Altijd handig je nieuwe livery in het donker presenterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef Atreidez het volgende:
Mooie wagen de WilliamsBeetje het wit blauw en minimaal rood van de jaren negentig, al lijkt dat niet zo op mijn fotootje weer.. Zit presentatie te kijken op http://www.attwilliams.com/
[ afbeelding ]
Ik heb wel een paar met een hogere resolutie jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt goede foto's?Ik wacht wel tot ze de auto een keer naar buiten rijden
Randstad (quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Heeft Williams eindelijk weer eens een snelle wagen, gaat Philips weg al sponsor
Of de auto snel is moeten we maar afwachten, maar Barichello schijnt wel een grote inbreng te hebben gehad in deze, ik dacht dat mcgregor ook sponsor was, of is dat al wat langer geleden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Heeft Williams eindelijk weer eens een snelle wagen, gaat Philips weg al sponsor
Ik denk dat Williams heel erg gaat tegenvallen dit seizoen. Vooral met een prutser als Maldonado natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef LWD-Godius het volgende:
We hebben het hier wel over de GP2 kampioen. Dus een beetje sturen kan hij wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:19 schreef Atreidez het volgende:
Dus ik ben niet de enige die ze twijfels heeft bij Maldonado
Vergeet dan ook even niet dat Rubens de meest ervaren piloot is. Ik denk dat elke rookie die uit de GP2 komt het daar tegen zou hebben afgelegd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de GP2 kampioen. Dus een beetje sturen kan hij wel.
Als hij maar in de buurt kan komen van de eerdere kampioenen Rosberg, Hamilton en Glock, doet-ie het goed.
En vergeet niet dat Hulkenberg, de vorige kampioen, door iedereen de hemel wordt ingeprezen, maar het moest afleggen tegen Barrichello en dit seizoen geen stoeltje heeft.
Ben je Lewis al vergeten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Vergeet dan ook even niet dat Rubens de meest ervaren piloot is. Ik denk dat elke rookie die uit de GP2 komt het daar tegen zou hebben afgelegd.
Nee maar als je een tweevoudig WK achter je laat lukt dat ook wel met veteraan Barichelloquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:59 schreef vosss het volgende:
Wanneer is Lewis teamgenoot van Rubens geweest dan?
Doet me denken aan een Williams Rothmans f1 - bakquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Meer hier : http://www.f1fanatic.co.u(...)w33-livery-revealed/
Ik ben niet anti Alonso, dan moet je inderdaad bij Walter zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Kom d'r maar alvast bij Walter, dit gaat wéér die discussie worden![]()
McLaren naaide Alonso , dat weet toch iedereen onderhand
Daar lijkt hij inderdaad op gebaseerd ja. Met die strepen ook op de zijkant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Doet me denken aan een Williams Rothmans f1 - bak
Een GP2 kampioen die daar 4 jaar voor nodig had, Hülkenberg had daar maar 1 jaar voor nodig. Bovendien is Hülkenberg gewoon genaaid door de macht van het geld. Ik weet zeker dat die jongen heel snel kan rijden, maar hij krijgt de kans niet. Zet Hülkenberg in een RedBull en hij doet gewoon mee voorin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de GP2 kampioen. Dus een beetje sturen kan hij wel.
Als hij maar in de buurt kan komen van de eerdere kampioenen Rosberg, Hamilton en Glock, doet-ie het goed.
En vergeet niet dat Hulkenberg, de vorige kampioen, door iedereen de hemel wordt ingeprezen, maar het moest afleggen tegen Barrichello en dit seizoen geen stoeltje heeft.
welk jaar was dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:11 schreef Burnie88 het volgende:
Ik heb ook gewoon steeds nog dat beeld van Pastor voor me dat hij een marshall aanreed in Monaco. Wat een domme mongool zeg, dat laatste denk je trouwens ook als je zijn lelijke kop zie
De 1e helft van het seizoen was Rubens duidelijk de snellere ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef sasquatsch het volgende:
Hoi!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet anti Alonso, dan moet je inderdaad bij Walter zijn, maar ondanks dat was het natuurlijk heel knap wat Hamilton als rookie presteerde
ik mag hem ook absoluutr niet, maar zie liever een alonso waar ik me flink aan kan ergeren dan bijv. een heidfeld die alleen maar opvalt door zijn naam in het uitslagenlijstje...quote:
Nee hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik mag hem ook absoluutr niet, maar zie liever een alonso waar ik me flink aan kan ergeren dan bijv. een heidfeld die alleen maar opvalt door zijn naam in het uitslagenlijstje...
helaas heeft de f1 teveel van dat soort mannen tegenwoordig en te weinig echte karakters, dus we kunnen wel klagen maar als ie weg is ga je hem toch missen denk ik
Daar heb je wel een goed punt. Maar afgezien van dat punt heb ik evengoed een hekel aan Alonsoquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik mag hem ook absoluutr niet, maar zie liever een alonso waar ik me flink aan kan ergeren dan bijv. een heidfeld die alleen maar opvalt door zijn naam in het uitslagenlijstje...
helaas heeft de f1 teveel van dat soort mannen tegenwoordig en te weinig echte karakters, dus we kunnen wel klagen maar als ie weg is ga je hem toch missen denk ik
FUCK ik ben mijn DVD kwijt WTF?!?!?!?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* Walter_Sobchak gaat alvast F1 2010 opstarten.
quote:During the spygate affair in 2007 Fernando Alonso waited until the Hungarian Grand Prix to threaten Dennis by revealing incriminating emails.
But he had already revealed their contents to Briatore two weeks earlier, who in turn had shared the details with Ecclestone and Mosley.
Ecclestone later talked Mosley down from banning McLaren for two years (bit heavy, he said) and instead imposing a record $100 million fine. Mosley joked that it was $5 million for the offence and $95 million for Ron being a twat.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:00 schreef sasquatsch het volgende:
Nog een reden om hem te haten.
Volgens de nieuwe biografie over Ecclestone (No Angel - Tom Bower) had Alonso al voordat hij Ron Dennis dreigde de confronterende emails te openbaren deze al laten lezen aan aan Flavio Briatore, die er vervolgens mee naar Ecclestone en Mosley ging.
[..]
Spot on. Alonsoquote:Alonso opted to become the spark to the flame because at the end of the day he is a big puff and couldn’t cope with the idea that there was someone else in F1 that was as quick as him.
Het zal allemaal wel, ik blijf Alonso één van de beste coureurs vinden, in het rijtje Ecclestone, Briatore, Dennis, Alonso, Hamilton is er nieteen brandschoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:00 schreef sasquatsch het volgende:
Nog een reden om hem te haten.
Volgens de nieuwe biografie over Ecclestone (No Angel - Tom Bower) had Alonso al voordat hij Ron Dennis dreigde de confronterende emails te openbaren deze al laten lezen aan aan Flavio Briatore, die er vervolgens mee naar Ecclestone en Mosley ging.
[..]
Gerucht had ik wel eens eerder gehoord. Klinkt wel logisch want ze willen meer voet aan de grond krijgen in Europa met Infiniti.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef Tarado het volgende:
Gerucht op Twitter dat Red Bull Racing een deal heeft gesloten met Infiniti en deze maandag wordt aangekondigd.
Er verandert dus eigenlijk niets behalve een naam omdat Infiniti van Renault is
Van Nissan eigenlijk toch? Alleen Nissan is dan weer (gdeeltelijk?) van Renault.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef Tarado het volgende:
Er verandert dus eigenlijk niets behalve een naam omdat Infiniti van Renault is
Alonso heeft zijn handjes he..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef ufopiloot het volgende:
Alonso vind ik held, echt een super coureur en nog een relaxte/toffe gozer. Het enige waar ik een bloedhekel aan heb zijn in de formule 1 zijn Vettel (iemand hak dat vingertje eens af) en alles waar Red Bull op staat. Vettel in een Red Bull-auto is dus tweer keer zo erg
Bronquote:Asked how much McLaren and Mercedes needs to bring to join the front-ranking teams, Michael opined: "Quite a bit, I'd say, to run with those guys. Very subjectively, I'd say you've got Ferrari and then Red Bull at the front at least four tenths faster than anyone else, then I think you've got a pack which is Renault, Toro Rosso, Williams and even Sauber, then another three or four tenths back to Mercedes and McLaren, then another step back to the new teams. That's definitely what the picture was in Barcelona.
"It could change. McLaren is clearly in trouble and so is Mercedes, so they are bringing stuff to the car and could easily switch up into that top group. The times that they were doing, especially on the qualifying-type runs, were nowhere near quick enough to go to the first race like that. Nico (Rosberg), I think, did a 1:23.1 with the Mercedes while Felipe Massa's 1:22.6 Ferrari run wasn't even low-fuel. Ferrari could have dipped into the 1:21s for sure. But, saying that, Mercedes has a massive upgrade package coming for Bahrain so maybe they will jump up there."
We nemen iets meer tijd, dus volgende week komt iequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze week zou de f1manager toch gelanceerd worden of vergis ik me?
Neem je tijd, 'better safe than sorry'.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We nemen iets meer tijd, dus volgende week komt ie
Potver, hoop dat Mcl snelheid vindtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef ElmarO het volgende:
De opinie van Sam Michael over waar de teams staan:
[..]
Bron
Dan moet ie racen ipv zeiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon winnaars mentaliteit
Wordt een moeilijk jaar voor je want ik denk dat Alonso vanaf het begin mee gaat doen om de titel en hem nog gaat winnen ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan moet ie racen ipv zeiken.
Alonso is net als Ronaldo: een zichzelf overschattende prima donna. Net zoals Messi>Ronaldo, is Hamilton, Vettel>Alonso.
En dat kan het jankerdje niet hebben en komen fraude en teamorders als vervanging van racen bij hem omhoog.
Maar goed, we gaan dit soort discussies gewoon weer voortzetten in 2011, alweer ik wederom bewijs ga vinden dat ik gelijk heb.
Ik denk het ook. Vettel of Alonso gaat het worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt een moeilijk jaar voor je want ik denk dat Alonso vanaf het begin mee gaat doen om de titel en hem nog gaat winnen ook
eens (al ben ik er niet blij mee)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Vettel of Alonso gaat het worden.
Je vergeet Schumacherquote:Op zondag 27 februari 2011 08:20 schreef 0634 het volgende:
Alonso is een grootheid. De grootste van allemaal momenteel. Hamilton en Vettel kunnen daar komen maar zijn er nog niet. Button is goed, heel goed zelfs in foutloos en intelligent rijden, maar net niet snel genoeg. Webber en Massa zitten daar nog iets onder. Rosberg verdient, net als Kubica een keer een topwagen om te laten zien hoe goed hij is.
Dit jaar strijden, denk ik, Vettel en Alonso om de titel samen. De RedBull is nog altijd een toefje sneller, en Vettel is zelf ook razendsnel, maar Vettel laat altijd wel ergens punten liggen. Alonso pakt juist wel weer ergens punten die je niet zou verwachten.
Wordt close. Geen idee wie er wint. Pakt Alonso zijn derde komt hij definitief in het rijtje aller-aller-aller grootsten.
Hoe kan iemand het er niet mee eens zijn? De cijfers over zoveel actieve jaren zeggen toch alles? Of moet er eerst weer 10 of 20 jaar overheen gaan voordat we zeggen: 'die jochies van nu zijn lang niet zo goed als Alonso vroeger was'. Want rijders worden altijd beter nadat ze eenmaal gestopt zijn. Maar Alonso is gewoon een grootheid en dat ontkennen is belachelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Je vergeet Schumacher
En dat laatste zeg ik ook al tijden, maar daar is niet iedereen het mee eens
truequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Vettel of Alonso gaat het worden.
Ben het hier wel grotendeels mee eens. Alleen zou ik niet zeggen dat Alonso een grootheid is, wel de meest complete coureur van het veld. Zijn ''winnaarsmentaliteit'' (oftewel z'n foefjes zo nu en dan) maken mij toch aan het het twijfelen, maar die heeft elke grote rijden gehad. Het beuken van Prost en Senna, of het ''parkeer ongevalletje'' van Schumacher in Monaco een x-aantal jaren terug o.a. Laat hem nog maar eens een titel halen en dan wil ik die mening ook nog wel eens herzienquote:Op zondag 27 februari 2011 08:20 schreef 0634 het volgende:
Alonso is een grootheid. De grootste van allemaal momenteel. Hamilton en Vettel kunnen daar komen maar zijn er nog niet. Button is goed, heel goed zelfs in foutloos en intelligent rijden, maar net niet snel genoeg. Webber en Massa zitten daar nog iets onder. Rosberg verdient, net als Kubica een keer een topwagen om te laten zien hoe goed hij is.
Of die achtste titel er nou komt of niet, als we het over grootheden in de F1 hebben dan kan je simpelweg niet roepen dat Alonso de grootste is zolang Schumacher nog meedoet.quote:En over Schumacher: niet echt vergeten, weet niet goed waar ik hem momenteel in moet schalen om eerlijk te zijn. Ik blijf erbij dat hij beter niet terug had moeten komen want die achtste titel komt er echt niet meer.
Eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:20 schreef 0634 het volgende:
Dit jaar strijden, denk ik, Vettel en Alonso om de titel samen. De RedBull is nog altijd een toefje sneller, en Vettel is zelf ook razendsnel, maar Vettel laat altijd wel ergens punten liggen. Alonso pakt juist wel weer ergens punten die je niet zou verwachten.
Wordt close. Geen idee wie er wint. Pakt Alonso zijn derde komt hij definitief in het rijtje aller-aller-aller grootsten.
Ik had het over het veld op dit moment. En op dit moment is Schumacher niet meer van het nivo van Alonso. In zijn totaliteit is het een grootheid natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Of die achtste titel er nou komt of niet, als we het over grootheden in de F1 hebben dan kan je simpelweg niet roepen dat Alonso de grootste is zolang Schumacher nog meedoet.
En dan heb je het ook nog over de cijfers; dan kan je al helemaal niet meer om Schumacher heen.
Schumi is grootser dan die jankbal van een Alonso ooit zal worden en dat heeft niets te maken met of hij nog een achtste titel pakt of niet.
Buiten zijn rijderskwaliteitenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:11 schreef M.Melandri het volgende:
Er zit 1 groot smetje op de carriere van Alonso, dat is zijn jaar bij Mclaren waar hij na een race of 4/5 gewoon outperformed werd door ''rookie'' Hamilton.
True. In een aantal Schumacher jaren was de weerstand niet heel erg hoog. Wat overigens geen afbreuk doet aan zijn grootheid. Maar wel aan de grootheid van de anderen. Als Barrichello of DC 2e wordt in de eindstand, weet je wel genoeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:04 schreef ufopiloot het volgende:
Sowieso vind ik 'vroeger' niet te vergelijken met nu. De competitie voor de titel is nu veel breder, in plaats van 2 teams die er voor strijden.
Zeker. Qua sportiviteit scoort hij niet bijster hoog. Sympathiek vind ik hem ook al niet. Maar los daarvan, valt alleen maar te constateren dat hij gewoon één van de grootsten ooit is. Zijn palmares bewijst dat ook wel, 26 of 27 zeges inmiddels. Als het een beetje meezit gaat hij voorbij Mansell komend jaar en staat hij achter Senna 4e op die alltime ranking. En dat terwijl hij nog flink wat jaren voor de boeg heeft. Afgelopen jaar bewees hij opnieuw een topper te zijn, ondanks dat zijn Ferrari niet de beste van allemaal was kwam hij nog verdomd dichtbij.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Buiten zijn rijderskwaliteiten
+ dat hij wist van het hele spionage gebeuren van mclaren bij ferrari.
+ dat hij een race heeft gewonnen doordat zijn teammaat zich express en in opdracht van het team in een muur zette.
o.a.
- Schumacher won zijn eerste race na exact 1 jaar id F1 door id regen door SENNA in Spa te verslaan. Alonso pas na meer dan 3 jaar in Hongarije, waar een deel van de overwinning kwam doordat Webber in een Jaguar alles ophield.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:04 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ik had het over het veld op dit moment. En op dit moment is Schumacher niet meer van het nivo van Alonso. In zijn totaliteit is het een grootheid natuurlijk.
Bovendien kan je wel gaan wijzen op overall statistieken, maar zullen we dan zo eerlijk zijn om vast te stellen dat Alonso pas 29 is en net halverwege zijn loopbaan is? Moet je hem vergelijken met Schumacher op zijn 29 en niet toen hij in 2006 klaar was.
Bovendien is Schumacher een even grote jankbal.Maar dat lijkt te horen bij grote kampioenen. Prost en Mansell konden daar ook wat van. Piquet ook trouwens.
HHF?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:36 schreef vosss het volgende:
OOOOOOH IK HAD NET EEN VETTE CRASH IN F1 2010 EN JULLIE MOGEN RADEN WIE ER KENKERHARD DE MUUR IN GING!!!!![]()
![]()
Die doet helaas niet meequote:
Zelfkennis.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Niet gehinderd worden door feitenkennis en toch mee willen doen in discussies
Moge al je F1 2011 wensen uitkomen, Vosssquote:Op maandag 28 februari 2011 09:36 schreef vosss het volgende:
OOOOOOH IK HAD NET EEN VETTE CRASH IN F1 2010 EN JULLIE MOGEN RADEN WIE ER KENKERHARD DE MUUR IN GING!!!!![]()
![]()
quote:Sabotage Alonso versus Hamilton bij McLaren: een never-ending story
Uitgegeven door Casper Bekking 28 februari 2011 07:11
Elke biografie van F1-baas Bernie Ecclestone levert de nodige verrassingen op, zo ook de laatste editie geschreven door Tom Bowers. Ditmaal gaat het om de rivaliteit tussen McLaren-teamgenoten Fernando Alonso en Lewis Hamilton, die in 2007 vooral elkaar het leven zuur probeerden te maken en daardoor de wereldtitel voor hun neus naar Kimi Raikkonen zagen gaan.
De lastige relatie tussen de nieuweling en de tweevoudig wereldkampioen is al veelvuldig besproken, maar de biografie onthulde ook de nodige nieuwe feiten. Eerder dreigde Alonso met het inschakelen van de FIA over de 'spy-gate' tussen McLaren en Ferrari als hij niet de onbetwiste nummer 1 van het team zou worden maar het boek gaat verder. De Spanjaard zou teambaas Dennis gevraagd hebben de bolide van Hamilton te saboteren. Alonso zou de teambaas gevraagd hebben te weinig benzine in de auto van de Brit te doen, zodat hij niet in staat zou zijn de finishvlag te halen. Dat gebeurde tijdens de Grand Prix van Hongarije, enkele uren voor de start van de race.
quote:Lewis Hamilton is set to drive a premier Sprint Cup NASCAR for the first time later in 2011.
American sports network ESPN reports that the McLaren driver will swap his Formula One car for Tony Stewart's Chevrolet.
The exhibition, organised by mutual sponsor Mobil 1, is set to take place some time in the summer at the famous Watkins Glen road course in New York.
The car provided by McLaren for the swap will be the British team's 2010 model MP4-25, the report said.
Stewart-Haas Racing spokesman Mike Arning confirmed the report.
Erg geloofwaardig allemaal, dat mensen Alonso niet mogen, ok, maar dit soort onzin geloven ook de grootste haters toch niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:47 schreef vosss het volgende:
Nu we het dan toch over die jankbal hebben:
[..]![]()
![]()
Of het waar is, weet ik niet, maar het zou me niet verbazen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig allemaal, dat mensen Alonso niet mogen, ok, maar dit soort onzin geloven ook de grootste haters toch niet?
OK maar Ron Dennis vragen om te weinig benzine te doen in de auto van zijn lievelingetje lijkt me wat teveel gevraagdquote:Op maandag 28 februari 2011 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of het waar is, weet ik niet, maar het zou me niet verbazen.
Alonso probeerde al eerder met de emails (over spygate) de nummer 1 status te krijgen. Toen dat niet lukte probeerde hij ook die psychologische oorlogsvoering (o.a. kwalificatie Hongarije) en toen dat ook niet werkte... wie weet?
Het schijnt ook niet ongewoon te zijn om het team dan wel je tegenstander dusdanig te manipuleren dat je je teamgenoot de baas bent. Ook coureurs als Prost en Piquet hadden zo hun manieren. Als ze het niet alleen af konden (zoals Piquet) zorgden ze wel voor steun vanuit het team (Prost, Schumacher)
Piquet voerde een psychologische oorlog met Mansell toen beiden bij Williams reden. Een van de bekende anekdotes is dat hij laxeermiddel in het drinken van Mansell deed.
Prost kreeg het voor elkaar (toen hij bij Ferrari kwam) dat het team alles op 1 (zijn) auto zette, omdat hij vond dat dat de enige kans was om Senna te verslaan, waardoor Mansell al bij voorbaat kansloos was.
Haha, feiten leren kennen....quote:Op maandag 28 februari 2011 07:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Schumacher won zijn eerste race na exact 1 jaar id F1 door id regen door SENNA in Spa te verslaan. Alonso pas na meer dan 3 jaar in Hongarije, waar een deel van de overwinning kwam doordat Webber in een Jaguar alles ophield.
- Schumacher had na 4 hele F1 seizoenen al meer dan 20 overwinningen op zak, evenals 2 wereldtitels.
-Schumacher een jankbal? Bron pls.??? Als zijn Ferrari in Suzuka 2006 ploft waardoor Alonso weer iemand kan inhalen (dat maakt dus 4 uit de laatste 9 races) bedankt ie zijn hele team voor hun harde werk (we win together, we lose together). Als Alonso in China 2006 verliest, zeikt ie op zijn team en roept ie 'I feel so alone in my car'.
Jij mag als eerste je normen gaan bijstellen. En even wat feiten gaan leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |