abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:44:39 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93312999
Gerucht op Twitter dat Red Bull Racing een deal heeft gesloten met Infiniti en deze maandag wordt aangekondigd.

Er verandert dus eigenlijk niets behalve een naam omdat Infiniti van Renault is

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 25-02-2011 16:49:46 ]
pi_93314042
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef Tarado het volgende:
Gerucht op Twitter dat Red Bull Racing een deal heeft gesloten met Infiniti en deze maandag wordt aangekondigd.

Gerucht had ik wel eens eerder gehoord. Klinkt wel logisch want ze willen meer voet aan de grond krijgen in Europa met Infiniti.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:35:11 #153
34586 kepler
No bounce, no play
pi_93316881
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

[..]

Spot on. Alonso :')
Ik noem het gewoon winnaars mentaliteit 8-)
The line is a dot to you!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:52:38 #154
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_93317609
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef Tarado het volgende:
Van Nissan eigenlijk toch? Alleen Nissan is dan weer (gdeeltelijk?) van Renault.
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_93318962
"De Renault-Nissan-alliantie (Renault bezit 44% van de Nissan Group) "

:P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_93319496
Alonso vind ik held, echt een super coureur en nog een relaxte/toffe gozer. Het enige waar ik een bloedhekel aan heb zijn in de formule 1 zijn Vettel (iemand hak dat vingertje eens af) en alles waar Red Bull op staat. Vettel in een Red Bull-auto is dus tweer keer zo erg :D
pi_93319938
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:42 schreef ufopiloot het volgende:
Alonso vind ik held, echt een super coureur en nog een relaxte/toffe gozer. Het enige waar ik een bloedhekel aan heb zijn in de formule 1 zijn Vettel (iemand hak dat vingertje eens af) en alles waar Red Bull op staat. Vettel in een Red Bull-auto is dus tweer keer zo erg :D
Alonso heeft zijn handjes he..

Dus niks over het vingertje van Vettel :P
pi_93319941
De opinie van Sam Michael over waar de teams staan:

quote:
Asked how much McLaren and Mercedes needs to bring to join the front-ranking teams, Michael opined: "Quite a bit, I'd say, to run with those guys. Very subjectively, I'd say you've got Ferrari and then Red Bull at the front at least four tenths faster than anyone else, then I think you've got a pack which is Renault, Toro Rosso, Williams and even Sauber, then another three or four tenths back to Mercedes and McLaren, then another step back to the new teams. That's definitely what the picture was in Barcelona.

"It could change. McLaren is clearly in trouble and so is Mercedes, so they are bringing stuff to the car and could easily switch up into that top group. The times that they were doing, especially on the qualifying-type runs, were nowhere near quick enough to go to the first race like that. Nico (Rosberg), I think, did a 1:23.1 with the Mercedes while Felipe Massa's 1:22.6 Ferrari run wasn't even low-fuel. Ferrari could have dipped into the 1:21s for sure. But, saying that, Mercedes has a massive upgrade package coming for Bahrain so maybe they will jump up there."
Bron
pi_93325530
Deze week zou de f1manager toch gelanceerd worden of vergis ik me?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 februari 2011 @ 21:39:56 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93325622
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze week zou de f1manager toch gelanceerd worden of vergis ik me?
We nemen iets meer tijd, dus volgende week komt ie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_93326943
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

We nemen iets meer tijd, dus volgende week komt ie
Neem je tijd, 'better safe than sorry'.
pi_93329260
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef ElmarO het volgende:
De opinie van Sam Michael over waar de teams staan:

[..]

Bron
Potver, hoop dat Mcl snelheid vindt
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_93344474
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:35 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik noem het gewoon winnaars mentaliteit 8-)
Dan moet ie racen ipv zeiken.

Alonso is net als Ronaldo: een zichzelf overschattende prima donna. Net zoals Messi>Ronaldo, is Hamilton, Vettel>Alonso.

En dat kan het jankerdje niet hebben en komen fraude en teamorders als vervanging van racen bij hem omhoog.

Maar goed, we gaan dit soort discussies gewoon weer voortzetten in 2011, alweer ik wederom bewijs ga vinden dat ik gelijk heb. :7
Calmer than you are
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:26:21 #165
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93345603
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Dan moet ie racen ipv zeiken.

Alonso is net als Ronaldo: een zichzelf overschattende prima donna. Net zoals Messi>Ronaldo, is Hamilton, Vettel>Alonso.

En dat kan het jankerdje niet hebben en komen fraude en teamorders als vervanging van racen bij hem omhoog.

Maar goed, we gaan dit soort discussies gewoon weer voortzetten in 2011, alweer ik wederom bewijs ga vinden dat ik gelijk heb. :7
Wordt een moeilijk jaar voor je want ik denk dat Alonso vanaf het begin mee gaat doen om de titel en hem nog gaat winnen ook :)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:22:46 #166
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_93359922
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wordt een moeilijk jaar voor je want ik denk dat Alonso vanaf het begin mee gaat doen om de titel en hem nog gaat winnen ook :)
Ik denk het ook. Vettel of Alonso gaat het worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:08:23 #167
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_93361836
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

eens (al ben ik er niet blij mee)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_93363869
Ja, maar da's niet omdat Alonso een goede coureur is, maar omdat de anderen uitvallen. Toch, Walter? :')
pi_93380634
Alonso is een grootheid. De grootste van allemaal momenteel. Hamilton en Vettel kunnen daar komen maar zijn er nog niet. Button is goed, heel goed zelfs in foutloos en intelligent rijden, maar net niet snel genoeg. Webber en Massa zitten daar nog iets onder. Rosberg verdient, net als Kubica een keer een topwagen om te laten zien hoe goed hij is.

Dit jaar strijden, denk ik, Vettel en Alonso om de titel samen. De RedBull is nog altijd een toefje sneller, en Vettel is zelf ook razendsnel, maar Vettel laat altijd wel ergens punten liggen. Alonso pakt juist wel weer ergens punten die je niet zou verwachten.

Wordt close. Geen idee wie er wint. Pakt Alonso zijn derde komt hij definitief in het rijtje aller-aller-aller grootsten.
  zondag 27 februari 2011 @ 09:15:15 #170
34586 kepler
No bounce, no play
pi_93380881
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 08:20 schreef 0634 het volgende:
Alonso is een grootheid. De grootste van allemaal momenteel. Hamilton en Vettel kunnen daar komen maar zijn er nog niet. Button is goed, heel goed zelfs in foutloos en intelligent rijden, maar net niet snel genoeg. Webber en Massa zitten daar nog iets onder. Rosberg verdient, net als Kubica een keer een topwagen om te laten zien hoe goed hij is.

Dit jaar strijden, denk ik, Vettel en Alonso om de titel samen. De RedBull is nog altijd een toefje sneller, en Vettel is zelf ook razendsnel, maar Vettel laat altijd wel ergens punten liggen. Alonso pakt juist wel weer ergens punten die je niet zou verwachten.

Wordt close. Geen idee wie er wint. Pakt Alonso zijn derde komt hij definitief in het rijtje aller-aller-aller grootsten.
Je vergeet Schumacher :P

En dat laatste zeg ik ook al tijden, maar daar is niet iedereen het mee eens :D
The line is a dot to you!
pi_93380946
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 09:15 schreef kepler het volgende:

[..]

Je vergeet Schumacher :P

En dat laatste zeg ik ook al tijden, maar daar is niet iedereen het mee eens :D
Hoe kan iemand het er niet mee eens zijn? De cijfers over zoveel actieve jaren zeggen toch alles? Of moet er eerst weer 10 of 20 jaar overheen gaan voordat we zeggen: 'die jochies van nu zijn lang niet zo goed als Alonso vroeger was'. Want rijders worden altijd beter nadat ze eenmaal gestopt zijn. Maar Alonso is gewoon een grootheid en dat ontkennen is belachelijk.

En over Schumacher: niet echt vergeten, weet niet goed waar ik hem momenteel in moet schalen om eerlijk te zijn. Ik blijf erbij dat hij beter niet terug had moeten komen want die achtste titel komt er echt niet meer.
pi_93381686
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

true
  zondag 27 februari 2011 @ 11:48:07 #173
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_93383446
quote:

Ben het hier wel grotendeels mee eens. Alleen zou ik niet zeggen dat Alonso een grootheid is, wel de meest complete coureur van het veld. Zijn ''winnaarsmentaliteit'' (oftewel z'n foefjes zo nu en dan) maken mij toch aan het het twijfelen, maar die heeft elke grote rijden gehad. Het beuken van Prost en Senna, of het ''parkeer ongevalletje'' van Schumacher in Monaco een x-aantal jaren terug o.a. Laat hem nog maar eens een titel halen en dan wil ik die mening ook nog wel eens herzien ;)

ooh, en Heidfeld gaat WDC worden :6
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_93386920
quote:
En over Schumacher: niet echt vergeten, weet niet goed waar ik hem momenteel in moet schalen om eerlijk te zijn. Ik blijf erbij dat hij beter niet terug had moeten komen want die achtste titel komt er echt niet meer.
Of die achtste titel er nou komt of niet, als we het over grootheden in de F1 hebben dan kan je simpelweg niet roepen dat Alonso de grootste is zolang Schumacher nog meedoet.

En dan heb je het ook nog over de cijfers; dan kan je al helemaal niet meer om Schumacher heen.

Schumi is grootser dan die jankbal van een Alonso ooit zal worden en dat heeft niets te maken met of hij nog een achtste titel pakt of niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 27 februari 2011 @ 14:49:47 #175
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_93390511
quote:

Eens.

Als teambaas zou ik ook het liefst Alonso in dienst hebben
Please, make yourself uncomfortable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')