Aha. Succes iigquote:Op zondag 20 februari 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets over criminaliteit onder jongeren
Ghehe dit is echt heel erg, ik lust geen waterquote:
Maaltijd pingen? Op BlackBerry?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft lekker ge-tai-chi-ed
zo maar eens een maaltijd pingen
Wat ga je bestellenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] heeft lekker ge-tai-chi-ed
[/me]
Wat gaat de Megatron voor je kokenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
[me=Barretje80] heeft lekker ge-tai-chi-ed
[/me]
je smaak is stukquote:
Ik heb nog NOOIT een 'lekkkere' maaltijd gehad die is bereid in de magnetron hoorquote:
Oh ik welquote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een 'lekkkere' maaltijd gehad die is bereid in de magnetron hoor
stu honeyquote:
kliekjes van vrijdagquote:
Dan heb je een probleem, want water zit in ongeveer al het eten en drinkenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe dit is echt heel erg, ik lust geen water![]()
Zoals de helft van mijn klas
![]()
Kan het niet in de oven dan bijvoorbeeld? Dat geeft het vaak een betere smaakquote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kliekjes van vrijdag
zonde om weg te gooien.. en nu is het nog een hele maaltijd
en neuh.. het is niet zoooo waanzinnig lekker als toen ik het klaarmaakte.. maar zeker nog lekker genoeg![]()
En die vrouw met een koekje in d'er handenquote:
Op die manier lust ik het wel hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem, want water zit in ongeveer al het eten en drinken.
Niks mis meequote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kliekjes van vrijdag
zonde om weg te gooien.. en nu is het nog een hele maaltijd
en neuh.. het is niet zoooo waanzinnig lekker als toen ik het klaarmaakte.. maar zeker nog lekker genoeg![]()
neuh.. dan duurt het nog langerquote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan het niet in de oven dan bijvoorbeeld? Dat geeft het vaak een betere smaak
En dat gaat de magnetron in? Die bal kun je niet opwarmen op het fornuis? Nah, zal wel aan mij liggen. Ik proef zelfs het verschil tussen witte bonen uit de magnetron of opgeward op het fornuisquote:Op zondag 20 februari 2011 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer.
Andijvie en een bal gehakt die ik vorige maand heb gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |