Vergeet dan ook even niet dat Rubens de meest ervaren piloot is. Ik denk dat elke rookie die uit de GP2 komt het daar tegen zou hebben afgelegd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de GP2 kampioen. Dus een beetje sturen kan hij wel.
Als hij maar in de buurt kan komen van de eerdere kampioenen Rosberg, Hamilton en Glock, doet-ie het goed.
En vergeet niet dat Hulkenberg, de vorige kampioen, door iedereen de hemel wordt ingeprezen, maar het moest afleggen tegen Barrichello en dit seizoen geen stoeltje heeft.
Ben je Lewis al vergeten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Vergeet dan ook even niet dat Rubens de meest ervaren piloot is. Ik denk dat elke rookie die uit de GP2 komt het daar tegen zou hebben afgelegd.
Nee maar als je een tweevoudig WK achter je laat lukt dat ook wel met veteraan Barichelloquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:59 schreef vosss het volgende:
Wanneer is Lewis teamgenoot van Rubens geweest dan?
Doet me denken aan een Williams Rothmans f1 - bakquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:33 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Meer hier : http://www.f1fanatic.co.u(...)w33-livery-revealed/
Ik ben niet anti Alonso, dan moet je inderdaad bij Walter zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Kom d'r maar alvast bij Walter, dit gaat wéér die discussie worden![]()
McLaren naaide Alonso , dat weet toch iedereen onderhand
Daar lijkt hij inderdaad op gebaseerd ja. Met die strepen ook op de zijkant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Doet me denken aan een Williams Rothmans f1 - bak
Een GP2 kampioen die daar 4 jaar voor nodig had, Hülkenberg had daar maar 1 jaar voor nodig. Bovendien is Hülkenberg gewoon genaaid door de macht van het geld. Ik weet zeker dat die jongen heel snel kan rijden, maar hij krijgt de kans niet. Zet Hülkenberg in een RedBull en hij doet gewoon mee voorin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de GP2 kampioen. Dus een beetje sturen kan hij wel.
Als hij maar in de buurt kan komen van de eerdere kampioenen Rosberg, Hamilton en Glock, doet-ie het goed.
En vergeet niet dat Hulkenberg, de vorige kampioen, door iedereen de hemel wordt ingeprezen, maar het moest afleggen tegen Barrichello en dit seizoen geen stoeltje heeft.
welk jaar was dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:11 schreef Burnie88 het volgende:
Ik heb ook gewoon steeds nog dat beeld van Pastor voor me dat hij een marshall aanreed in Monaco. Wat een domme mongool zeg, dat laatste denk je trouwens ook als je zijn lelijke kop zie
De 1e helft van het seizoen was Rubens duidelijk de snellere ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef sasquatsch het volgende:
Hoi!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet anti Alonso, dan moet je inderdaad bij Walter zijn, maar ondanks dat was het natuurlijk heel knap wat Hamilton als rookie presteerde
ik mag hem ook absoluutr niet, maar zie liever een alonso waar ik me flink aan kan ergeren dan bijv. een heidfeld die alleen maar opvalt door zijn naam in het uitslagenlijstje...quote:
Nee hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik mag hem ook absoluutr niet, maar zie liever een alonso waar ik me flink aan kan ergeren dan bijv. een heidfeld die alleen maar opvalt door zijn naam in het uitslagenlijstje...
helaas heeft de f1 teveel van dat soort mannen tegenwoordig en te weinig echte karakters, dus we kunnen wel klagen maar als ie weg is ga je hem toch missen denk ik
Daar heb je wel een goed punt. Maar afgezien van dat punt heb ik evengoed een hekel aan Alonsoquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik mag hem ook absoluutr niet, maar zie liever een alonso waar ik me flink aan kan ergeren dan bijv. een heidfeld die alleen maar opvalt door zijn naam in het uitslagenlijstje...
helaas heeft de f1 teveel van dat soort mannen tegenwoordig en te weinig echte karakters, dus we kunnen wel klagen maar als ie weg is ga je hem toch missen denk ik
FUCK ik ben mijn DVD kwijt WTF?!?!?!?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* Walter_Sobchak gaat alvast F1 2010 opstarten.
quote:During the spygate affair in 2007 Fernando Alonso waited until the Hungarian Grand Prix to threaten Dennis by revealing incriminating emails.
But he had already revealed their contents to Briatore two weeks earlier, who in turn had shared the details with Ecclestone and Mosley.
Ecclestone later talked Mosley down from banning McLaren for two years (bit heavy, he said) and instead imposing a record $100 million fine. Mosley joked that it was $5 million for the offence and $95 million for Ron being a twat.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:00 schreef sasquatsch het volgende:
Nog een reden om hem te haten.
Volgens de nieuwe biografie over Ecclestone (No Angel - Tom Bower) had Alonso al voordat hij Ron Dennis dreigde de confronterende emails te openbaren deze al laten lezen aan aan Flavio Briatore, die er vervolgens mee naar Ecclestone en Mosley ging.
[..]
Spot on. Alonsoquote:Alonso opted to become the spark to the flame because at the end of the day he is a big puff and couldn’t cope with the idea that there was someone else in F1 that was as quick as him.
Het zal allemaal wel, ik blijf Alonso één van de beste coureurs vinden, in het rijtje Ecclestone, Briatore, Dennis, Alonso, Hamilton is er nieteen brandschoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:00 schreef sasquatsch het volgende:
Nog een reden om hem te haten.
Volgens de nieuwe biografie over Ecclestone (No Angel - Tom Bower) had Alonso al voordat hij Ron Dennis dreigde de confronterende emails te openbaren deze al laten lezen aan aan Flavio Briatore, die er vervolgens mee naar Ecclestone en Mosley ging.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |