Gerucht had ik wel eens eerder gehoord. Klinkt wel logisch want ze willen meer voet aan de grond krijgen in Europa met Infiniti.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef Tarado het volgende:
Gerucht op Twitter dat Red Bull Racing een deal heeft gesloten met Infiniti en deze maandag wordt aangekondigd.
Er verandert dus eigenlijk niets behalve een naam omdat Infiniti van Renault is
Van Nissan eigenlijk toch? Alleen Nissan is dan weer (gdeeltelijk?) van Renault.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef Tarado het volgende:
Er verandert dus eigenlijk niets behalve een naam omdat Infiniti van Renault is
Alonso heeft zijn handjes he..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef ufopiloot het volgende:
Alonso vind ik held, echt een super coureur en nog een relaxte/toffe gozer. Het enige waar ik een bloedhekel aan heb zijn in de formule 1 zijn Vettel (iemand hak dat vingertje eens af) en alles waar Red Bull op staat. Vettel in een Red Bull-auto is dus tweer keer zo erg
Bronquote:Asked how much McLaren and Mercedes needs to bring to join the front-ranking teams, Michael opined: "Quite a bit, I'd say, to run with those guys. Very subjectively, I'd say you've got Ferrari and then Red Bull at the front at least four tenths faster than anyone else, then I think you've got a pack which is Renault, Toro Rosso, Williams and even Sauber, then another three or four tenths back to Mercedes and McLaren, then another step back to the new teams. That's definitely what the picture was in Barcelona.
"It could change. McLaren is clearly in trouble and so is Mercedes, so they are bringing stuff to the car and could easily switch up into that top group. The times that they were doing, especially on the qualifying-type runs, were nowhere near quick enough to go to the first race like that. Nico (Rosberg), I think, did a 1:23.1 with the Mercedes while Felipe Massa's 1:22.6 Ferrari run wasn't even low-fuel. Ferrari could have dipped into the 1:21s for sure. But, saying that, Mercedes has a massive upgrade package coming for Bahrain so maybe they will jump up there."
We nemen iets meer tijd, dus volgende week komt iequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze week zou de f1manager toch gelanceerd worden of vergis ik me?
Neem je tijd, 'better safe than sorry'.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We nemen iets meer tijd, dus volgende week komt ie
Potver, hoop dat Mcl snelheid vindtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef ElmarO het volgende:
De opinie van Sam Michael over waar de teams staan:
[..]
Bron
Dan moet ie racen ipv zeiken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon winnaars mentaliteit
Wordt een moeilijk jaar voor je want ik denk dat Alonso vanaf het begin mee gaat doen om de titel en hem nog gaat winnen ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dan moet ie racen ipv zeiken.
Alonso is net als Ronaldo: een zichzelf overschattende prima donna. Net zoals Messi>Ronaldo, is Hamilton, Vettel>Alonso.
En dat kan het jankerdje niet hebben en komen fraude en teamorders als vervanging van racen bij hem omhoog.
Maar goed, we gaan dit soort discussies gewoon weer voortzetten in 2011, alweer ik wederom bewijs ga vinden dat ik gelijk heb.
Ik denk het ook. Vettel of Alonso gaat het worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt een moeilijk jaar voor je want ik denk dat Alonso vanaf het begin mee gaat doen om de titel en hem nog gaat winnen ook
eens (al ben ik er niet blij mee)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Vettel of Alonso gaat het worden.
Je vergeet Schumacherquote:Op zondag 27 februari 2011 08:20 schreef 0634 het volgende:
Alonso is een grootheid. De grootste van allemaal momenteel. Hamilton en Vettel kunnen daar komen maar zijn er nog niet. Button is goed, heel goed zelfs in foutloos en intelligent rijden, maar net niet snel genoeg. Webber en Massa zitten daar nog iets onder. Rosberg verdient, net als Kubica een keer een topwagen om te laten zien hoe goed hij is.
Dit jaar strijden, denk ik, Vettel en Alonso om de titel samen. De RedBull is nog altijd een toefje sneller, en Vettel is zelf ook razendsnel, maar Vettel laat altijd wel ergens punten liggen. Alonso pakt juist wel weer ergens punten die je niet zou verwachten.
Wordt close. Geen idee wie er wint. Pakt Alonso zijn derde komt hij definitief in het rijtje aller-aller-aller grootsten.
Hoe kan iemand het er niet mee eens zijn? De cijfers over zoveel actieve jaren zeggen toch alles? Of moet er eerst weer 10 of 20 jaar overheen gaan voordat we zeggen: 'die jochies van nu zijn lang niet zo goed als Alonso vroeger was'. Want rijders worden altijd beter nadat ze eenmaal gestopt zijn. Maar Alonso is gewoon een grootheid en dat ontkennen is belachelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Je vergeet Schumacher
En dat laatste zeg ik ook al tijden, maar daar is niet iedereen het mee eens
truequote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Vettel of Alonso gaat het worden.
Ben het hier wel grotendeels mee eens. Alleen zou ik niet zeggen dat Alonso een grootheid is, wel de meest complete coureur van het veld. Zijn ''winnaarsmentaliteit'' (oftewel z'n foefjes zo nu en dan) maken mij toch aan het het twijfelen, maar die heeft elke grote rijden gehad. Het beuken van Prost en Senna, of het ''parkeer ongevalletje'' van Schumacher in Monaco een x-aantal jaren terug o.a. Laat hem nog maar eens een titel halen en dan wil ik die mening ook nog wel eens herzienquote:Op zondag 27 februari 2011 08:20 schreef 0634 het volgende:
Alonso is een grootheid. De grootste van allemaal momenteel. Hamilton en Vettel kunnen daar komen maar zijn er nog niet. Button is goed, heel goed zelfs in foutloos en intelligent rijden, maar net niet snel genoeg. Webber en Massa zitten daar nog iets onder. Rosberg verdient, net als Kubica een keer een topwagen om te laten zien hoe goed hij is.
Of die achtste titel er nou komt of niet, als we het over grootheden in de F1 hebben dan kan je simpelweg niet roepen dat Alonso de grootste is zolang Schumacher nog meedoet.quote:En over Schumacher: niet echt vergeten, weet niet goed waar ik hem momenteel in moet schalen om eerlijk te zijn. Ik blijf erbij dat hij beter niet terug had moeten komen want die achtste titel komt er echt niet meer.
Eens.quote:Op zondag 27 februari 2011 08:20 schreef 0634 het volgende:
Dit jaar strijden, denk ik, Vettel en Alonso om de titel samen. De RedBull is nog altijd een toefje sneller, en Vettel is zelf ook razendsnel, maar Vettel laat altijd wel ergens punten liggen. Alonso pakt juist wel weer ergens punten die je niet zou verwachten.
Wordt close. Geen idee wie er wint. Pakt Alonso zijn derde komt hij definitief in het rijtje aller-aller-aller grootsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |