Ja, dat is waarquote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk een sna wat er allemaal nog overblijft, er zijn meer gerechten zonder bonen dan met hoor![]()
nou dan tamme dakhaasje van mequote:
Nee hoor PeZu, de boodschap is ontvangenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef PeZu het volgende:
en nee chili con carne is ook niete vreten nee, want bonen![]()
![]()
![]()
is that so hard to comprehend?
Hahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het hele gerecht spreekt zichzelf gewoon tegen.
neuh.. ALLEMAAL nietquote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Geen witte bonen, snijbonen, bruine bonen, tuinbonen, erwten en kidney beans
Hahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ALLEMAAL nietzoals die dingen tegen je gehemelte uit elkaar barsten en er dan van die zachte smurrie uit komt ... *BRRRRR*
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ALLEMAAL nietzoals die dingen tegen je gehemelte uit elkaar barsten en er dan van die zachte smurrie uit komt ... *BRRRRR*
mooi mooi.. hebben ze gewonnen??quote:Op zondag 20 februari 2011 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. ja een wedstrijd van PSV doet me meestal wel goed. Maar het kostte me weer veel kracht en moeite om de uren daarvoor door te komen
already takenquote:
Ja 4-1quote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mooi mooi.. hebben ze gewonnen??
ja ik ookquote:
is toch zo ??quote:
ahh.. dat wordt vast een mooie wedstrijd.. ga je in het stadion kijken??quote:
tis geen feyenooird hoorquote:
Nou En??quote:
Nee, ik vind het dus lekker. Alleen tuinbonen hoeven van mij nietquote:
ajax is feyenoord nietquote:
ja jij brengt het op als bezwaarquote:
Ja, ik heb een seizoenskaart voor PSV, dus ga er heenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. dat wordt vast een mooie wedstrijd.. ga je in het stadion kijken??
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, dus het mag wel 15-0 worden ook.
ohja.. is een beetje m'n eigen glazen ingooienquote:
Daar hoop ik uiteraard ook op. Maar ja het zal wel 3-2 worden ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, dus het mag wel 15-0 worden ook.
waarom was je in het ziekenhuis ??quote:
jaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja.. is een beetje m'n eigen glazen ingooien
mijn schoonpa is vrijdag voor de verandering weer eens met spoed opgenomenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom was je in het ziekenhuis ??
quote:
Waarom jij ineens van MSN weg?quote:
Tja wat zal ik zeggen. Der zit totaal geen kracht meer in, hij ligt er maar en wat ik van mijn beide eigen ouders heb gezienquote:
Duh, hij ging tetten zoeken, dat zegt hij toch!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom jij ineens van MSN weg?
Omdat fok, iPod.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom jij ineens van MSN weg?
quote:
schoonpa woont in zwitserland??quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
mijn schoonpa is vrijdag voor de verandering weer eens met spoed opgenomen
Hij heeft ze blijkbaar gevondenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duh, hij ging tetten zoeken, dat zegt hij toch!
Shittt zeg...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef crv het volgende:
[..]
Tja wat zal ik zeggen. Der zit totaal geen kracht meer in, hij ligt er maar en wat ik van mijn beide eigen ouders heb gezien......
haar neusquote:
wie is dat nou weer?quote:
schoonpa woont in Duitsland.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
schoonpa woont in zwitserland??
waarvoor nu weer??
avril lavignequote:
aflopende zaak??quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
schoonpa woont in Duitsland.
Vrijdagochtend had de huisarts bloed geprikt tegen de avond beldde die mijn schoionmoeder dat de Ambu eraan kwam om hem naar het ziekenhuis te brengen
Zijn suikerwaarde was 800 (boven de 600 is dodelijk) en zijn onstekingswaarden waren te hoog.
Hij is een paar weken terug weer eens behandeld voor een paar plekjes op zijn been (HK)
ja, is niet leuk, we verwachten het al tien jaar, maar nu ziet het er toch wel heel erg naar uit dat zijn lichaam het nu echt begeeft. geestelijk wildde die al heel lang niet meer.quote:
Die mond is raar. En die neus ook trouwensquote:
ja daar ziet het wel naar uitquote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
aflopende zaak??
dus je bent nu in duitsland?
* Barretje80 schenkt er nog maar een wijntje bij inquote:
Stuur je haar weg als ze met je naar bed zou willenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mond is raar. En die neus ook trouwens
daarom juistquote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mond is raar. En die neus ook trouwens
Pfoe... lastige tijden...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef crv het volgende:
[..]
ja, is niet leuk, we verwachten het al tien jaar, maar nu ziet het er toch wel heel erg naar uit dat zijn lichaam het nu echt begeeft. geestelijk wildde die al heel lang niet meer.
der is weinig wat ie niet heeft
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stuur je haar weg als ze met je naar bed zou willen
nogal jaquote:
zeg drielanden punt ...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef crv het volgende:
[..]
ja daar ziet het wel naar uit
Nee ik ben in frankrijk
grote mond voor een mannetje met de uitspraken van een paar avonden geleden ...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stuur je haar weg als ze met je naar bed zou willen
Wat zal ik zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
grote mond voor een mannetje met de uitspraken van een paar avonden geleden ...
'Mannetje'? Hij is ouder dan jouquote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*popcorn pakt*quote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stu is 16 toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Mannetje'? Hij is ouder dan jou
ergens in de 70, weet het niet eens exactquote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg drielanden punt ...
hoe oud is de beste man??
En bedanktquote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Mannetje'? Hij is ouder dan jou
Trouwens, als dr kut net zo mismaakt is: Ja.quote:
Ik vind haar niet zo mismaakt hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trouwens, als dr kut net zo mismaakt is: Ja.
Ouder wil niet zeggen oud hèquote:
Uhm, het ging toch over je vader?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
ergens in de 70, weet het niet eens exact
schoonquote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, het ging toch over je vader?
schoonvaderquote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm, het ging toch over je vader?
kennelijk nietquote:
wel op blijven letten hequote:
quote:
Vond het al gek dat je de leeftijd van je eigen vader niet zou wetenquote:
die moest ik ook altijd terugrekenen net als mijn eigenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vond het al gek dat je de leeftijd van je eigen vader niet zou weten
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef crv het volgende:
[..]
die moest ik ook altijd terugrekenen net als mijn eigen
Allemaal negers op school?quote:
Nah, gewoon begin van de week he, die is altijd zwartquote:
Voor mij wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, gewoon begin van de week he, die is altijd zwart
ik zou een touw en een boom zoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, gewoon begin van de week he, die is altijd zwart
Weer zo'n dictator? Of een hondquote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
Zo, ben benieuwd of Kaddafi ooit optieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |