neuh.. crv.. in z'n eentjequote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat wij kinderen gaan maken?
oh das geen geheim hoor, ik heb een LAT-relatie met mijn vrouw en op dit moment zit ze in NLquote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van jouw woonsituatie bedoel ikEn die hoef ik ook niet te weten hoor
quote:
wat word hetquote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
Goed mensen, mijn cola is op en ik zal toch iets moeten eten geloof ik
Dagdagquote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Tot later en wees lief voor elkaar![]()
Das, ehm, creatiefquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Tot later en wees lief voor elkaar![]()
Ach, je hoeft je er heus niet voor te schamen als je de handkar neemt hoorquote:
buitenbaarmoederlijke zwangerschapquote:
Doet me denken aan een filmquote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
buitenbaarmoederlijke zwangerschap
lekker makkelijk welquote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
buitenbaarmoederlijke zwangerschap
he ho eensquote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doet me denken aan een film
Hoi vanuit de trein
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi vanuit de trein
Jaquote:
daar schaam ik me ook niet voor, maar dat ga ik hier niet uitgebreid aangeven. En met de handkar krijg je nu niet echt kleintjesquote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, je hoeft je er heus niet voor te schamen als je de handkar neemt hoor.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk ben wel in Den Haag geweest
Nu naar huis
Morgen vroeg op
Maar we zien elkaar snel
Neequote:
Waarvoor dankquote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef crv het volgende:
[..]
daar schaam ik me ook niet voor, maar dat ga ik hier niet uitgebreid aangeven. En met de handkar krijg je nu niet echt kleintjes
Druk schemaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan zeg je niet even gedag ??
Liebchenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi vanuit de trein
Komt dat?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk schema![]()
Anders had ik wel gewild
En ik dacht dat ik je nummer niet had, maar die staat natuurlijk op je cv
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Liebchen!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarvoor dank
En het is eerder, zoals Theo Maassen ooit zei, genocide
Hier vooral MOEquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Hier alles okMet jou dan?
nou ja, mijn schoonpa is vrijdag opgenomen in het ziekenhuis en ben vanmiddag en avond even langs geweest. Maar ik denk dat het aflopend is, de vraag is enkel hoe lang nogquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt dat?
Ja, ik heb een fantastische dag achter de rug
Gezellig is goedquote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier vooral MOE...
Vannacht 2 uurtjes geslapen, en vanmiddag ook nog 2 ofzo... Was gisteravond een tikje té gezellig geworden
...
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
nou ja, mijn schoonpa is vrijdag opgenomen in het ziekenhuis en ben vanmiddag en avond even langs geweest. Maar ik denk dat het aflopend is, de vraag is enkel hoe lang nog
quote:
hij ligt in Mulheim, duitsland een dik half uur hier vandaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heftig!
Waar ligt ie dan? En ben je nu dan bij je vrouw?
Jaaaaaaaa. Dat zeker. Ouderwets doorgezakt met onder andere een vriend die over een maand naar Bahrein emigreert (mits het daar weer rustig wordt)... En ondanks een beetje te veel bier geen kater gehadquote:
Ja dank jequote:
je liet hem uit je klauwen vallen ?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. Dat zeker. Ouderwets doorgezakt met onder andere een vriend die over een maand naar Bahrein emigreert (mits het daar weer rustig wordt)... En ondanks een beetje te veel bier geen kater gehad, want vroeg weer op en water en koffie en brood en zwemmen
...
Jeetje, heftig man! Heel veel sterktequote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef crv het volgende:
[..]
hij ligt in Mulheim, duitsland een dik half uur hier vandaan.
En mijn vrouw is nog in NL
We wachten even de gesprekken met de dokter morgen af of ze versneld hierheen moet komen.
Klinkt goedquote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. Dat zeker. Ouderwets doorgezakt met onder andere een vriend die over een maand naar Bahrein emigreert (mits het daar weer rustig wordt)... En ondanks een beetje te veel bier geen kater gehad, want vroeg weer op en water en koffie en brood en zwemmen
...
studerendenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat niet, ik heb hem op schoot en pakte wat van tafel, ding is heel instabiel
Ja dank jequote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, heftig man! Heel veel sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |