mij net zo prima.
De bruine bonen voelen zich inderdaad gediscrimineerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou er zijn nogal wat bonen dus je sluit wel een heel grote groep uit
eet je niet gezond als je geen bonen eetquote:
ja inderdaad er zijn zoveel soorten bonen dant je echt niet zonder kanquote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou er zijn nogal wat bonen dus je sluit wel een heel grote groep uit
je gaat dood hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eet je niet gezond als je geen bonen eet
ik lust alleen spercie bonen.. de rest mot ik niet
ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaan we sowieso al... allemaal!.
ik mag hopen van welquote:
mwah het valt mee hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik mag hopen van welhet eeuwige leven lijkt me geen ruk aan
dat zeg ik toch nietquote:
je lijf wordt toch ouder.. en je hersenen.. als die niet aftakelen heb je geluk..quote:
Wowquote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eet je niet gezond als je geen bonen eet
ik lust alleen spercie bonen.. de rest mot ik niet
2 worden: bloed drinkenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je lijf wordt toch ouder.. en je hersenen.. als die niet aftakelen heb je geluk..
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Geen witte bonen, snijbonen, bruine bonen, tuinbonen, erwten en kidney beans
ja dat ben ik allemaal niet dus wat die je jongquote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, dat zeggen Toek, Marijke en LL.
Weet je wel hoe gezond bonen zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad er zijn zoveel soorten bonen dant je echt niet zonder kan![]()
damn stu, are you hammered or what?
weet je wel hoe vies bonen zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wel hoe gezond bonen zijn
Wat eet jij dan voor groenten
Denk zelfs eens na hoeveel gerechten je wel niet uitsluit manquote:Op zondag 20 februari 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wel hoe vies bonen zijn![]()
echt stu denk eens na man
Laatst las ik iets over vegetarische Chili con carne... vegatarische Chili met vlees dusquote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk zelfs eens na hoeveel gerechten je wel niet uitsluit man
Chilli con carne is dus ook niet te vreten
denk een sna wat er allemaal nog overblijft, er zijn meer gerechten zonder bonen dan met hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk zelfs eens na hoeveel gerechten je wel niet uitsluit man
Chilli con carne is dus ook niet te vreten
Hmmmzm, klinkt wat vreemdquote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laatst las ik iets over vegetarische Chili con carne... vegatarische Chili met vlees dus.
Mwa. ja een wedstrijd van PSV doet me meestal wel goed. Maar het kostte me weer veel kracht en moeite om de uren daarvoor door te komenquote:
Ja, dat is waarquote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk een sna wat er allemaal nog overblijft, er zijn meer gerechten zonder bonen dan met hoor![]()
nou dan tamme dakhaasje van mequote:
Nee hoor PeZu, de boodschap is ontvangenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef PeZu het volgende:
en nee chili con carne is ook niete vreten nee, want bonen![]()
![]()
![]()
is that so hard to comprehend?
Hahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het hele gerecht spreekt zichzelf gewoon tegen.
neuh.. ALLEMAAL nietquote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Geen witte bonen, snijbonen, bruine bonen, tuinbonen, erwten en kidney beans
Hahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ALLEMAAL nietzoals die dingen tegen je gehemelte uit elkaar barsten en er dan van die zachte smurrie uit komt ... *BRRRRR*
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ALLEMAAL nietzoals die dingen tegen je gehemelte uit elkaar barsten en er dan van die zachte smurrie uit komt ... *BRRRRR*
mooi mooi.. hebben ze gewonnen??quote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. ja een wedstrijd van PSV doet me meestal wel goed. Maar het kostte me weer veel kracht en moeite om de uren daarvoor door te komen
already takenquote:
Ja 4-1quote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mooi mooi.. hebben ze gewonnen??
ja ik ookquote:
is toch zo ??quote:
ahh.. dat wordt vast een mooie wedstrijd.. ga je in het stadion kijken??quote:
tis geen feyenooird hoorquote:
Nou En??quote:
Nee, ik vind het dus lekker. Alleen tuinbonen hoeven van mij nietquote:
ajax is feyenoord nietquote:
ja jij brengt het op als bezwaarquote:
Ja, ik heb een seizoenskaart voor PSV, dus ga er heenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. dat wordt vast een mooie wedstrijd.. ga je in het stadion kijken??
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, dus het mag wel 15-0 worden ook.
ohja.. is een beetje m'n eigen glazen ingooienquote:
Daar hoop ik uiteraard ook op. Maar ja het zal wel 3-2 worden ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, dus het mag wel 15-0 worden ook.
waarom was je in het ziekenhuis ??quote:
jaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja.. is een beetje m'n eigen glazen ingooien
mijn schoonpa is vrijdag voor de verandering weer eens met spoed opgenomenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom was je in het ziekenhuis ??
quote:
Waarom jij ineens van MSN weg?quote:
Tja wat zal ik zeggen. Der zit totaal geen kracht meer in, hij ligt er maar en wat ik van mijn beide eigen ouders heb gezienquote:
Duh, hij ging tetten zoeken, dat zegt hij toch!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom jij ineens van MSN weg?
Omdat fok, iPod.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom jij ineens van MSN weg?
quote:
schoonpa woont in zwitserland??quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
mijn schoonpa is vrijdag voor de verandering weer eens met spoed opgenomen
Hij heeft ze blijkbaar gevondenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duh, hij ging tetten zoeken, dat zegt hij toch!
Shittt zeg...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef crv het volgende:
[..]
Tja wat zal ik zeggen. Der zit totaal geen kracht meer in, hij ligt er maar en wat ik van mijn beide eigen ouders heb gezien......
haar neusquote:
wie is dat nou weer?quote:
schoonpa woont in Duitsland.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
schoonpa woont in zwitserland??
waarvoor nu weer??
avril lavignequote:
aflopende zaak??quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
schoonpa woont in Duitsland.
Vrijdagochtend had de huisarts bloed geprikt tegen de avond beldde die mijn schoionmoeder dat de Ambu eraan kwam om hem naar het ziekenhuis te brengen
Zijn suikerwaarde was 800 (boven de 600 is dodelijk) en zijn onstekingswaarden waren te hoog.
Hij is een paar weken terug weer eens behandeld voor een paar plekjes op zijn been (HK)
ja, is niet leuk, we verwachten het al tien jaar, maar nu ziet het er toch wel heel erg naar uit dat zijn lichaam het nu echt begeeft. geestelijk wildde die al heel lang niet meer.quote:
Die mond is raar. En die neus ook trouwensquote:
ja daar ziet het wel naar uitquote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
aflopende zaak??
dus je bent nu in duitsland?
* Barretje80 schenkt er nog maar een wijntje bij inquote:
Stuur je haar weg als ze met je naar bed zou willenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mond is raar. En die neus ook trouwens
daarom juistquote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mond is raar. En die neus ook trouwens
Pfoe... lastige tijden...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef crv het volgende:
[..]
ja, is niet leuk, we verwachten het al tien jaar, maar nu ziet het er toch wel heel erg naar uit dat zijn lichaam het nu echt begeeft. geestelijk wildde die al heel lang niet meer.
der is weinig wat ie niet heeft
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stuur je haar weg als ze met je naar bed zou willen
nogal jaquote:
zeg drielanden punt ...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef crv het volgende:
[..]
ja daar ziet het wel naar uit
Nee ik ben in frankrijk
grote mond voor een mannetje met de uitspraken van een paar avonden geleden ...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stuur je haar weg als ze met je naar bed zou willen
Wat zal ik zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
grote mond voor een mannetje met de uitspraken van een paar avonden geleden ...
'Mannetje'? Hij is ouder dan jouquote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*popcorn pakt*quote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stu is 16 toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Mannetje'? Hij is ouder dan jou
ergens in de 70, weet het niet eens exactquote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg drielanden punt ...
hoe oud is de beste man??
En bedanktquote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Mannetje'? Hij is ouder dan jou
Trouwens, als dr kut net zo mismaakt is: Ja.quote:
Ik vind haar niet zo mismaakt hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trouwens, als dr kut net zo mismaakt is: Ja.
Ouder wil niet zeggen oud hèquote:
Uhm, het ging toch over je vader?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
ergens in de 70, weet het niet eens exact
schoonquote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, het ging toch over je vader?
schoonvaderquote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, het ging toch over je vader?
kennelijk nietquote:
wel op blijven letten hequote:
quote:
Vond het al gek dat je de leeftijd van je eigen vader niet zou wetenquote:
die moest ik ook altijd terugrekenen net als mijn eigenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vond het al gek dat je de leeftijd van je eigen vader niet zou weten
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef crv het volgende:
[..]
die moest ik ook altijd terugrekenen net als mijn eigen
Allemaal negers op school?quote:
Nah, gewoon begin van de week he, die is altijd zwartquote:
Voor mij wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, gewoon begin van de week he, die is altijd zwart
ik zou een touw en een boom zoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, gewoon begin van de week he, die is altijd zwart
Weer zo'n dictator? Of een hondquote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
Zo, ben benieuwd of Kaddafi ooit optieft
ja man, dan schommel je zo die nare gedachten wegquote:
Allebeiquote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weer zo'n dictator? Of een hond
Goed ideequote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, dan schommel je zo die nare gedachten weg
wat is er mis met schommelen danquote:
waaromquote:
Nou, begin van de week enzo. Weekend afgelopenquote:
Daar is niks mis meequote:
ik had het over schommelenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar is niks mis meeDat andere wel
denk dat de Zwitsers feestvieren en zijn geld vastzettenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
Zo, ben benieuwd of Kaddafi ooit optieft
Schommelenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het over schommelen![]()
je bent zeker zo'n vuige emo heh
Ik heb nieuws gemist vrees ikquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef crv het volgende:
[..]
denk dat de Zwitsers feestvieren en zijn geld vastzetten
ow, ik vind het niet erg om te gaan werken morgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, begin van de week enzo. Weekend afgelopen
Ja, ik moet ook eigenlijk gewoon niet klagenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef crv het volgende:
[..]
ow, ik vind het niet erg om te gaan werken morgen.
Weet nu al dat er weerr een hoop ellende ligt te wachten
Oh even kijkenquote:
quote:
trusten Nijnquote:
Geen ideequote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef PeZu het volgende:
wat een draak van een reclame hee, wie verzint er zon wanproduct
ja ik zag je post en het is kindertjesbedtijd dus ....quote:
Half 9 kinderbedtijd?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik zag je post en het is kindertjesbedtijd dus ....
verkeerde aanname ?
kindermaakbedtijdquote:
ja daar ben jij nog veels te jong voor sorryquote:
Oh je mag er best over praten hoor, maar dacht dat je bedoelde dat je dat nu ging doenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
ja daar ben jij nog veels te jong voor sorry![]()
zie je wel dat je naar bed moet, kunnen we hier tenminste weer vrijuit spreken
zeg.. als jij in een grote mensen topic wil posten dan wordt je ook geconfronteerd met het maken van kinderen !quote:
Jeeeetjequote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. als jij in een grote mensen topic wil posten dan wordt je ook geconfronteerd met het maken van kinderen !
PUB is hiernaast..
lastig in je eentjequote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh je mag er best over praten hoor, maar dacht dat je bedoelde dat je dat nu ging doen![]()
![]()
quote:
emo..quote:
Ik ken de details nietquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. als jij in een grote mensen topic wil posten dan wordt je ook geconfronteerd met het maken van kinderen !
PUB is hiernaast..
en die ga ik je niet uitleggenquote:
dat je niet zo moet huilen...quote:
Impliceer je nou dat wij kinderen gaan makenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
PUB is hiernaast..
Van jouw woonsituatie bedoel ikquote:
Uhm.. ik huil niet hoor, en dat heeft trouwens niks met emo te makenquote:
neuh.. crv.. in z'n eentjequote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat wij kinderen gaan maken?
oh das geen geheim hoor, ik heb een LAT-relatie met mijn vrouw en op dit moment zit ze in NLquote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van jouw woonsituatie bedoel ikEn die hoef ik ook niet te weten hoor
quote:
wat word hetquote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Goed mensen, mijn cola is op en ik zal toch iets moeten eten geloof ik
Dagdagquote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Tot later en wees lief voor elkaar![]()
Das, ehm, creatiefquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Tot later en wees lief voor elkaar![]()
Ach, je hoeft je er heus niet voor te schamen als je de handkar neemt hoorquote:
buitenbaarmoederlijke zwangerschapquote:
Doet me denken aan een filmquote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
buitenbaarmoederlijke zwangerschap
lekker makkelijk welquote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
buitenbaarmoederlijke zwangerschap
he ho eensquote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doet me denken aan een film
Hoi vanuit de trein
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi vanuit de trein
Jaquote:
daar schaam ik me ook niet voor, maar dat ga ik hier niet uitgebreid aangeven. En met de handkar krijg je nu niet echt kleintjesquote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, je hoeft je er heus niet voor te schamen als je de handkar neemt hoor.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ben wel in Den Haag geweest
Nu naar huis
Morgen vroeg op
Maar we zien elkaar snel
Neequote:
Waarvoor dankquote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef crv het volgende:
[..]
daar schaam ik me ook niet voor, maar dat ga ik hier niet uitgebreid aangeven. En met de handkar krijg je nu niet echt kleintjes
Druk schemaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan zeg je niet even gedag ??
Liebchenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi vanuit de trein
Komt dat?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk schema![]()
Anders had ik wel gewild
En ik dacht dat ik je nummer niet had, maar die staat natuurlijk op je cv
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Liebchen!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarvoor dank
En het is eerder, zoals Theo Maassen ooit zei, genocide
Hier vooral MOEquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Hier alles okMet jou dan?
nou ja, mijn schoonpa is vrijdag opgenomen in het ziekenhuis en ben vanmiddag en avond even langs geweest. Maar ik denk dat het aflopend is, de vraag is enkel hoe lang nogquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt dat?
Ja, ik heb een fantastische dag achter de rug
Gezellig is goedquote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier vooral MOE...
Vannacht 2 uurtjes geslapen, en vanmiddag ook nog 2 ofzo... Was gisteravond een tikje té gezellig geworden
...
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
nou ja, mijn schoonpa is vrijdag opgenomen in het ziekenhuis en ben vanmiddag en avond even langs geweest. Maar ik denk dat het aflopend is, de vraag is enkel hoe lang nog
quote:
hij ligt in Mulheim, duitsland een dik half uur hier vandaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heftig!
Waar ligt ie dan? En ben je nu dan bij je vrouw?
Jaaaaaaaa. Dat zeker. Ouderwets doorgezakt met onder andere een vriend die over een maand naar Bahrein emigreert (mits het daar weer rustig wordt)... En ondanks een beetje te veel bier geen kater gehadquote:
Ja dank jequote:
je liet hem uit je klauwen vallen ?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. Dat zeker. Ouderwets doorgezakt met onder andere een vriend die over een maand naar Bahrein emigreert (mits het daar weer rustig wordt)... En ondanks een beetje te veel bier geen kater gehad, want vroeg weer op en water en koffie en brood en zwemmen
...
Jeetje, heftig man! Heel veel sterktequote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef crv het volgende:
[..]
hij ligt in Mulheim, duitsland een dik half uur hier vandaan.
En mijn vrouw is nog in NL
We wachten even de gesprekken met de dokter morgen af of ze versneld hierheen moet komen.
Klinkt goedquote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. Dat zeker. Ouderwets doorgezakt met onder andere een vriend die over een maand naar Bahrein emigreert (mits het daar weer rustig wordt)... En ondanks een beetje te veel bier geen kater gehad, want vroeg weer op en water en koffie en brood en zwemmen
...
studerendenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat niet, ik heb hem op schoot en pakte wat van tafel, ding is heel instabiel
Ja dank jequote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, heftig man! Heel veel sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |