Altijd handig je nieuwe livery in het donker presenterenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef Atreidez het volgende:
Mooie wagen de WilliamsBeetje het wit blauw en minimaal rood van de jaren negentig, al lijkt dat niet zo op mijn fotootje weer.. Zit presentatie te kijken op http://www.attwilliams.com/
[ afbeelding ]
Ik heb wel een paar met een hogere resolutie jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt goede foto's?Ik wacht wel tot ze de auto een keer naar buiten rijden
Randstad (quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Heeft Williams eindelijk weer eens een snelle wagen, gaat Philips weg al sponsor
Of de auto snel is moeten we maar afwachten, maar Barichello schijnt wel een grote inbreng te hebben gehad in deze, ik dacht dat mcgregor ook sponsor was, of is dat al wat langer geleden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Heeft Williams eindelijk weer eens een snelle wagen, gaat Philips weg al sponsor
Ik denk dat Williams heel erg gaat tegenvallen dit seizoen. Vooral met een prutser als Maldonado natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef LWD-Godius het volgende:
We hebben het hier wel over de GP2 kampioen. Dus een beetje sturen kan hij wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:19 schreef Atreidez het volgende:
Dus ik ben niet de enige die ze twijfels heeft bij Maldonado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |