abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93261730
Grosjean en Kobayashi zijn ook een soort GP2 kampioenen ;) .. Van de eerste vind ik het ook nog steeds jammer dat die niet in F1 rondrijdt.
Where facts are few, experts are many.
pi_93261814
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over de GP2 kampioen. Dus een beetje sturen kan hij wel.

Als hij maar in de buurt kan komen van de eerdere kampioenen Rosberg, Hamilton en Glock, doet-ie het goed.

En vergeet niet dat Hulkenberg, de vorige kampioen, door iedereen de hemel wordt ingeprezen, maar het moest afleggen tegen Barrichello en dit seizoen geen stoeltje heeft.
Vergeet dan ook even niet dat Rubens de meest ervaren piloot is. Ik denk dat elke rookie die uit de GP2 komt het daar tegen zou hebben afgelegd.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:57:51 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93262464
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Vergeet dan ook even niet dat Rubens de meest ervaren piloot is. Ik denk dat elke rookie die uit de GP2 komt het daar tegen zou hebben afgelegd.
Ben je Lewis al vergeten?
pi_93262542
Wanneer is Lewis teamgenoot van Rubens geweest dan? :@
vosss is de naam,
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:02:35 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93262659
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:59 schreef vosss het volgende:
Wanneer is Lewis teamgenoot van Rubens geweest dan? :@
Nee maar als je een tweevoudig WK achter je laat lukt dat ook wel met veteraan Barichello :)
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:12:36 #131
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_93263027
Kom d'r maar alvast bij Walter, dit gaat wéér die discussie worden :')

McLaren naaide Alonso , dat weet toch iedereen onderhand }:|
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_93263172
quote:
Doet me denken aan een Williams Rothmans f1 - bak _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:16:22 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93263187
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Kom d'r maar alvast bij Walter, dit gaat wéér die discussie worden :')

McLaren naaide Alonso , dat weet toch iedereen onderhand }:|
Ik ben niet anti Alonso, dan moet je inderdaad bij Walter zijn :) , maar ondanks dat was het natuurlijk heel knap wat Hamilton als rookie presteerde
pi_93267856
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

Doet me denken aan een Williams Rothmans f1 - bak _O_
Daar lijkt hij inderdaad op gebaseerd ja. Met die strepen ook op de zijkant.
pi_93267968
quote:

[..]

We hebben het hier wel over de GP2 kampioen. Dus een beetje sturen kan hij wel.

Als hij maar in de buurt kan komen van de eerdere kampioenen Rosberg, Hamilton en Glock, doet-ie het goed.

En vergeet niet dat Hulkenberg, de vorige kampioen, door iedereen de hemel wordt ingeprezen, maar het moest afleggen tegen Barrichello en dit seizoen geen stoeltje heeft.
Een GP2 kampioen die daar 4 jaar voor nodig had, Hülkenberg had daar maar 1 jaar voor nodig. Bovendien is Hülkenberg gewoon genaaid door de macht van het geld. Ik weet zeker dat die jongen heel snel kan rijden, maar hij krijgt de kans niet. Zet Hülkenberg in een RedBull en hij doet gewoon mee voorin.

Ik heb ook gewoon steeds nog dat beeld van Pastor voor me dat hij een marshall aanreed in Monaco. Wat een domme mongool zeg, dat laatste denk je trouwens ook als je zijn lelijke kop zie :')
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_93268103
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:11 schreef Burnie88 het volgende:

Ik heb ook gewoon steeds nog dat beeld van Pastor voor me dat hij een marshall aanreed in Monaco. Wat een domme mongool zeg, dat laatste denk je trouwens ook als je zijn lelijke kop zie :')
welk jaar was dat?
helemaal niks van meegekregen, even kijken of ik dat op youtube terug kan vinden :D
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_93269865
2005 of 2004 ,
pi_93269886
in monaco volgens mij :)
pi_93270191
quote:
De 1e helft van het seizoen was Rubens duidelijk de snellere ja.

Wat wil je, een rookie vs 16 seizoenen F1 ervaring. :{w

2e helft van het seizoen kwam Hulkenberg een stuk dichterbij en weet 'ie gewoon een aantal keer voor Rubens te kwalificeren en te finishen.

Hij had gewoon een goed rookie seizoen, dit seizoen had hij zich dan echt moeten bewijzen.

De enige reden waarom hij nu niet in de auto zit zijn een hele boel Venezolaanse oliedollars.
pi_93272336
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ben niet anti Alonso, dan moet je inderdaad bij Walter zijn :) , maar ondanks dat was het natuurlijk heel knap wat Hamilton als rookie presteerde
Hoi!
Calmer than you are
pi_93277548
Hoi hier nog een Alonso-hater :7
vosss is de naam,
pi_93277726
* Walter_Sobchak gaat alvast F1 2010 opstarten. :9
Calmer than you are
pi_93278016
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef vosss het volgende:
Hoi hier nog een Alonso-hater :7
ik mag hem ook absoluutr niet, maar zie liever een alonso waar ik me flink aan kan ergeren dan bijv. een heidfeld die alleen maar opvalt door zijn naam in het uitslagenlijstje...

helaas heeft de f1 teveel van dat soort mannen tegenwoordig en te weinig echte karakters, dus we kunnen wel klagen maar als ie weg is ga je hem toch missen denk ik :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_93278299
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ik mag hem ook absoluutr niet, maar zie liever een alonso waar ik me flink aan kan ergeren dan bijv. een heidfeld die alleen maar opvalt door zijn naam in het uitslagenlijstje...

helaas heeft de f1 teveel van dat soort mannen tegenwoordig en te weinig echte karakters, dus we kunnen wel klagen maar als ie weg is ga je hem toch missen denk ik :P
Nee hoor! :D
Calmer than you are
pi_93279013
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Daar heb je wel een goed punt. Maar afgezien van dat punt heb ik evengoed een hekel aan Alonso :D!
vosss is de naam,
pi_93279083
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
* Walter_Sobchak gaat alvast F1 2010 opstarten. :9
FUCK ik ben mijn DVD kwijt WTF?!?!?!? }:| :( :(!!!!

Is er niet een of andere online flashgame waar ik Alojnso van de baan kan rammen? :@ :')
vosss is de naam,
pi_93299085
Nog een reden om hem te haten.

Volgens de nieuwe biografie over Ecclestone (No Angel - Tom Bower) had Alonso al voordat hij Ron Dennis dreigde de confronterende emails te openbaren deze al laten lezen aan aan Flavio Briatore, die er vervolgens mee naar Ecclestone en Mosley ging.

quote:
During the spygate affair in 2007 Fernando Alonso waited until the Hungarian Grand Prix to threaten Dennis by revealing incriminating emails.

But he had already revealed their contents to Briatore two weeks earlier, who in turn had shared the details with Ecclestone and Mosley.

Ecclestone later talked Mosley down from banning McLaren for two years (bit heavy, he said) and instead imposing a record $100 million fine. Mosley joked that it was $5 million for the offence and $95 million for Ron being a twat.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_93300782
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:00 schreef sasquatsch het volgende:

Volgens de nieuwe biografie over Ecclestone (No Angel - Tom Bower) had Alonso al voordat hij Ron Dennis dreigde de confronterende emails te openbaren deze al laten lezen aan aan Flavio Briatore, die er vervolgens mee naar Ecclestone en Mosley ging.

[..]

quote:
Alonso opted to become the spark to the flame because at the end of the day he is a big puff and couldn’t cope with the idea that there was someone else in F1 that was as quick as him.
Spot on. Alonso :')
Calmer than you are
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:40:54 #149
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_93302479
Flaav was volgens mij ook zn manager toen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:53:27 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_93310741
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:00 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel, ik blijf Alonso één van de beste coureurs vinden, in het rijtje Ecclestone, Briatore, Dennis, Alonso, Hamilton is er nieteen brandschoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')