ik had het over schommelenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar is niks mis meeDat andere wel
denk dat de Zwitsers feestvieren en zijn geld vastzettenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
Zo, ben benieuwd of Kaddafi ooit optieft
Schommelenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het over schommelen![]()
je bent zeker zo'n vuige emo heh
Ik heb nieuws gemist vrees ikquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef crv het volgende:
[..]
denk dat de Zwitsers feestvieren en zijn geld vastzetten
ow, ik vind het niet erg om te gaan werken morgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, begin van de week enzo. Weekend afgelopen
Ja, ik moet ook eigenlijk gewoon niet klagenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef crv het volgende:
[..]
ow, ik vind het niet erg om te gaan werken morgen.
Weet nu al dat er weerr een hoop ellende ligt te wachten
Oh even kijkenquote:
quote:
trusten Nijnquote:
Geen ideequote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef PeZu het volgende:
wat een draak van een reclame hee, wie verzint er zon wanproduct
ja ik zag je post en het is kindertjesbedtijd dus ....quote:
Half 9 kinderbedtijd?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik zag je post en het is kindertjesbedtijd dus ....
verkeerde aanname ?
kindermaakbedtijdquote:
ja daar ben jij nog veels te jong voor sorryquote:
Oh je mag er best over praten hoor, maar dacht dat je bedoelde dat je dat nu ging doenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
ja daar ben jij nog veels te jong voor sorry![]()
zie je wel dat je naar bed moet, kunnen we hier tenminste weer vrijuit spreken
zeg.. als jij in een grote mensen topic wil posten dan wordt je ook geconfronteerd met het maken van kinderen !quote:
Jeeeetjequote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. als jij in een grote mensen topic wil posten dan wordt je ook geconfronteerd met het maken van kinderen !
PUB is hiernaast..
lastig in je eentjequote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh je mag er best over praten hoor, maar dacht dat je bedoelde dat je dat nu ging doen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |