ik gebruik m'n hersenen wel voor andere dingenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis mee!
Zoals wijlen mijn docent elektromechanica ooit zei: "Een goeie engineer is verantwoord lui."
POES wil spelenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. dan duurt het nog langer
heheheh.. POES zwengelt net de Kinect aan
ooh vandaarquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis mee!
Zoals wijlen mijn docent elektromechanica ooit zei: "Een goeie engineer is verantwoord lui."
witte bonen zijn sowieso smerigquote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat gaat de magnetron in? Die bal kun je niet opwarmen op het fornuis? Nah, zal wel aan mij liggen. Ik proef zelfs het verschil tussen witte bonen uit de magnetron of opgeward op het fornuis![]()
Ik hou ervanquote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
witte bonen zijn sowieso smerig
Witte bonen in tomatensausquote:
Waarom moeilijk doen als je een magnetron hebt?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat gaat de magnetron in? Die bal kun je niet opwarmen op het fornuis? Nah, zal wel aan mij liggen. Ik proef zelfs het verschil tussen witte bonen uit de magnetron of opgeward op het fornuis![]()
Het gaat mij niet om het gemak of de tijdsduur hoor, maar puur om het verschil in smaak. Ikzelf vind het zonde om een goede maaltijd in de magnetron op te warmenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als je een magnetron hebt?
ja want alleen als je ranzig smerige bonen eet, eet je gezondquote:
Dat is wel een leuke opmerking voor CUL trouwensquote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als je een magnetron hebt?
Ehm, nou er zijn nogal wat bonen dus je sluit wel een heel grote groep uitquote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want alleen als je ranzig smerige bonen eet, eet je gezond_!
Uit de magnetron smaakt het mij net zo prima.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het gemak of de tijdsduur hoor, maar puur om het verschil in smaak. Ikzelf vind het zonde om een goede maaltijd in de magnetron op te warmen
In dat geval heb je dan dus groot gelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit de magnetron smaakt het mij net zo prima.
De bruine bonen voelen zich inderdaad gediscrimineerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou er zijn nogal wat bonen dus je sluit wel een heel grote groep uit
eet je niet gezond als je geen bonen eetquote:
ja inderdaad er zijn zoveel soorten bonen dant je echt niet zonder kanquote:Op zondag 20 februari 2011 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou er zijn nogal wat bonen dus je sluit wel een heel grote groep uit
je gaat dood hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eet je niet gezond als je geen bonen eet
ik lust alleen spercie bonen.. de rest mot ik niet
ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaan we sowieso al... allemaal!.
ik mag hopen van welquote:
mwah het valt mee hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik mag hopen van welhet eeuwige leven lijkt me geen ruk aan
dat zeg ik toch nietquote:
je lijf wordt toch ouder.. en je hersenen.. als die niet aftakelen heb je geluk..quote:
Wowquote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eet je niet gezond als je geen bonen eet
ik lust alleen spercie bonen.. de rest mot ik niet
2 worden: bloed drinkenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je lijf wordt toch ouder.. en je hersenen.. als die niet aftakelen heb je geluk..
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Geen witte bonen, snijbonen, bruine bonen, tuinbonen, erwten en kidney beans
ja dat ben ik allemaal niet dus wat die je jongquote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, dat zeggen Toek, Marijke en LL.
Weet je wel hoe gezond bonen zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad er zijn zoveel soorten bonen dant je echt niet zonder kan![]()
damn stu, are you hammered or what?
weet je wel hoe vies bonen zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wel hoe gezond bonen zijn
Wat eet jij dan voor groenten
Denk zelfs eens na hoeveel gerechten je wel niet uitsluit manquote:Op zondag 20 februari 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wel hoe vies bonen zijn![]()
echt stu denk eens na man
Laatst las ik iets over vegetarische Chili con carne... vegatarische Chili met vlees dusquote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk zelfs eens na hoeveel gerechten je wel niet uitsluit man
Chilli con carne is dus ook niet te vreten
denk een sna wat er allemaal nog overblijft, er zijn meer gerechten zonder bonen dan met hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk zelfs eens na hoeveel gerechten je wel niet uitsluit man
Chilli con carne is dus ook niet te vreten
Hmmmzm, klinkt wat vreemdquote:Op zondag 20 februari 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laatst las ik iets over vegetarische Chili con carne... vegatarische Chili met vlees dus.
Mwa. ja een wedstrijd van PSV doet me meestal wel goed. Maar het kostte me weer veel kracht en moeite om de uren daarvoor door te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |