Lijkt me logischquote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef Siyara het volgende:
Ik kan om de één of andere reden niet gerust zijn
Ernstig lachen jaquote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Gezang van Feyenoord overheerst in het ADO stadion, geweldig
Pfff idd, eerst nog maar een tweede erin tikken dan is het allemaal een stuk comfortabeler.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef Siyara het volgende:
Ik kan om de één of andere reden niet gerust zijn
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Luc zal er nooit komen, ik ben er van overtuigd dat hij geen grote spits wordt. Ik zie het gewoon niet in hem zitten.
Ik ben echt een voetballiefhebber. Ik ben volwassen.²
Wijnaldum en Swerts daarentegen voetballen echt verschrikkelijk vandaag. En ik blijf een grote van Miyaichi, best een potentieel toppertje is datquote:
Lijkt iets slimmer te zijn geworden idd. Zit nu net op het randje ipv regelmatig schuimbekkend erover. En met dezelfde dosis inzetquote:
Tegenwoordig is alles en iedereen die een mooie goal maakt een super talent.. we zullen zien over 5 jaar..quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Luc zal er nooit komen, ik ben er van overtuigd dat hij geen grote spits wordt. Ik zie het gewoon niet in hem zitten.
Ik ben echt een voetballiefhebber. Ik ben volwassen.²
Ff quotenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Pfff idd, eerst nog maar een tweede erin tikken dan is het allemaal een stuk comfortabeler.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef Kremers het volgende:
Een Rooney goal, alleen net iets minder mooi
Feyenoord zou nu gewoon punten moeten pakken in Den Haag en Heracles in moeten halen. Maargoed, de wedstrijd is nog jongquote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef msnk het volgende:
Als ADO hierdoor niet gaat beginnen te ballen weet ik het ook niet meer
Dus elke omhaal is ineens een Rooney goal?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:10 schreef Kremers het volgende:
Een Rooney goal, alleen net iets minder mooi
Dit mogen ze niet meer verliezen. Concentratie vasthouden en proberen de voorsprong uit te bouwen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Einthovuh het volgende:
Wel knap van Feyenoord!!! Hopen dat ze dit vasthouden tot de 90ste minuut
een 3-0 zou zo'n grote stimulans geven voor de komende wedstrijdenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit mogen ze niet meer verliezen. Concentratie vasthouden en proberen de voorsprong uit te bouwen.
Postbode Wijnaldum ook wel..quote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef ajacied4lf het volgende:
'Afhaalchinees' moet zich even wat meer laten zien
Castaignos valt wel mee.. misschien dat ze nog wat kunnen hosselen met Arsenal voor Miyaichi?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat ze Miyachi niet kunnen kopen, castaignos gaan ze ook echt missen.
Zie de "quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dus elke omhaal is ineens een Rooney goal?
Wel knap van Feyenoord!!! Hopen dat ze dit vasthouden tot de 90ste minuut
Doet me denken aan de 2-1 Italie - Turkije (EK NL/BE), Conte scoorde via een omhaal en roept mijn tante ineens "HIJ SCOORT VERKEERD!!!!"quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Einthovuh het volgende:
Dus elke omhaal is ineens een Rooney goal?
Feyenoord moet elke wedstrijd alles of niets.. het is toch al de grootste bagger uit de geschiedenis dus je zou zeggen lekker ballen en we zien wel, geen stress.. dat is al een stimulansquote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
een 3-0 zou zo'n grote stimulans geven voor de komende wedstrijden
Ik bedoel meer dat een grote overwinning altijd vertrouwen geeft, ja toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Feyenoord moet elke wedstrijd alles of niets.. het is toch al de grootste bagger uit de geschiedenis dus je zou zeggen lekker ballen en we zien wel, geen stress.. dat is al een stimulans
Ja hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat een grote overwinning altijd vertrouwen geeft, ja toch?
Het is niet zo dat hij een slechte keeper is, het probleem is dat hij elke wedstrijd wel een simpele bal doorlaatquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef Toilutpaper het volgende:
Goede redding Mulder. Die keept de laatste tijd best goed.
Bij Mulder is het eigenlijk afwachten tot hij een persoonlijke fout maaktquote:Op zondag 20 februari 2011 13:16 schreef Toilutpaper het volgende:
Goede redding Mulder. Die keept de laatste tijd best goed.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat de oproep van Gijpie niet wordt opgevolgd.
Whehehequote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Staande ovatie voor de 4e man.. als hij de extra-tijd aangeeft.
Miyaichi ziet er ook niet echt uit of hij het fysieke spel van de premier league aan kan.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Castaignos valt wel mee.. misschien dat ze nog wat kunnen hosselen met Arsenal voor Miyaichi?
ja nu ook reclamequote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb geen eredivisie, kijk nu via het tijdelijke gratis kanaal via UPC kanaal 20, is nu op de normale eredivisie live 1, ook reclame??? je betaald toch voor die zender?
Echt drama iddquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Hamilcar het volgende:
Haal die Wijnaldum eraf zeg :< de nieuwe El Ahmadi.
Volgens mij bedoel je dat Vlaar een goede wedstrijd speelt, maar je zegt dat hij een hele slechte speelt nuquote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Miyaichi ziet er ook niet echt uit of hij het fysieke spel van de premier league aan kan.
Ik kan mij de laatste japanner in de premier league niet eens meer herinneren
Ron vlaar speelt trouwens een draak van een wedstrijd
Hij weigert ook gewoon te vertellen wie dat in zijn UI is, kun je het gelovenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je dat Vlaar een goede wedstrijd speelt, maar je zegt dat hij een hele slechte speelt nu.
Waarom? Die man geeft gouden voorzetten hoor..quote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt drama idd. Fer of Bruins voor Wijnaldum. En doe ook maar Simon voor Biseswar.
In het grote psv topic dacht ik heeft hij het nog verteld van de weekquote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij weigert ook gewoon te vertellen wie dat in zijn UI is, kun je het geloven
Een dijk van een wedstrijd bedoel je denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Miyaichi ziet er ook niet echt uit of hij het fysieke spel van de premier league aan kan.
Ik kan mij de laatste japanner in de premier league niet eens meer herinneren
Ron vlaar speelt trouwens een draak van een wedstrijd
Haha Humberto Tan noemt het ook een Rooney achtige goal maar dan andersquote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zie de "" erachter, het was meer sarcastisch bedoeld.
Bedoel je als reactie op mij? Of vroeg iemand anders dat? Want de naam die ik kreeg "is a FTM Transsexual and adult film maker" dus die zal 't wel niet zijn hoop ikquote:Op zondag 20 februari 2011 13:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
In het grote psv topic dacht ik heeft hij het nog verteld van de week
Eerst keer dat ik deze term gebruik, excusesquote:Op zondag 20 februari 2011 13:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je dat Vlaar een goede wedstrijd speelt, maar je zegt dat hij een hele slechte speelt nu.
Het lukte toevallig een paar keer. Als je even verder kijkt heeft de Bies het quotum van blind paard-momentjes alweer opgemaakt voor de hele wedstrijd. Ik zie Simon ook liever.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Die man geeft gouden voorzetten hoor..
Iemand vroeg het daar ookquote:Op zondag 20 februari 2011 13:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Bedoel je als reactie op mij? Of vroeg iemand anders dat? Want de naam die ik kreeg "is a FTM Transsexual and adult film maker" dus die zal 't wel niet zijn hoop ik
Misschien zit ie stiekem met z'n pad op schoot mee te fokkenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha Humberto Tan noemt het ook een Rooney achtige goal maar dan anders
Diefstalquote:Op zondag 20 februari 2011 13:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha Humberto Tan noemt het ook een Rooney achtige goal maar dan anders
Dan zou het helemaal een baas zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien zit ie stiekem met z'n pad op schoot mee te fokken
Ik zie liever spelers spelen die van Feyenoord zijn, als het niveauverschil niet groot is (zoals bij Ryo en Cabral wel het geval is) moet er wat mij betreft gewoon een 'eigen' speler in.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het lukte toevallig een paar keer. Als je even verder kijkt heeft de Bies het quotum van blind paard-momentjes alweer opgemaakt voor de hele wedstrijd. Ik zie Simon ook liever.
Van Bastenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
DiefstalMaar die vergelijking wordt al snel gemaakt, gezien er niet veel goals door omhaals gemaakt worden.
Dan is er iets mis met jouw verbindingquote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef Geo3kant het volgende:
Ugh men stream hapert.. en rojadirecta is uit de lucht
Gewoon sopcast danquote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef Geo3kant het volgende:
Ugh men stream hapert.. en rojadirecta is uit de lucht, hopelijk doet hij het dadelijk weer normaal..
.es moet je doen, niet .com of .org.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef Geo3kant het volgende:
Ugh men stream hapert.. en rojadirecta is uit de lucht, hopelijk doet hij het dadelijk weer normaal..
Welk nummer? (Als ik dat mag vragen, PB is ook welkom) want via die site keek ik altijd welke nummertjes.. nu heb ik geen site meer om te weten welke channelsquote:
Top bedanktquote:Op zondag 20 februari 2011 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
.es moet je doen, niet .com of .org.
nee 0-3quote:Op zondag 20 februari 2011 13:43 schreef Geo3kant het volgende:
2-1 maken zou leuk zijn voor de wedstrijd en spanning
fc denhaag speelt niet hoor gewoon adoquote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef no1uknow het volgende:
Wat dramatischFC Den Haag wat doe je
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef theclansman het volgende:
[..]
fc denhaag speelt niet hoor gewoon ado
Same, spoilers hierquote:Op zondag 20 februari 2011 13:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
sst m'n stream loopt een paar minuten achter
quote:
Heb beneden gewoon Eredivisie live maar geen zin om daar te gaan zitten met laptopquote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
FOK! misschien maar wegklikken. Vriend van me zit er nu die zit af en toe een live-verslag uit te brengen via whatsapp maar daar zit ik ook niet op te wachten.
via UPC zelfs tijdelijk gratis op kanaal 20quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef theclansman het volgende:
ja dan geef je maar een paar centen uit aan eredivisie live hoor kom nou er staat toch live verslag en niet 3 minuten later verslag
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef theclansman het volgende:
ja dan geef je maar een paar centen uit aan eredivisie live hoor kom nou er staat toch live verslag en niet 3 minuten later verslag
Commentators zijn van het zelfde niveau als de scheidsrechters in Nederland.. diep triestquote:Op zondag 20 februari 2011 13:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat een kutcommentator, die kk Driessen, al de hele wedstrijd tegen Feyenoord. Vieze jood.
Behalve die dekselse Evert ten Napelquote:Op zondag 20 februari 2011 13:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Commentators zijn van het zelfde niveau als de scheidsrechters in Nederland.. diep triest
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:54 schreef Hamilcar het volgende:
WISSEL DIE WIJNALDUM, RET$#*(%$%W($##I(I$#%Q#. Wat een blafmongool.
0-3quote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Merkie het volgende:
Ligt het aan mij of had het al 0-4 moeten staan?
Ja, maar nog zeker niet slechtquote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Miyaichi een stuk minder spelen dan van vorige week
Nee, dat ligt aan Castaignos.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Merkie het volgende:
Ligt het aan mij of had het al 0-4 moeten staan?
Net als ik dat zeg geeft hij weer een mooie voorzetquote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ja, maar nog zeker niet slecht
Alle kansen moeten een goal zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef Hamilcar het volgende:
0-4. Castaignos net op de paal, rebound had erin gemoeten. Nu net deze kans ..
Zulke grote kansen haast wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle kansen moeten een goal zijn?
Niet alle kansen, maar dit waren kansen die je echt niet mag missen. Over de bal heen maaien voor een praktisch leeg doel van Miyaichi en Castaignos die 1 op 1 met de keeper niet weet te scoren.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle kansen moeten een goal zijn?
Zou mooi zijn, word het elke wedstrijd 7-5.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet alle kansen, maar dit waren kansen die je echt niet mag missen. Over de bal heen maaien voor een praktisch leeg doel van Miyaichi en Castaignos die 1 op 1 met de keeper niet weet te scoren.
Geef hem ongelijk. Ramdebiele publiek.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef theclansman het volgende:
ik wil daar niet staan
dan gooien ze stoelen naar me
Ik stoor me er ook erg aan. Waar is het mannenvoetbal geblevenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
Ik word zo moe van voetballertjes.. stelletje mietjes, ga lekker acteren, als iemand in de kroeg jou een tik geeft of zo'n beuk ga je echt niet tegen de grond..
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is bijna tijd voor HET HAAGS KWARTIERTJE!!
Ik verstond "Wesley is een kamperjong", maar dat zal ik wel verkeerd verstaan hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef msnk het volgende:
Zeiden ze nou dat Hersi een kankerjood is trouwens? Of iemand anders? Iek net begreip
Waarom zouden ze het over Hersi hebben als hij bij de graafschap speeltquote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef msnk het volgende:
Zeiden ze nou dat Hersi een kankerjood is trouwens? Of iemand anders? Iek net begreip
Achja. Ado doet het leuk dit seizoen. Niks mis mee. Maar die supporters.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:06 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
zijn niet meer gewend om achter te staan.
Fer moet daar echt op gaan trainen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Typisch het volgende:
Fer laat gewoon weer zijn man (Immers) lopen..
Dat is gewoon instelling, als jij de bal niet hebt moet je zo kort mogelijk op je man staan..quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Fer moet daar echt op gaan trainen.
Je kunt het wel oefenen, door zo te gaan kijken dat jij weet waar je tegenstander loopt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon instelling, als jij de bal niet hebt moet je zo kort mogelijk op je man staan..
Behoorlijk moe, slecht geslapen ofzo..quote:Op zondag 20 februari 2011 14:08 schreef TC03 het volgende:
Ryo lijdt veel balverlies in de tweede helft.
Feyenoord danquote:Op zondag 20 februari 2011 14:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik verstond "Wesley is een kamperjong", maar dat zal ik wel verkeerd verstaan hebben.
Stel je niet zo aan, ADO heeft tenminste een fatsoenlijke achterban. Liever dat dan Roda JC of AZ.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Achja. Ado doet het leuk dit seizoen. Niks mis mee. Maar die supporters.
beter word het 3-2quote:
Ja, met al zijn ervaring en routine gaat dat gewoon automatisch. Fijn, zo'n routinier.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Toch fijn dat De Cler nog even probeerde te stappen.
Ik wilde nog zeggen die moet ook nodig met pensioen, die vent doet niks.. ja Feyenoord arm maken (vast en zeker ook een goed salaris), braskees.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Toch fijn dat De Cler nog even probeerde te stappen.
Kan hij beter niet doen vandaag.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar blijft de blunder van Mulder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |